پرفروش ترین تلویزیون های ایرانی 2023
معرفی کسب و کار

پرفروش ترین تلویزیون های ایرانی ۲۰۲۳ + راهنمای خرید

اسفند ۱۴, ۱۴۰۱ 5۰196

تلویزیون از جمله لوازم خانگی لاینفک می ‌باشد یعنی شما در هر خانه‌ای حداقل ۱ تلویزیون مشاهده می ‌کنید و گاهاً در برخی از خانه‌ ها می ‌توان چند تلویزیون را نیز مشاهده کرد. با توجه به تقاضای زیاد برای خرید تلویزیون و همچنین افزایش تولید کنندگان و تنوع برند ها و کیفیت‌ ها یکی از دغدغه‌ های مهم خریداران، خرید تلویزیون با کیفیت می ‌باشد. با توجه به‌ همین دغدغه مصرف ‌کنندگان مجموعه صنیع خانی که از بزرگ ‌ترین عرضه ‌کنندگان لوازم خانگی در ایران می ‌باشد تصمیم گرفته است تا پرفروش‌ ترین تلویزیون‌ های ایرانی ۲۰۲۳ را برای شما معرفی کند.

تا شما به‌ طور کامل با ویژگی‌ های مثبت و منفی تلویزیون ‌ها آشنا شوید و همچنین راهنمای خرید کاملی نیز برایتان ارائه خواهد شد. در انتهای این مقاله بی‌ شک شما خواهید توانست ۱ تلویزیون ایرانی با کیفیت با توجه به نیاز خود خریداری کنید پس به ‌شدت توصیه می‌ شود تا انتهای این مطلب با مجموعه صنیع خانی همراه باشید.

پرفروش ترین برندها

 پرفروش ترین تلویزیون های ایرانی

بی ‌شک این سوال نیز برای شما ایجاد شده‌ است که پرفروش‌ ترین تلویزیون ‌ها در سال‌ های اخیر چه برند ها و چه مدل‌ هایی بوده‌اند؟ یا اصلاً چه برند های تلویزیونی در ایران وجود دارد که کیفیت قابل ‌قبولی را ارائه می ‌دهند. در ابتدا باید بدانید که عاملی که باعث می‌ شود ما بتوانیم پرفروش‌ ترین برند تلویزیون را شناسایی کنیم چیست؟

به موارد مختلفی می‌ بایست اشاره کرد از جمله مواردی که در تعیین پرفروش‌ ترین تلویزیون ‌ها تأثیر گذار هستند می ‌توان به کیفیت ساخت، نوع طراحی، امکاناتی که ارائه می ‌دهند و از همه مهم ‌تر قیمت تلویزیون‌ ها اشاره کنیم.

از جمله برند هایی که امروز به‌ عنوان برند های پر فروش در صنعت لوازم خانگی و تلویزیون در ایران شناخته می ‌شوند می ‌توان به برند های تی سی ال و ایکس ویژن از زیرمجموعه‌ های مادیران، برند جی پلاس، آیوا و غیره اشاره کرد. ولی همه ما به‌ خوبی می‌ دانیم که همه تلویزیون ‌ها آن ویژگی ‌هایی که مد نظر ما است را ارائه نمی ‌دهد. بنابراین برخی از برند ها در برخی از مدل ‌های شان فروش فوق‌ العاده‌ای را تجربه کرده‌اند که در ادامه برند ها را معرفی کرده و مدل‌ های پر فروش آن‌ ها را نیز برایتان معرفی می ‌کنیم.

تلویزون TCL

برند تی سی ال  یک  مارک نسبتاً خارجی (چینی) شمرده می‌ شود که نه‌ تنها تلویزیون بلکه دیگر لوازم خانگی مانند لباس‌شویی تلویزیون یخچال و…. را نیز در بازار تولید و عرضه می‌ کند. یکی از تلویزیون ‌های پرفروش این برند می‌ توان به مدل ۵۵p8sa اشاره کرد. بی ‌شک این مدل از تلویزیون ‌های تی سی ال ویژگی‌ های خاصی داشته است که در زمره پرفروش‌ ترین تلویزیون ‌های ایرانی ۲۰۲۳ قرار گرفته است.

