فواید تونر برای پوست
معرفی کسب و کار

فواید تونر برای پوست چیست | راز های پنهان تونر

فروردین ۳۰, ۱۴۰۲ 6۰187

تونر چیست؟ فواید تونر برای پوست، انواع برند تونر و …. جملاتی هستند که در فضای مجازی و یا در صفحات گوگل بارها با آن مواجه شده اید. اگر شما از کسانی هستید که به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت می دهید امکان ندارد که از اهمیت تونر آگاه نباشید. اما در غیر این صورت شاید برای شما نیز سوال باشد که تونر چیست و چه مزیت هایی برای پوست دارد؟ برای پاسخ به تمامی این سوالات در این مقاله همراه ما باشید. ما در ابتدا شما را تونر و مزیت ها و هم چنین نحوه استفاده از آن اشنا می کنیم و در ادامه چندتا از مهم ترین تونرهای جهانی مانند تونر پیکسی و همچنین محبوب ترین تونر، یعنی تونر زردچوبه نوتروژینا را معرفی کرده و در ادامه شما را با مهم ترین تونر مخصوص پوست خشک یعنی تونر پوست خشک لورال و تونر جوش سرسیاه نوتروژینا آشنا می کنیم. پس با گیلاسک همراه باشید.

 

تونر چیست و چه اهمیتی برای پوست دارد؟

اجازه بدهید که قبل از معرفی تونر، مختصری درباره روتین پوستی صحبت کنیم. روتین پوستی به مجموع اقداماتی گفته می شود که برای مراقبت روزانه از پوست صورت می گیرد و مراحل آن شامل شستشوی صورت، استفاده از تونر، کرم مرطوب کننده و استفاده از سرم آبرسان پوست و کرم ضد آفتاب می باشد. اما نقش تونر در این میان چیست؟ این سوالی است که در این بخش به آن پاسخ خواهیم داد.

در واقع پزشکان توصیه می کنند که قبل از استفاده از هر محصول مراقبت پوستی، باید پوست خود را مورد شستشو قرار دهیم تا باکتری ها و آلودگی های روی پوست از بین رفته و محصولات راحت تر جذب پوست بشوند. اما بعد از شستشوی صورت  پی اچ طبیعی پوست از بین رفته و پوست مستعد جوش و آکنه می شود. تونر محصولی است که بعد از استفاده از شوینده استفاده شده و وظیفه اصلی آن، متعادل سازی پی اچ پوست است و به این ترتیب از بروز جوش و لک پوست جلوگیری می کند. علاوه بر این تونر ها به خصوص تونر پیکسی و تونر بادی شاپ موجود در گیلاسک با ترکیباتی که دارند، مواد مغذی پوست را به آن رسانده و آن را تغذیه می کنند. این مواد از طریق منافذ باز پوستی وارد آن می شود و و به لایه های عمیق پوستی می رسد.

معرفی مهم ترین تونرها:

در بخش زیر با محبوب ترین تونرها از دید کاربران جهانی آشنا خواهید شد:

تونر زردچوبه نوتروژینا

تونر زردچوبه نوتروژینا یکی از محصولات مراقبت پوست از برند معروف نوتروژیناست. این تونر با حاوی زردچوبه و ترکیبات ضد التهاب، به سلامت پوست کمک می‌کند و عوارض آن را کاهش می‌دهد. تونر زردچوبه نوتروژینا علاوه بر این که به پوست شما حالت درخشندگی می‌دهد، در کاهش قرمزی پوست و حتی بهبود لک و چین‌های پوست نیز مفید است. همچنین، کمک به بهبود لایه برداری سطح پوست، موجب بهبود بافت پوست و حفظ سلامت آن نیز می‌شود.

تونر زردچوبه نوتروژینا

تونر پیکسی

تونر پیکسی یکی دیگر از محصولات مراقبت از پوست است که محبوبیت زیادی در جهان برخوردار است. تونر پیکسی ترکیبی از آب رز، عصاره گل مریم و آلوئه ورا است که به پوست کمک می کند تا درخشندگی، آبرسانی و سلامتی بیشتری پیدا کند. این تونر علاوه بر تمیز کردن پوست، به کاهش قرمزی، التهاب، لک و مکان های تیره روی پوست کمک کرده و باعث بهبود فرم و شکل پوست می شود. تونر پیکسی به دلیل خنک کنندگی و آرامش بخشی که برای پوست فراهم می کند، برای انواع پوست‌ها، حتی پوست حساس و مستعد جوش و لک و التهاب، بسیار مناسب است.

