بهترین سایت های انگلیسی زبان گل و گیاه

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید سایت هایی به زبان انگلیسی برای مطالعه انتخاب کنید، منابع زیادی در خصوص سایت های تکنولوژی، موبایل، لپ تاپف ماشین و… وجود دارد ولی کسانی که به گل و گیاه آپارتمانی علاقه دارند چه باید بکنند؟ کدام منابع و سایت هایی با زبان انگلیسی برای این کار ناسب می باشند که در ادامه یک سری از سایت های انگلیسی زبان گل و گیاه آپارتمانی را معرفی میکنم.

Images 1693728913 64F440910Bc17

سایت thehplants

یکی از سایت هایی که در خصوص نگهداری گیاهان آپارتمانی و مشکلات اون زیاد صحبت میکنه سایت thehplants هست که ویژگی منحصر به فرد اون داشتن عکس نوشته و ویدیو برای تمامی مطالب است، این سایت به شکل خیلی روان و ساده در خصوص گیاهان آپارتمانی صحبت میکنه، میتوانیم ویژگی بارز این سایت را نسبت به سایر رقبای خودش در :

  • تخصصی بودن مطالب

  • داشتن عکس نوشته

  • داشتن ویدیو

  • پاسخ سریع به کاربران

  • عامیانه نوشتن

  • تجربه محور

دانست که میتواند اطلاعات بسیار زیادی به شما بده، دیگر نگران زرد شدن برگها، آفات مزاحم یا افتادگی ساقه ها گیاهان نباشید در این سایت شما به راحتی پاسخ تمام پرسش های خود را خواهید یافت.

Images 1693728913 64F44091171A9

سایت thespruce

این سایت هم جزو سایت های معروف در وب انگلیسی است که علاوه بر گل و گیاه در خصوص سبک زندگی، ایده های ساختنی، اخبار، خانه و… اطلاعات بسایر مفیدی میدهف ویژگی های بارز این سایت رو میشه

  • سادگی در نوشتن

  • اطلاعات مفید

  • عکس های زیبا

  • نویسنده های مختلف

دانست، پس اگر به خانه و آپشزخانه و مطالب اون علاقه دارید میتونید به این سایت هم سر بزنید.

Images 1693728913 64F440911Defc

سایت Better Homes & Gardens

Better Homes & Gardens یک مجله معروف سبک زندگی است که موضوعات مختلفی از جمله باغبانی را پوشش می دهد. بخش باغبانی این سایت یک منبع غنی و پراز مقالات، نکات باغبانی، پروفایل گیاهان و ایده های خلاقانه برای باغبانی در فضای باز و داخلی است. توصیه های عملی، راهنمای باغبانی فصلی و عکاسی زیبا از باغ را برای الهام بخشیدن به انگشت شست سبز خود خواهید یافت.

سایت Houseplant 411

Houseplant 411 یک وب سایت آموزشی است که به گیاهان داخلی اختصاص دارد. این سایت اطلاعات دقیق در مورد طیف گسترده ای از گیاهان آپارتمانی، از جمله نکات مراقبتی، شرایط رشد ایده آل، و مشکلات رایجی که صاحبان گیاهان با آن مواجه هستند، ارائه می دهد. این منبع برای دوستداران گیاهان آپارتمانی که به دنبال حفظ سلامت و رشد عالی گیاهان داخلی خود هستند عالی است.

Images 1693728913 64F4409127Aa2

سایت Fine Gardening

یک مجله آنلاین است که مقالات، ویدیوها و راهنمای گیاهی مفصلی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند دانش باغبانی خود را افزایش دهید. این وب سایت انبوهی از اطلاعات را از طریق مقالات عمیق، فیلم ها و راهنمای گیاهان ارائه می دهد. می توانید موضوعاتی مانند انتخاب گیاه، طراحی باغ و نگهداری را بررسی کنید. محتوای Fine Gardening برای کسانی که به دنبال ارتقای مهارت های باغبانی خود به سطح بعدی هستند، عالی است.

سایت Plant Talk Colora

Plant Talk Colorado یک پلت فرم آموزشی است که توسط Extension دانشگاه ایالتی کلرادو مدیریت می شود. با ارائه اطلاعات علمی در مورد موضوعات مختلف باغبانی، از جمله گیاهان و گل های داخلی، به عنوان یک منبع ارزشمند برای علاقه مندان به باغبانی عمل می کند. اگر برای تلاش های باغبانی خود مشاوره قابل اعتماد و مبتنی بر تحقیق می خواهید، این به ویژه مفید است.

در این مطلب سعی کردیم که برخی از بهترین سایت هایی که به زبان انگلیسی در زمینه گل و گیاه فعالیت میکنند را به شما معرفی کنیم تا بتوانید اطلاعات دست اول در خصوص مراقبت و تکثیر گیاهان آپارتمانی به دست بیاورید. اگر شما هم سایتی در این خصوص میشناسید حتما در کامنت برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید