جدیدترین تکنیک لابیاپلاستی با دکتر خلیلی

امروزه رویکردها به سمت ارتقا دادن زیبایی های ظاهری، منظر گسترده ای یافته و پیشرفت های رخ داده در تکنیک های نوین جراحی های زیبایی، عامل محرکی برای برخورداری بسیاری از افراد از طیف متنوع مزایای این روش های زیبایی گردیده است. جهت گیری ها و چشم اندازهای مثبت نسبت به جراحی های زیبایی اندام های خصوصی از جمله جراحی های جوانسازی واژن، معنی دار تر و منطقی تر شده و ما حصل آن، تجلی پارادایمی کامل تر از درک تاثیر زیبایی های ظاهری بر ارتقا یافتن اعتماد به نفس به طور جزء و کیفیت زندگی، به طور کل شده است. یکی از این تکنیک های نوین جراحی زیبایی واژن، لابیاپلاستی است که به واسطه مانور دستان هنرمند بهترین جراحان و متخصصین زنان ، من جمله دکتر خلیلی ، و مداخله تکنولوژی لیزر ، فرد متقاضی را صاحب ویژگی های کیفی چشمگیری در اندام خصوصی خود نموده و عزت نفس او را در یکی از پرچالش ترین موقعیت های زندگی مشترک یعنی رابطه جنسی، تقویت می کند.

متقاضیانی که می خواهند راجع به عمل زیبایی لابیا بیشتر بدانند ، بر روی لینک زیر کلیک کنند :

https://doctorkhalili.com/لابیاپلاستی/

نوین ترین تکنیک های لابیاپلاستی

جراحی کوچک کردن لابیای مینور بعنوان یکی از محبوب ترین عمل های زیبایی واژن زنان با استفاده از تکنیک های متنوعی قابل اجرا می باشد. یکی از این تکنیک های مدرن تکنیک وج پلاستی است که در آن، بخشی از لابیا به صورت قاچ تحت بی حسی موضعی در کمتر از یک ساعت برداشته می شود. این روش از این جهت یک راه حل بهتر و منطقی تر برای کوچک کردن لابیای مینور محسوب می شود که اسکار کوچکتری را بر جای می گذارد و برای آندسته از داوطلبینی که کلیتوریس کوچک و لابیاهای بزرگ دارند توصیه می شود. برداشته شدن بخش اضافی لابیا از قسمت وسط این اندام ، کانون تمرکز در طول جراحی است. متخصص لابیاپلاستی در تهران  صاحب تجربه و ماهر لابیاپلاستی ، با استفاده از قدرت تشخیص بالای خود، مناسب ترین روش را برای خلق شکل ظاهری مطلوب در این اندام خصوصی بر می گزیند.

Zپلاستی تکنیک دیگری در جراحی زیبایی لابیا است که با ایجاد یک برش Z شکل بر روی لابیاهای واژن، هدف کوچک کردن این بخش از اندام تناسلی را دنبال می کند. در این تکنیک، پرینه و کلیتوریس نیز درگیر می شوند و بخشی از این دو اندام نیز برداشته خواهد شد.

تکنیک دیگر لابیاپلاستی روش تریم منحنی یا خطی است که کار خود را با پیرایش لبه های خارجی لابیا و شکل دادن به آن انجام می دهد. همانطور که از آن این تکنیک پیداست، در طول آن کار پیراستن لابیا دنبال شده و تنها بخش اضافی آن برداشته می شود.

تکنیک لیزر واژینال نیز یکی دیگر از روش های پر طرفدار در برش دادن و برداشتن بخش اضافی لابیای مینور می باشد. به واسطه مداخله تکنولوژی لیزر در این فرایند زیبایی، خونریزی در آن کمتر بوده و بخیه زدن مورد نیاز نمی باشد.

البته، بعد از معرفی رایج ترین انواع تکنیک های نوین لابیاپلاستی، این نکته را نیز باید متذکر شویم که تشخیص متخصص زنان و زیبایی در انتخاب بهترین و مناسب ترین تکنیک متناسب با نیازهای بیمار، حرف اول را در فاز انتخاب تکنیک جراحی کوچک کردن لابیا می زند.

آیا بعد از جراحی لابیا، مراقبت خاصی مورد نیاز است؟

عمل لابیاپلاستی یک فرایند حداقل تهاجمی است که به یک دوره استراحت ۴۸ ساعته نیاز داشته و تا چند هفته برای جلوگیری از وارد آمدن فشار به ناحیه جراحی شده، بهتر است از انجام فعالیت های فیزیکی و ورزشی سنگین خودداری شود. استفاده از کمپرس سرد در طول ۲۴ ساعت اول بعد از عمل نیز تاثیر بهبود خوبی بر روی فروکش کردن سریع تر ورم دارد. سوزش و خارش نیز از عوارض جانبی طبیعی این فرایند زیبایی بوده و بهتر است بیمار تا ۴۸ ساعت در زمان استحمام، در حالت ایستاده قرار بگیرد.

آیا جراحی لابیا با لیزر مزایای بیشتری دارد؟

با توجه به اینکه در طول عمل لابیا با لیزر، روند انعقاد خون نیز همزمان انجام می شود، این تکنیک بعنوان تکنیک بدون خونریزی شناخته شده و ورم و درد بعد از عمل آن نیز محدود تر است. همچنین دوره ریکاوری کوتاه تری در این تکنیک تجربه می شود و فرد در روز بعد از عمل می تواند فعالیت های نرمال خود را از سر گیرد. اجرای این فرایند با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود و جای زخمی از آن بر جای نمی ماند. اما علیرغم تمامی مزایای فوق الذکر، بر حسب ویژگی های لابیای هر بیمار، بهترین متخصص زنان و زیبایی است که تشخیص می دهد چه تکنیکی می تواند بهترین نتیجه را به دست دهد.

آیا لبیاپلاستی باعث بهبود میل جنسی می شود؟

یکی از دغدغه هایی که برخی بانوان قبل از انجام لابیا پلاستی دارند این است که مبادا لابیاپلاستی باعث کاهش میل جنسی آنها شود. زمانی که با بالا بردن سطح آگاهی خود درباره این فرایند زیبایی با جنبه های مزیتی آن بیشتر آشنا می شوند می بینند که این جراحی زیبایی لابیا نه تنها باعث کاهش میل جنسی نمی شود بلکه با برداشتن پوست اضافی و چین خورده ای که در واژن برخی بانوان، کلیتوریس را پوشانده و مانع از قرار گرفتن عصب های حساس آن در معرض تحریک در طول رابطه جنسی می شود، کیفیت مقاربت را افزایش خواهد داد. بعلاوه، در برخی بانوان، بزرگ بودن لابیا باعث می شود که فرایند دخول با دشواری انجام شود.

در کنار تمام موارد فوق الذکر، بدشکل و بزرگ بودن لابیا تاثیرات روحی و ذهنی مخربی را با تحت تاثیر منفی قرار دادن اعتماد به نفس زن در طول رابطه جنسی بوجود می آورد و باعث می شود که کیفیت این رابطه به شدت افت کند. این کیفیت افت از چشم انداز روانشناختی می تواند اثرات ویرانگری را در سایر جنبه ها و ابعاد زندگی بر جای گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید