قیمت ساخت پروتز زیر زانو
معرفی کسب و کار

قیمت ساخت پروتز زیر زانو چقدر است؟ ساخت پروتز هوشمند

دی ۱۸, ۱۴۰۱ 5۰150

ساخت پروتز زیر زانو هوشمند یکی از جدیدترین اتفاقات در حوزه پروتز است. این نوع پروتز به دلیل قابلیت ها و مزیت های خاصی که دارد، توانسته بسیاری از نیازهای کاربران را برآورده کند و به آنها کمک کند تا زندگی کم چالش تری را تجربه کنند. به نقل از چطور، ایلنا و فارس، کلینیک ارتوپدی فنی پایار یکی از مطرح ترین کلینیک های ساخت پروتز هوشمند در کشور به شمار می رود. این مجموعه، توان و تخصص مورد نیاز برای ساخت این نوع پروتز را در اختیار دارد.

قیمت ساخت پروتز زیر زانو را چگونه تعیین می کنند؟ آیا از این موضوع چیزی می دانید؟

پروتزها یا اندام های مصنوعی، بهترین ابزار برای پر کردن جای خالی اندام قطع شده اند. معمولا کسانی که قسمتی از پا و دستشان قطع شده است، برای آنکه به مشکلات ناشی از قطع عضو خود پایان دهند، برای ساخت پروتزها اقدام می کنند. یکی از نگرانی ها و دغدغه هایی که برای افراد درگیر با قطع عضو وجود دارد، هزینه و قیمت ساخت پروتز زیر زانو است.

اگر بخواهید به یک برآورد دقیق و کلی از قیمت ساخت انواع پروتز دست پیدا کنید، باید به کلینیک های ساخت پروتز بروید. در این کلینیک ها، حجم عضو باقیمانده، ارزیابی می شود و سپس با توجه به قالب گیری انجام شده، قیمتی را برای ساخت پروتز عنوان می کنند. در برآورد قیمت، عوامل مختلفی اثرگذار است که از بین آنها می توانیم به قطعات و اجزای به کار رفته در پروتز اشاره کرد. قطعاتی که به فرد کمک می کنند تا راحت تر و طبیعی تر راه برود، هزینه بالاتری دارند و پروتزهایی که با این قطعات ساخته می شوند، گران تر هستند.

برند قطعات مورد استفاده در ساخت پروتز زیر زانو هوشمند نیز بر قیمت پروتز اثر دارد. شرکت هایی که قطعاتی با کیفیت تولید کرده و در اختیار سازندگان پروتز قرار می دهند، قیمت بالایی برای تولیدات خود در نظر می گیرند. پروتزهایی که شامل این قطعات هستند، قیمت ساخت بالایی دارند.

قیمت ساخت پروتز زیر زانو هوشمند و مکانیکی

چرا ساخت پروتز زیر زانو هوشمند محبوبیت زیادی پیدا کرده است؟

پروتزها در مسیری رو به رشد قرار دارند و امروزه، انواع و اقسام اندام های مصنوعی در کلینیک های ساخت پروتز به چشم می خورد. هر یک از این پروتزها با توجه به شرایط فعلی بیمار و توقعات او ساخته می شود. این روزها ساخت پروتز زیر زانو هوشمند، با محبوبیت زیادی مواجه شده است. این پروتز، با توجه به اطلاعاتی که از محیط و مغز دریافت می کند، واکنش نشان داده و به فرد کمک می کند تا روی سطوح مختلف راه برود.

یکی از مشخصات بارز این نوع پروتز، حسگرها و سنسورهایی است که در آنها به کار برده شده است. این نوع حسگرها، وظیفه دارند اطلاعات را از محیط جمع آوری کنند. فرد به کمک اطلاعات دریافتی می تواند پروتز را حرکت دهد. ساخت این نوع پروتز، به تخصص و مهارت زیادی نیاز دارد و تنها، کلینیک هایی از عهده ساخت آن بر می آیند که تجهیزات و علم لازم برای ساخت آن را داشته باشند.

از دیگر دلایلی که باعث شده افراد درگیر با قطع عضو، با وجود بالا بودن قیمت ساخت پروتز زیر زانو هوشمند، تمایل زیادی برای داشتن این نوع  پروتز از خود نشان دهند، افزایش دامنه حرکتی افراد در زمان راه رفتن است. همین مزیت است که باعث شده کاربران بتوانند فعالیت های متفاوتی، از جمله دوچرخه سواری، شنا، اسکی روی برف، پیاده روی، دویدن و حتی رقص را با کمک این پروتز انجام دهند و هیچ مشکلی نداشته باشند.

ساخت پروتز زیر زانو هوشمند

بهترین پروتز پا در ایران را چه مجموعه ای می سازد؟ آیا نام آن را می دانید؟

بهترین پروتز پا در ایران برای هر فرد، تعریف مشخص و واحدی ندارد. کسانی که هدفشان از ساخت پروتز، تنها زیبایی آن و حضور در اجتماع است، باید برای پرداخت قیمت ساخت پروتز زیر زانو از نوع سیلیکونی اقدام کنند و کسانی که هدفشان بازگشت به روال عادی زندگی است، بهتر است برای ساخت پروتز زیر زانو هوشمند اقدام کنند. همانطوری که در بالاتر نیز اشاره کردیم، این پروتز به فرد امکان می دهد تا در طیف وسیعی از فعالیت ها حضور پیدا کرده و آنها را به نحو احسن انجام دهد. پس در یک جمله کلی می توانیم این گونه بگوییم که در ساخت پروتزها، باید شرایط فرد و نیازهایی که دارد، لحاظ شود تا بتوان یک پروتز را مناسب ترین و بهترین نامید.

برای ساخت انواع پروتز، بهتر است به کلینیک های ارتوپدی فنی معتبر و مطرح در کشور، همچون کلینیک ارتوپدی فنی پایار مراجعه کنید. در این کلینیک، خدمات متفاوتی، از جمله ساخت انواع پروتز، پروتز زیر زانو، پروتز بالای زانو، پروتز سیلیکونی، پروتز زیر زانو هوشمند، کفش و کفی طبی ارائه می شود. کارشناسان این مجموعه، توان و تجربه لازم برای ارائه این خدمات را داشته و شما می توانید با مناسب ترین قیمت، این خدمات را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×