کتاب
معرفی کسب و کار

بهترین کتاب های دنیا در زمینه موفقیت

آذر ۱۷, ۱۴۰۱ 3۱201

بهترین کتاب های دنیا در زمینه موفقیت

کتاب خواندن اصولی یکی از مهم‌ترین روش‌های بدست آوردن موفقیت و ثروت است که بسیاری از افراد هیچ‌گونه توجهی به این موضوع ندارند؛ این در حالی است که حداکثر نیمی از مردم در طول شبانه‌روز وقت آزادشان را صرف موارد بی‌اهمیت مانند تلویزیون تماشا کردن و یا حتی خوابیدن می‌کنند. حال اگر در حال حاضر تصمیم گرفته‌اید به زندگی‌تان توجه بیشتری داشته باشید، توصیه‌ اکید داریم که به مطالعه‌ بهترین کتاب های دنیا روی بیاورید.

در واقع اگر به کارآفرینی و موضوعات مرتبط با آن علاقه‌مند هستید توصیه می‌کنیم حتماً سری به وب‌سایت‌هایی مانند فرچون، فوربز، دانشگاه کسب و کار، بیزینس اینسایدر و هاروارد بیزینس ریویو بزنید و اطلاعات خودتان را در موضوعات کارآفرینی، استارتاپ، سرمایه‌گذاری و توسعه فردی بالا ببرید و حداقل در طول یک ماه به مطالعه‌ی یکی از بهترین کتاب های دنیا اقدام کنید تا بتوانید شرایط زندگی‌تان را تغییر دهید. حال ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین‌ کتاب‌ها در زمینه موفقیت بپردازیم.

کتاب

کتاب «بخواهید تا به شما داده شود»

حتماً تا به حال درباره‌ قانون جذب چیزهای زیادی شنیده‌اید اما شاید خیلی جدی درباره‌ این موضوع تحقیق نکرده و مسلماً به نتایج مهمی هم نرسیده باشید. اما پیشنهاد می‌کنیم که از این کتاب غافل نشوید چرا که در حوزه موفقیت و قانون جذب از بهترین کتاب‌هایی است که می‌توانید از آن نهایت استفاده را ببرید. گفتنی است که در حال حاضر «بخواهید تا به شما داده شود» از بهترین کتاب های دنیا در زمینه موفقیت است و چه بسا با مطالعه‌ آن بتوانید ثروت بیشتری را پس‌انداز کنید.

کتاب «قله‌ها و دره‌ها»

زندگی کردن پر از فراز و نشیب است که اگر به درستی مدیریت نشوند، انسان‌ها را از پای در خواهند آورد. حال برای اینکه بتوانید در چالش‌های زندگی‌تان موفق عمل کنید، توصیه می‌کنیم این کتاب را مطالعه کنید. به طور حتم استفاده از کتاب «قله‌ها و دره‌ها» چشم‌اندازهای فوق‌العاده جذابی را برای شما عزیزان تعیین خواهد کرد تا به امروز حتی تصور آنها نیز برایتان دشوار بوده است. ناگفته نماند که این کتاب به راحتی قابل دسترس بوده و دارای ترجمه فارسی است.

کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید»

از بهترین کتاب های دنیا که مطالعه‌ی آن سبب بررسی و استفاده‌ بهتر از فرصت‌های مالی زندگی است، می‌توان به کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» اشاره کرد. در واقع در این کتاب، تحلیل‌های مناسبی به جهت رسیدن به ثروت برای افراد در نظر گرفته شده است که باعث تغییرات در ذهن خواهد شد. همانطور که می‌دانید مشکل بیشتر افراد در عدم رسیدن به موفقیت و ثروت از ذهن و تفکر نادرست نشأت می‌گیرد که طبیعتاً باید به درستی مدیریت شود که برای این منظور توصیه می‌کنیم به خواندن این کتاب اقدام کنید.

کتاب «اثر مرکب»

اگر کتابی می‌خواهید که حتی بر عادات تکراری روزانه‌تان اثر مثبت داشته باشد، همین الان این کتاب را تهیه و مطالعه کنید. دارن هاردی که نویسنده این کتاب است به خوبی به شما عزیزان می‌فهماند که رفتارهای عادی در طول روز چقدر می‌تواند در موفقیت شما موثر باشند؛ البته به شرطی که اثر مرکب‌شان را فعال کنید. به طور کلی اطمینان می‌دهیم که پس از پایان مطالعه این کتاب احساس خوبی داشته و به مدیریت بهتر زندگی‌تان می‌پردازید که نتایج آن شما عزیزان را شگفت زده خواهد کرد.

کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید»

کتاب «قدرت در درون ماست»

ما اعتقاد داریم که همه‌ی افراد دارای قدرتی نهفته در درون‌شان هستند که اگر شکوفا شود، می‌تواند زندگی آنان را دگرگون کند. حال اینکه به چه صورت امکان بدست آوردن این قدرت وجود دارد را می‌توان در یکی از بهترین کتاب‌های دنیا یعنی کتاب «قدرت در درون ماست» جستجو کرد. در واقع در این کتاب از رمز و رازهای درون انسان صحبت می‌شود که ممکن است شما عزیزان را شگفت‌زده کند. پس دلیلی برای اینکه این کتاب را مطالعه نکنید، نخواهید داشت، و ترجمه فارسی این کتاب بهترین گزینه برای استفاده از مطالب آن خواهد بود.

کتاب «محدودیت صفر»

همیشه راز و رمزها کلید موفقیت انسان‌ها هستند، اما باید بدانید که به چه صورت می‌توان به این رموز شگفت‌انگیز دسترسی پیدا کنید. کتاب «محدودیت صفر» از جمله کتاب‌هایی محسوب می‌شود که راهنمای کلی و جزئی قانون جذب را به شما عزیزان نشان می‌دهد که اگر باهوش عمل کنید، می‌توانید بعنوان چراغ روشنی‌بخش، راه زندگی‌تان را نورانی کنید. گفتنی است که در حال حاضر این کتاب از بهترین کتاب‌های دنیا در زمینه قانون جذب است که حتماً توصیه می‌کنیم که از آن بهره‌مند شوید.

کتاب «پدر پولدار پدر فقیر»

از بهترین کتاب‌های دنیا می‌توان به کتاب «پدر پولدار پدر فقیر» اشاره کرد چرا که به خوبی می‌توان با استفاده از این کتاب راه ثروتمند شدن و موفقیت را بدست آورد. در واقع موضوع این کتاب در خصوص دو نگرش نسبت به کار، بدست آوردن پول و پس انداز است که طبیعتاً اگر در این موارد دچار چالش هستید، توصیه می‌کنیم که از آن بهره‌مند شوید.

در خلاصه‌ی این کتاب درباره‌ی قیاس دو پدر پولدار و پدر فقیر آمده است که از لحاظ تحصیل، هزینه‌ی زندگی و دیگر موارد با یکدیگر متفاوت عمل کرده‌اند و این کتاب قصد دارد شما عزیزان را با نگرش‌های متفاوت و بعضاً اشتباه آشنا کند. به طور کلی توصیه‌ی اکید داریم که اگر به فکر ثروتمند شدن هستید، حتماً این کتاب جذاب را تهیه کرده و حتی چند بار آن را مطالعه نمایید تا به خوبی مطالب عنوان شده را درک کنید.

کتاب «پدر پولدار پدر فقیر»

جمع‌بندی

دانشگاه کسب و کار رسانه‌ای تخصصی در حوزه کارآفرینی است که تمامی موضوعات مرتبط با کارآفرینی را پوشش می‌دهد و اگر شما عزیزان در حال حاضر قصد پیشرفت بیشتر در زندگی‌تان را دارید، کافی است که به این مرجع کامل مراجعه کنید تا با استفاده از روش‌های در نظر گرفته شده در این سایت، خیلی زود بتوانید ورق زندگی‌تان را به نفع خود برگردانید. به طور کلی همانطور که می‌دانید بهترین کتاب‌های دنیا به خوبی می‌توانند تغییر عقیده‌های اساسی را در زندگی افراد ایجاد کنند که این موضوع ممکن است به موفقیت‌های آنچنانی ختم شود. حال توصیه می‌کنیم با مراجعه به آدرس سایت دانشگاه کسب و کار به نشانی http://businessuni.net فرصت‌های لازم را برای پیشرفت و بدست آوردن یک شغل و ثروت آنچنانی برای خودتان مهیا کنید.

 

Businessuni.net  کارآفرینی

تعداد دیدگاهها: ۱

  1. هلن راد

    ممنون بابت معرفی این کتاب ها قطعا مطالعه کردن میتونه مسیر زندگی یک انسان رو به کلی تغییر بده حتی یک کتاب ممکنه این کارو انجام بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×