ایجاد راهکارهایی جهت تبدیل فضای زندگی شهری به سبک کلاسیک

شرایط زندگی شهری، افکار و ذهن مردم را به سمتی سوق می دهد که منسوخ و کارآمدتر شوند. از این رو معماران و متخصصان رشته عمران همواره در تلاش هستند تا با ایجاد راهکارهایی فضای زندگی شهری را به سبک کلاسیک نزدیک کنند که روف گاردن یکی از رایج ترین و بدیع ترین روش های مورد استفاده در شهرهای بزرگ و متوسط ​​است. . . اساس کار سبزسازی پشت بام ایجاد فضای سبز با توجه به اندازه پشت بام یا تراس است.

باغ بام ها یا روف گاردن ها به سبک عریض، متمرکز و متوسط ​​ساخته شده است و دلایل زیادی وجود دارد که دنیای شهرسازی به این سمت حرکت می کند. در واقع گلخانه ها باعث کاهش دی اکسید کربن و ایجاد سطوح بالاتر اکسیژن در محیط می شوند.

بنابراین روش ساخت و ساز با استفاده از فناوری های روز ساخته شده و با محیط زیست و همچنین سازمان های تجاری و ساکنین بسیار سازگار است. در واقع محدودیت خاصی از نظر شرایط آب و هوایی برای راه اندازی روف گاردن در ایران وجود ندارد. علاوه بر این، می توانید از این سایت به طور گسترده استفاده کنید.

8Ee324B7 793E 461D 81Ce F7C51Fc3Ce90

تاثیر روف گاردن بر بهبود سلامت روانی و عاطفی

خستگی روحی و جسمی ناشی از کار مداوم و جابجایی در فضاهای بسته و بسته، امروزه منجر به کاهش عملکرد موثر انسان می شود. بام سبز در واقع راه حلی است که سازمان های جهانی محیط زیست برای کنترل دمای شهرهای بزرگ به ویژه در فصل تابستان توصیه می کنند.

از طرفی بام سبز یا همان روف گاردن مزایای بسیار دیگری نیز دارد. کاهش بار گرمایی و انتقال آن به محیط داخلی در هر دو فصل زمستان و تابستان، روف گاردن را حتی در شهرهای بزرگ خاورمیانه و کشورهای در حال توسعه تبدیل می کند.

آبگون دیزاین یک شرکت قابل اعتماد در زمینه طراحی روف گاردن یا بام سبز با ارائه کارها و خدمات ویژه در حین ساخت و اجرا می باشد که بهترین قیمت و مناسب ترین کیفیت و حرفه ای ساخت را برای شما تضمین می کند.

خب در اجرای روف گاردن مسائل دیگری به جز انتخاب نوع گیاه اهمیت دارد که باید توسط یک تیم مجری حرفه ای طراحی و در نهایت بر روی پشت بام خانه یا ساختمان تجاری شما قرار گیرد.

تاثیر مثبت بام سبز بر روح و روان افراد

بر اساس تحقیقات انجام شده در شهرهایی که فضای سبز بیشتری دارند، میزان مشکلات، مشکلات و خشونت در آنها بسیار کم است، بنابراین دور شدن از محل کار مداوم و حضور مستمر باعث افزایش آرامش، رفع استرس و رفع خستگی روحی می شود. از طرفی افرادی که مدام کار می کنند و یا فکر می کنند سلامت جسمانی شان مهم است باید چندین ساعت در محیطی باز با گیاهان باشند.

روف گاردن یا روف گاردن که فضای سبزی برای تعطیلات ما ایجاد می کند امروزه بسیار محبوب است. در حال حاضر طراحی و ساخت روف گاردن دکوراتیو یکی از سوالات بسیاری از کاربران در سال های اخیر است و در واقع بسیاری از افراد با چالش ایجاد یک باغ دکوراتیو زیبا و زیبا برای خانه خود مواجه هستند.

بر اساس تحقیقات سازمان های پیشرو کشورهای اروپایی، نگاه به مزارع و مزارع استفاده از علف های هرز به مدت یک دقیقه خستگی ذهنی را برطرف می کند و کارایی و تمرکز را دو برابر می کند. جالب است بدانید که محققان دانشگاه ملبورن استرالیا این گیاه کوچک سبز را چیزی خاص می نامند. به همین دلیل در این کشور بیش از هر جای دنیا به ایجاد فضای سبز و باغ در پشت بام خانه ها و شرکت ها اهمیت داده می شود.
جالب است بدانید که شرکت های بزرگی مانند فیس بوک، گوگل، آمازون و … در محیط های غیر اداری و قسمت های پشت بام دفاتر و املاک خود اقدام به نصب باغ های روی پشت بام و توسعه فضای سبز کرده اند.

49B90Ab7 3D38 47A1 A46F 2979A9817B58

مهمترین مزایای ساخت روف گاردن

علاوه بر تأثیر مفیدی که روف گاردن بر روحیه افراد ساکن در ساختمان خواهد داشت. می تواند ارزش ملک را افزایش دهد و انتقال حرارت مستقیم را در فصول گرم و سرد کاهش دهد. در واقع استفاده از روف گاردن و محوطه سازی با کاربری آن باعث زیبایی محیط و جذب خریداران به ملکی می شود که مالک قصد فروش آن را دارد. بسته به نیاز مشتری و ترجیحات طراحی و ساخت، از بام های سبز کلاسیک، مدرن و سنتی استفاده می شود. علاوه بر این، در بام سبز هیچ محدودیت خاصی برای استفاده از گیاهان نخواهید داشت. حتی پس از ایجاد باغ سبز روی پشت بام یا باغچه روی پشت بام می توانید گلدان، آفتابگردان، برگ، گیاهان زینتی و غیره بکارید.

هزینه ساخت روف گاردن تا حد زیادی به سلیقه شما، خلاقیت شرکت طراحی و همچنین استفاده از عناصر و تزئینات محیطی بستگی دارد. همچنین می توانید از میز و صندلی، آبنما و … در روف گاردن استفاده کنید. حتی یک شرکت طراحی می تواند با کاهش هزینه ها و استفاده از عناصر جایگزین در زمان کوتاه و با هزینه کم و حداکثر صرفه جویی این کار را انجام دهد. انتخاب روف گاردن و نوع آن کاملا به سلیقه بستگی دارد. اما در نهایت، همه اینها (انواع روف گاردن) بار روی سیستم آب و فاضلاب را کاهش داده و حداکثر رفاه و باروری را ارتقا می دهند. ایجاد حوض و گلدان می تواند راه های خلاقانه ای برای افزایش جذابیت محیطی پاسیو باغ باشد.

دیدگاهتان را بنویسید