از جمله ویژگی ‌هایی که امکان موفقیت را در این تلویزیون بالا برده است همگام بودن با پیشرفت علم و تکنولوژی و به‌ روز بودن در فناوری می ‌باشد. این مدل از تلویزیون  TCL دارای کیفیت تصویر ۴K و کیفیت صدای بسیار بالایی می ‌باشد. به ‌همین دلیل هم ‌صدا و هم تصویر را در بهترین حالت ممکن برای مخاطبان ارائه می‌ دهد.

علاوه ‌بر ویژگی صوتی تصویری این تلویزیون می‌ توان به قابلیت اتصال وای‌ فای و همچنین رابط HDMI و USB و همچنین توانایی اتصال به بلوتوث اشاره کرد. وجود بلندگو های ۱۰ واتی که علاوه ‌بر ارائه صداهای استاندارد توان پخش بالایی برای انواع فیلم ‌ها و موزیک‌ ها را نیز دارد. این مدل از تلویزیون تی سی ال دارای ابعاد ۵۵ اینچ می ‌باشد. به ‌طور کلی می‌توان ویژگی‌ های این تلویزیون را به‌صورت زیر برشمرد:

این تلویزیون دارای سایز صفحه ۵۵ اینچی، دارای سیستم‌عامل اندروید و همچنین پخش تصاویرUltra HD و ۴K می‌ باشد. همچنین از پورت‌ هایUSB، HDMI و بلوتوث نیز پشتیبانی کرده که دارای ۲ پورت USB و ۳ پورت HDMI می‌ باشد. همچنین اسپیکر های موجود در این تلویزیون ۲ عدد بوده و توان اسپیکر ها ۱۰ وات می ‌باشد. صفحه و نمایشگر این تلویزیون از تکنولوژی LED بهره می ‌برند. و با توجه به ویژگی ‌های مذکور در زمره تلویزیون ‌های پرفروش ایرانی قرار گرفته است.

 تلویزون پر فروش ایکس ویژن

برند ایکس ویژن نیز یکی دیگر از برند های چینی مونتاژ ایران و تحت ضمانت مادیران می‌ باشد. تلویزیون‌ های هوشمند ایکس ویژن به‌ شدت امروز توانسته‌اند جای خود را در میان بازار تلویزیون ‌های خارجی باز کرده و کیفیت مشابه و فوق‌العاده‌ای را ارائه دهند. مدل ۴۳XT745 ایکس ویژن به‌ عنوان پر فروش ‌ترین مدل از این برند تاکنون در سال ۲۰۲۳ شناخته شده ‌است. همچنین ایکس ویژن نه ‌تنها در حوزه تولید تلویزیون بلکه دیگر لوازم خانگی و اداری را تولید می ‌کند.

مدل فوق دارای مشخصات زیر می‌ باشد؛

این تلویزیون دارای سایز صفحه ۴۳ اینچی و همچنین از سیستم عامل اندرویدی نسخه ۷ پشتیبانی می ‌کند. همچنین کیفیت تصویر ارائه ‌شده توسط این تلویزیون FULL HD بوده و همچنین دارای پورت‌ هایUSB و HDMI می ‌باشد که از هر کدام ۲ عدد بر روی تلویزیون نصب شده‌ است. همچنین این تلویزیون از ۲ اسپیکر قدرتمند ۱۰ واتی استفاده می‌ کند. همچنین تکنولوژی مورد استفاده در نمایشگر این تلویزیون ال ای دی می ‌باشد که قیمت حدودی این تلویزیون ۱۰ میلیون تومان در بازار عرضه می‌ گردد.

 تلویزیون پر فروش اسنوا

اسنوا برندی دیگر و نسبتاً محبوب در میان ایرانیان می ‌باشد مدل SSD-50SA620U اسنوا که از جمله تلویزیون ‌های ال‌ای‌دی هوشمند این برند محسوب می‌ شود توانسته است امروزه کیفیت قابل ‌قبولی را در بازار ایران ارائه دهد. این تلویزیون که با قیمت حدودی بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومن در بازار ایران عرضه می‌ شود دارای پخش تصویری با کیفیت ۴K می‌ باشد همچنین از قدرت صوتی بالایی نیز بهره‌مند می ‌باشد از جمله ویژگی‌های این تلویزیون می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

این تلویزیون دارای سایز صفحه ۵۰ اینچی و همچنین از سیستم‌عامل اندروید نسخه‌ی ۹ نیز پشتیبانی می ‌کند. کیفیت تصاویر ارائه‌ شده در این مدل از تلویزیون ‌های ایکس ویژن به‌ صورتUltra HD و ۴K است همچنین از ۲ درگاه USB و HDMI نیز پشتیبانی می ‌کند این تلویزیون دارای ۲ درگاه USB به تعداد ۲ عدد و ۳ عدد درگاه HDMI می ‌باشد. ۲ بلندگوی قدرتمند نیز برروی تلویزیون استفاده ‌شده که توان هر کدام از آن‌ ها ۱۵ وات می‌ باشد همچنین تکنولوژی صفحه ارائه ‌شده در این نوع تلویزیون LED است.

 تلویزیون پر فروش جی پلاس (G-plus)

جی پلاس یکی دیگر از برند های معروف در حوزه تولیدات لوازم خانگی علی ‌الخصوص تلویزیون در ایران می ‌باشد که مدل GTV-50LU722S جی پلاس در حوزه تلویزیون‌ های هوشمند توانسته است کیفیت بالایی را از خود ارائه دهد و محبوبیت زیادی را در میان مردم از آن خود کند. جی پلاس از باکیفیت ‌ترین تلویزیون‌های ایرانی می‌ باشد که از جمله ویژگی‌ های فوق‌ العاده آن می ‌توان به سایز صفحه ۵۰ اینچی و پشتیبانی از سیستم‌ عامل اندروید نسخه‌ی ۹ اشاره کرد.

این تلویزیون دارایی کیفیت تصویر ۴K وUltra HD می ‌باشد. همچنین از ۲ درگاه USB و ۳ درگاه HDMI نیز برخوردار است. تلویزیون جی پلاس دارای ۲ عدد بلندگو با توان ۱۰ واتی برای هر کدام می ‌باشد که توانسته است از تکنولوژی صفحه‌ی LED بهره کافی را ببرد و نمایشگری زیبا و با کلاس را ارائه دهد. قیمت این تلویزیون در ایران بین ۱۲ تا ۱۵ میلیون می ‌باشد که با توجه به نوسانات قیمتی قیمت لحظه‌ای برای این تلویزیون‌ ها ارائه می ‌شود.

 پرفروش‌ ترین‌ تلویزیون سام الکترونیک

سام یکی دیگر از برند های تولید کننده تلویزیون در ایران می ‌باشد که مدل‌ های مختلفی از تلویزیون هوشمند خود را ارائه داده است از جمله مدل ‌های پرفروش تلویزیون در ایران می ‌توان به مدل SAM2022    سام الکترونیک اشاره کرد این تلویزیون از سیستم‌عامل اندروید پشتیبانی کرده و همچنین تلویزیون هوشمند شمرده می ‌شود که در حوزه صدای خود از سیستم پخش صدای دالبی استفاده می  کند از دیگر ویژگی‌ های این مدل از تلویزیون سام می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

دارای سایز صفحه ۴۳ اینچی و پشتیبانی از سیستم‌ عامل اندروید را ارائه می ‌کند. همچنین کیفیت تصویر ارائه‌ شده توسط این تلویزیون به‌ صورت فول HD بوده و از ۲ درگاه USB و همچنین ۲ در گاه HDMI نیز برخوردار می ‌باشد این تلویزیون از برند سام دارای ۲ اسپیکر بوده که توان هر کدام ۱۰ وات می‌ باشد و تکنولوژی صفحه ارائه ‌شده در این تلویزیون به‌ صورت ال‌ای‌دی است همچنین قیمت ارائه‌شده برای این تلویزیون حدود ۱۰ میلیون تومن در بازار ایران می‌باشد که نسبت‌به سایر مدل‌ها کیفیت بهتری را ارائه داده است.

