Images 1681903338 643Fceea941D3
معرفی کسب و کار

خرید لباس زنانه متناسب با فرم بدن

فروردین ۳۱, ۱۴۰۲ 5۰122

 مد فقط دنبال کردن انواع مدل های لباس نیست! بلکه استفاده صحیح از لباس ها برای برجسته کردن بهترین ویژگی های شما و به وجود آمدن احساس اعتماد به نفس است. لباس ها در واقع راهی برای بیان اینکه شما چه کسی هستید و چگونه می خواهید مردم شما را درک کنند، هستند.

مد فقط دنبال کردن انواع مدل های لباس نیست! بلکه استفاده صحیح از لباس ها برای برجسته کردن بهترین ویژگی های شما و به وجود آمدن احساس اعتماد به نفس است. لباس ها در واقع راهی برای بیان اینکه شما چه کسی هستید و چگونه می خواهید مردم شما را درک کنند، هستند.

اما گاهی اوقات، پیدا کردن لباس مناسب و متناسب با تیپ بدنی و اندام شما ممکن است کمی سخت باشد. به همین دلیل است که ما یک راهنما ایجاد کرده ایم تا به شما کمک کنیم مه به هنگام خرید لباس زنانه ، چگونه بهترین انتخاب را با توجه به اندام خود انجام دهید. البته خرید لباس متناسب با فرم بدن فقط به خانم ها مرتبط نمی شود بلکه برای خرید لباس مردانه هم لازم است آقایان لباس متناسب با فرم بدن انتخاب کنند. چون فیزیک بدن خانم ها و آقایان متفاوت است ما در اینجا به انتخاب لباس زنانه پرداخته ایم.

آشنایی با انواع فرم های بدنی

قبل از اینکه به دنبال لباس مناسب بگردید، مهم است که اشکال مختلف بدن را درک کنید. بدن زنان منحصر به ‌فرد است و بر اساس اندازه‌گیری ‌هایشان به دسته‌ های مختلفی تقسیم می ‌شوند. در زیر رایج ترین انواع فرم های بدن را مشاهده می کنید:

  • ساعت شنی – بدن ساعت شنی شکل متعادلی دارد، با کمر مشخص و باسن و سینه منحنی.
  • گلابی – شکل بدن گلابی با پهن تر بودن باسن، شانه ها و سینه های کوچکتر مشخص می شود.
  • سیب – بدن سیبی شکل دارای قسمت میانی بزرگتر با پاها و ران های باریک است.
  • مستطیل – بدن مستطیلی شکل یک شبح مستقیم با منحنی های کمی دارد.
  • مثلث معکوس – بدن مثلث معکوس با شانه‌ ها و سینه ‌های پهن ‌تر با باسن و ران‌ های باریک ‌تر مشخص می‌ شود.

حالا بیایید به راهنمای نحوه خرید لباس زنانه مناسب برای هر فرم بدن بپردازیم.

خرید لباس زنانه متناسب با فرم بدن

راهنمای خرید لباس زنانه متناسب با فرم بدن

فرقی نمی کند که لباس زنانه خارجی  مد نظر شما باشد یا به طور کلی پوشاک زنانه! خرید لباس زنانه بایستی متناسب با فرم بدن شما باشد تا به خوبی به اصطلاح بر روی بدن بنشیند و زیبایی خاص خود را به نمایش بگذارد. در این بخش به معرفی لباس های مناسب برای هر فرم بدن می پردازیم.

بدن ساعت شنی شکل:

بدن ساعت شنی شکل احتمالا جذاب ترین شکل بدن است. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که بدن ساعت شنی داشته باشید، باید بر منحنی های خود تاکید کنید؛ البته بدون اینکه زیاده روی در کار داشته باشید. لباس هایی که روی کمر و باسن شما چسب تر می شوند، بهترین مناسب برای این تیپ اندام ها هستند. برخی از لباس هایی که برای این تیپ مناسب هستند، عبارت اند از:

  • لباس‌ های بلند تا روی زانو با کمر چسب
  • بلوزهای مناسب و تاپ های با یقه V بهترین برای بدن های ساعت شنی هستند.
  • تاپ ها و ژاکت های مناسب که به راحتی روی کمر و باسن شما می نشینند نیز گزینه های عالی هستند.
  • دامن و شلوارهای کمر بلند برای یک بدن ساعت شنی مناسب ترین انتخاب هستند.
  • شلوار جین، شلوارهای باریک و شلوارهای گشاد که روی کمر و باسن چسب بوده اما در پایین تنه گشاد می‌ شوند، برای این فرم بدن عالی به نظر می آیند.

