چگونه ورم بعد از تزریق ژل را از بین ببریم
آرایش و زیبایی

چگونه ورم بعد از تزریق ژل را از بین ببریم

اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳ 3۰27

یکی از عوارض احتمالی که شما پس از انجام تزریق ژل مشاهده خواهید کرد ایجاد ورم و التهاب در ناحیه تزریق می‌ باشد، در ادامه این مقاله آموزشی قصد داریم راه ‌های برطرف کردن ورم و التهاب ایجاد شده پس از تزریق کردن ژل را به شما معرفی نماییم پس در ادامه مطلب ما را همراهی نمایید تا راهکار های لازم در این خصوص را به شما ارائه دهیم.

توجه» جهت دریافت مشاوره تخصصی در مورد خدمات تزریق ژل در بهترین کلینیک زیبایی تهران می توانید به وب سایت NEDAYESALAMAT.COM مراجعه نمایید و یا این که از طریق شماره تلفن های ۰۲۱۸۸۵۰۳۹۸۶ و ۰۲۱۸۸۵۰۳۸۹۳ تماس حاصل فرمایید.

چگونه ورم بعد از تزریق ژل را از بین ببریم

از بین بردن ورم بعد از تزریق ژل

در ابتدا لازم است این نکته را بگوییم که ایجاد ورم و التهاب پس از تزریق ژل در صورتی که شما دو نکته درج شده در بخش زیر را رعایت کرده باشید جای هیچگونه نگرانی ندارد.

در درجه اول شما باید به یک کلینیک زیبایی معتبر و شناخته شده که دارای مجوز رسمی از سازمان بهداشت و درمان باشد مراجعه کرده باشید و عمل تزریق ژل را تحت نظر یک متخصص حرفه‌ ای و کاربلد انجام داده باشید.

در درجه دوم شما باید از برند های معتبر و شناخته شده برای تزریق ژل استفاده نمایید، که در صورت مراجعه به یک کلینیک معتبر پزشکی حتما این مورد برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

در صورت رعایت این دو نکته مهم ورم و التهاب ایجاد شده در ناحیه تزریق یک عارضه کاملا طبیعی پس از تزریق ژل است و جای هیچ گونه نگرانی برای شما ندارد.

توجه» برای آشنایی با پروسه تزریق کردن ژل در کلینیک زیبایی ندای سلامت تهران و آشنایی با نمونه کارهای تزریق ژل لب می توانید به صفحه تزریق ژل لب مراجعه نمایید.

راه‌ های از بین بردن ورم بعد از تزریق

برای برطرف کردن ورم و التهاب ایجاد شده در نواحی تزریق پزشک شما یک سری دستورات را به شما ارائه می‌ دهد، رعایت کردن این نکات و دستورات کمک می‌ کند که ورم و التهاب ایجاد شده هرچه سریع‌ تر بر روی صورت شما برطرف شود، در بخش زیر هم ما نکات ضروری برای مراقبت‌های مورد نیاز پس از تزریق ژل را به شما معرفی کرده‌ ایم، البته پس از مطالعه موارد زیر به صفحه مراقبت های بعد از تزریق ژل لب مراجعه نمایید و در این صفحه به صورت کامل با مراقبت های مورد نیاز پس از تزریق کردن ژل را مطالعه نمایید.

استفاده از کمپرس یخ برای برطرف کردن ورم و التهاب

ابتدایی‌ ترین و ساده‌ ترین راهکاری که شما می‌ توانید برای برطرف کردن ورم و التهاب ایجاد شده از آن استفاده کنید کمپرس یخ می‌ باشد، سرعت بخشیدن به جریان خون به کمک کمپرس یخ یکی از بهترین راهکار ها برای کاهش موثر و راحت تورم بعد از تزریق ژل است.

به مدت ۲۴ ساعت نباید آب به نواحی تزریق برسد

یکی دیگر از نکاتی که باید پس از انجام تزریق ژل رعایت نمایید، این است که شما به هیچ عنوان نباید اجازه دهید که آب به نواحید تزریق برسد، به همین دلیل در این تایم برای شستن صورت می توانید از دستمال مرطوب استفاده نمایید، در این تاین به هیچ عنوان به استخر و یا حمام نروید و اجازه دهید که مواد تزریق شده به خوبی جذب پوست شود.

استفاده از گل آرنیکا

آرنیکا یک گیاه طبیعی است که به دلیل کمک به کاهش التهاب شناخته شده است، اگر آرنیکا در دسترستان نبود، می‌توانید پماد آن را به صورت موضعی به ناحیه متورم شده بمالید، پماد آن هم به راحتی از داروخانه های سراسر کشور در دسترس است.

همچنین ترکیب آرنیکا با روغن جوجوبا یا روغن نارگیل فواید و جذب آن را به حداکثر می ‌رساند، می‌ توانید از آرنیکا به عنوان یک اقدام پیشگیرانه جهت پیشگیری از تورم بعد از تزریق ژل نیز استفاده کنید.

اجتناب از دست زدن و فشار وارد کردن به ناحیه تزریق

یکی دیگر از عواملی که باعث تشدید ورم و التهاب ایجاد شده در نقاط تزریق ژل می شود، دست زدن و فشار وارد کردن به این نقاط است، متاسفانه با این که متخصصین زیبایی این نکات را به مراجعه کنندگان توضیح می دهند، بازهم مشاهده می شود که در اثر اینگونه سهل انگاری ها ورم و التهاب ایجاد شده در ناحیه تزریق تشدید پیدا می کند.

