سرویس جک درب پارکینگ - تصویر 1
معرفی کسب و کار

نکات مهم در تعمیر درب ریموتی پارکینگ

اردیبهشت ۲, ۱۴۰۳ 2۰39

به طور معمول یک درب گاراژ معمولی بین ۱۰ تا ۲۵ سال عمر می‌کند. به همین دلیل اگر عملکرد آن مناسب است و مشکلی ندارد توصیه می‌کنیم اصلاً سراغ سرویس جک درب پارکینگ نروید. بهتر است زمانی برای تعمیر درب ریموتی پارکینگ اقدام کنید که واقعاً مشکلی در ساختار آن مشاهده شود. در صورت مشاهده علائمی شبیه به آسیب دیدن فنرها یا ضعیف شدن آنها، صداهای بلند، باز و بسته شدن آهسته یا تند درب، زنگ زدگی و تغییر رنگ یا عدم یکپارچگی ساختار ‌می‌توانید به دنبال تعمیر این درب‌ها باشید. در صورتی که این علائم را مشاهده کردید زمان را از دست ندهید و هرچه سریع‌تر برای تعمیر درب اقدام کنید. وقتی عمر درب‌های شما زیاد شود پیدا کردن قطعات جایگزین برای تعمیر آن کار بسیار سختی خواهد بود. عموماً تعمیر درب ریموتی پارکینگ هزینه زیادی به همراه ندارد اما گاهی اوقات هم ممکن است برای بالا بردن کیفیت مجبور شوید بیشتر هزینه کنید.

سیستم درب پارکینگ

سرویس جک درب پارکینگ

دلایل خرابی درب ریموتی پارکینگ عمدتاً چه مواردی هستند؟

خیلی دردناک است که پس از یک روز سخت کاری به خانه برگردید و متوجه شوید که نیاز به سرویس جک درب پارکینگ دارید. همین که ببینید می‌توانید درب گاراژ خود را از راه دور باز کنید احتمالاً اولین شوک به شما وارد خواهد شد. در چنین شرایطی بهترین کار این است که هرچه سریعتر به یک تعمیرکار برای بررسی موضوع مراجعه نمایید. البته در نظر داشته باشید که شناخت عوامل متداول خرابی درب‌های ریموتی پارکینگ می‌تواند در تعمیر به موقع آنها تاثیرگذار باشد. به همین خاطر تلاش می‌کنیم مهم‌ترین عوامل خرابی درب ریموتی پارکینگ را خدمت شما بیان کنیم. شناخت این دلایل کمک می‌کند تا در سرویس جک درب پارکینگ سریع‌تر اقدام کنید و هزینه کمتری بابت آن پرداخت نمایید.

باتری ریموت را چک کنید!

در سرویس جک درب پارکینگ یکی از دلایل خرابی این سیستم معمولاً تمام شدن باتری ریموت می‌باشد. برای اینکه مطمئن شوید باتری ریموت در حال تمام شدن است بهتر است آن را تست کنید. مثلاً می‌توانید ریموت را کنار واحد موتور درب گاراژ فشار دهید. اگر هنوز کار نمی‌کند احتمالاً باتری آن تمام شده است. همچنین اگر ریموت شما چراغ ال ای دی داشته باشد، با فشار دادن دکمه باید روشن شود. اگر روشن نشد مطمئن باشید که باتری ریموت تمام شده است. تمام شدن باتری ریموت کار تعمیر درب ریموتی پارکینگ را آسان می‌کند. در واقع شما برای برطرف کردن مشکل تنها کافی است باتری ریموت را تعویض کنید و نیاز به کار خاص دیگری ندارید. البته گاهی اوقات تعویض باتری هم برطرف کننده مشکل نخواهد بود. در چنین شرایطی برای سرویس جک درب پارکینگ توصیه می‌کنیم با کارشناسان متخصص تماس بگیرید. مخصوصاً اگر به کارخانه تولید کننده ریموت دسترسی دارید بهتر است با همان ارتباط بگیرید و درخواست تعویض ریموت داشته باشید.

سرویس جک درب پارکینگ

تعمیر درب ریموتی پارکینگ

تداخل RF در ریموت کنترل را حتماً بررسی کنید

یکی از دلایل رایج دیگری که به خاطر آن ممکن است نیاز به سرویس جک درب پارکینگ داشته باشید تداخل RF نام دارد. اگر متوجه شدید ریموت شما زمانی که آن را فشار می‌دهید کار نمی‌کند احتمالاً با این تداخل مواجه شده‌اید. در واقع درب گاراژ سیگنال کنترل از راه دور را دریافت نمی‌کند و به احتمال زیاد درگیر تداخل RF شده است. در این حالت برای تعمیر درب ریموتی پارکینگ لازم است با تکنسین‌های متخصصی که وجود دارند تماس بگیرید. ممکن است وجود ردیاب‌های حرکتی، سیستم‌های هشدار خانگی و سیستم‌های بازی الکترونیکی موجب این اختلال شده باشند.

