پاکت فلایر2
معرفی کسب و کار

پاکت فلایر، گزینه‌ای مناسب و مقرون به صرفه برای ارسال پوشاک

بهمن ۲۶, ۱۴۰۱ 1۰140

با رونق گرفتن خریدهای اینترنتی و مزایایی که هم برای خریداران و هم برای فروشندگان داشته، امروزه موضوع بسته بندی‌های پستی نیز اهمیت بالایی پیدا کرده است. چرا که اولین چیزی که مشتریان در خریدهای اینترنتی با آن روبرو می‌شوند، ظاهر بسته بندی محصولات است. از طرفی دیگر آسیب دیدن محموله‌های پستی در طول مسیر باعث ایجاد نارضایتی و خسارت در دو طرف گیرنده و فرستنده خواهد شد. یکی از رایجترین محصولاتی که به صورت اینترنتی فروخته می شود انواع پوشاک و محصولات پارچه‌ای است. این محصولات در کنار حجم زیاد شکل پذیری بالایی دارند، یعنی به راحتی در برابر فشار تغییر شکل می دهند. حجم زیاد این محصولات و نرمی و قابلیت تغییر شکل آنها باعث شده تا ملاحظات خاصی برای ارسال آنها در نظر گرفته شود.

از مهمترین ویژگی‌ها برای بسته بندی این محصولات قابلیت کشسانی بالا و مقاومت در برابر پارگی را می‌توان نام برد. چنانچه شما نیز در حوزه‌ای فعالیت می‌کنید که مجبور به بسته‌بندی و ارسال محصولات مختلف از طریق پست هستید، مطالب این مقاله را از دست ندهید.

خصوصیات پاکت‌های فلایر

پاکت‌های فلایر محصول جدید زودپک برای ارسال انواع مرسولات پستی محسوب می‌شود. تا پیش از این برای ارسال انواع پوشاک، پاکت‌های نایلون مشکی به مشتریان پیشنهاد می‌شده است. با توجه به بازخوردهای مشتریان سعی شده بر اساس نیاز مشتریان، پاکت‌های متناسب طراحی و تولید شود.

 

  •  کشسانی

پاکت‌های فلایر نوعی از پاکت‌های پستی از جنس پلاستیک هستند که برای ارسال محصولات حجیم مثل انواع پوشاک مناسب هستند. این پاکت‌ها از کشسانی بالایی برخوردار بوده و همین خصوصیت آنها را برای ارسال انواع پوشاک و محصولات حجیم به گزینه مناسبی تبدیل کرده است. انواع پوشاک به خصوص لباسهای زمستانی به راحتی تغییر شکل می دهند، فشرده می شوند  و می توانند بسیار حجیم باشند.  بسته بندی و ارسال پوشاک همواره یکی از دغدغه های بسیاری از فروشگاه‌ها بوده تا بتوانند بهترین پاکت را برای ارسال محصول خود انتخاب کنند. پاکت های فلایر کشسانی بالایی دارند و به راحتی می توان انواع پوشاک را در آن جای داد.

  • مقاومت بالا

برخلاف بسیاری از پاکت‌های پستی که به صورت دو لایه با لایه خارجی از جنس کاغذ تولید می‌شوند، این پاکت‌ها دارای جنس پلاستیکی هستند. جنس پلاستیکی این کاغذها باعث شده تا کشسانی بالای داشته باشند و در برابر عوامل خارجی مثل برف باران و رطوبت ساختار خود را حفظ نمایند. تا پیش از این برای ارسال انواع پوشاک، پاکت های نایلون مشکی به مشتریان معرفی می‌شده است، این پاکت ها با دارا بودن لایه داخلی ضخیم نایلونی محافظت زیادی از محصول در برابر عوامل خارجی داشتند. یکی از معایب این پاکت‌ها در برابر پاکت‌های فلایر، لایه خارجی کاغذی آنها بوده است. لایه کاغذی در برابر فشار ، تغییر شکل و یا بر اثر برخورد با اجسام خارجی به راحتی آسیب دیده و پاره می شده است. در پاکت های فلایر این مشکل بر طرف شده است و پاکت در اثر تغییر شکل به هیچ عنوان آسیب نخواهد دید.

 

چاپ استاندارد پستی

 

  • درب چسبدار

از دیگر ویژگی‌های پاکت فلایر می‌توان به درب‌های لب چسب دار اشاره کرد که کار بسته بندی را برای کاربران آسان می‌کند. با استفاده از لب چسب و کندن لبه خارجی آن به راحتی می‌توان به لایه چسب‌دار رسید و با تا زدن درب پاکت، مرسوله را بسته‌بندی کرد.وجود لب چسب در لبه‌های پاکت زمانی مشهود است که نیاز به بسته‌بندی تعداد زیادی از مرسولات در زمان محدود وجود دارد. با داشتن لب چسب شما به راحتی و با سرعت می‌توانید بسته‌های خود را برای ارسال آماده کنید.

  • وزن سبک

پاکت‌های فلایر به دلیل جنس پلاستیکی وزن کمی دارند وبه راحتی در محیط های کوچک قابل ذخیره و انبارداری هستند. یکی از عوامل تاثیر گذار در بهینه سازی هزینه ارسال، کاهش وزن مرسولات است. وزن کم این پاکت‌ها در کنار قابلیت کشسانی کمک کرده تا این پاکت‌ها برای ارسال انواع محصولات حجیم مثل پوشاک گزینه‌های مناسبی باشند.