تونر پوست خشک لورال

تونر پوست خشک لورال یکی دیگر از محصولات مراقبت از پوست است که به خاطر خواص مرطوب کنندگی و آرامش بخشی که برای پوست فراهم می‌کند، بسیار محبوب است. این تونر با شکلوله‌های آبگوشتی، آلوئه ورا و مواد مرطوب کننده دیگر به پوست کمک می‌کند تا علاوه بر تمیز شدن، احساس رطوبت و شادابی بیشتری پیدا کند. تونر پوست خشک لورال به صورت خاص برای پوست‌های خشک، مستعد ترک خوردگی و پوست‌هایی که به مرطوب کنندگی نیاز دارند، مناسب است. همچنین، حاوی عصاره چای سبز است که به عنوان یک ضد عفونی کننده طبیعی معرفی می‌شود و کمک به کاهش التهاب، آکنه و دیگر عیوب پوستی می‌کند.

تونر پوست خشک لورال

تونر جوش سرسیاه نوتروژینا

تونر جوش سرسیاه نوتروژینا ، یکی دیگر از محصولات برند مراقبت پوستی نوتروژینا است که برای کاهش علائم جوش و آکنه بسیار مفید است. این تونر با حاوی ترکیباتی چون عصاره هلو، عصاره بنفشه، سالیسیلیک اسید و رویو استراکس، به کنترل ترشح چربی، جلوگیری از ظهور جوش و درمان آکنه کمک می‌کند. همچنین، حاوی گلیسرین است که همراه با ترکیبات ضد التهاب، به نرمی و آرامش بخشی پوست کمک می کند. تونر جوش سرسیاه نوتروژینا تمامی افرادی که مشکل آکنه و جوش پوست دارند، همچنین پوست‌های چرب مستعد جوش، پوست‌های آکنه‌ای و پوست‌های چرب پرایم، به خوبی پوشش می‌دهد و با بهبود مناسب، به سلامت پوست کمک می‌کند.

فواید تونر برای پوست

تونر، یکی از محصولات مراقبت پوست است که بعد از شستشوی صورت استفاده می‌شود. استفاده از تونر در روتین مراقبت از پوست، برای پوست بسیار مفید و مؤثر است و می‌تواند به شکل‌های زیر به بهبود کیفیت پوست کمک کند:

کمک به تعادل pH پوست: PH پوست به طور معمول باید بین ۴ تا ۵.۵ باشد. استفاده از تونر به پوست کمک می‌کند که به این محدوده برسد و نگه دارد و در نتیجه، منجر به بهبود سلامت پوست می‌شود.

پاکیزگی عمیق بخش پوست: تونر می‌تواند به پوست کمک کند تا پوست در عمق تر نیز پاک و تمیز باشد و آنرا از هرگونه اثر آرایش، مواد آلوده و آلاینده‌های هوا، پاک کند.

کمک به بهبود جذب مرطوب کننده ها: تونر به پوست کمک می‌کند تا رطوبت را به خوبی جذب کرده، قابلیت جذب سایر محصولات مرطوب کننده را نیز به بافت پوست اضافه می‌کند.

کمک به بهبود بافت پوست: تونر، تغذیه پوستی را بهبود می‌بخشد و به بافت پوست کمک می‌کند تا جوان و سلامت باشد.

کمک به کاهش ظهور نهان چین، لک و مکان‌های پیری پوست: با استفاده از تونر همراه اینکه پوست رطوبت کافی را دارا می‌شود، می‌تواند به کاهش ظهور نشانه‌های قدیمی و جدید پیری، لک‌ها و چین‌های پوست کمک کند.

کمک به بهبود قوام و صلابت پوست: استفاده از تونر در بلند مدت می‌تواند به بهتر شدن قوام، ارتجاع و صلابت پوست کمک کند.

۵- نوع استفاده صحیح از تونر: شما می‌توانید تونر را به دو شیوه مختلف استفاده کنید، ابتدا با استفاده از پنبه، همه صورت خود را شستشو دهید. و دوم، می توانید تونر را به دستهای خود بریزید، و دستهای خود را با هم پهن کرده و همه صورت خود را لمس کنید.

۶- استفاده از مواد مرطوب کننده بعد از تونر: بعد از استفاده از تونر، برای بهینه شدن نتیجه، بهتر است پوست را با یک رطوبت‌رسان قوی پوستی مرطوب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×