بهترین کتاب ها برای هدیه دادن به مدیران

مدیران برای موفقیت در کسب و کار خود باید به دنبال مطالعه کتاب های انگیزه بخش و موثر ‏باشند. شما می توانید برای مدیران، کتاب های مورد نیاز و کاربردی را هدیه دهید. خرید کتاب ‏برای مدیران ممکن است که کمی چالش برانگیز باشد.

بنابراین، باید قبل از خرید کتاب برای ‏هدیه به مدیر با انواع کتاب های مفید برای مدیران آشنا شوید. مدیران می توانند از طریق ‏خواندن کتاب، مهارت های مدیریتی خود را بهبود ببخشند.‏ در این مطلب، کتاب هایی را به شما ‏معرفی می کنیم که خواندن آنها به مدیران توصیه می شود.‏

یک کتاب برای هدیه دادن به مدیران چه ویژگی دارد؟

اگر قصد خرید کتاب برای یک مدیر را دارید باید نکاتی را مد نظر قرار دهید. در واقع، کتابی که برای مدیران می خرید باید شامل ویژگی های زیر باشد:

· تناسب داشتن با موقعیت شغلی:

کتابی که برای رهبران یک شرکت می خرید باید با شغل و وظایف آنها تطابق داشته باشد. کتابی را باید به مدیران هدیه دهید ‏که مطالب آن مرتبط با کسب و کار و حرفه خود آنها است.

· جدید و تکراری نبودن:

در صورتی که قصد هدیه دادن کتاب به مدیران را دارید نباید سراغ خرید کتاب های تکراری ‏بروید.  اگر کتابی را به مدیران هدیه دهید که قبلاً به آنها هدیه داده شده است، این کار شما ‏برای آنها رضایت بخش نخواهد بود. اگر می خواهید که مدیر هدیه شما را همیشه به خاطر ‏بسپارد باید کتاب متفاوت و جدید به وی هدیه دهید.

· دارای ظاهر و بسته بندی مناسب:

هنگام خرید کتاب برای مدیران، علاوه بر محتوا باید به طراحی، ظاهر و بسته بندی آن نیز توجه کنید. به شما ‏پیشنهاد می کنیم که کتاب را در کاغذ کادو به مدیران هدیه ندهید. ‏

· انتخاب کردن کتاب های روز و معتبر حوزه کسب و کار:

کتابی که باید به مدیران کسب و کارهای مختلف هدیه دهید، بهتر است که به روز و جدید باشد. سعی کنید که کتاب های معتبر و به روز حوزه کسب و کار مدیران خود را برای هدیه دادن به آنها انتخاب کنید. کتاب انتخابی تان برای هدیه دادن به مدیر باید مورد تایید متخصصان حوزه کسب و کار مربوطه باشد.

بهترین کتاب ها برای هدیه دادن

پیشنهاد مهربان برای خرید کتاب

مدیران سازمان ها وظیفه هدایت و رهبری اعضای یک شرکت را برعهده دارند. این افراد در موفقیت یا شکست سازمان نقش موثری دارند. مدیران زمانی می توانند اعضای سازمان خود را به خوبی مدیرت کنند که دارای توانایی و دانش لازم در این زمینه باشند. کسب دانش و تجربه در زمینه مدیریت با خواندن کتاب امکان پذیر است. بنابراین، به منظور کمک به موفقیت هر چه بیشتر مدیران به آنها کتاب هدیه دهید. بهترین کتاب ها برای هدیه به مدیران عبارتند از:

· رهبری از بالای خط:

کتاب رهبری از بالای خط جزو بهترین کتاب های رهبری و مدیریت است. محتوای این کتاب به این موضوع اشاره دارد که مدیران باید در ابتدا بتوانند خودشان را رهبری کنند. کتاب رهبری از بالای خط به این موضوع اشاره دارد که سبک رهبری مدیران می تواند متاثر از ویژگی های وجودی آنها باشد.  این کتاب جزو پرفروش ترین کتاب های آمازون است که برای مدیران و رهبران سازمان ها

