Images 1689059878 64Ad02264A7C4
معرفی کسب و کار

با مراکز دیدنی نزدیک هتل شایان کیش آشنا شوید

تیر ۲۱, ۱۴۰۲ 5۰172

در جزیره کیش هتل‌های بسیاری دیده می‌شود؛ اما هتل شایان به‌عنوان یک هتل لوکس و مدرن جایگاه ویژه‌ای کسب کرده است. البته محبوبیت هتل شایان کیش تنها به خاطر طراحی و معماری مجلل آن نیست بلکه واحدهای اقامتی مجهز و امکانات فوق‌العاده هتل، باعث شده گردشگران زیادی این هتل را برای اقامت انتخاب کنند.

مراکز دیدنی نزدیک هتل شایان کیش

در این روزهایی که سفرهای خارجی هزینه‌بردار است، قطعاً نمی‌توان زندگی خود را بدون سفر و تفریح سپری کرد؛ بنابراین سفرهای داخلی می‌تواند جایگزین خوبی برای سفرهای خارجی باشد. جزیره کیش به‌عنوان مقصدی توریستی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تفریح و خوش‌گذرانی است؛ اما زمانی لذت سفر دوچندان می‌شود که در هتلی لوکس و تمام‌عیار اقامت داشته باشید. هتل شایان کیش از بهترین هتل‌های ۵ ستاره بشمار می‌رود.

معرفی هتل شایان کیش

در جزیره کیش هتل‌های بسیاری دیده می‌شود؛ اما هتل شایان به‌عنوان یک هتل لوکس و مدرن جایگاه ویژه‌ای کسب کرده است. البته محبوبیت هتل شایان کیش تنها به خاطر طراحی و معماری مجلل آن نیست بلکه واحدهای اقامتی مجهز و امکانات فوق‌العاده هتل، باعث شده گردشگران زیادی این هتل را برای اقامت انتخاب کنند.

توجه داشته باشید، خدمات و امکانات رفاهی هتل شایان کیش آن‌قدر کامل است که اگر از هتل خارج نشوید، بازهم حوصله‌تان سر نمی‌رود؛ اما بااین‌حال نمی‌توان از جاذبه‌های کیش گذشت. در ادامه به معرفی نزدیک‌ترین مراکز دیدنی به هتل شایان خواهیم پرداخت.

کلوپ غواصی کیش

غواصی ازجمله تفریحاتی است که نباید فرصت آن را نباید در سفر به کیش از دست بدهید. سفر به اعماق دریا و دیدن زندگی موجودات دریایی بسیار شگفت‌انگیز است. اگر شنا یا غواصی بلد نیستید جایی برای نگرانی وجود ندارد، چراکه در مرکز غواصی مربیان حرفه‌ای و باتجربه به شما صفر تا صد غواصی را آموزش خواهند داد.

اگر هتل شایان کیش را برای اقامت انتخاب کردید، دقیقاً در پشت هتل و ساحل جزیره یکی از بهترین کلوپ‌های غواصی واقع‌شده است. این کلوپ هر آنچه که برای غواصی نیاز باشد در اختیار شما قرار می‌دهد، همچنین علاوه بر غواصی می‌توانید تفریحات هیجان‌انگیز آبی مثل شاتل، جت اسکی، پاراسل، اسکوتر زیردریایی، فلای بورد، ماهیگیری و… در این کلوپ غواصی تجربه کنید.

این کلوپ غواصی در نزدیکی هتل شایان واقع‌شده است و مهمانان می‌توانند تنها با ۹ دقیقه پیاده‌روی، خودشان را به این مرکز تفریحی برسانند.

مجموعه میکا مال

از مجموعه میکا مال کیش به‌سادگی نگذرید، این مجموعه تنها یک مرکز خرید نیست بلکه در کنار مغازه‌های رنگارنگ تفریحات فوق‌العاده جذابی وجود دارد که هرکسی را با هر سن و سال و هر سلیقه‌ای راضی خواهد کرد. میکا مال یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود که به‌محض ورود به این مجموعه نورپردازی‌های بکار رفته این موضوع را به شما ثابت خواهند کرد.

شاید کمی برایتان عجیب باشد، اما شما می‌توانید در این مجموعه تفریحان گوناگونی ازجمله تله‌کابین، آکواریوم، شهر عجایب و… را تجربه کنید.

تله‌کابین

به‌جرئت می‌توان گفت تله‌کابین میکا مال یکی از پرطرفدارترین تفریحات این مجموعه است به‌طوری‌که بسیار از افراد تنها به خاطر تله‌کابین وارد میکا مال می‌شوند. برای استفاده از تله‌کابین به طبقه چهارم مجتمع میکا مال بروید و ازآنجا سفری متفاوت بر فراز آب‌های نیلگون خلیج‌فارس تجربه کنید.

