آخرین خبر ریجستری آیفون 14
فناوری

آخرین خبر ریجستری آیفون ۱۴

بهمن ۱۰, ۱۴۰۱ 4۰110

در این مقاله از سایت موبایل استقلال یکی از بزرگترین فروشگاه های فروش گوشی و لوازم جانبی موبایل می خواهیم در رابطه با آخرین خبر ریجستری آیفون ۱۴ صحبت کنیم. آیفون ۱۴ کی ریجستر میشه؟ راههای دور زدن رجیستری آیفون ۱۴ کدامند؟ اگر شما هم به دنبال جواب این سوالات هستید بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

همان طور که می‌دانید خانواده آیفون ۱۴ در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ روانه بازار شدند چیزی نگذشت که پای این گوشی های اپل به ایران هم باز شد و مانند هر ساله اکثر فروشگاه های گوشی موبایل شروع به فروش این سری از پرچمداران اپل کردند. از آنجایی که نسل های قبلی سری گوشی های آیفون بی چون و چرا رجیستری شده بود و مشکلی با این روند نداشت کمتر کسی گمان می کرد که امکان دارد برای رجیستری آیفون ۱۴ مشکلی پیش بیاید اما متاسفانه خبر رجیستری آیفون ۱۴ بسیار بزرگ شد تا جایی که هیچ گونه خدمات رجیستری برای کاربران آیفون ۱۴ در سامانه همتا انجام نمیشود.

تاریخ رجیستری آیفون ۱۴ کی است ؟

ریجستری آیفون ۱۴

با اینکه چندین ماه از عرضه آخرین سری گوشی های آیفون می گذرد و کشور های دیگه در شوق و ذوق استفاده از خانواده آیفون ۱۴ هستند در کشورمان ایران هنوز تکلیف زمان رجیستر آیفون ۱۴ در هاله‌ای از ابهام به سر میبرد و کسی نیست که یک خبر دقیق به کاربران دهد تا آنها را از سردرگمی در بیاورد.

همانطور که می دانید گوشی های مسافری بدون رجیستر تنها یک ماه آنتن‌دهی دارند ولی با این حال خریداران گوشی آیفون ۱۴ می توانند با خارج کردن سیم کارت و قرار دادن مجدد آن در گوشی تا یک ماه دیگر این زمان را تمدید کنند.

اینگونه که پیداست در حال حاضر طبق اعلام سامانه حدود ۸۵۰۰ دستگاه آیفون ۱۴ به صورت مسافری وارد کشور شده است این تعداد گوشی در بازه زمانی سوم تا نهم مهرماه که اجازه واردات آن به صورت مسافری وجود داشت وارد کشور شد و مسافران توانستند در مبادی ورودی این گوشی‌ها را ثبت و کد دریافت کنند. طبق گفته عالمیان میگوید که تاکنون حدود ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار عدد از مدل خانواده آیفون۱۴ در ایران فروخته شده است و با فرض اینکه تعداد ۱۰ هزار تا آنها دست مردم باشد به این معنی است که با تعداد زیادی کاربر مواجه هستیم که هم به لحاظ مالی و هم اعتماد دچار آسیب شدند.

دور زدن ریجستری گوشی آیفون ۱۴

دور زدن ریجستری گوشی آیفون 14

خب اگر شما هم قصد خرید آیفون ۱۴ اپل را دارید یکی از دارندگان آن هستید و با مشکل رجیستری گوشی آیفون ۱۴ رو به رو هستید میتوانید سیم کارت خود را از گوشی بیرون آورده و آن را وارد یک گوشی آیفون دیگر که از قبل ریجستر شده است وارد کنید ( مدل آن فرقی ندارد ) سپس در قسمت تنظیمات و شبکه حالت شبکه را بر روی اینترنت ۲G گذاشته و سپس گوشی را خاموش کنید و سیم کارت را در بیاورید حال آن سیم کارت را بر روی گوشی آیفون ۱۴ خود جایگذاری کنید میبینید که آیفون گوش شما بر خواهد گشت البته حواستان باشد که اینترنت گوشی را روشن کنید!!!

