آموزشگاه زبان چینی نام آوران

یادگیری آنلاین زبان چینی در موسسات آموزشی مختلف باعث می‌گردد که بدون داشتن هرگونه بهانه از جهت نداشتن وقت کافی برای رفتن به کلاس‌های حضوری بتوانید در این کلاس‌ها شرکت کرده و این زبان مهم را فرا بگیرید. به همین خاطر در این مطلب ویژه شما عزیزان را با یکی از بهترین موسسات آموزشی عالی و برتر تهران در زمینه فراگیری و یادگیری آنلاین زبان چینی آشنا خواهیم نمود. اگر همواره مشغله‌های کاری مانع از فکر کردن شما به یادگیری یک زبان جدید می‌گردند؛ پیشنهاد می‌کنیم همراه ویژه ما باقی بمانید.

منظور از یادگیری زبان چینی به صورت آنلاین چیست؟

زبان چینی در دنیای امروزی جزو زبان‌های بین‌المللی بسیار رایج و پر‌طرفدار شناخته شده است که به دلیل فرصت‌های شغلی بسیار زیاد، علاقه، مهاجرت، تحصیل و اقامت در این کشور عده زیادی به سمت یادگیری آن روی می‌آورند. از آنجا که برخلاف زبان انگلیسی این زبان از کاراکتر‌ها، شیوه تلفظ متفاوت و قواعد خاص خود برخوردار است داشتن یک مربی با تجربه و حرفه‌ای در کنار استفاده از منابع آموزشی مناسب سرعت فراگیری این زبان را در شما افزایش می‌دهد.

روش‌های مختلف یادگیری زبان چینی به دو شیوه یادگیری آنلاین زبان چینی و یادگیری حضوری زبان چینی هستند. منظور از یادگیری این زبان ویژه به صورت آنلاین این است که شما از طریق بستر اینترنت در هر مکانی می‌توانید به جای مراجعه حضوری به آموزشگاه و حضور در بین همکلاسی‌ها این زبان ویژه را به شیوه آنلاین بگذرانید. اگر این سوال در ذهن شماست که چطور زبان چینی یاد بگیریم؟ بهتر است بگوییم به صورت آنلاین بهترین روش است.

616F968E 8A07 49D4 Afab 8593C01E18Cf

معرفی سایت آموزشگاه زبان چینی نام‌آوران

کشور چین در عصر حاضر به عنوان یک کشور ابر قدرت اقتصادی شناخته شده است و از آنجایی که ایران روابط زیادی با این کشور دارد یادگیری آنلاین زبان چینی باعث می‌گردد تا بتوانید پیشرفت اقتصادی زیادی داشته باشید.

یکی از بهترین موسسات آموزشی در تهران که در آن دوره‌های مختلف و متعددی زیر نظر بهترین اساتید برای یادگیری آنلاین زبان چینی و یا حضوری برای رده‌های سنی مختلف مانند کلاس خصوصی زبان چینی برگزار می‌گردد؛ موسسه آموزشی نام‌آوران است.

از سال ۱۳۹۱ و با چاپ اولین کتاب آموزش زبان چینی به فارسی این موسسه شناخته شده در میان متقاضیان این زبان پرطرفدار گشت. در سال ۱۳۹۵ نیز توانست دوره‌های آموزش زبان چینی مختلفی را برای رده‌های سنی گوناگون همچون کودک، نوجوان و بزرگسالان برگزار نماید.

بنابراین سابقه فعالیت بالا آموزشگاه زبان چینی نام‌آوران باعث گردیده است که متقاضیان بسیار زیادی در سطح تهران برای یادگیری آنلاین زبان چینی و یا یادگیری به صورت حضوری به این مجموعه مراجعه نمایند. اگر علاقه‌مند به فراگیری زبان کاربردی، مفید و عالی چینی هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم همین حالا به سایت آموزشگاه زبان چینی در تهران مراجعه فرمایید و اطلاعات خود را در زمینه انواع دوره‌های آموزشی مجموعه، رفرنس‌های آموزشی، طول دوره، شهریه و غیره افزایش دهید.

مزایای فراگیری زبان چینی به شیوه آنلاین کدام است؟

مزیت یادگیری آنلاین زبان چینی نسبت به حضوری در این است که شما می‌توانید از منزل، محل کار و یا در هنگام پیاده روی، مسافرت و هر زمان آزادی بدون مراجعه به سر کلاس‌های حضوری و اتلاف زمان برای رسیدن به آموزشگاه و بازگشت پس از اتمام آن جلسه این زبان را فرا بگیرید.

بنابراین به کمک یادگیری آنلاین هیچگونه هزینه اضافه‌ای به جز هزینه شهریه کلاس و خرید کتاب‌ها و منابع آموزشی را پرداخت نخواهید کرد. در صورت داشتن مشغله کاری فراوان و یا به دلیل شرایط جوی نامناسب نظیر بارندگی یا بارش برف و لغزنده بودن خیابان سلامت شما به خطر نخواهد افتاد و کلاس‌ها لغو نمی‌گردند.

همانند دوره‌های حضوری در شیوه یادگیری آنلاین زبان چینی در پایان هر دوره از شما به صورت آنلاین آزمون گرفته می‌شود تا در صورت تمایل بتوانند در پایان و با گذراندن دوره‌های مختلف مدرک معتبر این زبان ویژه را دریافت نمایند.

