بلفاروپلاستی
معرفی کسب و کار

بلفاروپلاستی و تخلیه غبغب در کلینیک گونه

بهمن ۲۱, ۱۴۰۱ 2۰135

تفاوت بلفاروپلاستی و تخلیه غبغب چیست؟بلفاروپلاستی و تخلیه غبغب هر دو نیازمند رعایت کردن یک سبک زندگی خاص در قبل و بعد از عمل هستند. رعایت کردن این موارد به هر چه بهتر انجام شدن عمل شما و دریافت نتایج بهتر کمک می کند. کلینیک گونه یکی از موسساتی است که این خدمات را ارائه می دهد. شما را به خواندن این مقاله دعوت می کنیم.

بلفاروپلاستی

چگونه می توانم خودم را برای عمل آماده کنم؟

اگر عمل تحت بی حسی موضعی انجام شود، باید در طول عمل صاف و بدون حرکت دراز بکشید. اگر نمی توانید ثابت و صاف دراز بکشید، جراح خود را در جریان بگذارید.

تغییر سبک زندگی

اگر سیگار می کشید، ترک سیگار در حال حاضر ممکن است خطر ابتلا به عوارض را کاهش دهد و سلامت طولانی مدت شما را بهبود بخشد. سعی کنید وزن مناسبی داشته باشید. اگر اضافه وزن دارید، در معرض خطر بیشتری برای ایجاد عوارض هستید. ورزش منظم باید به آماده شدن شما برای عمل، کمک به بهبودی و بهبود سلامت طولانی مدت کمک کند. قبل از شروع ورزش، از تیم مراقبت های بهداشتی یا پزشک عمومی خود راهنمایی بخواهید.

چه عوارضی ممکن است رخ دهد؟

برخی از عوارض می توانند جدی باشند و حتی می توانند منجر به مرگ شوند:

عوارض عمومی هر عمل

  • خون ریزی
  • عفونت محل جراحی (زخم)
  • واکنش آلرژیک به تجهیزات، مواد یا دارو
  • عفونت قفسه سینه

عوارض خاص این عمل

  • پوست بیش از حد برداشته می شود
  • تورم ملتحمه
  • خونریزی در حدقه چشم شما
  • سایش قرنیه، جایی که سطح چشم شما در حین عمل یا با بخیه خراشیده می شود
  • دوبینی
  • مشکلات زیبایی

در چه مدت زمانی بهبود خواهم یافت؟

اگر فقط بلفاروپلاستی پلک بالایی دارید، باید بعد از چند ساعت بتوانید به خانه بروید. در هفته اول ورزش شدید انجام ندهید یا خم نشوید. به مدت چند هفته از آرایش چشم و نوشیدن الکل خودداری کنید و صورت خود را از آفتاب دور نگه دارید. ورزش منظم باید به شما کمک کند تا در اسرع وقت به فعالیت های عادی بازگردید. قبل از شروع ورزش، از تیم مراقبت های بهداشتی یا پزشک عمومی خود راهنمایی بخواهید. نتایج بلفاروپلاستی می تواند بین ۵ تا ۱۰ سال باقی بماند و گاهی اوقات می تواند دائمی باشد.

خلاصه

بلفاروپلاستی عملی است برای برداشتن پوست و چربی اضافی پلک ها و سفت کردن پوست و بافت های نرم اطراف چشم.

تخلیه غبغب

لیپوساکشن غبغب که به آن لیپوساکشن ساب منتال یا لیپکتومی چانه نیز گفته می شود، امکان حذف چربی اضافی اطراف گردن و چانه را فراهم می کند. این راه حلی است برای خلاص شدن از شر دو چانه بدنام! تخلیه غبغب بخشی از پوست/چربی است که بین صورت و بالای گردن قرار دارد. این به طور خاص در زیر چانه شما واقع شده است، از این رو نام آن است. این ویژگی نامطلوب صورت فراتر از خراب کردن یک سلفی است. این می تواند سال ها به چهره شما اضافه کند و ظاهری خسته و ناامید به شما بدهد و اعتماد به نفس شما را تضعیف کند.

