غذای خشک گربه
حیوانات خانگی

با فواید غذای خشک گربه برند رویال کنین آشنا شوید

تیر ۲۰, ۱۴۰۲ 7۰161

تنوع غذای گربه بسیار زیاد است و از لحاظ ساختار به انواع مختلفی تقسیم می شود. غذای خشک یکی از انواع خوراک گربه است‌. این خوراک تفاوت زیادی با غذای مرطوب دارد. غذای خشک رطوبت کمتری داشته و سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی می باشد.

گربه ها به تغذیه دقیق نیاز دارند. اشتباه در رژیم غذایی و استفاده از غذای پوچ رویال کنین٬ منجر به اضافه وزن و چاقی گربه می شود. سطوح کالری این غذا بسیار پایین است به همین جهت سبب اضافه وزن در گربه ها نمی شود.

 

ویژگی های غذای خشک گربه برند رویال کنین

غذای گربه رویال کنین فروش بسیار زیادی در کشور ما دارد. این برند توانسته به سرعت محبوبیت بسیار زیادی به دست آورد. از جمله ویژگی های منحصر به فرد خوراک خشک گربه رویال کنین می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تنوع بسیار بالای غذای خشک گربه
  • طراحی غذا با توجه به نژاد های مختلف گربه
  • طراحی خوراک با در نظر گرفتن سن و شرایط سلامتی حیوانات
  • کاهش بوی مدفوع گربه ها
  • جوان نگه داشتن حیوانات
  • کنترل میزان کالری
  • کنترل جرم دندان گربه ها

رویال کنین غذای خشک را با توجه به انواع نژاد گربه طراحی کرده است. به همین جهت هر نژاد گربه دارای غذای مخصوص به خود است. از طرف دیگر تنوع در این غذاها به شدت بالاست. بنابراین با خرید انواع غذای خشک رویال کنین می توانید در رژیم غذایی حیوان خانگی تان تنوع زیادی ایجاد کنید‌.

همچنین رویال کنین توانسته با کمک تجربه متخصصان برای سنین مختلف گربه ها و وضعیت جسمانی و سلامتی آنها خوراک های گوناگون تولید کند. این غذاها سبب بهبود حرکات روده شده و طوری فرموله شده اند که منجر به کاهش بوی مدفوع می شوند.

در خوراک خشک گربه مقادیر قابل توجهی آنتی اکسیدان و ویتامین های E و C وجود دارد. آنتی اکسیدان ها با رادیکال های آزاد مبارزه کرده و در نهایت گربه را جوان تر نگه می دارند. علاوه بر کنترل میزان کالری منجر به کاهش جرم دندان گربه ها نیز می شود.

غذای مناسب برای گربه های خانگی

غذای مناسب برای گربه های خانگی

از آنجایی که گربه های خانگی همیشه در حال استراحت هستند، باید از رژیم غذایی درستی بهره ببرند، در غیر این صورت با دریافت کالری بیشتر دچار اضافه وزن می شوند. رژیم غذایی گربه باید از لحاظ اصول تغذیه ای کامل باشد. به عنوان مثال در کنار گوشت می توانید از مواد دیگری مانند: شیر، غلات و تخم مرغ و… استفاده کنید. خوراک گربه علاوه بر ویتامین ها باید پروتئین کافی داشته باشد.

اگر به حیوان خانگی تان غذای بسته بندی و بیرونی می دهید به شما غذای خشک گربه را پیشنهاد می کنیم. این غذا پروتئین و کالری کافی داشته و سرشار از انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها می باشد. گربه های خانگی تحرک زیادی ندارند به همین جهت نمی توانند کالری زیادی بسوزانند. بنابراین باید غذا هایی که میزان کالری نسبتا پایینی دارند را مصرف کنند.  برخی گربه ها سبزیجات دوست ندارند در حالی که سبزیجات منبع غنی از فیبر، آب و انواع ویتامین ها و… هستند. فیبر موجود در این مواد غذایی به هضم غذا کمک می کند و حرکات روده را بهبود می بخشد.

