سریعترین روش های افزایش سایز آلت تناسلی

سریعترین روش های افزایش سایز آلت تناسلی: بزرگ کردن آلت تناسلی یکی از خواسته های هر مردی است. از گذشته تا به امروز داشتن آلتی بزرگ یکی دغدغه های دوران نوجوانی تا میانسالی اقایان بوده است، یکی از دلایل اضطراب و عدم توانایی در برقراری ارتباط با جنس مخالف در دوران نوجوانی و جوانی را میتوان کوچک بودن آلت تناسلی دانست، کوچک بودن الت تناسلی باعث ترس و کاهش اعتماد بنفس آنها در برقراری ارتباط با جنس مخالف میشود. طبق تحقیقات صورت گرفته افرادی که آلت متوسط و یا بزرگی دارند از نظر روحی دارای اعتماد به نفس بیشتری نسبت به دیگر مردان می باشند. در نتیجه با جنس مخالف خود با اعتماد بنفس بیشتری ارتباط برقرار کرده و در ایجاد رابطه موفق تر هستند.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته از خانم های مختلف ۸۴ درصداز خانم ها ادعا کرده اند که همسر آنها نیازی به اقدام برای انجام روش های بزرگ کردن آلت تناسلی ندارد. در واقع ما در این بخش با رضایت هشتاد و چهار درصدی خانم ها روبرو هستیم.تنها در چهارده درصد از خانم ها نیاز به افزایش سایز عنوان شده است و خانم ها عنوان کرده اند که دوست دارند همسرشان سایز بزرگ تری داشته باشد و دو درصد دیگر هم افرادی هستند که دوست دارند سایز همسرشان از آنچه هست کوچکتر باشد تا راحت تر سکس را تجربه کنند.

سیر رشد و تکامل آلت تناسلی آقایان:

بلوغ جنسی پسران عموماً بین ۱۲ تا ۲۴ سالگی اتفاق می‌افتد و به کمک ترشح هورمون‌های جنسی، در این مدت آلت تناسلی بلندتر و ضخیم‌تر می‌شود. البته سرعت رشد از فردی به فرد دیگر متفاوت است. اگرچه پس از پایان بلوغ احتمال رشد بیشتر آلت تناسلی کم میشود ، اما در اکثر مردان ممکن است بخاطر قابلیت جوابدهی بدنشان، بزرگ و کلفت شدگی را باز هم تجربه کنند.

معمولا سایر تغییراتی که در دوران بلوغ همراه با افزایش سایز آلت تناسلی رخ می‌دهند، عبارتند از:

  • بزرگ شدن بیضه‌ها

  • نازک شدن و قرمز شدن پوسته بیضه‌ها

  • رشد موهای زائد در اطراف آلت تناسلی

  • ترشحات شبانه منی

  • نعوظ و انزال مکرر

آیا اندازه آلتم کوچک است؟

بسیاری از مردان از اندازه آلت تناسلی خود راضی نیستند و تصور میکنند آلتشان خیلی کوچک است. با این حال تحقیقات نشان میدهند بیشتر کسانی که فکر میکنند آلت تناسلی شان کوچک است نیازی به درمان ندارند و اندازه آلت شان نرمال است. گاها لازم است فرد به روانشناس ارجاع داده شود تا روی اعتماد به نفس فرد کار شود.

قبل از آنکه به فکر بزرگ کردن الت خود باشید بهتر است برای مدتی روال زیر را در پیش گرفته تا علت اصلی این احساس مشخص شود:

۱موی ناحیه شرمگاهی خود را بتراشید:

موهای ناحیه شرمگاهی ممکن است جلو آمده و باعث شوند آلت تناسلی کوچکتر از چیزی که هست به نظر برسد.

۲وزن اضافی را کم کنید:

چربی اضافی پایین شکم بر روی ناحیه تناسلی می افتد و باعث میشود، آلت تناسلی کوچکتر به نظر برسد.