آکواریوم

اگر دوست دارید قدم بزنید و زندگی آبزیان را تماشا کنید به آکواریوم میکا مال واقع در طبقه اول و دوم مجموعه سری بزنید. شما می‌توانید در آکواریوم میکا مال شاهد بازی‌ ماهی‌ها و دلفین‌ها باشید.

تونل باد

اگر همیشه رؤیای پرواز در سر داشته‌اید در میکا مال کیش این رؤیا به حقیقت می‌پیوندد؛ در تونل بادی میکا مال قادر هستید، حس پرواز و سقوط را از طبقه اول تا چهارم تجربه کنید و آدرنالین خونتان را به اوج برسانید.

شهر عجایب

اگر به همراه کودکتان به میکا مال رفته‌اید، با مراجعه به شهر عجایب لحظات شادی را برای کودک خود رقم بزنید. در این قسمت از مجموعه بازی‌های متنوعی برای هر سن و سالی در نظر گرفته‌شده است.

امکانات تفریحی مجموعه میکا مال به همین موارد گفته‌شده به پایان نمی‌رسد؛ بلکه تفریحاتی همچون سینما، اسکی روی یخ، بولینگ، جنگل بارانی و… وجود دارد که بررسی آن‌ها از حوصله خارج است.

فاصله هتل شایان تا میکا مال: ۵ دقیقه رانندگی

اسکله بزرگ تفریحی

فرقی ندارد هدفتان از سفر به کیش تفریح است یا تجارت درهرصورت نباید تفریح در کنار ساحل زیبای خلیج‌فارس را از دست بدهید. وقتی حرف از اسکله پیش می‌آید، ناخودآگاه به یاد کشتی‌های باربری می‌افتیم؛ اما اسکله بزرگ کیش، تنها یک اسکله تفریحی است و کاربرد دیگری ندارد.

اسکله بزرگ تفریحی یکی از مهم‌ترین جاهای تفریحی کیش است که امکانات تفریح جذاب و متنوعی را برای گردشگران فراهم نموده. به‌طوری‌که می‌تواند شما را برای یک روز کامل سرگرم کند. در اسکله بزرگ کیش می‌توانید زیر سایه‌بان بنشینید و از آرامش دریا بهره‌مند شوید یا اینکه قدم بزنید و غروب آفتاب را تماشا کنید.

البته علاوه بر قدم زدن کنار ساحل امکانات تفریحی دیگری مثل دوچرخه‌سواری، غواصی، ماهیگیری و همچنین تفریحات آبی هیجان‌انگیز همچون قایق‌سواری، فلای بورد، جت اسکی، شاتل و بنانا سواری، بالن و… در این اسکله تفریحی برقرار است.

چنانچه می‌خواهید در نزدیکی اسکله بزرگ تفریحی کیش اقامت داشته باشید تا در هر ساعت از شبانه‌روز که بخواهید قدم‌زنان به اسکله بروید، هتل شایان کیش بهترین گزینه برایتان خواهد بود.

فاصله هتل شایان تا اسکله بزرگ تفریحی: ۱۰ دقیقه پیاده‌روی

اسکله بزرگ تفریحی

بولینگ مریم

اگر در سفر به کیش از تفریحات کنار ساحل خسته شدید و به دنبال تفریحی متفاوت هستید به بولینگ مریم سری بزنید. بولینگ مریم یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های ورزشی کیش است که علاقه‌مندان به بولینگ را می‌تواند ساعت‌ها سرگرم کند. فضای مدرن و نورپردازی‌های بکار رفته در این مجموعه باعث شده مسافران در کنار امکانات مناسب، در فضای گرم و دوستانه لحظات خوشی را سپری کنند.

درست است که نام این مجموعه به بولینگ مریم معروف است؛ اما علاوه بر سالن بولینگ، بخش‌های دیگری ازجمله سالن بیلیارد، سونا، جکوزی، شهربازی و سالن بدن‌سازی در این مجموعه ورزشی وجود دارد.

قطعاً پس از یک بازی رقابتی، خسته و گرسنه خواهید بود پس به رستوران یا کافی‌شاپ بولینگ مریم بروید و خودتان را مهمان غذا یا نوشیدنی خوشمزه کنید.

بولینگ مریم ازجمله مراکز تفریحی نزدیک به هتل شایان کیش است و مسافرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب کرده‌اند می‌توانند با کمی پیاده‌روی به بولینگ مریم برسند.