  • چاپ استاندارد پستی

یکی از خصوصیات پاکت‌های پستی چاپ مشخص آنها است. این پاکت‌ها به صورت چاپدار و با محل مشخص برای ثبت آدرس فرستنده و گیرنده تولید و به بازار عرضه می‌شوند. سایزهای مختلف این پاکت‌ها را شما می‌توانید یا به صورت چاپدار تهیه کنید. علاوه بر مکان فرستنده و گیرنده بر روی این پاکت‌ها محل درج تمبر و کد پستی مبدا و مقصد هم دیده شده است. شما با استفاده از خودکار معمولی به راحتی می توانید مشخصات مورد نظر خودتان را بر روی این پاکت ها بنویسید.

 

چاپ استاندارد پستی

بسته بندی محصولات حجیم و بزرگ با پاکت فلایر

یکی از ویژگی‌هایی که پاکت فلایر در کنار مقاومت بالا دارد، جادار بودن آن‌ها است. در تولید این پاکت‌ها بر خلاف پاکت‌های کاغذی فضای زیادی صرف پرس کردن لایه‌های پاکت در کناره‌های آن به یکدیگر نشده است و به راحتی می‌توان از بیشتر فضای آن برای بارگذاری محصول استفاده کرد. فضای داخلی و بیرونی این پاکت‌ها تقریبا یکسان هستند. بنابراین کسانی که قصد بسته بندی و ارسال محصولات حجیم از قبیل پوشاکی مثل کاپشن و پالتو را دارند، استفاده از پاکت فلایر انتخابی بسیار مناسب خواهد بود.

پاکت‌های فلایر در ابعاد مختلف تولید شده و به فروش می‌رسند. بنابراین کاربران می‌توانند بسته به نیازی که دارند مناسب‌ترین سایز را انتخاب و خریداری کنند.

 زودپک همراه همیشگی در خرید محصولات بسته‌بندی

مثل هر وسیله بسته بندی دیگری در خرید پاکت فلایر نیز زودپک در کنار مشتریان خود قرار دارد. چنانچه به دنبال آدرسی مطمئن برای خرید پاکت‌ پستی خود می‌گردید، زودپک به شما کمک خواهد کرد تا احتیاجات خود را به شیوه‌ای آسان و قابل اعتماد تهیه کنید. از جمله امتیازهای خرید پاکت فلایر از زودپک عبارتند از:

  • خرید آنلاین

زودپک با هدف تسهیل و سرعت بخشیدن به فرآیند خرید، محصولات خود را به صورتن آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری به فروش می‌رساند. در نتیجه تمامی افراد می‌توانند از هر نقطه کشور سفارشات خود را در زمینه بسته‌بندی ثبت و درب منزل تحویل بگیرند. خرید آنلاین محصولات این مزیت را دارد که خریدار می تواند آزادانه فروشگاه‌های مختلف، قیمت‌ها و نوع محصولی که قصد خرید آن را دارد را بررسی و سپس اقدام به خرید نمائید. بعلاوه آنلاین محصولات به مشتریان امکان بهره مندی از بازار گسترده‌ای از محصولات را می‌دهد.

  • کیفیت بالا

داشتن مشتریان دائمی همواره باعث افتخار زودپک بوده و اولین قدمی که در این زمینه برمی‌دارد، ارائه محصولات با کیفیت بالا است. بنابراین دیگر نیازی به نگرانی بابت پاره شدن یا آسیب دیدن پاکت فلایر خریداری شده توسط زودپک نبوده و افراد می‌توانند با خیال راحت محموله‌های پستی خود را ارسال کنند.

  • تنوع بالا

پاکت فلایر در ابعاد مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می‌گردند. بسیار حائز اهمیت است که کاربران مناسب‌ترین گزینه‌ را با توجه به نیاز خود خریداری کنند. پاکت فلایر آ۵ (ابعاد ۱۷.۵*۲۵) ، پاکت فلایر آ۴ (ابعاد ۲۳*۳۳) و پاکت فلایر آ۳  ( با ابعاد ۳۰*۴۶) از جمله محصولاتی هستند که توسط این وبسایت فروش می‌رسند.

پاکت فلایر2

  • قیمت مناسب

در نهایت جا دارد تا اشاره‌ای به قیمت پایین محصولات عرضه شده توسط زودپک بکنیم. این وبسایت سعی بر این دارد تا سود خود را از فروش بیشتر به دست آورده و حداقل قیمت را برای محصولات خود در نظر بگیرد. پاکت‌های فلایر به نسبت سایر پاکت‌ها قیمت های مقرون به صرفه ای دارند و خریدارن می‌توانند با آسودگی از این محصولات استفاده نمایند.

اگر احساس می‌کنید با در نظر گرفتن موارد فوق خرید پاکت فلایر از طریق زودپک انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود، همین حالا می‌توانید به وبسایت زودپک مراجعه کرده و یا با شماره ۷۲۱۴۲ ۰۲۱ برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×