اسپلیت
معرفی کسب و کار

کدام اسپلیت برای خانه مناسب است؟

فروردین ۳۰, ۱۴۰۲ 4۰183

اسپلیت مناسب برای خانه باید طبق معیارهای خاصی انتخاب شود. اندازه و ظرفیت اسپلیت ها و فضای محیط خانه در این زمینه بسیار مهم است. برندهای مختلف و معتبر سایزهای متنوعی دارند و شما می توانید نمونه مناسب خود را انتخاب و خریداری نمایید. برای خرید داکت اسپلیت حتما با مشاوران ما صحبت کرده و مدل های متفاوت را در سایت مشاهده نمایید. برای اطلاع از قیمت برندهای مختلف مثل اجنرال، گری، سامسونگ، جنرال و سایر برندها با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

طبقه محل زندگی شما و نوع اسپلیت

برای انتخاب درست اسپلیت مناسب برای خانه باید این نکته را در نظر داشته باشید که در کدام طبقه از ساختمان زندگی می کنید و کدام سایز از کولر مناسب شما می باشد. اگر در بالاترین طبقه ساختمان زندگی می کنید، تابش نور خورشید بیشتر است و باید با توجه به متراژ ساختمان خود از اسپلیت بزرگ تر استفاده نمایید. انتقال حرارت خورشید به زیر سقف میزان گرمای ساختمان را بیشتر می کند. اما اگر در طبقات پایین تر زندگی می کنید می توانید ظرفیت پایین تر را انتخاب نمایید. این نکته اهمیت زیادی دارد و حتما هنگام خرید مورد توجه قرار دهید.

سطح مصرف انرژی لسپلیت چقدر است ؟

در بحث انتخاب بهترین اسپلیت برای خانه باید مسئله مصرف انرژی را مد نظر قرار دهیم. توصیه ما این است که از اسپلیت هایی استفاده کنید که اینورتر دارند. همچنین سعی کنید اسپلیت هایی را خریداری نمایید که سطح مصرف انرژی آن‌ ها روی A یا B باشد. اگر اینورتر ها با میزان مصرف متناسب باشد، میزان مصرف دور مورد نیاز موتور افزایش یا کاهش پیدا می کند.

استفاده از از کولر آبی و اسپلیت

در بیشتر منازل از کولر آبی هم استفاده می شود‌. در چنین شرایطی پیش می آید که برخی از اتاق ها کانال کشی درستی نداشته باشند و اتاق خنک نمی شود. در این مواقع باید کانال آن اتاق را ببندید و برای همان اتاق از اسپلیت مناسب استفاده کنید.

نوع مارک یا برند اسپلیت

اسپلیت مناسب برای خانه در برندهای مختلف وجود دارد. این مسئله که کدام برند مناسب است موضوعی نیست که بتوان به طور دقیق مشخص ساخت‌. برندهای مختلف کولر گازی و اسپلیت دارای مدل ها و ظرفیت های گوناگون هستند. شما می توانید بنا به نیاز خود و مساحت محیط مورد نظر مدل مناسب را انتخاب و خریداری نمایید. موضوعی که باید هنگام خرید کولر گازی و اسپلیت در نظر بگیرید خدمات پس از فروش آن است.

تناسب کنتور برق و اسپلیت مناسب برای خانه

اگر کنتور نصب شده در منزل شما از نوع ۲۵ آمپر می باشد، سعی کنید کولر گازی یا اسپلیتی که انتخاب می نمایید بیشتر از ۲۰ آمپر باشد. این میزان آمپری که برای اسپلیت ها ذکر می شود برای راه اندازی اولیه می باشد و پس از راه‌ اندازی میزان این آمپر حدود سی درصد کمتر خواهد شد.

انتخاب اسپلیت مناسب برای خانه بر حسب متراژ

در این قسمت برای انتخاب اسپلیت مناسب برای خانه و بر حسب متراژ محیط مورد نظر نکاتی برای شما توضیح خواهیم داد.  این نکته را در نظر داشته باشید که اگر قطعات کولر گازی و اسپلیت به صورت مداوم کار کند ممکن است دستگاه آسیب ببیند یا استهلاک آن بالا برود. به همین دلیل باید هنگام خرید مسئله ظرفیت کولر گازی و اسپلیت و متراژ خانه را حتما در نظر بگیرید. قابل ذکر است که هنگامی که کولر گازی را بر حسب مساحت محیط به درستی انتخاب کرده باشید کولر پس از خنک کردن فضا خاموش خواهد شد. اما اگر این انتخاب به درستی انجام نشده باشد، عملکرد کولر گازی و اسپلیت دچار اختلال می شود. اگر ظرفیت کولر شما نسبت به فضا کم تر باشد مدام کار می کند و این مسئله به کمپرسور آسیب وارد می کند. اگر این ظرفیت بیشتر باشد هزینه برق را بسیار افزایش خواه داد.

سخن پایانی

در این مقاله از گروه بامین تهویه نکات مهم درباره اسپلیت مناسب برای خانه را مورد بررسی قرار داده ایم. برندهای مختلفی ازاین اسپلیت ها و کولر گازی ها در بازار وجود دارد. هر کدام از این برندها ظرفیت های مختلف دارند. شما با توجه به مساحت محیط زندگی و کار خود می توانید نمونه مناسب را انتخاب و خریداری نمایید. در صورت تمایل به خرید داکت اسپلیت می توانید قیمت را از واحد فروش استعلام بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×