هزینه رجیستری آیفون ۱۴

هزینه رجیستری خانواده آیفون۱۴ به نوع مدل آنها بستگی دارد برای مثال قیمت رجیستری آیفون ۱۴ پرومکس از نسخه پرو و استاندارد بیشتر است البته لازم به ذکر است که هزینه رجیستری گوشی وابسته به نرخ دلار در زمان عرضه بودن و نوسانات قیمت گوشی محتمل است. اما تو اینجای کار قیمت رجیستری آیفون ۱۴ معادل ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ، قیمت رجیستری آیفون ۱۴ پلاس معادل ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ، قیمت رجیستری آیفون ۱۴ پرو معادل ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت ریجستری آیفون ۱۴ پرومکس معادل هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می باشد‌.

در تاریخ ۷ آبان سامانه همتا اعلام کرد که فعلا امکان ریجستری گوشی های آیفون ۱۴ وجود ندارد و واحدهای صنفی باید تا مشخص شدن تکلیف این کالا در ایران از خرید و فروش آنها خودداری کنند از آن زمان تاکنون همچنان تکلیف این کالا مشخص نیست.

آخرین اخبار موثق در رابطه با ریجستری آیفون ۱۴

آخرین اخبار موثق در رابطه با ریجستری آیفون 14

ابراهیم درستی رئیس سابق اتحادیه صوتی ، تصویری و گوشی موبایل گفته است : حدود چهار تا پنج ماه است که این کالا وارد بازار شده است یکسری از این کالاها از طریق مبادی قانونی از طریق مسافران که حق آنها واردات سالانه یک تلفن همراه است به کشور آمده اما تعدادی از این کالاها به صورت غیرقانونی وارد کشور شده است و تاکنون دو تاس همزمان ریجستری این تلفن همراه عقب افتاده است تا این تلفن های همراه در کشور قطع نشوند، این فناوری به روزی است که نباید از مردم تعریف شود و در خواست من این است که هر چه زودتر تکلیف رجیستری آیفون ۱۴ پرومکس مشخص شود.

در ادامه جناب آقای ابراهیم درستی رئیس سابق اتحادیه تلفن همراه به این پرسش کرده تلفن همراه در بازار پایین آمده است یا خیر گفت : عرضه با تقاضا باید با یکدیگر بخواند و از طرف دیگر نوسانات قیمت دلار بر روی قیمت گوشی اپل بر روی عرضه و تقاضا اثرگذار است باید به روند تخصیص ارز سرعت ببخشند تا بازار تامین شود ، در حال حاضر تعداد شرکت های وارد کننده موبایل از ۱۵ عدد به ۱۰۰۰ عدد رسیده است و در خواست من این است که هر یک از این شرکت ها چه کوچک و چه بزرگ باید بتوانند به طور قانونی کالای خود را وارد کنند و شرکت‌های بزرگ نباید لقمه‌های شرکت‌های کوچکتر را ببرند.

در ادامه در خصوص رکود سنگین بازار موبایل فرمود : زمانی که کالای بیش از اندازه گران شود رکود در بازار ایجاد می‌شود و در حال حاضر فروشندگان به شدت تحت فشار هستند و حتی اگر بتوانند هزینه های جانبی خود را تامین کنند نیز هنر کردند!!

این نوسانات نرخ ارز منجر به کاهش قدرت خرید و فروشندگان و افزایش قیمت گوشی می شود و باید قیمت ارز تثبیت شود تا بازار دوباره به روزهای رونق خود بازگردد و سازمان امور مالیاتی این روزهای سختی که بر اصناف میگذرد را باید ببینند و در تعیین تکلیف مالیات آنها آن را در نظر بگیرد. چرا که تعمیرکنندگان تلفن همراه و یا فروشندگان آنها در حال حاضر متضرر هستند.

فروشگاه موبایل استقلال یک فضای مطمئن جهت خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی موبایل است. شما می‌توانید گوشی های پرچمدار و گران قیمت را به صورت قسطی خریداری نمایید بدون آنکه پیش پرداختی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×