اطلاعات مربوط بیمارستان آیت الله طالقانی تهران

بیمارستان آیت الله طالقانی درسال ۱۳۵۷ با ۴۲۰۰۰ متر مربع زیر بنا در ۷ طبقه بنام نقاهتگاه کمک شماره ۲ احداث گردید و در دی ماه سال ۱۳۵۸ پس از پیروزی انقلاب اسلامی با نام مرکز پزشکی آموزشی و درمانی آیت ا…. طالقانی به دانشگاه شهید بهشتی واگذار گردید.

بیمارستان آیت الله طالقانی به عنوان یک مرکز پزشکی ، آموزشی و درمانی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی فعالیت می نماید.

آدرس پستی بیمارستان آیت الله طالقانی : 

تهران – بزرگراه شهید چمران-خیابان یمن -خیابان شهید اعرابی 

جنب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

کد پستی بیمارستان: ۱۹۸۵۷۱۱۱۵۱

دانلود نقشه آدرس بیمارستان

تلفن بیمارستان:         ۲۳۰۳۱۱۱۱     ۲۲۴۳۲۵۶۰۹

نوبت دهی تلفنی درمانگاه:              ۲۳۰۳۱۵۰۵

دور نویس      :                                ۲۲۴۳۲۵۷۰  

پست الکترونیکی:   taleghanihospital@sbmu.ac.ir    

نوبت دهی تلفنی :

بیماران محترم می توانند جهت اخذ نوبت درمانگاه مورد نظر خود همه روزه با شماره تلفن ۲۳۰۳۱۵۰۵  تماس حاصل نمایند و یا جهت نوبتدهی اینترنتی به  آدرس http://taleghani.nobat.sbmu.ac.ir مراجعه نمایید.

رسالت (مأموریت ) بیمارستان طالقانی

مرکز Mission پزشکی، آموزشی و درمانی طالقانی بعنوان یکی از بزرگترین مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی
شهید بهشتی با اعتقاد به ارزش های والای انسانی و با برخورداری از پزشکان بنام و کارکنان شایسته به ارائه
خدمات تشخیصی، مراقبتی، درمانی به مراجعین سراسر کشور و ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به فراگیران
علوم پزشکی دانشگاه متبوع، برآنست تا به بیماران، بهترین خدمات را مطابق با استانداردهای ملی با استفاده
از تکنولوژی مناسب و رعایت مسائل ایمنی و زیست محیطی ارائه دهد.

چشم انداز (دورنما) بیمارستان آیت الله طالقانی

ما می خواهیم تا سال ۱۴۰۲ ،اولین بیمارستان عمومی، تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شهید
بهشتی در زمینه کیفیت ارائه خدمات آموزشی و درمانی باشیم.

اهداف کلان

G1 :ارتقای مستمر کیفیت خدمات سلامت G3 : ارتقاء فرهنگ ایمنی بیمار
G2 : ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی و پژوهشی G4 : ارتقاء مدیرت بهره وری بیمارستان
G5 :ارتقای مدیریت خطر حوادث و بلایا (مدیریت بحران بیماری کووید ۱۹)

ارزش های محوری بیمارستان آیت الله طالقانی

رعایت اخلاق حرفه ای
تحقق ایمنی بیماران و کارکنان
حقوق بیماران، همراهان، فراگیران، اساتید و کارکنان
رضایتمندی بیماران، همراهان، فراگیران، اساتید و کارکنان
Critical Success Factors (CSF) موفقیت کلیدی عوامل
جلب رضایت بیماران
ارتقاء سطح دانش و مهارتهای کارکنان

مدیران و کارکنان توانمند و با صلاحیت
بهبود مستمر خدمات
افزایش دسترسی جامعه به خدمات مطلوب

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x