شرکت باربری
معرفی کسب و کار

بهترین شرکت باربری بین شهری کدام است ؟

اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۲ 3۰161

شرکت حمل و نقل معتبر بین شهری

قطعا برای شما نیز پیش آماده است که قصد ارسال محموله یا کالایی به نقاط مختلف کشور داشته باشید و نیاز به یک شرکت باربری معتبر بین شهری داشته باشید اما اعتماد به شرکت ها و موسسه های حمل و نقل برای شما کمی سخت بوده باشد.

در این مقاله قصد داریم یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین شرکت های باربری بین شهری را به شما عزیزان معرفی نماییم تا با خیال آسوده انواع کالا و محموله های خود را از طریق خدمات این مجموعه به شهر ها و استان های دیگر ارسال کنید .

شرکت حمل و نقل آنی بار از قدیمی ها و معتبر ترین شرکت های حمل و نقل بین شهری است که با بیش از ۳۵ سال تجربه در انتقال محموله های مختلف در اسرع وقت تمام نیاز های شما را برطرف خواهد نمود .

شرکت حمل و نقل آنی بار برای خدمات باربری بین شهری از بهترین و کاملترین بیمه نامه استفاده می نماید که تمامی خسارات احتمالی را تحت پوشش قرار میدهد.

شرکت حمل و نقل آنی بار

کدام شهر ها تحت پوشش خدمات باربری هستند ؟

در مجموعه آنی بار شما عزیزان می توانید بدون محدودیت انواع محموله و کالاهای خود را به همه نقاط کشور ارسال کنید . از آنجایی که شرکت آنی بار یک شرکت باربری سراسری است امکان انتقال بار و محموله از هر نقطه ای از کشور را دارا می باشد .

در باربری بین شهری برای ارسال محموله های شما همه نوع خودروی باری نیز در اختیارتان قرار میگیرد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم . پوشش سراسری حمل و نقل بین شهری سبب شده است که برای انتقال همه نوع محموله به همه نقاط کشور خدمت رسانی توسط آنی بار انجام شود .

باربری بین شهری با انواع خودروی باری

همانطور که گفته شد ، از مهمترین ویژگی های مجموعه آنی بار در اختیار داشتن انواع خودروی باربری است که امکان بارگیری و انتقال همه نوع کالا را برای شما فراهم می نماید.

هر یک از خودروهای باری برای جابجایی و انتقال نوع مختلفی از کالاها در ابعاد و حجم و وزن مختلف مورد استفاده قرار میگیرد و در اختیار داشتن انواع خودروها در حمل بار بین شهری سبب شده است که امکان بارگیری همه نوع محموله ها با مناسب ترین خودرو فراهم باشد . در لیست زیر برخی از خودروهای باری مورد استفاده در آنی بار وجود دارند :

  • انواع تریلی ( کفی ، کمرشکن ، چادری)
  • انواع کامیون ( تک ، جفت و ۹۱۱ )
  • کامیونت ایسوزو و خاور ( مسقف و روباز )
  • نیسان وانت

برای انتقال محموله های شما با خودروهای باربری نام برده شده ، آنی بار از بهترین بیمه نامه استفاده می نماید تا امنیت محموله های شما به صورت کامل تامین گردند.

تیم متخصص آنی بار با ارائه مشاوره تخصصی برای انتخاب خودروی باری و همچنین فرایند مناسب برای بارگیری و حمل و نقل و تخلیه در کنار شما خواهد بود.

حمل بار با تریلی و حمل بار با کامیون با کمترین قیمت و پوشش کامل بیمه نامه به شما عزیزان ارائه میشود .

شرکت حمل و نقل معتبر بین شهری

بیمه نامه تخصصی برای باربری بین شهری

همانطور که می دانید ، بیمه نامه دارای انواع مختلفی است و هریک از این بیمه ها دارای پوشش ها و هزینه های متفاوتی هستند . آنی بار برای انتقال ایمن و تخصصی محموله های شما از بهترین و کامل ترین بیمه نامه استفاده می نماید تا مشتریان این مجموعه با خیال راحت محموله های خود را در اختیار ایشان قرار دهند .

بیمه نامه باربری بین شهری آنی بار هر نوع خسارت که در زمان بارگیری ، حمل و تخلیه ایجاد شود را به صورت کامل تحت پوشش خود قرار داده است . خساراتی اعم از آتش سوزی ، سرقت ، شکستگی ، آب خوردگی و . . . همگی تحت پوشش هستند .

برای افزایش کیفیت و خدمات و کاهش هزینه های حمل و نقل برای شما ، مجموعه آنی بار تا ۱۰۰ میلیون تومان بیمه به صورت رایگان به شما عزیزان ارائه می نماید . اگر قیمت و ارزش محموله شما بیش از ۱۰۰ میلیون تومان باشد می توانید با پرداخت هزینه ای اندک سطح پوشش بیمه خود را افزایش دهید .

حمل و نقل اثاثیه و جهیزیه به صورت بین شهری

یکی از مهمترین ویژگی ها و خدمات مجموعه آنی بار ، حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل و همچنین جهیزیه به صورت بین شهری می باشد که با کمترین هزینه و با استفاده از کامیونت های مخصوص اثاث کشی انجام میشود .

