مکمل هموفیکس
معرفی کسب و کار

مشخصات بهترین مکمل آهن بدون اذیت شدن معده!

اسفند ۵, ۱۴۰۱ 2۰165

 بهترین مکمل خون‌ساز با ترکیباتی مؤثر که کم‌خونی را درمان و به سیستم ایمنی بدن کمک می‌نماید، مکمل هموفیکس کیمیا آرا محسوب می‌شود. حتماً از خود می‌پرسید، در بین موارد متنوع مکمل‌ها و کپسول‌های آهن چرا مکمل هموفیکس؟ در ادامه دلیل اصلی این انتخاب را به صورت مفصل بیان خواهیم کرد. هر عدد کپسول هموفیکس حاوی ویتامین‌های B1، B2، B3 و B6، ویتامین C، فولیک اسید و زینک است که در درمان کم‌خونی بسیار مؤثر هستند. ویتامین C و ویتامین‌های گروه B موجود در این کپسول‌ها میزان جذب آهن را در بدن بالا می‌برند.

 

کم‌خونی از جمله بیماری‌های خاموشی است که اغلب افراد از وجود آن اطلاعی ندارند. کم‌خونی انواع مختلفی دارد که شایع‌ترین آن، کم‌خونی فقر آهن محسوب می‌شود. این عارضه که در بین بانوان بیشتر دیده می‌شود، به راحتی با مصرف قرص آهن به مؤثرترین شیوه درمان می‌گردد. قرص آهن عوارض کم‌خونی را که شامل خستگی، ضعف، رنگ‌پریدگی پوست، سردرد و سرگیجه و… می‌شود را کاهش می‌دهد. مصرف این قرص در برخی افراد با مشکلات گوارشی همراه است و گاهی بسیار آزاردهنده می‌شود. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، قطعا دانستن مشخصات بهترین مکمل آهن بدون اذیت شدن معده به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

چرا به فقر آهن دچار می‌ شویم؟

چرا به فقر آهن دچار می‌ شویم؟

پایین آمدن سطح هموگولوبین در گلبول‌های قرمز سبب ایجاد کم‌خونی یا «آنمی» می‌گردد. هموگلوبین خون نوعی پروتئین است که در گلبول‌های قرمز وجود دارد و وظیفه حمل و رساندن اکسیژن به بافت‌‌های بدن را برعهده دارد. کمبود ماده معدنی آهن در بدن موجب کم‌خونی فقر آهن در افراد می‌شود. در خلق‌وخو و احوال روزانه خود کمی دقت نمایید، اگر در طول روز احساس خستگی می‌کنید یا تمایل دارید دائم در رختخواب بمانید؛ به احتمال قوی شما به کم‌خونی فقر آهن دچار شده‌اید. با کمبود آهن در بدن، اکسیژن کمتری به بافت‌ها می‌رسد و عوارضی مانند خستگی، ضعف، خواب‌آلودگی و… را پدیدار می‌گرداند.

بیماری آنمی در بانوانی که در سن باروری هستند، یا در دوران قاعده‌گی خونریزی شدیدی دارند، بیشتر نمایان می‌شود. همچنین رژیم غذایی نادرست یا ابتلا به برخی بیماری‌ها با ایجاد اختلال در جذب آهن همراه است و ایجاد بیماری کم‌خونی می‌نماید. متأسفانه در برخی نقاط کشور، عارضه کمبود آهن در بین کودکان، دختران نوجوان، زنان باردار و سالمندان بیشتر دیده می‌شود.

بهترین مکمل آهنراهکارهای درمان فقر آهن

درمان کم‌خونی فقر آهن با روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است که کم‌خطرترین و مؤثرترین آن‌ها، بهبودی از طریق رژیم غذایی و استفاده از مکمل‌های غذایی به‌شمار می‌آید.

درمان کمبود آهن و رژیم غذایی

اولین و بهترین روش پیشگیری و درمان فقر آهن تغییر سبک زندگی و رژیم غذایی محسوب می‌شود؛ به شرط آنکه نوع مواد غذایی حاوی آهن و میزان مصرف آن را بدانید. در بین مواد غذایی خوراکی‌هایی هستند که منبع غنی آهن محسوب می‌شوند. درمان کم‌خونی به کمک مواد غذایی سرشار از آهن یکی از اثربخش‌ترین روش‌ها به‌شمار می‌آید. شما اگر به این بیماری مبتلا هستید با تغییر در سبک زندگی و مصرف این مواد غذایی تا حد زیادی می‌توانید بیماریتان را کنترل کنید. مواد غذایی حاوی آهن عبارتند از:

  • جگر و قلوه
  • مواد غذایی برگ سبز مانند اسفناج و جعفری
  • پروتئین‌هایی مانند تخم‌مرغ، ماهی گوشت قرمز
  • حبوبات مانند عدس و لوبیا
  • میوه‌های خشک به‌خصوص برگه زردآلو
  • انواع مغزها و دانه‌های روغنی

گروهی از مواد غذایی هستند که میزان جذب آهن مواد غذایی آهن‌دار را بالا می‌برند. خوراکی‌هایی که مصرف آن با مواد غذایی حاوی‌ آهن توصیه می‌شود عبارتند از:

  • میوه‌هایی مانند آلو، خربزه، انبه، گلابی، طالبی، لیموشیرین، لیموترش، سیب و آناناس.
  • سبزیجاتی مانند گل کلم، هویج، سیب‌زمینی، چغندر، کدوتنبل، گوجه فرنگی، کلم پیچ و شلغم.