اگر دوست دارید همین حالا برای ثبت نام در دوره‌های آنلاین زبان چینی اقدام نمایید؛ کافیست همین حالا به سایت آموزشگاه نام‌آوران یا همان آموزشگاه زبان چینی در تهران مراجعه و در دوره مورد نظر خود به صورت ویژه با مطالعه شرایط ثبت‌نام نمایید.

5E8463Ea 5D6A 4Da0 9186 C879B58119C2

چند جلسه برای یادگیری زبان چینی در کلاس خصوصی زبان چینی نیاز است؟

یادگیری آنلاین زبان چینی دارای دوره‌های مختلفی نظیر آکادمیک، مکالمه فشرده، چینی بازرگانی و غیره است. بالطبع هرکدام از این دوره‌ها به صورت ترمیک برگزار می‌گردند که متناسب با نوع هر دوره تعداد جلسات آن متفاوت خواهد بود.

برای مثال دوره مکالمه فشرده زبان چینی که می‌توان آن را به دو صورت حضوری یا آنلاین گذراند یک دوره ۶ ماهه فشرده است تا فراگیران بتوانند در زمان کوتاهی مکالمات عادی و مهم را یاد بگیرند.

چطور زبان چینی یاد بگیریم؟ موسسه نام‌آوران در این زمینه به شما کمک خواهد کرد. لازم به ذکر است که بگوییم برای به خاطر سپردن مطالب آموزشی عمدتا تمامی کلاس‌ها سه روز در هفته به صورت انتخابی زوج یا فرد برگزار می‌گردند. البته در یادگیری به شیوه خصوصی چه به صورت یادگیری آنلاین زبان چینی و چه به شیوه حضوری می‌توانید ضمن هماهنگی با مربی روزانه در کلاس‌ها شرکت نمایید و این گونه به سرعت زبان چینی را بیاموزید.

انواع دوره‌های آموزشی که در مجموعه نام‌آوران برای فراگیری زبان چینی توسط متقاضیان برگزار می‌گردد؛ کدام دوره‌ها هستند؟

در آموزشگاه زبان چینی نام‌آوران دوره‌های متعدد آموزش زبان چینی برای علاقه‌مندان برگزار می‌گردد. از جمله این دوره‌های ویژه می‌توان به دوره مکالمه فشرده زبان چینی به صورت فشرده در چهار ترم مختلف اشاره نمود. دوره آکادمیک ترمیک زبان چینی نیز از دیگر دوره‌های یادگیری آنلاین زبان چینی است که به صورت ترمیک و با قبولی در هر دوره برگزار می‌گردد و همینطور کلاس خصوصی زبان چینی نیز در موسسه نام آوران برگزار می کردد .

به کمک این دوره ویژه که در سایت نام‌آوران می‌توان نسبت به ثبت‌نام در آن اقدام نمود؛ می‌شود همه مهارت‌های چهارگانه زبان چینی را به صورت یک‌جا در کنار هم فراگرفت. اگر قصد مهاجرت به چین یا تحصیل در برترین دانشگاه‌های برتر چین را دارید؛ این دوره انتخاب مناسبی برای شما عزیزان خواهد بود. به کمک دوره زبان چینی بازرگانی می‌توان فرهنگ اصیل مردمان چین را فراگرفت و در نتیجه در تجارت به تاجر بزرگی تبدیل شد.

اگر قصد تجارت و واردات کالا از این کشور بزرگ اقتصادی را دارید، یادگیری آنلاین زبان چینی در دوره چینی بازرگانی برای شما بسیار مناسب است. از دیگر دوره‌های مهم این مجموعه برای فراگیری زبان چینی می‌توان به آموزش زبان چینی پیشرفته، دوره‌های زبان کودک و نوجوان اشاره نمود.

از دیگر دوره‌های این مجموعه می‌توان به دوره آنلاین زبان چینی برای یادگیری آنلاین زبان چینی در کنار کلاس خصوصی زبان چینی اشاره کرد که در طی آن استاد و فراگیر طی ساعت مشخص وارد لینک کلاس آنلاین می‌شوند و کلاس به خوبی برگزار می‌گردد.

86F4F748 529D 491E 971D Da328C8Ddacd

چگونه در کلاس خصوصی زبان چینی دلخواه خود در موسسه آموزش زبان نام‌آوران شرکت نماییم؟

در قسمت بالا شما عزیزان را با تمامی دوره‌ها و کلاس‌های زبان چینی آشنا نمودیم؛ حال بایستی بگوییم که شما دوست گرامی در صورت تمایل به ثبت‌نام در انواع دوره‌های نامبرده کافیست به سایت آموزشگاه نام‌آوران مراجعه و پس از پیدا کردن دوره مورد نیاز خود در آن ثبت نام نمایید. البته امروزه اغلب افراد یادگیری آنلاین زبان چینی را انتخاب می‌کنند که البته در صورت عدم تمایل می‌توان از سایر دوره‌ها کمک گرفت.

چرا برای یادگیری آنلاین و یا حضوری بایستی موسسه آموزشگاه زبان چینی نام‌آوران را انتخاب نماییم؟

تجربه، تخصص پرسنل، شهریه مناسب را از جمله دلایل انتخاب این مجموعه باید دانست. چرا که موسسه نام آوران سالهاست بر روی تنها زبان چینی متمرکز می باشد . بهترین آموزشگاه زبان چینی در تهران؛ نام‌آوران است.

دیدگاهتان را بنویسید