پودر چاق کننده
معرفی کسب و کار

پودر چاق کننده شامل چیست و چه تاثیری روی بدن میگذارد؟

اسفند ۲۵, ۱۴۰۱ 4۰257

بسیاری از مردم فکر میکنند که چاق شدن بسیار ساده بوده و با خوردن غذا میتوان به راحتی افزایش وزن پیدا کرد، در صورتی که این ماجرا برای افرادی که استعداد چاقی ندارند یا غذا با حجم کمتری میخورند، کار بسیار سخت و دشواری است.اگر دوست دارید در مدت زمان کوتاه و کاملا طبیعی بدن خود را تقویت کنید، با سلام عطار همراه باشید…

افرادی که استعداد چاقی ندارند اما دوست دارند تا بدن پر حجمی داشته باشند، به سراغ استفاده از قرص ها و داروهای شیمیایی میروند تا در مدت زمان کوتاه تری به نتیجه مورد نظر خود برسند.این دسته از افراد در وحله اول به بهانه تقویت بدن و بعد افزایش حجم و چاق شدن به سراغ این داروها میروند.

استفاده از قرص های شیمیایی شاید باعث شود فرد در مدت زمان کمتری به نتیجه د لخواه خود برسد اما ماجرا به اینجا ختم نمیشود.این افزایش حجم موقتی بوده و پس از قطع دارو و در مدت زمان کمی، بدن به فرم قبلی خود برمیگردد؛ مهم تر از همه این که در گذر زمان، عوارض جبران ناپذیری گریبان گیر شما خواهد شد و این عوارض ممکن است تا آخر عمر با شما همراه باشد که از مهمترین این عوارض میتوان به ایجاد جوش های بد خیم، اختلال در کار کبد و دستگاه گوارشی اشاره کرد.

پودر افزایش وزن طبیعی با ترکیب کاملا گیاهی، برای افرادی که ضعف جسمی دارند و به دنبال تقویت بدن خود هستند مناسب است.با استفاده از این پودر میتوانید فرم مناسبی به بدن خود بدهید و وزن خود را افزایش دهید.همچنین یک وعده غذایی بسیار مقوی به حساب می آید و باعث تقویت بدن و افزایش سیستم ایمنی بدن میشود.

نکته مهمی که پودر افزایش وزن طبیعی دارد، بدون عوارض بودن آن است و همه افراد در تمامی رده سنی میتوانند از آن استفاده کنند.

شما میتوانید پودر افزایش وزن طبیعی را با تخفیف ویژه از فروشگاه بزرگ سلام عطار خریداری کنید.

ترکیبات پودر افزایش وزن چیست؟

ترکیبات پودر افزایش وزن عبارتند از:

  • سفیده تخم مرغ
  • جوانه گندم
  • ریشه جنسینگ
  • مغز بادام
  • پودر شیر خشک
  • پودر آب پنیر
  • عصاره مالت
  • پروتئین سویا

همچنین این محصول با وانیل و شیرین کننده طبیعی، طعم شیرین و دلچسبی به همراه دارد.

عضله سازی و تقویت بدن

پر کردن و چاقی صورت

معمولا خانم ها حساسیت زیادی نسبت به لاغری صورت دارند و همیشه سعی میکنند با استفاده از کپسول های حجم دهنده و چاق کننده بتوانند فرم خاصی به صورت خود بدهند.

یکی از مهمترین فوایدی که پودر افزایش وزن طبیعی دارد، تپل شدن یا چاق شدن صورت است و این امر، به دلیل وجود گیاهان خاصی که در این ترکیب وجود دارند (از جمله جوانه گندم) میسر میشود.

قاووت افزایش وزن طبیعی، بسیار مقوی بوده وکاملا گیاهی است همچنین مورد رضایت مشتریان زیادی قرار گرفته است؛ بنابراین با خیال راحت میتوانید از این پودر کاملا طبیعی جهت سلامت و تقویت بدن و همچنین چاقی صورت استفاده کنید و بهتر است از مصرف مواد شیمیایی که عوارض بسیار زیادی دارند پرهیز کنید.

اگر به دنبال این هستید که در مدت زمان کوتاه یا برای مراسم خاصی صورت خوش فرم و پر حجمی داشته باشید، به هیچ عنوان پودر افزایش وزن طبیعی را از دست ندهید.

خواص پودر افزایش وزن طبیعی

تاثیر شگفت انگیزی که روی بدن میگذارد باعث شده تا نه تنها به عنوان یک پودر تقویتی استفاده شود، بلکه یک ترکیب فوق العاده قوی برای رفع خستگی بدن و افزایش انرژی به حساب می آید.
وجود برخی گیاهان مانند ریشه جینسینگ قرمز به تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش سطح انرژی کمک زیادی میکند و علاوه بر تقویت بدن از بروز برخی بیماری ها پیشگیری میکند‌‌.
جوانه گندم سرشار از ویتامین E، پروتئین و کلسیم است و استفاده از جوانه گندم در پودر افزایش وزن، قدرت آن را در افزایش وزن و انرژی دوچندان کرده است.