۳سعی کنید اندام خود را متناسب کنید:

تناسب اندام و خوش فرم شدن بدن نه تنها شما را جذاب تر میکند بلکه زندگی جنسی تان را نیز بهبود میبخشد.

چگونه آلت تناسلی خود را بزرگ کنیم؟

در اینجا برخی از محصولات افرایش سایز آلت تناسلی و روش هایی که در سطح گسترده ای در زمینه بزرگ کردن آلت تناسلی رواج یافته اند، ارائه شده اند:

Images 1691564397 64D3396Dea588

۱- لوسیون های افزایش دهنده سایز الت تناسلی:

این گروه معمولا شامل ویتامین ها، مواد معدنی، داروهای گیاهی یا هورمون هایی می باشد که تولید کنندگان ادعا می کنند آلت تناسلی را بزرگ می کنند. اثربخشی هیچ یک از این محصولات، تأیید نشده است و برخی از آنها ممکن است مضر نیز باشند.

۲-استفاده از دستگاه وکیوم مردانه:

دستگاه وکیوم مردانه بدون هیچگونه عوارض خاصی، کمک به رفع اختلال نعوظ و همچنین افزایش حجم آلت تناسلی آقایان می‌کند. افزایش جریان خون در آلت تناسلی مردان، باعث به وجود آمدن نعوظ می‌شود.

با  خریددستگاه وکیوم آقایان  آلتی حجیم با فرمی استثنایی داشته باشید. با افزایش جریان خون و ماندگاری آن در آلت تناسلی مردان باعث افزایش سایز خواهد شد. مزیت بزرگ وکیوم مردانه این است که بدون هیچ ضرر یا خطری این کار را انجام می‌دهد.

دستگاه وکیوم مردانه تورنادو

وکیوم درمانی یک روش غیر تهاجمی برای حفظ نعوظ در مردان مبتلا به ناتوانی جنسی است و نسبت به داروهای افزایش نعوظ ،حجم و تاخیری فاقد عوارض جانبی است. محفظه شفاف این دستگاه به شما این امکان را میدهد که هنگام استفاده از آن فشار را در هر بار کنترل کنید.

ابزاری مفید و موثر برای افرادی که توانایی حفظ و کنترل نعوظ خود را ندارند و یا آلتی خمیده و شلی دارند. استفاده از این دستگاه هیچ محدودیت سنی ندارد. این دستگاه حجم دهنده طول و قطر آلت تورنادو در مقایسه با نمونه های خارجی کیفیت بسیار بالایی دارد و تا مدت زمان زیادی قابلیت اثر اولیه خود را حفظ می کند.

۳- بزرگ کردن آلت تناسلی با تمرینات ورزشی:

گرچه، این روش ایمن تر از دیگر روش ها می باشد، اما هیچ سند علمی برای کارایی آن وجود ندارد و می تواند منجر به بد شکلی آلت تناسلی شود.

۱.تکنیک جلکینگ:

تکنیک جلکینگ (jelqing) یکی از روش‌های محبوب برای افزایش سایز آلت تناسلی شناخته می‌شود که تمرین کششی است و در آن از حرکات دست استفاده می‌کنند تا خون را از پایه آلت تناسلی به سمت بالا و به سمت سر آلت فشار دهد.

فرآیند جلکینگ چیزی شبیه به این است:

  • با استفاده از انگشت شست و اشاره خود یک شکل O درست کنید.

  • “O” را در پایه آلت تناسلی خود قرار دهید، جایی که آلت به کشاله ران شما می رسد.

  • انگشت و شست خود را به سمت سر آلت تناسلی خود تا نوک آن حرکت دهید. هنگام انجام این کار باید فشار را احساس کنید، اما نه درد. مطمئن شوید که مچ شما خیلی سفت نباشد.

  • این روند را روزانه به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه تکرار کنید.

تحقیقات در مورد اثربخشی جلکینگ محدود است. علاوه بر این، ممکن است منجر به تشکیل بافت اسکار و همچنین درد و تغییر شکل آلت شود. پارگی‌های عصبی می‌تواند منجر به بی‌حس شدن آلت تناسلی شود و کشش بیش از حد شریان‌ها و سیاهرگ‌ها می‌تواند منجر به اختلال نعوظ دائمی و یا بیماری پیرونی یا کجی آلت تناسلی شوند.

