دستگاه تست قند خون
درمان بیماری

راهنمای خرید دستگاه تست قند خون از سایت بی گزند

مهر ۲۴, ۱۴۰۱ 5۰114

با توجه به تغییر سبک زندگی افراد ، بیماری دیابت تبدیل به یکی از رایج ترین بیماری های جهانی شده است . این بیماری می تواند تمامی افراد را صرف نظر از سن و جنس به خود درگیر کند . دیابت نیاز به مدیریت و کنترل دائم دارد تا بتوان ان را در سطح مطلوبی حفظ کرده و از تشدید بیماری جلوگیری نمود .اصلی ترین ابزار جهت تست قند خون ، گلوکومتر های خانگی هستند . در حال حاضر ، گلوکومتر خانگی از پر کاربرد ترین تجهیزات پزشکی خانگی محسوب شده و افراد بسیاری از این محصول خریداری می کنند . خرید گلوکومتر نیازی به نسخه پزشک نداشته و می توان ان را به صورت ازاد نیز خریداری کرد . اما با توجه به حساسیت این محصول و اهمیت ان در ارائه نتایج صحیح و معتبر ، باید ان را مراکز خاصی تهیه نمود .در زیر ، نکاتی ارائه شده است که می تواند راهنمای خرید دستگاه تست قند خون باشد و فرد را به سمت نحوه صحیح خرید دستگاه تست قند خون هدایت نماید .

نکات مهم در ارتباط راهنمای خرید دستگاه تست قند خون از سایت بی گزند

دستگاه تست قند خون

گلوکومتر ها ( دستگاه های تست قند خون ) از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند . با توجه این میزان تنوع ، انتخاب بهترین و سازگار ترین گزینه ممکن است برای افراد امری دشوار باشد . به این منظور ، می توان ابتدا با پزشک مشور نمود . علاوه بر این ، در مراکز معتبر فروش نیز مشاورینی حضور دارند که می توانند با توجه به شرایط شخص ، گزینه های مناسب را معرفی کنند . مشاوره می تواند به صورت حضوری و حین خرید بوده و یا به صورت تلفنی .

توصیه می شود افرادی که برای اولین بار قصد استفاده از گلوکومتر را دارند ، حتما برای خرید مشاوره دریافت نمایند .

برخی دستگاه ها برای شروع ، روند پیچیده تری دارند ؛ در حالی که برخی دیگر به اسانی شروع به کار می کنند .

همچنین برخی به طور کلی عملکرد ساده و تک بعدی دارند ؛ در حالی که برخی دیگر می توانند قابلیت های متعددی را به صورت همزمان از خود نشان دهند .

تمامی این ویژگی ها با دریافت یک مشاوره مناسب بررسی خواهد شد .

جهت دریافت مشاوره تخصصی و کاملا رایگان می توانید به سایت تجهیزات پزشکی بی گزند  مراجعه کنید و از این مجموعه به صورت تلفنی یا چت آنلاین مشاوره دریافت کنید

توجه به دسترسی اسان دستگاه تست قند خون

پیش از خرید ، اطلاعاتی را در ارتباط با دسترسی اسان به تجهیزات جانبی به خصوص نوار تست قند خون به عمل آورید . نوار تست اصلی ترین بخش گلوکومتر محسوب می شود و در صورتی که به نوار تست هر برند دسترسی وجود نداشته باشد ، دستگاه عملا بلا استفاده خواهد ماند . برخی برند های موجود در بازار ایران گرچه از سطح دقت عالی و کیفیت بسیار بالا برخوردار هستند ، اما همواره احتمال کمیاب شدن نوار های ان در بازار وجود دارد .

بر اساس گزارش خبر گزاری فارس بعضی برند های موجود در ایران علاوه بر داشتن کیفیت و دقت مطلوب ، همواره دارای خط تولید فعال بوده و محصولات خود را به بازار عرضه می کنند . توصیه می شود انتخاب از بین این برند ها صورت بگیرد .

اهمیت انتخاب بهترین محل برای خرید دستگاه تست قند خون

دستگاه تست قند خون

بهترین دستگاه تست قند خون کدام است ؟ مانند تمامی محصولات ، گلوکومتر ها نیز دارای نمونه های تقلبی و یا دستگاه های بی کیفیت می باشند . مراکز فروش معتبر تجهیزات پزشکی ، مراکزی هستند که تحت نظارت اداره تجهیزات پزشکی بوده و تمامی محصولات انان از فیلتر های متعدد کیفیتی عبور می کنند . پس از سپری نمودن این مراحل ، تنها تجهیزاتی اجازه ورود به بازار پیدا می کنند که از هر نظر مورد تایید باشند .

