اقامت فرانسه
معرفی کسب و کار

آسان‌ترین راه کسب اقامت فرانسه در سال ۲۰۲۳ (شرایط +هزینه‌ها)

اسفند ۲۵, ۱۴۰۱ 3۰136

در صورتی که کشور فرانسه را به‌ عنوان مقصد خود برای مهاجرت انتخاب کرده‌اید، نیاز است تا از بین روش‌های مختلف مهاجرت به این کشور، به سراغ روش مناسب بیایید. دولت فرانسه روش‌های مختلفی را برای دریافت اقامت فرانسه به‌صورت دائم فراهم کرده است. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با روش‌های مهاجرت به کشور فرانسه آشنا کرده و در مورد این روش‌ها اطلاعات کاملی را به شما ارائه دهیم.

اقامت فرانسه

دریافت اقامت فرانسه با تحصیل

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید از طریق آن اقدام به مهاجرت به کشور فرانسه کنید، دریافت اپلای از دانشگاه‌های این کشور است. به منظور مهاجرت تحصیلی به این کشور باید دید کاملی در مورد شرایط مهاجرت به فرانسه داشته باشید.

در وهله اول باید گفت که یکی از مهم‌ترین موارد شرایط مهاجرت به کشور فرانسه از طریق تحصیل، دریافت اپلای از دانشگاه ای این کشور است. در صورتی که قصد تحصیل پزشکی در کشور فرانسه را دارید و یا به دنبال تحصیل در سایر رشته‌ها هستید، پیشنهاد می‌شود که برای دریافت فاند اقدام کنید. چرا که اگر فاند دریافت کنید، مجبور خواهید بود تا به‌عنوان هزینه تحصیل، مبلغ بالایی را پرداخت کنید.

برای تحصیل در دوره لیسانس، میانگین باید در فرانسه ۲،۷۷۰ یورو پرداخت کنید. اگر قصد تحصیل در دوره فوق‌لیسانس را دارید، نیاز است تا به‌صورت میانگین ۳،۷۷۰ یورو پرداخت کنید. البته دولت فرانسه، امکان تحصیل پزشکی در فرانسه و یا تحصیل در سایر رشته‌ها را به‌صورت رایگان نیز فراهم کرده است. برای انجام این کار باید در دانشگاه‌های دولتی فرانسه و به زبان فرانسوی تحصیل کنید.

در دوره تحصیل شما در فرانسه، اقامت این کشور را دریافت خواهید کرد. با این حال اگر قصد دریافت اقامت دائم را دارید، باید پس از دوره تحصیل، برای پیدا کردن کار در این کشور اقدام کنید. با انجام این کار می‌توانید اقامت خود را دائم کنید.

دریافت اقامت فرانسه با پیدا کردن کار

یکی از روش‌های دریافت اقامت در کشور فرانسه، پیدا کردن کار در این کشور است. افراد متخصص که تجربه و سابقه کاری داشته باشند، می‌توانند با پیدا کردن شغل در کشور فرانسه، برای دریافت اقامت این کشور اقدام کنند.

البته ویزای کاری فرانسه به دو نوع ویزای نخبگان و متخصصین طبقه‌بندی می‌شوند. شرایط مهاجرت به این کشور از طریق دریافت ویزای نخبگان و متخصصین متفاوت است. در صورتی که قصد دریافت ویزای نخبگان را دارید، باید از کارفرمایی پیشنهاد کار بگیرید که حداقل حقوق سالیانه ۷۳۰۰۰ یورو را به شما پیشنهاد دهد. همچنین باید تسلط کافی به زبان فرانسه و شرایط سنی مناسب داشته باشید.

این در حالی است که مهاجرت به فرانسه از طریق دریافت ویزای کاری، داشتن مدرک لیسانس و بالاتر بوده است. همچنین شما باید پیشنهاد کاری با حداقل حقوق ۷۰ هزار یورو در سال دریافت کنید. موسسه مهاجرتی میرداماد می تواند در زمینه مهاجرت به شما عزیزان کمک کند.

