مرکز فروش و تعمیرات اتوماسیون صنعتی

پیدا کردن شرکت‌های فعال و معتبر در حوزه تعمیرات اتوماسیون صنعتی و سپردن تجهیزات صنعتی خود به این عزیزان باعث می‌گردد که از بسیاری از تنش‌ها در امان بمانید. به عبارت دیگر حوزه تعمیرات اتوماسیون صنعتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و افراد موجود در این حوزه بایستی تخصص بالایی در تعمیرات، تشخیص و عیب‌ یابی داشته باشند. به همین خاطر در ادامه این مطلب و نگاشت ویژه شما عزیزان را با یکی از شرکت‌های متتخب فعال در حوزه انواع تعمیرات تجهیزات و اتوماسیون صنعتی آشنا خواهیم نمود.

D62De894 76B8 4Bd2 A508 25691A5B593C

اتوماسیون صنعتی چیست و چرا تعمیرات آن به شیوه صحیح اهمیت دارد؟

امروزه اغلب نیروهای انسانی حوصله انجام کارهای تکراری، کسل و خسته کننده را ندارند و حتی سپردن این سبک کارها به آن‌ها سبب به وجود آمدن خطا در ارائه محصولات مختلف می‌گردد. به همین دلیل امروزه به کمک انواع محصولات و دانش روز دنیا تجهیزات ویژه‌ای به نام تجهیزات اتوماسیون صنعتی با تنوع بالا نظیر انواع درایو‌ها همچون درایو زیمنس تولید گشته‌اند‌. تعمیرات اتوماسیون صنعتی سخت و پیچیده است.

از طرفی کار کردن با این تجهیزات ویژه به مراتب بسیار آسان‌تر و دارای بازدهی بیشتری است. به همین خاطر نگهداری صحیح از این تجهیزات از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که اغلب تولید آن‌ور آب هستند و فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشند.

این احتمال وجود دارد که به دلیل کارکرد طولانی و سایر مسائل انواع تجهیزات صنعتی از قبیل کنترلر، ماژولار، سرو‌درایو و غیره خراب گردند و برای کارکرد صحیح آن‌ها به مجموعه مناسبی از تعمیرات اتوماسیون صنعتی احتیاج باشد. بنابراین؛ اهمیت دارد که شما عزیزان کدام مکان را برای تعمیرات انتخاب می‌نمایید.

به عبارت دیگر پیدا کردن مکان مناسب سبب می‌گردد که تشخیص خرابی و عیب‌یابی به درستی انجام نگرفته و در نتیجه دستگاه شما به جای تعمیر کاملا از کار بیفتد و خسارت سنگینی را متحمل گردید. در ادامه شما عزیزان را با یکی از مجموعه‌های برتر در حوزه تعمیرات اتوماسیون صنعتی آشنا خواهیم نمود.

معرفی سایت plc7

در مجموعه پی ال سی ۷ با کمک استفاده از برترین متخصصین در کنار استفاده از بروزترین و مدرن‌ترین دستگاه‌ها، عملیات تشخیص، عیب‌یابی و همچنین تعمیرات اتوماسیون صنعتی همچون درایو و پی ال سی انجام می‌گیرد. لازم به ذکر است که بگوییم کلیه خدمات دارای ضمانت معتبر بوده و بنا به نیاز شما عزیزان در سراسر کشور خدمات ارائه می‌گردند. اگر یکی از انواع تجهیزات اتوماسیون صنعتی خط کارخانه شما به مشکل برخورده است، بهتر است به سرعت با کارشناسان سایت پی ال سی ۷ در تماس باشید و راهنمایی‌های لازم را از این عزیزان دریافت نمایید.

سایت پی ال سی۷ چه خدماتی به متقاضیان ارائه می‌دهد؟

برخی افراد تصور می‌کنند که مجموعه پی ال سی ۷ و متخصصان آن تنها در حوزه تعمیرات اتوماسیون صنعتی مختلف نظیر انواع پی ال سی فشار ضعیف یا قوی، انواع درایو و غیره فعالیت دارند که اصلا این گونه نیست. از طریق سایت plc7 شما عزیزان می‌توانید علاوه بر بحث تعمیرات از خدمات متنوع این مجموعه نظیر فروش انواع قطعات و تجهیزات اتوماسیون صنعتی به صورت کاملا پلمپ و اصیل بهره‌من گرپید.

هم‌چنین به کمک پی ال سی ۷ می‌توان به صورت رسمی کلیه تجهیزات اتوماسیون صنعتی را از برند زیمنس آلمان خریداری نمود. ارائه محصولات اورجینال و اصل با پشتیبانی ۲۴ ساعته و خدمات پس از فروش بسیار زیاد همراه با ارسال فوری محصولات و تشخیص دقیق به کمک جدیدترین تجهیزات را بایستی از جمله دلایل انتخاب سایت پی ال سی ۷ برای خدمات نامبرده دانست.

