آشنایی با تور اقساطی دبی از آژانس پیله های عصر پرواز

سفرهای خارجی می توانند ذهن شما را رو به دریچه ای از دنیایی دیگر باز کنند و تفریحات بسیار جذابی به شما هدیه دهند. سفرهای خارجی با تورهای اقساطی آژانس پیله های عصر پرواز می توانند از نظر مالی بسیار بهتر مدیریت شوند. در این مقاله قصد داریم یکی از پر طرفدار ترین تورهای اقساطی یعنی تور دبی و امارات را به شما عزیزان معرفی کنیم. در ضمن در انتها با امکان سفر خارجی با تور اقساطی نیز بیشتر آشنا خواهیم شد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی را به دست بیاورید.

تور دبی اقساطی

تور دبی اقساطی طرفداران بسیاری در ایران دارد. یکی از دلایل این مسئله زیرساخت های عالی و بسیار جذاب دبی است. هر نوع تفریحی که شما مد نظر داشته باشید می توانید در دبی انجام دهید. از تفریحاتی مانند دیدن موزه و لذت بردن از سواحل زیبا گرفته تا تفریحات لوکس و لاکچری مانند سفر با کشتی های دریایی که بسیار مدرن هستند و امکانات بسیار زیادی در خود دارند. البته اگر هم به دنبال هیجان هستید دبی برای شما پیشنهادات بسیار جذابی دارد. اولین پیشنهاد لوکس و هیجان انگیز این شهر جذاب برای شما اسکای دایوینگ است. شما با هلی کوپتر به آسمان پرواز خواهید کرد و در آن جا به کمک مربی به سمت زمین شیرجه می زنید. توصیف این تفریح نیز آدرنالین خون را افزایش می دهد انجام دادنش که جای خود دارد. البته برای استفاده از اسکای دایوینگ باید وزن خاصی داشته باشید.

Images_1692810612_64E63D74Cdcbe.jpg

یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز فلای بورد است. با این تفریح می توانید روی آب پرواز کنید. به این صورت که پس از پایش سلامتی شما اگر در محدوده سنی ۱۸ تا ۵۰ سال باشید به صورت دراز کش روی آب قرار می گیرید و پس از اینکه مربی دستور را صادر کرد شما به کمک وسیله ای که به پای شما وصل شده است به فاصله ی ۱۰ متری از سطح آب می رسید یا به عبارتی پرواز می کنید. فضانوردی یکی از آرزوهای بچگی های بسیاری از افراد است. خبر خوب اینجاست که شما در تور دبی اقساطی حتی می توانید احساسات فضانوردان را نیز درک کنید. آی فلای وسیله ای است که برای شما تجربه شناور شدن را بازسازی می کند. باشگاه گلف دبی نیز یکی از استاندارد ترین زمین های جهان است که شما می توانید از آن استفاده کنید.

تور قسطی امارات

امارات کشوری کوچک در حاشیه خلیج فارس است که به دلیل استخراج نفت بسیار ثروتمند شده است. البته باید گفت در سال های اخیر مسئولین این کشور تلاش های بسیار زیادی کرده اند که این کشور را از تک صنعتی بودن دور کنند. به همین دلیل است که تمرکز خود را روی گردشگری و صنعت هواپیمایی گذاشته اند و تا حد زیادی نیز در این زمینه موفق بوده اند. به طوری که در دبی سالانه حدود ۳۰ میلیون مسافر تردد می کند و این در حالی است که جمعیت کل امارات حدود ۱۰ میلیون نفر است! در قسمت قبل به برخی از تفریحات جذاب دبی اشاره کردیم. این تفریحات باعث شده اند که دبی محبوب ترین مقصد بین گردشگران در ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ لقب بگیرد. البته این تفریحات بخش کوچکی از جذابیت های دبی را بیان می کند. در ادامه به یکی دیگر از تفریحات این شهر نیز می پردازیم.

Images_1692810646_64E63D9699734.Jpg

یکی دیگر از تفریحات لاکچری دبی نیز سوار شدن بر ماشین های لوکس و لاکچری است. از مدل های مختلف لامبورگینی گرفته تا بوگاتی و رولزرویس را می توانید امتحان کنید. البته باید مواظب باشید که سرعتتان از یک حد مجاز بالا تر نرود زیرا پلیس دبی به این مسئله بسیار حساس است. پس قبل از مسافرت به دبی گواهینامه بین المللی خود را فراموش نکنید. جالب است بدانید که دبی در بین شیخ نشین های امارات متحده عربی رقابت سختی با دیگران از لحاظ امکانات و تفریحات دارد. به عنوان مثال ابوظبی که پایتخت امارات محسوب می شود و حدود ۸۷ درصد خاک امارات را پوشش می دهد نیز امکانات بسیار زیادی برای گردشگران در نظر گرفته است. به همین دلیل است که هنگام رفتن به تور قسطی امارات به هیچ وجه فقط به دبی بسنده نکنید و از جذابیت های ابوظبی نیز دیدن کنید.

تور خارجی اقساطی

یکی از جذاب ترین پیشنهاداتی که آژانس پیله های عصر پرواز برای گردشگران عزیز طراحی کرده است تور خارجی اقساطی است. برخی از افراد نسبت به مسافرت به تنهایی احساس بهتری دارند و این موضوع باعث می شود تورهای بسیار جذابی را از دست بدهند. این مسئله ممکن است به دلیل مسافرت رفتن با یک آژانس غیر حرفه ای بوده باشد و یا به دلیل این باشد که در مسافرت به تنهایی آزادی بیشتری دارند. در حالی که مسافرت با تور مزایای ویژه ای دارد. البته این مسئله وقتی صحبت از تورهای خارجی به میان می آید دو چندان می شود و اهمیت ویژه ای پیدا می کند. به طوری که گردشگران با تجربه توصیه می کنند اگر اولین بار است که به مسافرت خارجی و یا حتی اولین بار است که به یک کشور خاص می روید حتما از تور استفاده کنید.

Images_1692810660_64E63Da4Bd867.Jpg

استفاده از تور باعث می شود که تجربیات بسیار خوبی که مسئولان تور دارند در مسافرت به کمک شما هم بیاید. در نتیجه شما مسئولیت کمتر و زمان بیشتری خواهید داشت که این مسائل باعث می شود شما لذت بیشتری از گشت و گذار و تفریحات خود ببرید. به عنوان مثال در تور گرجستان باید به زبان گرجی صحبت کنید که ممکن است برای شما بسیار سخت باشد در حالی که نفرات با تجربه تر تور راه ارتباط با مردم گرجستان را به شما نشان خواهند داد. یکی دیگر از مزایای استفاده از تور خارجی اقساطی علاوه بر اینکه نیازی به پرداخت یک جای هزینه ندارید و می توانید آن را تا ۱۰ ماه قسط بندی کنید این است که امنیت بیشتری برای شما به ارمغان می آورد. به عنوان مثال در تایلند نباید پول نقد به همراه خود داشته باشید وگرنه امنیتتان به خطر می افتد.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز https://www.pilehparvaz.com

دیدگاهتان را بنویسید