 

تنوع غذای خشک گربه رویال کنین

تنوع در بین غذاهای خشک رویال کنین انتخاب را سخت کرده است. خوشبختانه برای غذای خشک گربه دسته بندی های زیادی وجود دارد. رویال کنین با توجه به بازه سنی گربه ها غذاهای خشک متنوعی مانند استرلایزد گربه عرضه کرده است. برای مثال برای گربه هایی که دارای سن بین یک تا هفت سال هستند یک نوع غذا تولید کرده و برای گربه هایی که دارای بازه های سنی هفت تا دوازده و دوازده سال به بالا هستند یک نوع دیگر عرضه کرده است.

از طرف دیگر برای نژادهای مختلف گربه نیز دسته بندی وسیعی ارائه می دهد. مثلا گربه هایی که دارای موهای بلند هستند، مستعد تشکیل هایر بال یا همان گلوله مویی می باشند. برخی غذاها می توانند این مشکل را تا حدودی برطرف کنند. رویال کنین با در نظر گرفتن ساختار بدنی انواع گربه فرمولاسیون متنوعی برای غذاها در نظر گرفته است. برخی گربه ها دچار مشکلات گوارشی هستند یا دستگاه گوارش حساسی دارند، به همین جهت نباید غذاهای حاوی فیبر زیاد را مصرف کنند‌. رویال کنین با توجه به وضعیت بدنی گربه ها فرمولاسیون های خاصی را در تولید خوراک گربه به کار می برد.

 

فواید غذای خشک گربه رویال کنین

غذای خشک گربه رویال کنین از فرمولاسیون بی نظیری برخوردار می باشد. به همین جهت مزایای زیادی برای سلامتی گربه دارد. برای مثال سبب بهبود بهداشت دهان گربه می شود و به دلیل برخورداری از فیبر و مواد معدنی مورد نیاز گربه ها، دفع را ساده تر می کند. محصولات این برند با مواد سالم و ارگانیک تولید می شوند و از طرف دیگر طراحی و تولید خوراک گربه زیر نظیر کارشناسان و دام پزشکان انجام می گیرد.

از دیگر مزایای این غذا می توان به برخورداری از انواع ویتامین ها و مواد غذایی اشاره کرد. در واقع فرمولاسیون این غذا کامل است به همین جهت تمام مواد مغذی را برای گربه فراهم می کند. این غذاها برای گربه های کم تحرک در خانه مناسب بوده و قابلیت هضم بالایی دارند. به علاوه کالری متوسطی داشته و بر اساس استانداردهای تعیین شده تولید می شوند.

خرید غذا از نمایندگی فروش محصولات رویال کنین در ایران

در خرید غذای گربه باید به برند یا نام تجاری و شرکت سازنده غذا توجه زیادی داشته باشید. رویال کنین در کشور ما از برندهای شناخته شده می باشد. برای اینکه بتوانید غذای گربه رویال کنین اصل را خریداری کنید باید به سراغ مرکز فروش برند رویال کنین بروید. با مراجعه به این مراکز می توانید انواع غذای گربه رویال کنین را می توانید از نمایندگی فروش محصولات رویال کنین در ایران٬ خریداری کنید.

تنوع غذای خشک گربه رویال کنین

جمع بندی

در این مطلب در مورد غذای خشک گربه رویال کنین بحث کرده و مزایای این غذا را برشمردیم. رویال کنین یکی از برندهای معروف غذای گربه است. این برند در ایران  با نشانی اینترنتیwww.royallcanin.com  توانسته با توجه به نژاد، سن و وضعیت سلامتی گربه ها انواع غذای خشک را وارد بازار کند. غذای خشک گربه رویال کنین کالری مناسبی داشته و برای گربه های خانگی که تحرک زیادی ندارند مناسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×