بازنشانی اطلاعات در سیستم درب گاراژ را امتحان کنید

مورد دیگری که شاید در سرویس جک درب پارکینگ به آن نیاز پیدا کنید، بازنشانی اطلاعات است. همیشه به این نکته دقت داشته باشید که سیستم درب پارکینگ شما شبیه به یک کامپیوتر کوچک عمل می‌کند. همانگونه که تلفن همراه یا رایانه شما ممکن است دچار مشکل شود و نیاز به بازنشانی اطلاعات داشته باشد در تعمیر درب ریموتی پارکینگ هم گاهی اوقات این کار ضروری است. برای تنظیم مجدد اطلاعات در یک سیستم درب پارکینگ کار پیچیده‌ای قرار نیست انجام دهید. در گام اول باید حدود یک دقیقه سیستم را از برق بکشید. اکنون لازم است مجدداً آن را به برق وصل کنید و ریموت را دوباره فشار دهید. در اکثر موارد این کار سبب می‌شود مشکل ریموت برطرف شده و سرویس جک درب پارکینگ انجام شود. با این حال اگر تعمیر درب ریموتی پارکینگ ناموفق بود باید سراغ افراد متخصصی که در این زمینه فعالیت دارند بروید. آنها راحت‌تر می‌توانند مشکل سیستم شما را برطرف سازند.

تعمیر درب ریموتی پارکینگ

سیستم درب پارکینگ

آشنایی با چند نکته مهم در تعمیر درب ریموتی پارکینگ

تشخیص سریع در سرویس جک درب پارکینگ بسیار مهم است. برای اینکه به سرعت بتوانید تعمیر درب ریموتی پارکینگ را آغاز کنید، نکات زیر می‌توانند در تشخیص مشکل به شما کمک کنند:

  • معمولا زمانی که درب پارکینگ به صورت منقطع و نامنظم حرکت می‌کند، احتمال بروز مشکل وجود دارد. همچنین اگر مشاهده کردید که تنظیمات آن تغییر کرده‌اند و مثل سابق عمل نمی‌کنند احتمال خرابی را از ذهن خودتان خارج نکنید.
  • یکی دیگر از نشانه‌های خرابی ریموت پارکینگ، باز شدن و بسته نشدن آن است. در صورتی که این اتفاق را مشاهده کردید یا دیدید که لنگه‌های درب هماهنگ حرکت می‌کنند حتماً باید برای تعمیر درب ریموتی پارکینگ اقدام کنید.
  • حالت رایج دیگری که نشانه خرابی ریموت کنترل می‌باشد، عدم واکنش نشان دادن درب است. اگر از ریموت کنترل استفاده کردید اما درب برای بازی و بسته شدن هیچ واکنشی نشان نداد احتمال خرابی بسیار بالا است.
  • از جمله دیگر نشانه‌های خرابی درب پارکینگ می‌توانیم به سر و صدای زیاد آن اشاره کنیم. اگر درب بیش از حد سر و صدا کرد و موجب آزار شما شد بهتر است سراغ سرویس جک درب پارکینگ بروید و مشکل آن را برطرف سازید.

نشانه‌های خرابی ریموت پارکینگ

نشانه‌های خرابی ریموت پارکینگ

چه افرادی در سرویس جک درب پارکینگ می‌توانند به ما کمک کنند؟

طبیعتاً بسیاری از مراحل سرویس جک درب پارکینگ را خودتان نمی‌توانید انجام دهید. تعمیر درب ریموتی پارکینگ یک کار کاملاً تخصصی است و بهتر است برای انجام آن به تکنسین‌هایی که در این حوزه فعالیت دارند اعتماد کنید. البته برای پیدا کردن تکنسین‌های متخصص هم نباید به هر مجموعه‌ای اعتماد کنید. بهتر است برای چنین کاری سراغ مجموعه‌ای مثل فروشگاه مهرسام ایمن بروید. مهرسام ایمن سابقه درخشانی در فروش وسایل مرتبط با درب پارکینگ دارد و از تکنسین‌های مجربی بهره می‌برد. می‌توانید خیلی سریع با تکنسین‌های این مجموعه ارتباط برقرار کنید و از آنها برای برطرف کردن مشکلات خودتان کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×