چانه دوتایی یا غبغب با اضافه وزن یا داشتن عادات بد غذایی مرتبط است. با این حال، در بیشتر موارد به دلیل ژنتیک، وضعیت بدنی نامناسب و روند طبیعی پیری ظاهر می شود. به طور طبیعی، با از دست دادن کلاژن و الاستین، افتادگی قسمت تحتانی صورت و پاها ایجاد می شود. بدون توجه به علت، غبغب می تواند بر روی تعریف کلی فک و مشخصات صورت شما تأثیر بگذارد. با این حال، با لیپوساکشن ساب منتال، شما این شانس را دارید که از شر این چربی سرسخت خلاص شوید تا خط فک تراشی شده به دست آورید.

لیپوساکشن محبوب ترین عمل جراحی زیبایی در جهان است. اولین بار در سال ۱۹۷۷ انجام شد، روش استاندارد برای حذف چربی از بدن بیمار باقی مانده است. تخلیه غبغب اجازه می دهد تا سلول های چربی واقع در زیر فک و بخشی از گردن را از بین ببرید. این کار را با استفاده از مکش ملایم برای تراشیدن چانه و بهبود کانتور گردن انجام می دهد. اثر بصری این چربی اضافی گردن می تواند با چانه ضعیف، افتادگی غده بزاقی یا افتادگی عضله پلاتیسما تشدید شود.

در واقع، یک تصور غلط رایج این است که بافت چربی اضافی باعث ایجاد غبغب می شود. همیشه به دلیل چاقی، پیری یا ژنتیک نیست. می تواند ترکیبی از عوامل مختلف باشد. مهم نیست که این رسوب چربی از کجا آمده باشد، لیپوساکشن موثر خواهد بود. به طور کلی، گردن شما را باریک می کند و به چانه شما باز می گردد. با این حال، لیپوساکشن باید پس از بررسی دقیق توسط یک جراح مجرب و دارای گواهی بورد انجام شود.

 

کلینیک گونه

مهم است که همان مقدار مراقبت و زمان را برای تحقیق در مورد خود رویه صرف کنید که در مورد ارائه دهنده ای که انتخاب می کنید. در اینجا راهنمای ما برای انتخاب بهترین ارائه دهنده جراحی زیبایی برای شما است:

کلینیک گونه

صلاحیت و تجربه

جراحان زیبایی دارای صلاحیت ها و گواهی هایی هستند که اجباری هستند، مانند تایید GMC (شورای پزشکی عمومی). جراحان زیبایی بزرگ آموزش های گسترده ای را در رشته خود گذرانده اند، در مطالعات یا گزارش های آموزشی مشارکت کرده اند و حتی ممکن است در خارج از کشور داوطلب شوند.

بنابراین، هنگام ارزیابی سطح تخصص ارائه شده، مهم است که در مورد صلاحیت ها و اعتبار پزشکی که ارائه دهنده جراحی زیبایی و جراحان آن جمع آوری کرده اند، تحقیق کنید. بررسی این اعتبارنامه ها در برابر استانداردها و جوایز شناخته شده صنعت، این اطمینان را ایجاد می کند که پشت هر ادعایی که آنها مطرح می کنند، محتوایی وجود دارد.

توصیه ها و گواهی ها

راه دیگر برای انتخاب یک ارائه دهنده جراحی زیبایی با اطمینان این است که به نظرات بیماران گذشته نگاه کنید و در مورد تجربیات آنها مطالعه کنید. این به معنای یافتن توصیه‌ها و گواهی‌های شخصی است که سطح بالایی از رضایت از نتایج و مراقبت از بیمار ارائه شده را نشان می‌دهد.

کلینیک گونه این تخصص ها را در زمینه جراحی های زیبایی دارد. بهتر است به وب سایت انها به آدرس goonehclinic.com مراجعه کنید تا خودتان این موارد را از نزدیک مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×