ترکیب سفیده تخم مرغ، شیرخشک و آب پنیر قدرت شگفت انگیزی بوجود می آورد.این سه محصول، سرشار از پروتئین و انواع ویتامین هستند که یک مکمل غذایی کاملا سالم برای افزایش وزن به حساب می آید و ورزشکاران نیز باید از این مکمل سالم استفاده کنند.

برخی دیگر از فواید پودر افزایش وزن عبارتند از:

رشد و تقویت عضلات بدن
افزایش طبیعی وزن
حاوی چربی های مفید و سالم
افزایش کالری دریافتی
تقویت سیستم ایمنی بدن
افزایش انرژی و رفع خستگی
افزایش اشتها
بهبود و تنظیم خواب

تنظیم سوخت و ساز بدن

همچنین وجود مغز بادام و عصاره مالت جو در این ترکیب، در افزایش خون بدن کمک زیادی میکند و به قدری تاثیرگذار است که میتوان آن را با اثرگذاری سیرسیاه در درمان کم خونی مقایسه کرد.

افزایش انرژی و سیستم ایمنی بدن

پودر افزایش وزن طبیعی مناسب چه کسانی است؟

این پودر برای افرادی که دچار ضعف جسمی هستند و سعی میکنند بدنشان را تقویت کنند، کسانی که به دنبال چاقی و افزایش وزن هستند، افرادی که سریع خسته میشوند، کسانی که به دنبال افزایش انرژی و شادابی بدنشان هستند، ورزشکاران و به خصوص بدنسازان.

دیگر افراد نیز میتوانند برای تقویت سیستم ایمنی بدن و سلامت بدن خود از این پودر استفاده کنند.

چند دوره باید از پودر افزایش وزن استفاده کنیم؟

مقدار مصرف پودر افزایش وزن و میزان تاثیری که روی بدن میگذارد میتواند برای هر شخص متفاوت باشد به طوری که برخی از افراد با مصرف ۱ دوره از این پودر به نتیجه دلخواه میرسند ولی برخی دیگر ممکن است با ۲ الی ۳ دوره مصرف، جواب کارشان را بگیرند.
بهتر است بعد از اینکه تاثیر تقویتی پودر را روی بدن خود احساس کردید، مدتی دیگر هم به مصرف آن ادامه دهید تا باعث تثبیت چاقی شود و بدن را سرحال نگه دارد.

پودر افزایش وزن برای ورزشکاران

استفاده از مواد غذایی مناسب و داروهای تقویتی ایده آل، یکی از دغدغه های بزرگ ورزشکاران به خصوص بدن سازان به شما میرود چرا که نمیتوان به هر مکمل ورزشی اعتماد کرد و ممکن است این مکمل ها عوارض هایی داشته باشند‌ یا حتی کارایی لازم را نداشته باشند.
پودر افزایش وزن طبیعی، یک ترکیب بسیار موثر برای ورزشکاران به شمار می آید به طوری که باعث عضله سازی و افزایش حجم بدن شده و همچنین این حجم از عضله با قطع مصرف از بین نمیرود.
وجود پروتئین سویا، سفیده تخم مرغ، آب پنیر و شیرخشک که سرشار از پروتئین و کلسیم است، باعث شده تا این پودر به یک مکمل غذایی حرفه ای تبدیل شود و شما را از مصرف هرگونه مکمل دیگر بی نیاز می سازد.

درست مصرف کنیم

همانطور که میدانید، این دسته از پودر های تقویتی را همراه با آب یا آبمیوه مصرف میکنند ولی از آنجایی که شیر منبع عالی از پروتئین و ویتامین های مختلف به حساب می آید، بهتر است پودر افزایش وزن را همراه با شیر میل کنید.
برای این منظور کافیست ۱ الی ۲ قاشق غذا خوری از پودر تقویتی را در ۱ لیوان شیر ولرم حل کرده و میل کنید.روزانه ۲ مرتبه (صبح و عصر) از این ترکیب استفاده کنید.

مصرف پودر افزایش وزن با شیر

نکات تکمیلی

تاثیری که پودر افزایش وزن طبیعی روی بدن میگذارد، برای افزایش انرژی و افزایش وزن میتواند کافی باشد ولی در کنار آن رعایت برخی نکات ضروری است تا در زمان کوتاه تری شما رابه خواسته تان برساند.
یکی از نکاتی که بسیار مفید و اثر گذار است، حجم غذای شما و تعداد وعده های غذایی است.با افزایش حجم غذای روزانه و مصرف وعده های غذایی بیشتر، یک قدم بزرگ برای رسیدن به هدف خود بردارید.مصرف مکمل غذایی نام برده شده در کنار مصرف غذای بیشتر به صورت معجزه آسا میتواند شما را به خواسته تان برساند و از شر لاغری و ضعف جسمانی نجات دهد.

اگر ورزشکار هستید، مصرف کراتین میتواند خیلی مفید باشد. دقت داشته باشید که کراتین در کنار مواد پروتئینی باید مصرف شود و تنها درصورت استفاده همزمان با مواد پروتدینی میتواند تاثیرگذار باشد زیرا کراتین هنگام انجام تمرینات باعث افزایش قدرت در بدن میشود سپس مصرف پروتئین باعث ترمیم عضله ها خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×