· ذهنیت موسس:

یکی از بهترین و پرفروش ترین کتاب ها در زمینه مدیریت استراتژیک، کتاب ذهنیت موسس ‏است. این کتاب به کسب و کارها در پیشرفت و موفقیت بیشتر کمک زیادی می کند. مطالعه این ‏کتاب به مدیرانی که به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند در زمینه رشد و ارتقاء ‏شرکت شان کمک زیادی می کند. موضوع کتاب ذهنیت موسس، سودآوری پایدار است.‏

این کتاب به مدیران یاد می دهد که چگونه شرکتی داشته باشند که سودآور و در حال رشد ‏باشد. در واقع، مطالعه کتاب ذهنیت موسس به مدیران سازمان ها در رسیدن به سود و رشد ‏سازمان و رهبری موثرتر کمک زیادی می کند. این کتاب برای افرادی مناسب است که به دنبال ‏کسب موقعیت بهتر و رشد بیشتر هستند.‏

· انگیزه رهبری:

کتاب انگیزه رهبری جزو کتاب های معروف مدیریتی است. ‏ ‎افرادی که رهبری یک سازمان را برعهده دارند، باید ‏مطالعه کتاب انگیزه رهبری را در برنامه خود ‏قرار دهند. نویسنده در کتاب انگیزه رهبری، به مسئولیت های ‏رهبران اشاره می کند و به افراد ‏کمک می کند که در انگیزه خود برای مدیریت بازنگری داشته باشند.

این کتاب جز بهترین کتاب های انگیزشی در دسته بندی کتاب های می باشد.

· صراحت تمام عیار:

یکی از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز، کتاب صراحت تمام عیار است. این کتاب در حوزه منابع انسانی، جزو مفیدترین کتاب ها محسوب می شود. مدیران با مطالعه این کتاب یاد می گیرند که یک مدیر چگونه قادر است از اعضای تیم خود حمایت یا انتقاد کند.

مدیران خوب باید بدانند که چه موقع باید از اعضای تیم انتقاد کرده یا آنها را تشویق کنند. در کتاب صراحت تمام عیار، نویسنده به مدیران آموزش هایی درباره نحوه انتقاد سازنده به اعضای تیم ارائه داده است.

مطالعه این کتاب برای مدیران بسیار مفید و اثربخش خواهد بود. مدیران با خواندن کتاب صراحت تمام عیار یاد می گیرند که چگونه هم رئیس محبوبی باشند و هم در محیط کار فرد قاطعی دیده شوند. بسیاری از مدیران برتر دنیا برای موفقیت در کسب و کار خود، از توصیه های موجود در کتاب صراحت تمام عیار استفاده می کنند. بنابراین، صراحت تمام عیار، بهترین کتاب برای هدیه به مدیران است.

ذهنیت موسس

خرید کتاب از مهربان شاپ

اگر قصد خرید آنلاین کتاب را دارید، خرید از مهربان شاپ بهترین انتخاب است. در مهربان شاپ، انواع کتاب های مناسب برای مدیران مانند انگیزه رهبری، صراحت تمام عیار، ذهنیت موسس و رهبری از بالای خط به فروش می رسند. مطالعه کتاب های مدیریتی به مدیران در رهبری بهتر سازمان و اعضای شرکت کمک زیادی می کند.

شما می توانید برای هدیه دادن کتاب به مدیر خود، هر یک از این کتاب ها را از طریق سایت کتاب مهربان خریداری کنید. پس از سفارش کتاب از مهربان شاپ، کتاب مورد نظر در بازه زمانی کوتاه به آدرس شما ارسال خواهد شد. با خرید آنلاین کتاب از فروشگاه کتاب مهربان شاپ دیگر لازم نیست که وقت خود را برای خرید حضوری کتاب هدر دهید.

دیدگاهتان را بنویسید