اجتناب از فعالیت های سنگین ورزشی

کسانی که با هدف زیبایی به سراغ روش های زیبایی مثل تزریق ژل می روند، در این جا باید به مدت ۲ هفته زیبایی را به ورزش و تناسب اندام خود ترجیه دهند، پس یکی دیگر از مواردی که باید پس از انجام جلسات تزریق به آن توجه کرد، عدم انجام فعالیت های سنگین ورزشی به مدت ۲ هفته است، در این تایم شما برای آماده نگه داشتن تناسب اندام خود می توانید فعالیت های سبک مانند ورزش های هوازی را انجام دهید.

اجتناب از سیگار و دخانیات الکلی

توجه داشته باشید که نیکوتین موجود در سیگار ورم بعد از تزریق ژل را افزایش می ‌دهد و منجر به تجمع خون در یک ناحیه می‌ شود، پس بنابراین به هیچ وجه تا ۷۲ ساعت پس از تزریق سیگار نکشید و در این تایم توصیه می شود که مشروبات الکلی نیز مصرف نکنید.

روبه روی نور مستقیم خورشید قرار نگیرید

در صورتی که شما تزریق ژل صورت را انجام داده اید، به هیچ وجه محل تزریق را روبه روی تابش مسقیم نور خورشید قرار ندهید، به این دلیل که محل تزریق به هیچ عنوان نباید دچار خشکی و یا سوختگی شود.

چگونه ورم بعد از تزریق ژل را از بین ببریم

عکس ورم صورت بعد از تزریق ژل

در بخش بالا می توانید تصویر مربوط به ورم صورت را که در اثر تزریق ژل بوجود آمده است را مشاهده نمایید.

توجه» برای آشنایی با برند های معتبر تزریق ژل و دریافت مشاوره تخصصی تزریق ژل به صورت و نواحی مختلف بدن می توانید به صفحه تزریق ژل مراجعه نمایید.

ورم بعد از تزریق ژل گونه چند روز طول میکشد

یکی از موارد مهمی که سوال بسیاری از کاربران می باشد این است که ورم بعد از تزریق ژل گونه چند روز طول میکشد نی نی سایت، در این رابطه باید گفت که به طور طبیعی اگر شما از برند های معتبر برای تزریق کردن ژل استفاده کرده باشید، ورم و التهاب موجود روی آن حداقل ۲۴ ساعت و حد اکثر ۴۸ ساعت باقی می ماند.

پیشنهاد مطالعه: خواندن مقاله کمبود چه ویتامینی باعث تعریق زیاد میشود شاید برای شما جالب باشد.

ورم صورت بعد از تزریق ژل خط خنده

پس از تزریق ژل خط خنده نیز شما مقدار کمی ورم و کبودی را در ناحیه تزریق مشاهده خواهید کرد، که با انجام دستورالعمل های ذکر شده در ابتدای مطلب می توانید ورم ایجاد شده را برطرف نمایید.

قرص برای کاهش ورم لب بعد از تزریق ژل

گاهی اوقات ممکن است که پزشک از داروهای آنتی هیستامین برای برطرف کردن ورم و التهاب ایجاد شده در ناحیه تزریق استفاده نماید تا تورم لب شما تا حد امکان کاهش پیدا کند.

درمان ورم زیر چشم بعد از تزریق ژل

در مورد درمان ورم زیر چشم بعد از تزریق ژل نی نی سایت باید گفت که علاوه بر رعایت دستورات ذکر شده در ابتدای مطلب به دلیل حساسیت بالای نواحی چشم ممکن است که پزشک پماد مخصوص برای رفع التهاب این ناحیه را برای شما تجویز نماید.

در ضمن چشم را به هیچ عنوان دست نزده و از فشار وارد کردن به ناحیه تزریق نیز خودداری نمایید.

پیشنهاد مطالعه: حتما مقاله روشهای چاق شدن صورت و زیر چشم برای شما جالب خواهد بود.

برند های معتبر ژل برای جلوگیری از ورم و کبودی بعد از تزریق

بهترین برند هایی که شما برای تزریق کردن ژل به نواحی مختلف صورت و بدن می توانید از آن ها استفاده نمایید تا هیچگونه عوارض خطرناکی برای شما به همراه نداشته باشد و شما در نهایت یک نتیجه ایده آل از عمل زیبایی خود داشته باشید، عبارت است از:

  • HA
  • پروفایلو
  • رووفیل
  • ژل لب ژوویدرم
  • ژل لب نورامیس
  • ژل لب رپلنژن
  • ژل لب پرفکتا
  • ژل لب رستیلن
  • ژل لب تئوسیال
  • ژل لب بلوترو
  • ژل لب استایلج
  • ژل لب کره ای
  • ژل لب هیلافرم
  • ژل لب رادیس
  • ژل لب اسکالپترا
  • ژل لب کاپتیک

نکات ضروری قبل از تزریق ژل برای جلوگیری از عوارضی مثل کبودی و ورم عبارت است از:

  • بهتر است قبل از درمان از مصرف دارو های رقیق کننده خون اجتناب نمایید
  • قبل از تزریق ژل می توانید ویتامین E مصرف نمایید.
  • استفاده از دارو هایی که تجویز پزشک معالج نیستند را باید پیش از درمان قطع کنید
  • خانم‌ ها پیش از تزریق ژل، باید آرایش خود را به طور کامل پاک کنند و بدون آرایش در مطب حاضر شوند.

پیشنهاد مطالعه: هایفوتراپی یکی از راه ای زیبایی و جوانسازی صورت است. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص حتما مقاله نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند خواهنده شود.

توجه» جهت دریافت مشاوره تخصصی در مورد خدمات تزریق ژل در بهترین کلینیک زیبایی تهران می توانید به وب سایت NEDAYESALAMAT.COM مراجعه نمایید و یا این که از طریق شماره تلفن های ۰۲۱۸۸۵۰۳۹۸۶ و ۰۲۱۸۸۵۰۳۸۹۳ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×