کرم مرطوب کننده
معرفی کسب و کار

بهترین کرم مرطوب کننده ایرانی در داروخانه ها

اسفند ۲۵, ۱۴۰۱ 4۰137

پوست شفاف، تمیز و با طراوت فراوان خواسته همه ماست. به همین دلیل است که افراد زیادی به دنبال مرطوب کننده ها هستند. تنوع فراوانی از انواع مرطوب کننده های پوستی برای به رخ کشیدن پوست زیبا در داروخانه ها موجود است که شفافیت و درخشندگی حسادت برانگیزی به پوست می بخشد.در داروخانه آنلاین داروبوم می توانید از بهترین برندهای مراقبت از پوست مانند درماتیپیک، فیس دوکس، لافارر، اسکین وان، سینره، پرایم و بسیاری دیگر انتخاب کنید. انتخاب بهترین کرم مرطوب کننده سازگار با نوع پوست با وجود این محصولات دیگر دشوار نیست.

مرطوب کننده های موجود در داروبوم به افرادی که به دنبال محصولات پوستی با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب هستند پیشنهاد می شود. شما با خرید انواع کرم مرطوب کننده و آبرسان از درخشش پوست خود اطمینان حاصل کنید. پوست ما تحت تاثیر شرایط آب و هوایی نامساعد یا عوامل مخرب پوستی دیگری قرار می گیرد. بیشتر نوجوانان و جوانان و همچنین میانسالان با مشکلات پوستی مواجه می شود که باعث ایجاد جوش، لک، تیرگی و… می شود.

کرم مرطوب کننده

کرم مرطوب کننده برای انواع پوست

هر فردی پوست متفاوتی دارد. بنابراین، هر شخصی به انواع مختلفی از محصولات برای مراقبت از پوست خود نیاز خواهد داشت و به ویژه زمانی که یک آبرسان یا مرطوب کننده انتخاب می کنید. در ادامه نگاهی به مرطوب کننده های ایده آل پوست برای انواع پوست می اندازیم.

کرم مرطوب کننده مخصوص پوست خشک

افرادی که پوست خشکی دارند ممکن است احساس کنند پوستشان زبر، پوسته پوسته و حتی دچار خارش شده است. برخلاف پوست های معمولی، افرادی که پوست خشک دارند با مشکلات زیادی از جمله خطوط سطحی، بافت ناهموار پوست، چین و چروک و احساس تیرگی مواجه هستند. برای مقابله با چنین مشکلات پوستی به یک کرم مرطوب کننده برای پوست های خشک نیاز دارید که بتواند رطوبت پوست شما را تامین کند.

کرم مرطوب کننده مخصوص پوست چرب

افرادی که پوست چرب دارند با بسیاری از مشکلات پوستی مانند آکنه، براقیت نامطلوب، لک، جوش های سرسیاه و سر سفید و… دست و پنجه نرم می کنند. این مسئله به دلیل ترشح بیش از حد یک ماده روغنی طبیعی از غدد سبوم در عمق پوست اتفاق می افتد. برای کنترل چربی باید از کرم های مرطوب کننده مخصوص پوست های چرب که سبک و غیر کومدون زا هستند استفاده کنید.

کرم مرطوب کننده مخصوص پوست مختلط

پوست مختلط دقیقاً همانطور که از نامش پیداست، ترکیبی از پوست خشک و چرب است. افرادی که پوست مختلط دارند، قسمت‌هایی از پوستشان کمی خشک است در حالی که سایر قسمت‌های پوستشان بیش از حد چرب است.

چنین پوستی اغلب چربی بیش از حد را در اطراف بینی، پیشانی و نواحی تی زون (T-zone) نشان می دهد. در عین حال، پوست گونه اغلب خشک است. اگر چنین پوستی دارید، بهترین کرم های مرطوب کننده پوست مختلط هستند که برای این افراد مناسب است.

کرم مرطوب کننده مخصوص پوست مختلط

کرم مرطوب کننده مخصوص پوست حساس

کسانی که پوست حساسی دارند باید به درستی از آن مراقبت کنند، زیرا چنین پوستی به راحتی تحت تأثیر محرک های بیرونی قرار می گیرد. پوست حساس می تواند مستعد آکنه باشد، یا بیش از حد خشک باشد و حتی می تواند بسیار چرب باشد.

به زبان ساده پوست حساس به این معنی است که پوست به راحتی تحت تأثیر عواملی مانند محصولات آرایشی و بهداشتی پوست، آلاینده ها و… قرار می گیرد. با قرار گرفتن در شرایط این چنینی علائم ناخوشایندی مانند خشکی، قرمزی و… را ظاهر می سازد. بهترین کرم های مرطوب کننده برای انواع پوست های حساس نباید محرک ها مانند رایحه داشته باشند.