فاصله هتل شایان تا بولینگ مریم: ۹ دقیقه پیاده‌روی

مجتمع تفریحی کشتی ایرانی

اگر بخواهید از هتل بیرون بزنید و کمی در جزیره به گشت‌وگذار بپردازید ممکن است چشمتان با کشتی عظیم‌الجثه بیفتد که روی خشکی واقع‌شده باشد. بله درست شنیدید روی خشکی!

درواقع این کشتی یک ساختمان چندطبقه است که تنها ظاهری مانند کشتی دارد. کشتی ایرانی شامل چندین رستوران و سالن‌های گوناگون است که اغلب سالن‌ها به اجراهای شبانه در میان گردشگران معروف هستند. اگر به تئاتر و نمایش علاقه‌مند هستید، این مجموعه می‌تواند برایتان بسیار جذاب باشد. برای تماشای نمایش، کافیست از باجه‌های مستقر در جزیره، بلیط نمایش موردنظرتان را خریداری کنید.

مجتمع تفریحی کیش فاصله چندانی با هتل شایان کیش ندارد و مسافران می‌توانند با کمی پیاده‌روی این مجتمع تفریحی برسند.

فاصله هتل شایان تا مجتمع تفریحی کشتی ایرانی: ۱۰ دقیقه پیاده‌‌روی

پارک ساحلی مرد ماهیگیر

در جزیره کیش، پارک‌های ساحلی بسیاری وجود دارد که هرکدام با طبیعت فوق‌العاده زیبا، چشم‌اندازی از دریای خلیج‌فارس را پدید می‌آورند؛ اما یکی از بهترین پارک‌های ساحلی نزدیک به هتل شایان کیش، پارک ساحلی مرد ماهیگیر است.

در بدو ورود به این پارک ساحلی اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می‌کند، مجسمه مرد ماهیگیر به ارتفاع ۱۲ متر است که به‌عنوان نماد این پارک شناخته می‌شود. دو بخش ساحلی و سرسبز، فضایی زیبا و دل‌نشینی را پدید آوردند و همین امر موجب شده گردشگران توجه ویژه‌ای به این پارک ساحلی داشته باشند.

پارک ساحلی مرد ماهیگیر از بهترین پارک‌های ساحلی جزیره کیش است که انواع امکانات و تفریحات جذاب برای همه افراد در نظر گرفته‌شده است. شما می‌توانید در پارک مرد ماهیگیر با دوستانتان در آلاچیق بنشینید یا اینکه دوچرخه کرایه کنید و به دوچرخه‌سواری بپردازید. یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌هایی که می‌توان در این پارک ساحلی تجربه کرد شن‌بازی است. کافیست به ساحل پارک مرد ماهیگیر بروید با ساخت مجسمه‌های شنی خلاقیت خود را به رخ بکشید.

اگر دوست دارید طعم بی‌نظیر غذاهای جنوبی را بچشید، در پارک ساحلی مرد ماهیگیر فرصت خوبی است؛ در رستوران این پارک ساحلی انواع غذاهای جنوبی سرو می‌شود.

فاصله هتل شایان تا پارک ساحلی مرد ماهیگیر۵ دقیقه پیاده‌روی

پارک برفی پنگوئن

آیا دوست دارید حتی در گرم‌ترین روزهای سال در جزیره کیش برف‌بازی کنید؟ بارش برف در جزیره کیش دور از ذهن است چه برسد اینکه برف‌بازی در چله تابستان.

فرقی ندارد تابستان به کیش سفر کنید یا زمستان درهرصورت در مجموعه پارک برفی پنگوئن می‌توانید لذت برف‌بازی و ساخت آدم‌برفی را تجربه کنید.

در این مجموعه به کمک بروزترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات در دمای منفی ۶ درجه سلسیوس برف به‌صورت مصنوعی تولید می‌شود. برای حضور در پارک برفی پنگوئن کیش لازم نیست دستکش، کلاه و لباس گرم همراه خود داشته باشید زیرا هر آنچه که نیاز باشد به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند.

در قسمت برفی مجموعه پنگوئن مهمانان قادرند در فضایی وسیع و دیوارهای شیشه‌ای، تفریحاتی هیجان‌انگیزی همچون برف‌بازی، تیوپ سواری، سورتمه‌سواری، زیپ‌لاین، اسکی، اسنوبرد و… تجربه کنند. همچنین اگر پس از برف‌بازی حسابی خسته و گرسنه بودید به کافی‌شاپ یا فودکورت مجموعه بروید و از خودتان پذیرایی کنید.