راهنمای خرید

 راهنمای خرید تلویزیون

بی‌شک قبل ‌از این‌ که ما به سراغ خرید تلویزیون برویم باید موارد بسیاری را در نظر بگیریم که براساس آن‌ ها می‌ توانیم تلویزیون خود را خریداری کنیم. از جمله مواردی که می‌ بایست در هنگام خرید تلویزیون به آن‌ ها توجه داشت اندازه‌ی صفحه‌ نمایش، نوع صفحه نمایش (تخت یا منحنی) ، تکنولوژی پنل، رزولوشن تلویزیون، ویژگی‌ های کیفی صدا و تصویر، درگاه ‌های ارتباطی، اسپیکر ها، میزان روشنایی تصاویر، نرخ نوسازی و غیره می‌ باشد. شاید برخی از این موارد را ندانید بنابراین آن ‌ها را در ادامه به ‌طور کاملاً خلاصه شرح.

نکته حائز اهمیت بعدی، در خصوص منحنی یا تخت بودن صفحه نمایش‌ ها می‌ باشد ابتدا به ‌نظر می‌ آمد که تلویزیون‌ های منحنی زاویه دید بهتری را برای مخاطبان ایجاد می ‌کنند اما بعد ها مشخص شد که تلویزیون ‌های تخت زاویه دید بهتری را ارائه می ‌کنند و به‌همین دلیل تلویزیون‌ های منحنی هم از لحاظ قیمتی و هم با توجه به موارد گفته ‌شده ارزش خرید چندانی ندارند و نباید گول منحنی بودن صفحه نمایش را خورد.

پنل، نکته مورد توجه بعدی می باشد از جمله پنل های ارائه شده در تلوزیون ها شامل LED، QLED و OLED می باشد. تکنولوژی ارائه ‌شده در پنل ها هر کدام کیفیت نمایش بسیار متفاوتی را برای مصرف‌ کنندگان ارائه می ‌کنند تلویزیون‌های  OLEDکیفیت بسیار بالاتری را ارائه داد و همچنین تلویزیون ‌های LCD کیفیت پایین‌تری را ارائه می ‌کنند.

و بالطبع می‌ توان ترتیب پنل های مورد استفاده را  از لحاظ کیفیت به ‌صورت ال‌سی‌دی، ال‌ای‌دی، کیو ال‌ای‌دی و او ال‌ای‌دی معرفی کرد. و به‌همین ترتیب قیمت آن‌ ها نیز افزایش پیدا می ‌کند و با توجه به بودجه و نیاز، ما می ‌توانیم نوع پنل را انتخاب کنیم.

نکته بعدی که هنگام خرید تلویزیون ها باید به آن توجه کنیم رزولوشن تصویر می ‌باشد. رزولوشن تصویر در واقع به کیفیت و تعداد پیکسل هایی گفته می ‌شود که ۱ نمایشگر ارائه می‌ دهد که امروز نمایشگر ها معمولاً با رزولوشن های HD،  ,FULL HDUltra HD یا ۴K و همچنین ۸K ارائه می ‌شود که به ‌ترتیب هر کدام ۷۲۰ تا ۱۲۸۰ پیکسل، ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل و در نهایت ۴۳۲۰ در ۷۶۸۰ پیکسل ارائه می ‌دهند که هر چه کیفیت و میزان پیکسل ها بیشتر باشد کیفیتی که ارائه می ‌دهد بیشتر خواهد بود.

 در نهایت

مجموعه صنیع خانی بزرگ‌ ترین عرضه‌ کننده لوازم خانگی ایران به ‌صورت حضوری و اینترنتی مفتخر است که تاکنون توانسته است اطلاعات کامل و جامعی در خصوص انواع لوازم خانگی مخصوصاً تلویزیون‌ ها را در اختیار مصرف‌ کنندگان قرار دهد. مجموعه صنیع خانی در این بخش تلاش کرده‌ است تا به‌ صورت کامل پر فروش ‌ترین تلویزیون ‌های ایرانی ۲۰۲۳ را برای شما معرفی کرده و همچنین راهنمای خرید تلویزیون های ایرانی ۲۰۲۳ را نیز برای شما ارائه داده است.

اگر به ‌دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تلویزیون‌ ها و یا سایر لوازم خانگی هستید می‌ توانید به سایت مجموعه صنیع خانی مراجعه کرده و علاوه‌ بر کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مجموعه نیز تماس گرفته و اطلاعات کامل تر و جامع ‌تری را نیز دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×