۲. تمرین کگل :

این تمرین، با این که مربوط به کف لگن است، اما می‌تواند در افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان، مؤثر باشد. برای انجام تمرین کگل، ابتدا باید یاد بگیرید که کنترل عضلات کف لگن را به دست بگیرید. برای این که متوجه شوید این عضله دقیقاً کجاست، یک بار که در حال ادرار کردن بودید، سعی کنید در وسط کار، ادرار کردن را متوقف کنید. در این زمان، متوجه خواهید شد که عضلات کف لگن شما منقبض می‌شود. با شناخت این قسمت، حال می‌توانید کنترل آن را در دست بگیرید.

۴- استفاده از دستگاه اکستندر:

کشش شامل وصل کردن یک دستگاه کشنده (اکستندر) به آلت تناسلی برای اعمال فشار خفیف می باشد. پژوهش های اندکی، افزایش طول تقریبی نیم اینچ تا ۲ اینچ (تقریباً ۱ تا ۲ سانتی متر) را با استفاده از این دستگاه گزارش کرده اند.

Images 1691563527 64D33607Afd1F

این یکی از دستگاه های مورد تایید پزشکی در جهت افزایش سایز طولی و قطری آلت تناسلی مردانه میباشد که با استفاده صحیح و مستمر میتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید. این دستگاه دارای مجوز و تاییدیه از متخصصان اورولوژی، بیماریهای مجاری ادراری و دستگاه تناسلی می باشد. که میتواند اطمینان شما را در جهت استفاده مطمئن بیشتر نماید. روزانه هزاران نفر برای مشکلات بیماریهای دستگاه تناسلی به پزشک مراجعه میکنند و خواهان بهبود عملکرد سکس و آلت تناسلی خود هستند. به همین دلیل متخصصان در این مسئله به شما در جهت رفع کجی آلت ، افزایش طول این محصول را معرفی میکنند. شما می توانید در منزل به راحتی از این دستگاه استفاده نمایید.

۵- بزرگ کردن آلت تناسلی با عمل جراحی:

جراحی با احتمال خطر همراه است و ممکن است کارایی نداشته باشد. پژوهش های موجود در مورد این تکنیک جراحی برای افزایش طول آلت تناسلی، حاوی نتایج ترکیبی در مورد ایمنی، اثربخشی و رضایت بیمار می باشند.

در بهترین حالت، جراحی مانند قطع رباط تعلیقی آلت تناسلی ممکن است، نیم اینچ (یک سانتیمتر) به ظاهر آلت تناسلی شل شده اضافه کند، اما طول واقعی آلت را تغییر نمی دهد. در بدترین حالت، جراحی می تواند منجر به عوارضی همچون عفونت، زخم و از دست رفتن حس یا عملکرد جنسی شود.

چه زمانی جراحی پیشنهاد می شود:

استفاده از روش های جراحی به طور عمومی فقط در مواردی که فرد مبتلا به اختلالی خاص به نام آلت کوچک (میکروپنیس) باشد پیشنهاد می شود. در این حالت اندازه آلت فرد ۷.۵ سانتی متر یا کمتر است.

۶- تزریق به آلت تناسلی:

تزریق به آلت تناسلی از اوایل دهه ۱۹۰۰ آغاز شده و اغلب توسط متخصصان غیر پزشکی انجام شده و نتایج فاجعه بار به همراه داشته است. در سال های اخیر از سه روش تزریق ایمن توسط پزشکان زیبایی برای افزایش قطر آلت تناسلی استفاده شده که هر کدام جنبه های مثبت و منفی دارند:

  • تزریق چربی اتولوگ برای افزایش طول آلت تناسلی:

شامل برداشتن چربی از طریق لیپوساکشن است که با تکنیکی خاص در بدنه آلت تناسلی تزریق می شود. این روش ایمن بوده و بخش زیادی از چربی تزریق شده مجدداً جذب بدن می شود. تزریق بیش از حد می تواند باعث جذب ناهموار چربی و منجر به انحنا یا تغییر شکل غیر طبیعی آلت تناسلی شود.

  • تزریق هیالورونیک برای افزایش طول آلت تناسلی:

شامل یک ترکیب چسبناک و طبیعی معروف به اسید هیالورونیک یا هیالورونان است. تزریق اسید هیالورونیک موثر است اما مهارت بالایی نیاز دارد. اسید هیالورونیک نیز مانند چربی اتولوگ می تواند دوباره توسط بدن البته با سرعت کمتر جذب شود. از بین رفتن حس لامسه در مردانی که تحت این عمل قرار می گیرند شایع است.

  • میکروسفرهای پلی متیل متاکریلات:

محصولات جدیدتری نیز وجود دارد که با گوی های ریز اکریلیک ساخته می شوند. اگرچه تزریق این ماده نسبت به اسید هیالورونیک ماندگاری بیشتری دارد و گاهی نتایج آن تا هفت سال باقی می ماند اما عوارض بیشتری از جمله ایجاد تورفتگی، بیرون زدگی های سخت و برآمدگی های ریز خواهد داشت.

۷- ایمپلنت آلت تناسلی:

ایمپلنت آلت تناسلی در افزایش طول آلت تناسلی تاثیری نداشته و به طور کلی برای مردان با ناتوانی جنسی در نظر گرفته می شود. با این حال این روش اغلب برای کمک به تثبیت آلت تناسلی و افزایش قطر به همراه پیوند V-Y، کشیدگی یا ساخت مجدد آلت تناسلی انجام می شود.

۸- وزنه های بزرگ کننده آلت:

چنین درمان هایی را نباید بدون نظارت پزشک انجام داد، زیرا میتواند آسیب های جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. این تکنیک که شامل قرار دادن وزنه و یا یک چارچوب کوچک باز شونده (که دستگاه کشش آلت نام دارد) بر روی آلت در حالت شل، می باشد. برخی افراد با استفاده ۶ ماهه از این دستگاه متوجه تغییر یک الی دو سانتیمتری در اندازه آلت خود شده اند.

۱۱- افزایش سایز آلت تناسلی با لیپوساکشن:

لیپوساکشن عمل جراحی است که در آن چربی اضافی برداشته میشود. با برداشتن چربی پایین شکم، آلت تناسلی بزرگتر به نظر میرسد. برداشتن چربی اضافی اطراف ناحیه تناسلی نیز باعث میشود آلت تناسلی که در شکم فرو رفته است، بیشتر بیرون بزند و خود را نشان دهد. نتایج زیبایی لیپوساکشن معمولا از نظر بیماران معقول و قابل قبول است. لیپوساکشن نیز میتواند تا دو سانتیمتر طول آلت تناسلی را در کوتاه مدت افزایش دهد اما اگر بیمار دوباره افزایش وزن پیدا کند، باز هم ناحیه تناسلی چربی جمع کرده و وضعیت آلت به حالت قبل برمیگردد. لیپوساکشن اعتماد به نفس بیمار را بهبود می بخشد اما برای حفظ نتایج آن در بلند مدت باید افراد سبک زندگی خود را اصلاح کنند و با ورزش و برنامه غذایی سالم وزن نرمال داشته باشند.

۱۲- استفاده از روغن ترکیبی خراطین و زالو:

روغن ترکیبی خراطین و زالو

میکس روغن زالو و خراطین ترکیبی از دو روغن حجم دهنده خراطین و زالو با غلظت بالا و اثرگذاری بیشتر است، روغن زالو و روغن خراطین از داروهای مجرب طب سنتی در درمان ناتوانی جنسی می‌باشد. نتیجه‎‌ استفاده از روغن درمانی زالو خراطین برای خانم‌ها و آقایان هر دو مثبت بوده، خانم‌ها از روغن میکس زالو خراطین برای حجیم کردن باسن، سینه، گونه‌ها و لب‌ها استفاده می‌کنند. آقایان نیز از این روغن بیشتر برای حجم دادن آلت تناسلی خود استفاده کرده تا به سایز ایده آل خود برسندنتیجه استفاده از این روغن کاملا به بدن هر شخص بستگی دارد ولی بطور کلی می تواند بین ۲ تا ۵ سانتیمتر طول آلت را افزایش دهد.