پارک برفی پنگوئن فاصله چندانی با هتل شایان ندارد و مسافران می‌توانند پیاده یا با ماشین، خودشان را به این مجموعه برسانند.

فاصله هتل شایان تا پارک برفی پنگوئن: ۱۵ دقیقه پیاده‌روی و ۵ دقیقه رانندگی

پارک برفی پنگوئن

پلاژ آقایان

در اغلب سواحل جزیره کیش، شنا و تفریحات ساحلی برای آقایان امکان‌پذیر است؛ اما بااین‌حال، پلاژها در میان گردشگران بسیار محبوب هستند. پلاژ درواقع فضایی دنج و با امکانات تفریحی در کنار ساحل دریای نیلگون خلیج‌فارس است که تنها به آقایان اختصاص داده‌شده است.

در پلاژ آقایان کیش، علاوه بر ساحل اختصاصی امکانات تفریحی بسیار خوبی فراهم‌شده است ازجمله آن‌های می‌توان به صندلی برای آفتاب گرفتن، غواصی، فوتبال ساحلی، زمین استاندارد برای فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، اتاق ماساژ، جت اسکی، قایقرانی و… اشاره کرد.

اگر دوست دارید شنا یا غواصی کنید اما هیچ تجربه‌ای ندارید، نگران نباشید چراکه در این مجموعه غریق نجات‌ها یا مربیان به‌صورت خصوصی یا گروهی به شما آموزش خواهند داد.

پلاژ آقایان از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است و افرادی که در هتل شایان اقامت دارند، می‌توانند به‌راحتی به پلاژ آقایان دسترسی داشته باشند.

فاصله هتل شایان تا پلاژ آقایان: ۵ دقیقه رانندگی

شهربازی هایلند

در میان بناهای تاریخی و تفریحات ساحلی، شهربازی یکی از جذاب‌ترین مکان‌های تفریحی در کیش محسوب می‌شود. اگر به دنبال هیجان هستید به شهربازی هایلند کیش سری بزنید و لحظات مفرح و شادی را برای خود و کودکتان رقم بزنید.

شهربازی هایلند تنها مکان تفریحی برای کودکان نیست، بلکه به فکر سرگرمی بزرگ‌سالان نیز بوده و بی‌شک برای هر سن و سالی جذاب خواهد بود.

از محبوب‌ترین سرگرمی‌ها در این شهربازی می‌توان به چرخ‌وفلک، سفینه، سورتمه، اتاق فرار، اتاق ارواح، خلبانی در هواپیما جنگنده و… اشاره کرد.

شهربازی هایلند ازجمله اماکن تفریحی نزدیک به هتل شایان کیش محسوب می‌شود که دسترسی پیاده و با ماشین فراهم‌شده.

فاصله هتل شایان تا شهربازی هایلند: ۴ دقیقه رانندگی

پارک هنگام

اگر قصد دارید یک روز از سفرتان را به همراه خانواده یا دوستانتان به پیک‌نیک در جزیره کیش بروید، پارک هنگام گزینه خوبی است؛ چراکه ضمن فضای خوبی که دارد با هتل شایان کیش نیز فاصله چندانی ندارد.

پارک هنگام به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های جزیره کیش شناخته می‌شود که همچون نگینی سبز در جزیره می‌درخشد. در این پارک علاوه بر فضای سبز، امکاناتی نظیر آلاچیق، مسیر دوچرخه‌سواری، رستوران، کافه و… دیده می‌شود. یکی از بهترین ویژگی‌های پارک هنگام امکان دسترسی به ویلچر برای معلولین عزیز است.

توجه داشته باشید در پارک هنگام کیش خبری از تفریحات ساحلی نیست.

فاصله هتل شایان تا پارک هنگام۱۵ دقیقه پیاده‌روی

صخره خرچنگ‌ها

اگر علاقه‌مند به طبیعت بکر و دست‌نخورده هستید، صخره خرچنگ‌ها یکی از دنج‌ترین سواحل برایتان خواهد بود. معمولاً در بین ماه‌های مهر تا آذر که فصل تخم‌گذاری خرچنگ‌ها است این ساحل میزبان هزاران گونه خرچنگ خلیج‌فارس است از همین رو این ساحل به صخره خرچنگ شهرت دارد.

در دیگر روزهای سال، شما می‌توانید در کنار ساحل زیبا قدم بزنید و از تماشای غروب آفتاب لذت ببرید. همچنین شنا کردن در این منطقه امکان‌پذیر است؛ اما به دلیل صخره و سنگ‌های درشت، احتمال آسیب دیدن حین شنا زیاد است.

صخره خرچنگ‌ها در نزدیکی پلاژ آقایان واقع‌شده است و دسترسی آسانی را از هتل شایان کیش نیز فراهم می‌کند.