مراکز معتبر فروش تجهیزات پزشکی ، همواره تحت نظر این ارگان بوده و تمامی محصولات موجود در ان ، دارای تایید می باشند . اما مراکز غیر معتبر ، ممکن است گزینه هایی ارائه کنند که تقلبی و فیک بوده ؛ یا با داشتن سطح کیفیت پایین ، نتایجی غیر واقعی را ارائه می دهند . این امر می تواند روی سلامت فرد نیز اثر گذار باشد .

مراکز ارائه دهنده دستگاه تست قند خون

 این محصول را می توان از مراکز متعددی خریداری نمود . از جمله :

  • داروخانه ها
  • کلینیک های دیابت
  • فروشگاه ها و سایت های فروش تجهیزات پزشکی

در صورت معتبر بودن این مراکز ، همگی قابلیت ارائه دستگاه های مناسب را دارند .

جهت خرید از سایت های تجهیزات پزشکی توجه کنید که آن سایت از اداره تجهیزات پزشکی کشور مجوز داشته باشد

محبوب ترین روش خرید گلوکومتر :

در حال حاضر یکی از محبوب ترین روش های خرید دستگاه تست قند خون ، خرید از طریق سایت های تجهیزات پزشکی می باشد . این سایت ها همچون سایت تخصصی لوازم پزشکی بی گزند ، محصولات را به سرعت در اختیار مشتریان قرار داده و نیاز ان ها به خرید حضوری را کمک می کنند .

مزایای خرید اینترنتی گلوکومتر :

سایت های معتبر ، محصولات را به صورت دسته بندی شده همراه با تمامی اطلاعات ضروری به صورت یکجا  در اختیار مشتری قرار می دهند . اطلاعات ارائه شده شامل :

  • اسم ، عکس و قیمت محصول
  • ویژگی ها ، قابلیت ها و مشخصات فنی
  • قیمت
  • نظرات کاربرانی که محصول را خریداری کرده اند
  • نحوه استفاده و نگهداری از ان

و دیگر اطلاعات ضروری . مشاهده تمامی این اطلاعات و مقایسه دستگاه ها با یکدیگر ، امکان خریدی هدفمند  و با دقت را فراهم می اورد . افراد می توانند بدون نیاز به خروج از منزل و بررسی تمام فروشگاه ها ، اطلاعات لازم را به صورت یکجا دریافت کنند .

از طرف دیگر  ، معمولا سایت ها قیمت کمتری نسبت به دیگر مراکز برای محصولات در نظر می گیرند . همچنین می توانند جشنواره ها و مناسبات تخفیفاتی را برای افراد دارای عضویت در سایت ارسال کرده و محصولی با کیفیت ، و کمترین قیمت خریداری نمود .

دیگر مزایای خرید اینترنتی دستگاه تست قند خون

با کمک این نوع خرید ، علاوه بر تسهیل در روند خرید و دریافت دستگاه تست قند خون ، می توان همواره به تجهیزات جانبی نیز دسترسی داشت . با توجه به حساسیت نوار های تست و توصیه به عدم انبار کردن ان ها ، می توان همواره در صورت مشاهده احتمال نوار های تست و دیگر تجهیزات جانبی همچون سوزن لنست ، اقدام به خرید ان ها نمود . معمولا سفارشات ثبت شده با توجه به مسافت بین خریدار  و مشتری ، در سریع ترین زمان ارسال می گردد . این زمان می تواند بین چند ساعت الی چند روز طول بکشد .

دسترسی به خدمات پس از فروش :

خدمات پس  از فروش می توانند شامل گزینه های مختلفی باشد . از جمله :

  • ضمانت سلامت کالا حین ارسال
  • گارانتی
  • مشاوره نحوه استفاده
  • امکان ثبت مشکلات و مرجوعی یا تعویض کالا

به طور کلی با توجه این که مشکلات مختلفی ممکن است حین ارسال محصولات رخ دهد ، این خدمات می توانند پس از فروش ارائه شده و اطمینان مشتری را جلب نمایند .

برخی سایت ها با توجه به ارسال محصول به دیگر شهر ها ، علاوه بر ضمانت سلامت محصول ، هزینه هایی همچون هزینه ارسال را به حداقل می رسانند تا مشتریان را به خرید محصولات از این سایت ها ترغیب نمایند .

دریافت مشاوره رایگان از سایت بی گزند

دستگاه تست قند خون

اگر قصد خرید دستگاه تست قند خون دارید و اطلاعات کاملی از این نوع محصولات در اختیار ندارید توصیه می کنیم حتما قبل از هر اقدامی از مشاوران متخصص استفاده کنید جهت دریافت راهنمای خرید دستگاه تست قند خون کافیست به سایت تجهیزات پزشکی بی گزند به آدرس www.bigazand.com مراجعه نمایید و از این سایت مشاوره و راهنمای خرید دستگاه تست قند خون دریافت کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×