به یاد داشته باشید، در مصرف و میزان پخت این مواد غذایی برای درمان کم‌خونی خود حتماً با متخصص تغذیه مشورت نمایید. یک درمان زمانی مؤثر است که شما بدانید از چه ماده‌ای و به چه میزان مصرف نمایید. مصرف بیش ‌از اندازه مواد غذایی حاوی آهن، نه تنها کمکی به بهبود بیماری شما نمی‌کند؛ بلکه ممکن است آسیب‌هایی نیز برای بدن شما در پی داشته باشد.

درمان کمبود آهن و رژیم غذایی

مکمل ‌های معجزه‌ آسا

در بدن ما به میزان ۴ تا ۵ گرم آهن وجود دارد که ۷۵ درصد آن در هموگلوبین و میوگلوبین است. معمولاً این مقدار آهن از طریق غذا تأمین می‌گردد، اما جالب است بدانید تمام آهن موجود در غذا جذب بدن نمی‌شود. مصرف مکمل‌های حاوی آهن این امکان را به بیماران می‌دهد تا کمبود آهن خود را به درستی و با جایگزین مناسبی تأمین نمایند. برخی مکمل‌ها مشکلات گوارشی مانند ناراحتی معده، تهوع و استفراغ برای افراد ایجاد می‌کنند و بیمار را با چالشی بزرگ روبه‌رو می‌کنند. در نتیجه شما اگر قصد دارید مشکل کم‌خونی خود را با مصرف مکمل‌های حاوی آهن درمان کنید باید به دنبال مشخصات بهترین مکمل آهن بدون اذیت شدن معده باشید.

کدام مکمل آهن معده را اذیت نمی کند؟

مکمل هموفیکس

بهترین مکمل خون‌ساز با ترکیباتی مؤثر که کم‌خونی را درمان و به سیستم ایمنی بدن کمک می‌نماید، مکمل هموفیکس کیمیا آرا محسوب می‌شود. حتماً از خود می‌پرسید، در بین موارد متنوع مکمل‌ها و کپسول‌های آهن چرا مکمل هموفیکس؟ در ادامه دلیل اصلی این انتخاب را به صورت مفصل بیان خواهیم کرد.

هر عدد کپسول هموفیکس حاوی ویتامین‌های B1، B2، B3 و B6، ویتامین C، فولیک اسید و زینک است که در درمان کم‌خونی بسیار مؤثر هستند. ویتامین C و ویتامین‌های گروه B موجود در این کپسول‌ها میزان جذب آهن را در بدن بالا می‌برند. همچنین زینک که به عنوان دومین ماده معدنی فراوان در بدن پس از آهن شناخته شده است، نقش مهمی در فرآیندهای بیولوژیکی دارد. زینک می‌تواند عوارض کم‌خونی مانند خستگی مزمن را برطرف نماید.

مهم‌ترین و اساسی‌ترین ویژه‌گی کپسول‌های هموفیکس کیمیا آرا فرم آهن کربونیل در آن‌ها است. آهن کربونیل میزان تحریک معده را به کم‌ترین حد ممکن می‌رساند و مشکلات گوارشی ناشی از مصرف کپسول‌های آهن را از بین می‌برد. اگر از بیماری کم‌خونی رنج می‌برید و به دنبال یک مکمل اثربخش هستید، استفاده از مکمل هموفیکس کیمیا آرا را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهید. مصرف این مکمل نیازی به تجویز پزشک ندارد و به دلیل بالا بودن میزان المنتال، نیاز روزانه هر فرد به آهن را تأمین می‌کند.

پس از شروع مصرف مکمل هموفیکس در کمتر از ۲ تا ۴ هفته بهبودی را در خود احساس خواهید کرد. کپسول‌های هموفیکس را ۱ تا ۲ ساعت قبل از غذا میل نمایید. اگر دچار ضعف سیستم ایمنی بدن هستید، مصرف روزانه مکمل هموفیکس سیستم ایمنی بدن شما را به ایده‌آل‌ترین حالت خود باز می‌گرداند. این مکمل با کم‌ترین عارضه به دستگاه گوارش، مناسب سالمندان، کودکان، ورزشکاران و… در تمام گروه‌های سنی است.

کیمیا آرا

در نهایت…

امروزه بیماری کم‌خونی ناشی از فقر آهن به راحتی توسط مصرف مکمل‌ها غذایی برطرف می‌گردد. اینکه ما چه نوع مکملی مصرف نماییم تا مقدار آهن مورد نیاز بدن در طول روز تأمین گردد و از نظر گوارشی مورد آسیب قرار نگیریم، بسیار اهمیت دارد. مکمل آهن هموفیکس کیمیا آرا علاوه‌بر تأمین آهن مورد نیاز بدن در طول روز، به دستگاه گوارش هیچ آسیبی نمی‌رساند و شما را با مشکلات متعدد روبه‌رو نمی‌کند. بنابراین اگر در خود علائم بیماری کم‌خونی می‌بینید، درمانتان را به تعویق نیاندازید و هر چه سریع‌تر برای حفظ سلامتی خود اقدام نمایید. طریقه مصرف مکمل هموفیکس در روی بسته‌بندی درج شده است و می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×