بدن گلابی شکل:

همان طور که اشاره کردیم، بدن گلابی شکل با سینه کوچکتر و باسن پهن تر مشخص می شود. این تیپ بدنی نیاز به لباس هایی دارد که بالاتنه و پایین تنه را متعادل کرده و خط کمر را بدون افزایش حجم باسن برجسته کند. خرید لباس زنانه برای بدن گلابی شکل بسیار ساده است. می توانید از پیشنهادهای زیر استفاده کنید:

  • لباس ‌هایی به شکل A که در قسمت پایین گشاد می ‌شوند و در بالا به شکل چسب تر قرار می ‌گیرند، برای اندامی گلابی‌ شکل بسیار مناسب هستند.
  • بلوزهای یقه V یا تاپ هایی که یقه را برجسته و کشیده می کنند برای خانم هایی با اندام های گلابی شکل مناسب هستند. یک بلوز مناسب که روی کمر چسب و و روی باسن گشاد می شود نیز یک انتخاب عالی است.
  • شلوارهای گشاد یا جین بهترین انتخاب برای خانم هایی با اندام گلابی شکل هستند. آنها یک دور کمر پهن‌ تر برای شما ایجاد می ‌کنند که حجم آن به تعادل نسبت ‌های بدن کمک می ‌کند.

بدنه سیبی شکل:

پوشاک زنانه برای بدن سیبی شکل بسیار بیشتر از سایر فرم ها است اما باید بدانید که لباس زنانه خارجی برای بدن سیبی شکل ممکن است کمی دشوار خریداری شوند؛ زیرا قسمت میانی آن معمولا از باسن و شانه ها پهن تر است. ضروری است لباسی را انتخاب کنید که دارای بخشی برای دور کمر باشد یا بدن شما را کشیده نشان داده و از حجم دادن به قسمت میانی جلوگیری کند. برخی از پیشنهادهای عالی برای اندام سیبی شکل عبارت اند از:

  • لباس‌ هایی با خطوط Empire که دارای خط کمری درست زیر سینه دارند، برای اندام‌ های سیب‌ شکل عالی هستند. لباس هایی با خط کمر و انتهای گشاد نیز گزینه های خوبی هستند.
  • تاپ های یقه V با خطوط دور کمر مناسب برای بدنی سیبی شکل می باشند. یک تاپ که در کمر جمع می‌ شود و پایینی تنه آن روان است نیز می ‌تواند برای این دسته از اندام ها معجزه کند. تاپ های بلندتر که بالاتنه را کشیده تر می کنند و قسمت میانی را کم تر نشان می دهند نیز یک انتخاب عالی هستند.

بدن مستطیلی شکل:

بدن مستطیلی دارای یک خط بدن مستقیم از شانه ها تا باسن است. اندازه های سینه، دور کمر و باسن از نظر اندازه در این نوع بدن ها کاملا مشابه هستند. هدف خرید لباس زنانه خارجی در این دسته از بدن ها، ایجاد توهم منحنی ها با تاکید بر سینه و باسن در حالی که خط کمر را مشخص می کند است. برخی از لباس های مناسب برای این دسته از بدن ها عبارت اند از:

  • دامن هایی که گشاد می شوند، مانند دامن های چین دار یا طرحدار A.
  • با پوشیدن بلوزهایی با روفله یا تاپ های فلفلی به نیمه بالایی حجم دهید.
  • لباس های کمربند دار یا تاپ برای ایجاد خط کمر مشخص تر را استفاده کنید.
  • کت هایی که از پارچه کتان دوخته شده اند را برای ایجاد شانه های پهن تر استفاده کنید.

بدن مثلث معکوس شکل:

شکل بدن مثلث معکوس دارای ناحیه شانه و سینه پهن تر با باسن و ران های باریک تر است که همین موضوع باعث می شود تا خرید پوشاک زنانه تا حدی برای این دسته از بدن ها مشکل باشد. اما با مطالعه راهنمایی ها در این بخش می توانید به راحتی یک لباس عالی را برای خود خریداری کنید. هدف برای دسته افرادی که دارای بدن مثلث معکوس هستند این است که با جلب توجه به قسمت پایین تنه، نیمه بالا و پایین بدن را متعادل کنند. برخی از پوشاک زنانه مناسب برای این دسته از فرم های بدنی عبارت اند از:

  • شلوار گشاد یا آزاد برای متعادل کردن بالاتنه و پایین تنه.
  • دامن یا شلوار با کمر بلند برای کشیده شدن پایین تنه.
  • دامن های A-line، دایره ای یا گشاد برای ایجاد حجم و شکل به پایین تنه.
  • لباس هایی با دامن کامل برای ایجاد یک شکل باسن پهن تر.
  • تاپ هایی با بالا تنه باز یا یقه قایقی برای پهن کردن ناحیه استخوان ترقوه.