برای حمل و نقل جهیزیه و اثاثیه از کامیونت های مخصوص و همچنین کارگرات زبده استفاده میشود تا خدمات حمل و نقل به خوبی و با امنیت کامل انجام شود . در مجموعه آنی بار اولویت بر حفظ سلامت محموله می باشد و همین موضوع سبب شده است که برای انتقال اثاثیه نیز از دقت بالا و همچنین کارگران متخصص استفاده شود .

هزینه های اثاث کشی توسط آنی بار نسبت به سایر شرکت های باربری بسیار کمتر خواهد بود و نکته مهم استفاده از بیمه نامه کامل برای انتقال کالا و محموله میباشد .

برای انتقال بین شهری اثاثیه از بیمه رایگان تا ۱۰۰ میلیون تومان استفاده میشود .

حمل و نقل انواع کالا و محموله به صورت بین شهری

حمل و نقل انواع کالا و محموله به صورت بین شهری

 

یکی از مهمترین ویژگی های آنی بار ، امکان انتقال محموله ها و کالاهای مختلف از طریق حمل بین شهری می باشد . هر نوع محموله و کالایی که ممنوعیتی برای انتقال آن وجود نداشته باشد به صورت بین شهری قابل بارگیری و ارسال می باشد .

  • انواع موادغذایی
  • انواع کالاهای تجاری و تولیدی
  • قطعات و لوازمات کارخانجات
  • آهن آلات ومواد اولیه
  • اثاثیه و لوازم شخصی و . . .

امکان انتقال محموله های مختلف به دلیل در اختیار داشتن خودروهای باربری از ویژگی های مهم مجموعه آنی بار است . این شرکت دارای خودروهای باری کوچک و بزرگ می باشد که هر نوع محموله در ابعاد و شرایط مختلف را بارگیری و منتقل خواهد نمود . علاوه بر این ، سابقه ۳۵ ساله در حمل و نقل محموله های مختلف سبب شده است که انتقال محموله ها با توجه به تجربه طولانی انجام شود و امنیت انتقال کالا نیز بسیار افزایش یابد .

برای باربری بین شهری با بهترین کیفیت فقط کافیست با شماره های ما در تماس باشید و بهترین خدمات را تجربه کنید .

باربری بین شهری از تهران به رشت

یکی از تخصص های مجموعه آنی بار ، باربری تهران به رشت است . مجموعه آنی بار با در اختیار داشتن خودروهای باری متنوع به صورت همه روزه برای انتقال محموله های شما از همه نقاط تهران به استان گیلان و خصوصا شهر زیبای رشت خدمات تخصصی ارائه می نماید.

باربری بین شهری تهران به رشت برای انتقال محموله های مختلف به صورت همه روزه آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشد و با کمترین تعرفه و نرخ کرایه کالاهای شما را منتقل خواهد نمود.

باربری بین شهری از تهران برای بوشهر

بوشهر یکی از استان های جنوبی و بسیار مهم کشور است . این استان به دلیل دسترسی به آبهای آزاد از طریق خلیج همیشه فارس ، همه روزه برای ارسال محموله ها به نقاط مختلف جهان مورد استفاده قرار میگیرد. بسیاری از تجار که قصد صادرات محموله یا کالای خود را دارند از طریق بوشهر و عسلویه اقدام به این انتقال می نمایند.

در طرف مقابل ، بسیاری از واردات کالا به کشور نیز از این طریق انجام میشود.

مجموعه آنی بار برای باربری تهران به بوشهر نیز امکان ارائه خدمات به صورت همه روزه و تنها با یک تماس تلفنی را فراهم نموده است . شما عزیزان برای خدمات باربری بین شهری از تهران به بوشهر می توانید درخواست انواع خودروی باری سبک و سنگین را از طریق مشاوره با کارشناسان ما ثبت نموده و از این طریق کالاهای خود را منتقل نمایید.

حمل بین شهری برای کرمانشاه

کرمانشاه نیز یکی از استان های بسیار مهم کشور است و به دلیل وجود مرز مشترک با عراق و پایانه های مرزی بخش زیادی از مبادلات تجاری با عراق از این طریق انجام میشود.

برای باربری تهران به کرمانشاه ، شرکت حمل و نقل آنی بار بر اساس نوع محموله ها و نیاز شما عزیزان خدمات باربری و حمل و نقل را در اختیار شما قرار میدهد. خودروهای باربری مختلفی که در مجموعه آنی بار مورد استفاده قرار میگیرند برای ارسال کالاها و محموله های تجاری ، صنعتی و شخصی مورد استفاده قرار میگیرند.

مشاوره تخصصی برای باربری بین شهری

برای خدمات باربری بین شهری ، همه روزه محموله ها و کالاهای مختلفی بارگیری و ارسال می شوند که راهکار مجموعه انی بار برای تجربه خدماتی حرفه ای ، بررسی  و مشاوره صفر تا صد می باشد .

کارشناسان مجموعه آنی بار از لحظه تماس تا لحظه تحویل محموله در محل مورد نظر در کنار شما هستند و تمامی موارد به صورت تخصصی انجام خواهد شد . مشاوره تخصصی از طریق تماس با شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ انجام خواهد شد و به صورت ۲۴ ساعته کارشناسان آنی بار در خدمت شما عزیزان هستند .

برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید از طریق مراجعه به وبسایت آنی بار (anibar.net) اقدام نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×