معرفی کسب و کار

خرید کارت تاروت در ایران از ایران تاروت

اردیبهشت ۳, ۱۴۰۳ 4۰24

ایران تاروت مرجع فروش کارت در ایرات با بهترین قیمت و کیفیت

ایران تاروت مفتخر است که تا امروز با بیش از ۳ سال سابقه توانسته یکی از بهترین و مورد اعتمادترین های چاپ و تولید کارت های کشور باشد! تیم دلسوز ایران تاروت همواره به دنبال کسب رضایت و تهیه بهترین اجناس برای مشتریان گرامی بوده و هست. تمام تلاش کادر ایران تاروت این است که خریداران عزیز خریدی راحت و لذت بخش را تجربه و با آسودگی خاطر سفارش خود را ثبت کنند. اگر قصد آشنایی و یا ثبت سفارش دارید، بهتر است نگاهی به خدمات و محصولات ایران تاروتی داشته باشید!

 ایران تاروت

  • تنوع کارت ها

حتما تاکنون متوجه تنوع بسیار بالای کارت ها شده اید! ایران تاروت سعی دارد محصولات مرتبط به مهم ترین و مشهورترین فال ها را برای مشتریان محترم فراهم کند. بهتر است پیش از خرید، به معرفی برخی از پرفروش ترین فال هایی که کارت هایشان در سایت موجود هستند را مطالعه فرمایید تا مناسب ترین کارت ها را انتخاب کنید.

  1. فال تـاروت (Tarot)

تاروت، از قدیمی ترین و مشهورترین فال ها است که برای سرگرمی و پیشگویی بکار می رود و از قرن هاست توسط مردم سراسر جهان استفاده می شود. تاروت در معمول ترین حالت، دارای ۷۸ عدد کارت است که ۲۲ عدد کارت مختص تاروت صغیر و۵۶ کارت دیگر مختص تاروت کبیر است. همانطور که گفته شد از تاروت می توانید در جهت آگاهی یافتن نسبت به آینده، شناخت نسبی خود و تسکین یافتن نگرانی ها استفاده کنید. نکته قابل توجه این است که ابتدا می بایست برای گرفتن فال خود و یا دیگری آموزش ببینید تا نتایج هرچه تمام تر دقیق باشند. بنابرین با خرید هر دک از کارت های تاروت، جزوه آموزشی برای خریداران عزیز ارسال خواهد شد. برای خرید کارت تاروت روی لینک کلیک کنید!

کارت تاروت در ایران تاروت

  1. فال اوراکل (Oracle)

فال اوراکل نیز در کنار تاروت وظیفه پیشگویی را بر عهده دارد. البته که تفاوت هایی اساسی با تاروت دارد؛ برای مثال تعداد کارت های اوراکل کاملا متفاوت است. به لحاظ قدمت، فال تاروت در تاریخ جریان عمیق تر و بسیار بیشتری نسبت به اوراکل دارد و اوراکل وسیله نوین و البته راحت تری محسوب می گردد. به طور کلی کارت های اوراکل، به معانی گسسته تری می پردازند و می توانند برای موضوعات شخصی، عاطفی، راهنمایی و رهایی از سردرگمی برای شما راهنمای مناسبی باشند. برای مشاهده و خرید کارت اوراکل رو لینک کلیک کنید!

کارت اوراکل

  1. فال لنورماند( Lenormand)

شاید نام فال لنورماند نسبت به فال های رایج تری مانند تاروت کمتر به گوشتان خورده باشد! فال لنورماند را شخصی با همین نام در سراسر اروپا رواج داده است. جالب است بدانید لنورماند مکمل مناسبی در کنار تاروت محسوب می شود. برای مثال اگر چرایی و چگونگی یک اتفاق مدنظرتان است، فال تاروت بهترین گزینه به حساب می آید. در مقابل آن، اگر در مورد زمان و نحوه یک مسئله مورد توجه تان است، لنورماند یاور مناسب تری محسوب می گردد. برای مشاهده و خرید کارت لنورماند روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

کارت لنورماند

  • تنوع جنس ها

تمام تلاش ایران تاروت این است که آنچه دلخواه مشتریان محترم است را فراهم کند! بنابرین جنس و بافت محصولات نیز با توجه به کاربرد و خواسته شما متناسب شده است. پس از انتخاب کالای دلخواه، جنس آنها در کنار تصاویر کارت ها نوشته شده است. مواردی که برای شما مشتریان عزیز فراهم شده است به ترتیب قیمت، به شرح زیر می باشد:

  1. لمینت مات
  2.  لمینت براق
  3.  سلفون مات
  4.  سلفون مخملی
  5. سلفون براق
  6.  مقوایی

می توانید برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر جهت سفارش دلخواه خود، با ایران تاروت در تماس باشید!

  • تنوع ابعاد

در کنار تنوع بسیار طراحی و جنس کارت ها ، سعی شده با دقت به نوع و نحوه کاربری آنها، سایز محصولات نیز قابل تغییر باشد! پس از انتخاب محصول مورد نظر، ابعاد قابل اجرا نیز قید شده است که با توجه نیازتان می توانید انتخاب کنید و بهای جنس مورد نظر در ابعاد دلخواهتان را مشاهده بفرمایید. مواردی که برای شما خریداران گرامی فراهم شده است، به شرح زیر می باشد:

  1. ایکس لارج
  2. نرمال
  3. مینی
  4. جیبی

جمع بندی نهایی از ایران تاروت

ایران تاروت، تشکیل شده از کادری بانظم و حرفه ای پیوسته در تلاش است تا پاسخگوی نیازهای شما در زمینه تولید محصولات سرگرمی و پیشگویی و کالاهای مشابه آنها باشد. “ارسال سریع“، “تضمین بهترین قیمت” در کنار “تضمین بهترین کیفیت“، سه دستورالعمل مهم در فهرست قوانین ایران تاروت می باشد که تا اکنون به آنها پایبند بوده اند.

مشتریان گرامی می توانند با توجه به تنوع بسیار محصولات از لحاظ کاربرد، جنس و ابعاد و همچنین مطالعه قوانین و مقررات سفارش و یا عودت وجه، نسبت به سفارش اقدام کنند. در صورت بروز هرگونه مشکل، انتقاد و پیشنهادات می توانید با شماره ۰۹۹۶۰۳۶۳۶۶۲ هر روز به جز روزهای تعطیل از ساعت ۹:۰۰ صبح الی ۱۸:۰۰ تماس حاصل فرمایید و همچنین برای اطلاع از آخرین اخبار، ایران تاروت را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!

برای مشاهده وبسایت “ایران تاروت” را گوگل کنید:

ایران تاروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×