معرفی بهترین کرم مرطوب کننده ایرانی

در این بخش تعدادی از بهترین و موثرترین مرطوب کننده های ایرانی را بر اساس پیشنهاد داروساز داروخانه و نظرات کاربران در فروم های ایرانی معرفی خواهیم کرد. برای مشاهده انواع کرم مرطوب کننده ایرانی در داروخانه داروبوم بر روی لینک زیر کلیک کنید.

darooboom.com/46-مرطوب-کننده

کرم مرطوب کننده دست و صورت پوست خشک لافارر

این مرطوب کننده و آبرسان برای بهبود بافت پوست فرموله شده است. این کرم دست و صورت با آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین E و C، عصاره بابونه و روغن بادام غنی است که هیدراتاسیون طولانی مدت را تضمین می کند. این مرطوب کننده سنگین حاوی گلیسیرین است که یک مرطوب کننده عالی است. نسبت به سایر برندها به جز یکی دو مورد گران تر است، اما ارزش خرید را دارد. کاربران گزارش کرده اند که با مصرف این محصول پوست به طور قابل توجهی صاف تر به نظر می رسد.

فلوئید مرطوب کننده و آبرسان پوست چرب درماتیپیک

اگر پوست چرب یا مختلط دارید، فلوئید مرطوب کننده و آبرسان پوست چرب درماتیپیک یک خرید هوشمندانه است. فرمولاسیون غیر کومدون زا و سبک کرم مرطوب کننده پوست چرب درماتیپیک به سرعت جذب پوست می شود. این محصول پوست را با طراوت نشان می دهد اما چرب نمی کند. مرطوب کننده پوست چرب درماتیپیک مانند سایر محصولات این برند فاقد پارابن، روغن معدنی و سولفات است.

کرم مرطوب کننده درماتیپیک مانند سایر محصولات این برند، فاقد پارابن، روغن معدنی و سولفات است. حاوی عصاره جلبک، کوانزیم کیوتن و آلوئه ورا است که پوست را حجیم می کند و ظاهر خطوط ریز را محو می کند.

بیشتر بخوانید: مقاله تهیه کرم مرطوب کننده خانگی

تهیه کرم مرطوب کننده خانگی

کرم مرطوب کننده مخصوص پوست نرمال و مختلط لافارر

کرم مرطوب کننده پوست های نرمال تا مختلط لافارر با عصاره گیاهان بابونه، آلوئه ورا و گل همیشه بهار غنی شده و ظاهر پوست را نرم و لطیف می کند و اسکارهای آکنه و ناهمواری های پوست را کاملا بازسازی می کند.. کرم آبرسان لافارر ویژه پوست نرمال و مختلط با پیری پوست مبارزه می کند، تولید سلول های پوست را تسریع می کند، پوست های کدر و تیره را روشن می کند و رنگ کلی چهره را بهبود می بخشد. این مرطوب کننده فاقد چربی بوده و برای پوست های مختلط نیز مناسب است. کرم مرطوب کننده پوست نرمال لافارر با فرمولاسیون تسکین دهنده و بدون چربی بهترین کرم مرطوب کننده پوست های نرمال و مختلط است.

کرم مرطوب کننده ۲۴ ساعته پریم

کرم مرطوب کننده ۲۴ ساعته پریم یکی از پرفروش‌ترین کرم های مرطوب کننده صورت ایرانی است، به خصوص در فصل پاییز و زمستان. این فرمول یک آبرسان قوی، دارای روغن نارگیل و ویتامین E برای آبرسانی عمیق و جلوگیری از هدررفت آب از پوست، و همچنین عصاره ماکادمیا برای تقویت سد رطوبتی پوست است.

این کرم با فرمولاسیون حرفه ای، از جمله کیوتن است. از لحظه ای که آن را روی پوست اعمال می کنید، احساس شادابی خواهید داشت و ظاهری باطراوت به جا می گذارد. کیوتن برای حفظ رطوبت پوست مفید است. این محصول آبرسانی ۲۴ ساعته پوست را فراهم کرده و پوستی نرم تر و صاف تر به ارمغان می آورد.

darooboom.com/مرطوب-کننده/۱۲۵۳-کرم-مرطوب-کننده-۲۴-ساعته-پریم-۵۰-میلی-لیتر.html

کرم مرطوب کننده سینره صورت مخصوص پوست چرب

اگر دیدن عبارت فاقد چربی یا oil-free روی بسته بندی کرم برای شما قوت قلب است این مرطوب کننده از برند معروف سینره مخصوص شماست. نه تنها فاقد چربی است بلکه به لطف عصاره گیاه هاماملیس موجود در آن منافذ پوستی را نیز جمع می کند. این محصول برای افرادی که پوست چرب و مستعد جوش دارند مفید است؛ پوست را آبرسانی کرده و پوست را تحریک نمی کند. فرمول طبیعی سطح pH پوست شما را بین ۴.۲ تا ۵.۸ متعادل می کند و پوست را مرطوب، بازسازی و محافظت می کند.

سخن پایانی

می توانید بهترین کرم مرطوب کننده ایرانی را به صورت آنلاین از داروخانه داروبوم خریداری کنید. با ارسال رایگان درب منزل، خرید لذت بخش و آسانی را تجربه کنید. با استفاده از سیستم پرداخت امن ما به روش‌های مختلفی مانند درگاه اینترنتی و کارت به کارت پرداخت کنید یا می‌توانید به جای این ها از گزینه نقدی هنگام تحویل استفاده کرده و در زمان تحویل سفارش پرداخت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×