اندازه متوسط آلت تناسلی چقدر است؟

اندازه آلت تناسلی بر اساس قرار گیری در معرض هورمونهای جنسی مشخص میشود و در افراد مختلف تفاوت زیادی دارد. اما بطور متوسط میتوان گفت:

  • در حالت شل، بین ۳.۴ تا ۳.۷ اینچ (۸۶ میلیمتر تا ۹۳ میلیمتر)

  • در حالت نعوظ، بین ۵.۱ تا ۵.۷ اینچ (۱۳ سانتیمتر تا ۱۴.۴ سانتیمتر)

بالاخره بهترین روش بزرگ کردن آلت کدام است؟

با توجه به اینکه شواهد و مدارک در مورد اکثریت روش های گفته شده بسیار کم است یا در برخی موارد کلا هیچ شواهدی موجود نیست. به همین دلیل تعیین بهترین روش برای بزرگ کردن آلت تناسلی و افزایش سایز یا حجم آن امری دشوار است. علاوه بر این تعیین بهترین روش بزرگ کردن آلت برای هر فرد متفاوت است. پس برای تعیین بهترین روش بزرگ کردن آلت بهتر است با متخصص اورولوژیست مشورت شود. با کمک او و تجاربش و شناخت انواع روش ها و عوارض جانبی آن ها می توان بهترین روش افزایش سایز آلت را مشخص کرد. اگر آلت تناسلی مرد در حالت نعوظ بالای ۹ سانت و زیر ۱۵ باشد طبیعی است. هر چه طول آلت بزرگتر باشد باعث درد شدید مقاربت برای خانم ها می گردد و لذا آقایانی که طول آلت تناسلی آنها در حالت نعوظ بالای ۷ سانت است نیاز به اقدام خاصی نیست و می توانند رابطه جنسی موفق داشته باشند.

علت سایزهای مختلف آلت تناسلی مردانه چیست؟

عوامل متعددی از قبیل ژنتیک ، تغذیه و سلامتی سیستم هورمونی بدن و عوامل ناشناخته در سایز آلت دخیل هستند. اندازه آلت تناسلی مثل قد افراد مختلف و متنوع است و لذا:

  • هیچ کس نباید با دیگری خود را مقایسه کند.

  • اگر اندازه آلت مثل قد در حالت طبیعی باشد نیاز به اقدامات درمانی ندارد.

  • منشاء اغلب نگرانی جوانانی که از کوچکی آلت ناراضی هستند دیدن فیلم های پورن می باشد.

فروشگاه رویای شب

نتیجه گیری:

در صورتی که فکر می کنید آلت تناسلی شما خیلی کوچک است حتما آن را به طور دقیق اندازه بگیرید. حتی اگر اندازه آلت تناسلی کوتاه تر از حد متوسط ​​باشد مهم است که کاملاً به این قضیه فکر کنید. از خود بپرسید چرا باعث پریشانی شما می شود.گاهی صحبت کردن با یک روانشناس به شما کمک می کند احساسات خود را کنترل کرده و دیدگاه مورد نظر خود را پیدا کنید.اگر تصمیم دارید طول آلت تناسلی خود را افزایش دهید درباره مزایا و خطرات این روش با یک متخصص ارولوژی صحبت کنید. و درباره میزان نتیجه گیری و عوارض احتمالی سوال بپرسید. اگر نگران ناباروری هستید ابتدا با یک متخصص باروری صحبت کنید. تا بطور دقیق درباره تعداد و تحرک اسپرم ها اطلاعات کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید