پرداخت هزینه اقساطی ایمپلنت میخک
معرفی کسب و کار

آیا بیمه هزینه ایمپلنت دندان را می‌پردازد؟

مهر ۲۴, ۱۴۰۱ 4۰115

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه را چگونه می‌توان پرداخت کرد؟ بیمه ایمپلنت دندان چگونه پرداخت می‌شود؟ آیا بیمه تکمیلی برای ایمپلنت وجود دارد؟ کدام شرکت بیمه، بیمه دندانپزشکی برای ایمپلنت دارد؟ آیا بیمه دندانپزشکی برای ایمپلنت وجود دارد؟ بیمه تکمیلی ایمپلنت واقعیت است یا افسانه؟
هزینه‌‌های ایمپلنت دندان، باعث شده تا بسیاری از مراجعان به مطب‌های دندانپزشکی به دنبال برنامه‌ها و طرح‌های بیمه ایمپلنت دندان باشند. اگر شما به دنبال طرح‌های بیمه‌ای برای پوشش خدمات دندانپزشکی به خصوص بیمه ایمپلنت دندان می‌گردید، نشانی را درست آمدید، در این مطلب به سوال‌های شما در رابطه با انواع بیمه‌های پوشش خدمات دندانپزشکی پاسخ داده‌ایم که آیا بیمه دندانپزشکی برای ایمپلنت وجود دارد یا خیر؟ با ما همراه باشید.

ایمپلنت دندان چیست و چه فوایدی دارد؟

گاهی‌ اوقات مشکلات دندان به حدی می‌رسد که فرد چاره‌ای جز کشیدن دندان‌ ندارد. هر چند در دوران کودکی، جای دندان‌های کشیده، دندان‌های تازه‌ای رشد می‌کند، اما برای بزرگسالان کشیدن دندان، به معنای یک جای خالی همیشگی در ردیف دندان‌ها است. معمولا بهترین روشی که دندانپزشکان به این افراد پیشنهاد می‌دهند، کاشت ایمپلنت دندان یا همان کاشت یک دندان مصنوعی به رنگ دندان اصلی است. در عمل ایمپلنت، به جای دندان یک پایه‌ی محکم از جنس تیتانیوم کاشته می‌شود و روی آن هم تاجی قرار می‌گیرد.

 چرا هزینه ایمپلنت گران است؟

امروزه دغدغه اساسی برای جبران دندان از دست رفته، پرداخت هزینه‌های ایمپلنت است. زیرا ایمپلنت دندان درمانی گران قیمت محسوب می‌شود، به خصوص اگر لازم باشد یک یا دو فک به‌طور کامل ایمپلنت شود. بنابراین بسیاری از افراد به‌دنبال بیمه ایمپلنت یا بیمه دندانپزشکی برای ایمپلنت هستند تا بخشی از هزینه‌های ایمپلنت را پوشش دهند. عواملی که باعث بالا بودن هزینه ایمپلنت می‌شود عبارت است از:

  • پست (فیکسچر، قطعه پیچ مانند)
  • اباتمنت (پایه متصل کننده پست با تاج)
  • تاج (پروتز ایمپلنت دندان)
  • هزینه جراحی
  • سابقه و تخصص دندانپزشک
  • موقعیت جغرافیای مرکز دندانپزشکی

هزینه بالای ایمپلنت باعث شده که بسیاری از افراد نتوانند برای جبران دندان از دست رفته خود اقدامی انجام بدهند و یا به دنبال روش‌های کم هزینه‌تر و با  ریسک بیشتری مثل بریج باشند. که این روش نه تنها دائمی نیست بلکه به مرور سبب تحلیل لثه می‌شود و قطعا هزینه درمان دوباره و بیشتری  می‌طلبد.

اما کدام بیمه هزینه ایمپلنت را میدهد؟ آیا بیمه دندانپزشکی برای ایمپلنت وجود دارد؟ ایمپلنت با بیمه تامین اجتماعی شدنی است؟ آیا بیمه تکمیلی دانا ایمپلنت را پوشش می‌دهد؟ بیمه تکمیلی ایران ایمپلنت را می‌پذیرد؟ کدام بیمه تکمیلی ایمپلنت مناسب است؟چطورهزینه ایمپلنت دندان با بیمه را بپردازیم؟

بیمه تکمیلی ایمپلنت

بیمه تکمیلی ایمپلنت

حقیقت این است که هیچ بیمه ای ایمپلنت دندان را پوشش نمی‌دهد و بعضی افراد وقتی متوجه این واقعیت می‌شوند به سراغ خرید بیمه تکمیلی برای ایمپلنت می‌روند. اما آیا ایمپلنت شامل بیمه تکمیلی می شود؟ و یا بهتر بگوییم ایا بیمه تکمیلی هزینه ایمپلنت را می دهد؟

جواب خیر است! هیچ بیمه تکمیلی ایمپلنت را پوشش نمی‌دهد. پس نباید انتظار داشته باشیم با خرید بیمه تکمیلی هزینه ایمپلنت را پرداخت کنند. اگر به دنبال پرداخت هزینه ایمپلنت با بیمه تکمیلی هستید باید بیمه تکمیلی ایمپلنت گروهی را بخرید.

بیمه تکمیلی انفرادی به هیچ عنوان هزینه‌های ایمپلنت را پوشش نمی‌دهد. حتی اگر دندان ‌ها طی حوادث از بین برود باز هم بیمه تکمیلی هزینه ایمپلنت دندان‌های از دست رفته را نمی‌پردازد. پس چه باید کرد؟!!!

بیمه تکمیلی ایمپلنت گروهی

اگر به دنبال پوشش هزینه ایمپلنت دندان با بیمه هستید، بیمه تکمیلی ایمپلنت گروهی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. روند این بیمه ایمپلنت دندان به این صورت است که باید حداقل۵۰ نفر باشید و حتماً توسط شرکت و سازمانی برای این بیمه تکمیلی ایمپلنت اقدام کنید. شرکت باید درخواست بیمه تکمیلی ایمپلنت گروهی را به بیمه‌گر بدهد. شرکت، حداکثری را برای پوشش بیمه تکمیلی ایمپلنت تعیین می‌کند و سپس بیمه‌گر برحسب مقدار پوشش، حق بیمه را مشخص می‌کند.

ایمپلنت با بیمه تامین اجتماعی

آیا ایمپلنت با بیمه تامین اجتماعی شدنی است؟ بیمه تامین اجتماعی هم از جمله بیمه‌هایی است که بخشی از هزینه‌های دندانپزشکی را تحت پوشش قرار می‌دهد. با این حال، این خدمات هم کاملا محدود هستند و تنها در مراکز درمانی اصلی تامین اجتماعی انجام می‌گیرند. خدمات ساده دندانپزشکی از جمله کشیدن دندان، پُر کردن و جرم‌گیری از جمله این موارد مشخص از خدمات دندانپزشکی به حساب می‌آیند. از این رو، بیمه تامین اجتماعی هم در حالت عادی به هیچ‌وجه هزینه‌های ایمپلنت را پوشش نمی‌دهد. اما همان‌طور که در مورد قبل اشاره شد، از طریق بیمه تکمیلی گروهی می‌توان هزینه‌های دندانپزشکی بیش‌تری از جمله ایمپلنت را با توافق به خدمات بیمه‌ افزود.

ایمپلنت با بیمه نیروهای مسلح

ایمپلنت بیمه نیروهای مسلح چگونه است؟ هزینه ایمپلنت با بیمه جانبازان چگونه است؟ آیا هزینه ایمپلنت با بیمه نیروهای مسلح کاملا پرداخت می‌شود؟ بیمه نیروهای مسلح یکی دیگر از دفترچه‌هایی است که دارندگان آن می‌توانند با مراجعه به مراکز درمانی دولتی و نظامی طرف قرارداد از خدمات دندانپزشکی تحت پوشش بیمه‌ی خود بهره‌مند شوند. با این حال، هزینه خدمات دندانپزشکی مانند ایمپلنت، لمینت، ارتودنسی و سایر عمل‌هایی که مرتبط به موارد زیبایی می‌شوند، از تعهدات بیمه معمولی نیروهای مسلح خارج هستند. از این رو، ایمپلنت با بیمه نیروهای مسلح ممکن نیست. تنها شرایطی که ایمپلنت با بیمه نیروهای مسلح انجام می‌شود، حالتی است که بیمه‌گزار جانباز باشد. در این شرایط خاص به جانبازان هزینه ایمپلنت با بیمه نیروهای مسلح پرداخت می‌شود.

ایمپلنت با بیمه تکمیلی ایران

آیا بیمه تکمیلی ایران ایمپلنت را پوشش می‌دهد؟ بیمه‌های درمانی و تکمیلی بخشی از هزینه‌های دندانپزشکی را متقبل می‌شوند. با این حال، هزینه ایمپلنت تنها با بیمه تکمیلی گروهی پرداخت می‌شود. بیمه تکمیلی ایران هم از این جهت هزینه‌های عمل ایمپلنت را متعهد نمی‌شود.

از آنجایی که بیمه تکمیلی خدمات ایمپلنت را پوشش نمی‌دهد، کافی است برای پرداخت هزینه‌ها از طرح دندانپزشکی اقساطی میخک برای ایمپلنت دندان استفاده کنید.

ایمپلنت با بیمه تکمیلی ایران

پرداخت هزینه اقساطی ایمپلنت میخک

آیا راهی به جز بیمه تکمیلی برای ایمپلنت وجود دارد؟ به جز بیمه ایمپلنت و یا بیمه تکمیلی ایمپلنت، چطور می‌توانیم هزینه‌های ایمپلنت را پرداخت کنیم؟

از آن‌جایی که اکثر شرکت‌های بیمه گزار، بیمه ایمپلنت را پوشش نمی‌دهند و فقط در شرایط خاص و بیمه‌های گروهی تا سقف خاصی از هزینه های ایمپلنت را متعهد می‌شوند و یا حتی ممکن است افرادی بیمه تکمیلی نداشته باشند، باید به دنبال روش بهتر و مناسب‌تری برای پرداخت هزینه‌های ایمپلنت باشیم. اما چه روشی مناسب‌تر از بیمه ایمپلنت یا بیمه تکمیلی ایمپلنت است؟

شبکه تخصصی میخک با ارائه طرح ویژه دندانپزشکی اقساطی و ایجاد روش‌های متفاوت پرداختی، آرامش خیال را برای مراجعین فراهم می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از طرح پرداخت اقساطی ایمپلنت فارغ از هرگونه نگرانی برای پرداخت هزینه‌ها، به سلامت دهان و دندان خود کمک کنید.

برای اطلاع از بیمه‌های تکمیلی دانا، سلامت، بانک ملت، بانک صادرات در مورد هزینه ایمپلنت دندان با بیمه کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×