بهترین برندهای تجهیزات پزشکی - بهترین شرکت های تجهیزات پزشکی - بیورر ایران آرمین درمان
معرفی کسب و کار

بهترین برندهای تجهیزات پزشکی – بهترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی

فروردین ۸, ۱۴۰۲ 5۱166

در این اطلاعیه به نقل از شرکت آرمین درمان قصد داریم تا به معرفی بهترین برندهای تجهیزات پزشکی بپردازیم و همچنین برای استفاده از خدمات فنی و فروش لوازم پزشکی میخواهیم بهترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی ایران و جهان را به شما معرفی کنیم.

بهترین برند تجهیزات پزشکی

شناخت برندهای معتبر و بروز به شما این امکان را می‌دهد که از با کیفیت ترین محصولات پزشکی روز دنیا استفاده کنید، و راندمان دستگاه را در طولانی مدت تجربه کنید.

۱.برند بیورر آلمان (Beurer)

یکی از بهترین برندهای تجهیزات پزشکی در دنیا برند شناخته شده بیورر هست که شامل انواع محصولات پزشکی درمانی، تشخیصی و زیبایی هست. محصولات بیورر در ایران طرفدار بسیار زیادی دارد و تنها ارائه دهنده نمایندگی بیورر در ایران ، شرکت آرمین درمان می باشد، که به سرتاسر ایران نمایندگی می دهد.

بهترین برندهای تجهیزات پزشکی - بهترین شرکت های تجهیزات پزشکی - بیورر ایران آرمین درمان

یکی از ویژگی های بهترین برند تجهیزات پزشکی دارا بودن نمایندگی انحصاری در ایران و دارا بودن گارانتی هستش، که خوشبختانه شرکت آرمین درمان با تجربه ۲۰ ساله توانسته همواره به مشتریان خود خدمت کند.

آدرس سایت شرکت آرمین درمان بیورر ایران: www.beureriran.ir

۲.برند برمد (Bremed)

برند Bremed با نام برمد یا بری‌مد در ایران شناخته می شود. و شامل یکی از بهترین برندهای لوازم پزشکی در جهان است. ارائه محصولات با کیفیت بالا و استفاده از نوآوری روز به محصولات باعث شده تا توجه و محبوبیت بسیاری از افراد را به خود جلب کند. برای مشاهده کالاهای کمپانی برمد کلمه آرمین درمان رو توی گوگل سرچ کنید و از طریق منو محصول مد نظرتون رو پیدا کنین.

۳.برند مدی (MEDI)

یکی دیگر از بهترین برند لوازم ارتوپدی محصولات Medi آلمان هست که تمرکز آن بر محصولات طبی و تجهیزات پزشکی ارتوپدی هست. این برند از سال ۱۳۶۷ تا به امروز در ایران فعالیت می‌کند. برای مشاهده محصولات برند مئی کافیه وارد سایت آرمین درمان بشین.

بیورر ایران آرمین درمان

۴.برند اکان (ACON)

یکی از بهترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی ارائه دهنده خدمات لوازم پزشکی، برند Acon هست که کیفیت و کارایی بالایی داره و یکی از ویژگی های اصلی این برند دوام بالای کالاهای پزشکی هست.

۵.برند تری ام (۳M)

یکی از بهترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی که تولید کننده محصولات پزشکی و زندگی هست. این شرکت با هدف بهبود تجربه زندگی محصولات پزشکی با کیفیت ارائه می‌دهد.

معرفی سایر بهترین برند لوازم پزشکی

با شناخت بزرگترین تولید کننده تجهیزات پزشکی میتونین با خیالی آسوده و راحت از بهترین برند تجهیزات پزشکی برای بیمارستان، مراکز خصوصی پزشکی و یا مصرف شخصی استفاده کنین. سایر برند ها شاما موارد زیر می شود.

بهترین برند تجهیزات پزشکی - بهترین شرکت تجهیزات پزشکی - بیورر ایران آرمین درمان

۶.برند آند (AND)

یکی از برترین برند های تجهیزات پزشکی ژاپنی که از سال ۱۹۷۷ شروع به فعالیت کرده، برند AND یا A&D است. این شرکت معتبر انواع محصولت تشخیصی از جمله فشارسنج و سایر محصولات پزشکی و مراقبتی را ارائه می‌دهد.

۷.برند نادیک (Nidek)

شرکت تجهیزات پزشکی برند نادیک از زمان تأسیس در سال ۱۹۸۶، شرکت تجهیزات پزشکی Nideck رهبر جهانی در تولید کنسانتره اکسیژن بوده است. کنسانتره های این شرکت، مانند Nuvo Lite ،Nuvo 8 ، Nuvo 10 و ماکسیم با سرعت بالا در حال حاضر در بیش از ۱۱۰ کشور جهان استفاده می شود! جدیدترین کنسانتره این شرکت، Nano POC، سال گذشته راه‌اندازی شد. کلیه ی محصولات شرکت NIDEK با افتخار در ایالات متحده آمریکا ساخته و با استفاده از مواد سازگار با RoHS WEEE با استاندارد سازگار با استاندارد ISO 13485: 2016 ساخته شده است.

تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با بهترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی تهران آشنا شوید.

۸.برند philips

در شرکت تجهیزات پزشکی فیلیپس – Philips، فراتر از فناوری به تجربیات مصرف کنندگان، بیماران، ارائه دهندگان و مراقبان در سراسر حوزه سلامت نگاه می شود. از زندگی سالم و پیشگیری گرفته تا تشخیص، درمان و مراقبت در خانه.

۹.برند امرن (OMRON)

تجهیزات پزشکی Omron از برندهای معتبر در زمینه تولید لوازم تشخیصی پزکی و درمان می باشد.

۱۰.برند Otech

بهترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی

بهترین شرکت تجهیزات پزشکی در ایران بی شک آرمین درمان هست چرا که با بیش از سه دهه تجربه در زمینه واردات محصولات توانسته به سراسر ایران نمایندگی محصولات بیورر آلمان بدهد. همچنین سایر محصولات برند برمد bremed و مدی Medi که جزو برترین برندهای تجهیزات پزشکی است. در شرکت آرمین درمان موجود می باشد.

جمع بندی

در این اطلاعیه از سایت زندگی بهتر و به نقل آز آرمین درمان به معرفی بهترین برندها و شرکت های تجهیزات پزشکی ایرانی و خارجی پرداختیم. امیدواریم که مطالب آموزشی مورد پسند شما بوده باشد.

تعداد دیدگاهها: ۱

  1. محمد صادقی

    توضیحات عالی و کامل بود، تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×