فاصله هتل شایان تا صخره خرچنگ‌ها۷ دقیقه رانندگی

پارک دلفین کیش

مگر می‌شود به کیش سفر کرد اما به تماشای بازی دلفین‌ها نرفت؟ پارک دلفین یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش است. جالب است بدانید در این مجموعه علاوه بر دلفین پستانداران دیگری همچون پنگوئن، شیر دریایی، گراز دریایی و گربه دریایی نگهداری می‌شود. خوشبختانه فضا و شرایط مناسب نگهداری موجب شده شاهد زادوولد این حیوانات باشیم که این موضوع، بسیار ارزشمند است.

اگر از دلفیناریوم بگذریم این مجموعه بخش‌های جذاب دیگری مثل باغ پرندگان، سالن آمفی‌تئاتر و تونل آکواریوم در دل خود جای‌داده است.

شاید هتل شایان کیش تا این پارک کمی فاصله داشته باشد، اما وقتی پا به این مجموعه بگذارید متوجه خواهید شد که ارزشش را داشته است.

فاصله هتل شایان تا پارک دلفین: ۱۳ دقیقه رانندگی

پارک دلفین کیش

برج ایفل کیش

برای بازدید از برج ایفل لازم نیست به فرانسه سفر کنید. شاید این موضوع کمی عجیب باشد اما جالب است بدانید در جزیره کیش نماد شهر پاریس بناشده است. برج ایفل کیش به دست هنرمندان و معماران ایرانی، بسیار دقیق و باشکوه ساخته‌شده است. البته برج ایفل کیش با ۳۰ متر ارتفاع تنها ظاهری شبیه به برج ایفل اصلی دارد اما ازنظر مقیاس حتی یک‌دهم برج ایفل پاریس هم نمی‌باشد.

در زمان افتتاح برج ایفل کیش به خاطر نماد اروپایی بودنش با انتقادات بسیاری روبه‌رو شد، اما پس‌ازآن مسافران و گردشگران زیادی از برج ایفل استقبال کردند.

اگر قصد دارید از برج ایفل کیش بازدید کنید و یک عکس یادگاری بگیرید، بهترین زمان برای بازدید از این برج شب است، چراکه با نورپردازی‌های بسیار زیبای بکار رفته، جلوه خاصی را به برج ایفل می‌بخشد.

برج ایفل از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است و دسترسی به‌صورت پیاده یا با ماشین برای مهمانان هتل شایان نیز فراهم‌شده.

فاصله هتل شایان تا برج ایفل کیش۴ دقیقه رانندگی

برج ایفل کیش

مراکز خرید نزدیک به هتل شایان کیش

یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحاتی که می‌توانید در سفر به کیش تجربه کنید، خرید و گشت‌وگذار در مراکز خرید کیش است. در هر گوشه‌کناری از جزیره را که نگاه کنید مراکز خرید لوکس و مجللی خواهید دید که در ادامه می‌خواهیم نزدیک‌ترین مراکز خرید به هتل شایان کیش را معرفی کنیم.

مرکز خرید ونوس

مرکز خرید ونوس یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید کیش است که قدمت آن به سال ۱۳۷۵ برمی‌گردد. این پاساژ در دوطبقه شامل ۳۱۰ غرفه فروشگاهی می‌باشد. پاساژ ونوس گزینه خوبی برای خرید سوغاتی است. در ضمن این مرکز خرید در نزدیکی هتل شایان کیش واقع‌شده است و مسافران با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به مرکز خرید ونوس خواهند رسید.

مرکز خرید زیتون

مرکز خرید زیتون با معماری مورب یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید جزیره کیش است که سالانه گردشگران و مسافران زیادی برای خرید وارد این بازار می‌شوند. فروشگاه‌های این مرکز خرید، مرغوب‌ترین و بهترین اجناس برند را به فروش می‌رسانند. حتی اگر قصد خرید ندارید، گشت‌وگذار در این بازار خالی از لطف نیست.

مهمانان هتل شایان کیش، تنها با ۶ دقیقه پیاده‌روی به بازار زیتون کیش دسترسی خواهند داشت.

مرکز تجاری کیش

یکی دیگر از بهترین بازارها برای خرید در کیش مرکز تجاری کیش است. تنوع اجناس در مرکز تجاری کیش آن‌قدر متنوع است که هیچ‌کس دست‌خالی از این مرکز خرید بیرون نخواهد آمد.

برای رسیدن به مرکز تجاری کیش از هتل شایان کافیست ۶ دقیقه پیاده‌روی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×