موسسه مهاجرتی میرداماد

دریافت اقامت فرانسه با پیدا کردن کار با ثبت شرکت

افرادی که قصد راه‌اندازی کسب و کار در کشور فرانسه را دارند، با انجام این کار می‌توانند ویزای ثبت شرکت یا ویزای نخبگان فرانسه دریافت کنند. البته مهاجرت به فرانسه از طریق ثبت شرکت داشتن بیزینس پلن و طرح توجیهی برای پرداخت حقوق به کارمندان است. اگر از این طریق اقدام به مهاجرت به فرانسه کنید، در ابتدا ویزا ۴ ساله دریافت کرده و سپس می‌توانید برای دریافت اقامت دائم فرانسه اقدام کنید.

دریافت اقامت فرانسه با سرمایه گذاری

در صورتی که در بخش‌های اقتصادی و صنعتی فرانسه سرمایه گذاری کرده و ایجاد شغل کنید، می‌توانید از این طریق ویزای سرمایه گذاری فرانسه را دریافت کنید. مهاجرت به فرانسه از این طریق، سرمایه گذاری ۳۰۰ هزار یورو به بالا در این کشور است.  با انجام شما می‌توانید ویزا ۴ ساله فرانسه را دریافت و در سال پنجم برای اخذ اقامت دائم فرانسه اقدام کنید.

دریافت اقامت فرانسه با اثبات تمکن مالی

دولت فرانسه برای افرادی که تمکن مالی کافی داشته باشند، اقامت فرانسه را ارائه می‌دهند. در صورتی که قصد دریافت اقامت فرانسه با تمکن مالی را دارید، نیاز است تا شرایط مهاجرت از این طریق را داشته باشید.

برای انجام این کار شخص باید ۴۰ هزار یورو برای خود، ۲۰ هزار یورو برای همسر و ۱۰ هزار یورو برای هر فرزند سرمایه داشته باشد. با داشتن این مقدار سرمایه شما می‌توانید به دولت فرانسه اثبات کنید که تمکن مالی دارید و می‌توانید از این طریق اقامت فرانسه را دریافت کنید.

دریافت اقامت فرانسه با ازدواج

افراد می‌توانند از طریق ازدواج با یک فرد تبعه فرانسه، پس از گذشت چند سال اقامت این کشور را دریافت کنند. مهاجرت به فرانسه از طریق ازدواج این است که طرفین باید بالا ۱۸ سال باشند. همچنین برای دریافت اقامت دائم باید از ازدواج شما ۴ سال گذشته باشد و طلاق نگرفته باشید. سپس با داشتن این شرایط، می‌توانید از طریق ازدواج، اقامت دائم فرانسه را دریافت کنید.

دریافت اقامت فرانسه برای هنرمندان

کشور فرانسه از گذشته تا به امروز همواره جایگاه ویژه‌ای برای فرهنگ و هنر در نظر گرفته است. این کشور همواره تلاش کرده تا هنرمندان بسیاری را در حوزه‌های مختلف جذب کند. در این بین، هنرمندان می‌توانند با اثبات سابقه هنری خود، اقامت کشور فرانسه را دریافت کنند.

پس از اثبات هنرمند بودن، کشور فرانسه به هنرمندان و همچنین خانواده‌های آن‌ها ویزا این کشور را می‌دهد. افراد معروف در حوزه ملی، افراد مشهور و فعال در حوزه تئاتر و بازیگری، هنرمندان حوزه‌های مختلف و… از جمله افرادی هستند که می‌توانند از این طریق به کشور فرانسه مهاجرت کنند.

مشاوره دریافت اقامت فرانسه

در صورتی که قصد دریافت اقامت فرانسه را دارید، نیاز است تا با دانش کافی نسبت به شرایط مهاجرت به این کشور و قوانین این کشور روند مهاجرت را طی کنید. در چنین شرایطی نیاز است تا با کمک مؤسسات مهاجرتی، این فرایند را به بهترین شکل ممکن طی کنید. ما در مؤسسه میرداماد از ابتدا تا انتها مسیر دریافت اقامت کشور فرانسه در کنار شما هستیم.

ما در در این موسسه با داشتن دانش کافی و تجربه عالی به شما کمک می‌کنیم تا با توجه به شرایط شما، بهترین روش مهاجرت را پیشنهاد دهیم. همچنین کارشناسان ما با ارائه اطلاعات کافی باعث می‌شوند تا چالش‌های شما برای مهاجرت به کشور فرانسه کاهش پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×