 کفش زنانه، عنصری مهم در استایل

در خرید کفش زنانه حتما دقت داشته باشید تا کفشی متناسب با لباس خود و رنگ مناسب خریداری کنید. انتخاب کفش زیبا در استایل شما به شدت اثر گذار است. اگر قد کوتاهی دارید بهتر است در مجالس و مهمانی از کفش های پاشنه بلندتر استفاده کنید اما نه در حدی که راه رفتن را برای شما سخت کند. خانم های قد بلند نیز بهتر است از کفش های استاندارد استفاده کنند. در کفش مردانه هم اهمیت زیادی دارد چه کفشی با چه لباسی ست شود. به صورت کلی جنس کفش نیز بسیار مهم است تا پای شما راحت باشد.

موارد قابل توجه در خرید لباس

موارد قابل توجه در خرید لباس

قطعا خیر! شما به هنگام خرید لباس زنانه خارجی بایستی به چند نکته دیگر نیز توجه کنید که در این بخش خدمت شما ارائه می دهیم:

  1. سایز: سایز لباس ‌های زنانه می ‌تواند بین برندها و مدل ‌ها متفاوت باشد، بنابراین مهم است که به هنگام خرید لباس زنانه خارجی یا ایرانی، به سایزها توجه بسیاری داشته باشید.
  2. پارچه: زمان، فصل و مناسبتی را که برای آن لباس را خریداری می کنید، در نظر بگیرید. پارچه ‌های سبک و قابل تنفس مانند پنبه و کتان برای تابستان عالی هستند، در حالی که پارچه‌ های سنگین ‌تر مانند پشم برای هوای سردتر مناسب می باشند.
  3. راحتی: پوشیدن لباس ها باید احساس راحتی را در شما ایجاد کند، بنابراین پارچه هایی را انتخاب کنید که پوست شما را تحریک نکرده و مدل هایی را انتخاب کنید که حرکات بدن شما را محدود نکنند.
  4. سبک: لباس ‌هایی را انتخاب کنید که با استایل شخصی شما و مناسبتی که برای آن لباس را خریداری می کنید، مطابقت داشته باشد. اگر برای محل کار لباس می‌ خرید، استایل‌ هایی را انتخاب کنید که ظاهری حرفه ‌ای داشته باشند، در حالی که اگر برای یک مهمانی لباس را انتخاب می کنید، می توانید سبک‌ های به روز تر را انتخاب کنید.
  5. کیفیت: به دنبال لباس های خوش دوخت باشید که به مرور زمان پاره نشوند. برای اطمینان از کیفیت، از بهترین فروشگاه های اینترنتی اقدام به خرید این محصول کنید.
  6. هزینه: بودجه خود را در نظر بگیرید و این مورد را بررسی کنید که آیا قیمت به کیفیت و سبک لباس می ارزد یا خیر.

لباس خارجی از پارس اکسپرس

خرید لباس خارجی زنانه از پارس اکسپرس

پارس اکسپرس مارکت پلیس محصولات وارداتی و خارجی می باشد و مجموعه ای از بهترین فروشندگان این عرصه را داراست. تنوع محصولات  آن بسیار زیاد است و می توانید در آنجا هر ۀنچه که می خواهید را بیابید. این تنوع باعث شده است تا برای انواع سلیقه مناسب باشد. تمامی محصولات آن خارجی و وارداتی هستند. علاوه بر لباس زنانه و مردانه، کفش زنانه خارجی و کفش مردانه، انواع اکسسوری، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، کالاهای دیجیتال و … نیز موجود است. اگر قصد خرید محصولات خارجی از جایی معتبر دارید پارس اکسپرس بهترین گزینه برای شماست. کافی است وارد سایت pars-express.com شوید یا اپلیکیشن پارس اکسپرس را از بازار یا سایت نصب نمایید.

ما در این مطلب به هر آنچه که شما بایستی به هنگام خرید لباس توجه داشته باشید، اعم از راهنمای خرید و لباس های مناسب با انواع مدل های فرم بدن زنان را ارائه دادیم. با در نظر گرفتن این نکات، می توانید بهترین انتخاب را برای خود به همراه داشته و یک استایل خاص را از آن خود کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×