Fab09Aba 7541 4116 Aea6 Ea4B39228823

عدم تعمیر به موقع تجهیزات اتوماسیون صنعتی چه مشکلاتی را به بار می‌آورد؟

همان‌طور که در ابتدا مقاله هم اشاره نمودیم، امروزه تقریبا در تمامی کارخانه‌ها تجهیزات اتوماسیون صنعتی جایگزین نیرو‌های انسانی شده‌اند. بنابراین؛ در هر کارخانه متناسب با نیاز، میزان تولید و سایر فاکتورها تعدادی از انواع تجهیزات اتوماسیون صنعتی وجود دارند. همانند بدن انسان‌ها که برخی اوقات دچار بیماری می‌گردد، دستگاه‌ها و تجهیزات اتوماسیون صنعتی نیز به مرور دچار اختلالاتی شده و عملکرد صحیح خود را از دست می‌دهند.

به همین دلیل بایستی نسبت به تعمیرات اتوماسیون صنعتی در وقت مناسب اقدام نمود. به عبارت دیگر در ابتدای کار شاید دستگاه دچار مشکل جدی نباشد و با یک تعمیر ساده به عملکرد خود به خوبی ادامه دهد.

عدم توجه به این امر پیش افتاده به مرور زمان باعث می‌گردد که خسارت‌های زیادی روی دوش شما قرار گیرند.

بنابراین؛ اگر دلتان نمی‌خواهد تا دستگاه‌های اتوماسیون صنعتی شما از کار افتاده شوند، بایستی نسبت به پیدا کردن مکان مناسب جهت تعمیرات اتوماسیون صنعتی اقدام نمایید که سایت پی ال سی ۷ با خدمات ویژه خود بهترین گزینه برای تمامی عزیزان در سر‌تا‌‌سر ایران است.

چرا بایستی سایت پی ال سی ۷ را برای بهره‌مندی از خدمات مختلف در حوزه صنعتی انتخاب نمود؟

زیرا سایت پی ال سی ۷ یک نمایندگی معتبر و رسمی برند زیمنس در ایران است و خدمات خود را به بهترین نحو ممکن به متقاضیان ارائه می‌دهد. هم‌چنین از طریق این مجموعه می‌توان به سرعت نسبت به تست و عیب‌یابی صحیح دستگاه خود از طریق تعمیرات اتوماسیون صنعتی اقدام نمود.

بنابراین؛ اگر بنا به بررسی کارشناسان پی ال سی ۷ تجهیزات اتوماسیون صنعتی شما غیر‌قابل تعمیر باشد، هیچ تعمیرکار و متخصص فنی دیگری هم قادر به تعمیر آن نخواهد بود. انجام خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن، کیفیت بالای کار، خدمات پس از فروش، تضمین کیفیت و قیمت را بایستی از جمله دلایل انتخاب سایت پی ال سی ۷ دانست.

002C5Fd0 B035 4183 8374 7B7C35241C72

چند نکته مهم در زمینه خرید و تعمیرات اتوماسیون صنعتی

پیش از آنکه نیاز به تعمیرات اتوماسیون صنعتی پیدا نمایید، بایستی در ابتدا انواع تجهیزات اتوماسیون صنعتی مورد نیاز خود را از یک نمایندگی معتبر تهیه کنید. بهتر است به این امر توجه داشته باشید که نمایندگی را انتخاب نمایید که به صورت رسمی در ایران هم شعبه داشته باشد که زیمنس آلمان یک انتخاب عالی است.

پیش از احتیاج به تعمیر از طریق مراکز معتبر یک برنامه زمان‌بندی برای بازرسی از تجهیزات اتوماسیون صنعتی خود بچینید که در سایت پی ال سی ۷ این امکان وجود دارد. در صورت نیاز پیدا کردن به تعمیرات اتوماسیون صنعتی کار خود را به بهترین متخصصین این حوزه بسپارید که دارای دانش بالا در این حوزه تخصص کافی و تجهیزات و دستگاه‌های عیب‌یابی مناسب باشند.

بنابراین؛ پیشنهاد می‌کنیم اگر به هر دلیلی انواع اتوماسیون‌های صنعتی شما دچار مشکل شده‌اند، برای راه‌اندازی مجدد آن‌ها نسبت به تعمیرات اتوماسیون صنعتی به صورت ویژه اقدام فرمایید. در پایان از اینکه تا پایان این مطلب ویژه همراه ما بودید کمال تشکر را داریم.

دیدگاهتان را بنویسید