بهترین شرکتهای مشاور تصفیه آب صنعتی در تهران

طراحی و ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی علاوه بر تخصص به تجربه بالایی نیاز دارد. به همین دلیل برخی از شرکت های قدیمی در این حوزه خدمات مشاوره ارائه داده و از ابتدایی ترین مراحل تا نصب و راه اندازی دستگاه نکات مهم را در اختیار سازنده قرار می دهند. تعداد معدودی از شرکت های فعال در حوزه ساخت تجهیزات تصفیه آب این امکان را فراهم کرده و همگی دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. در ادامه بهترین شرکت های مشاور تصفیه آب صنعتی در تهران را معرفی خواهیم کرد.

بهترین شرکتهای مشاور تصفیه آب صنعتی در تهران

خدمات مشاوره تصفیه آب صنعتی

آب های استخراج شده از سفره های زیرزمینی و سدها و غیره حاوی مقدار زیادی املاح، یون و فلزات سنگین و آلاینده ها هستند که مصرف آنها به سلامتی بدن آسیب وارد می کند. علاوه براین، برخی از این آلاینده ها و املاح به تاسیسات صنعتی آسیب وارد می کنند و باید با تصفیه از بین بروند. دستگاه ها و تجهیزات تصفیه آب هر یک به روش های گوناگونی تصفیه و جداسازی ذرات آلاینده را انجام می دهند و بر همین اساس راندمان آنها با هم فرق دارد.

شرکت های مشاور تصفیه آب صنعتی به تیم هایی گفته میشود که به عنوان راهنما و ناظر در روند طراحی و ساخت تجهیزات حضور دارند. این شرکت ها مشاوره هایی در زمینه انتخاب اجزای داخلی و برندهای باکیفیت آنها، روش تصفیه، جنس و متریال مناسب برای هر یک از قطعات و بدنه دستگاه و غیره اطلاعات ارزشمندی ارائه می دهند. این اطلاعات و راهنمایی ها بر اساس تجربه ای که تیم های مشاوره در زمینه تولید تجهیزات بدست آورده اند ارائه می شوند.

با استفاده از خدمات مشاوره می توانید هزینه های مادی و زمانی را کاهش دهید و قطعا محصولات با آزمون و خطای کمتری تولید خواهند شد. اگر به دنبال تیمی با چنین ویژگی هایی هستید، در ادامه چند مورد از بهترین شرکت های مشاور تصفیه آب صنعتی در تهران عبارتند از:

صدرا مهاب؛ شرکت مشاوره تصفیه آب صنعتی

یکی از بهترین انتخاب ها به عنوان مشاور افراد و تیم هایی هستند که تجربه فعالیت در همان حوزه را داشته باشند. شرکت صدرا مهاب در طی سالها فعالیت در زمینه طراحی و تولید تجهیزات تصفیه آب، تجربه بالایی در این زمینه کسب کرده اند. به طوریکه در حال حاضر کارشناسان آن به عنوان مشاور در کنار سایر سازندگان و فعالان حوزه ساخت دستگاه تصفیه آب فعالیت دارند. خدمات مشاوره این مجموعه شامل ارائه راهکار در طراحی بهتر دستگاه، استفاده از روش های متناسب با نوع آلاینده های موجود در آب، آنالیزهای مورد نیاز قبل از طراحی و تولید دستگاه و نحوه ساخت دستگاه است. به عبارت دیگر، از ابتدایی ترین مراحل که آنالیز آب است تا ساخت و نصب و راه اندازی تجهیزات تصفیه آب می توانید از خدمات مشاوره صدرا مهاب استفاده کنید.

صدرا مهاب یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه طراحی و تولید دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی است. محصولات این مجموعه در ظرفیت های مختلف با کیفیت تضمین شده ارائه شده و در پروژه های بزرگ تا به امروز حضور موفق داشته اند. با استفاده از خدمات مشاوره صدرا مهاب می توانید تجربیات چند ساله در صدها پروژه را در طراحی و ساخت محصولات خود به کار ببرید:

برای استفاده از تجربیات این مجموعه می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

  • ۰۲۱۸۸۸۷۹۴۷۹
  • ۰۲۱۸۸۸۷۶۷۱۴

بهترین شرکتهای مشاور تصفیه آب صنعتی

آب سازه؛ ارائه دهنده مشاوره تصفیه آب صنعتی

از دیگر شرکت های موفق در زمینه طراحی، تولید و ساخت دستگاه تصفیه آب می توان به شرکت آب سازه اشاره کرد. این مجموعه تنوع بسیار بالایی در محصولات دارد و در کنار تولید، کارشناسان آن مشاوره نیز ارائه می دهند. در روند طراحی و تولید محصولات مختلف کارشناسان و مهندسین آب سازه تجربیات بسیار زیادی را کسب کرده و آنها را در قالب مشاوره به سایر سازندگان ارائه می دهند.

خدمات مشاوره آب سازه در طراحی و ساخت دستگاه های زیر که همگی در تصفیه آب صنعتی کاربرد دارند قابل استفاده هستند:

  • ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی
  • ساخت آب شیرین کن صنعتی
  • ساخت دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
  • طراحی و تولید دیونایزر
  • ساخت سختی گیر رزینی
  • ساخت فیلتر شنی
  • ساخت فیلتر کربنی
  • طراحی و ساخت فیلتر هیدروسیکلون
  • ساخت دستگاه گندزدای uv
  • ساخت ازن ژنراتور

به دلیل شناخت کامل روش های تصفیه آب صنعتی، متناسب با قابلیت های مورد نظر شرکت های سازنده مشاوران آب سازه اطلاعات مورد نظر را ارائه می دهند. به عبارت دیگر، حتی برای ایده های نوین نیز می توانید از مشاوره های آب سازه استفاده نموده و محصولاتی جدید و منحصر به فرد را تولید کنند.

جهت استفاده از خدمات مشاوره تصفیه آب صنعتی آب سازه می توانید از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

  • ۰۲۱۲۶۴۱۰۲۴۴
  • ۰۹۱۹۶۵۷۶۰۰۸

گروه صنعتی هفت

یکی دیگر از شرکت های مشاور تصفیه آب صنعتی، گروه صنعتی هفت است که تجربه فعالیت بسیار بالایی دارد. این مجموعه در پروژه های عمرانی داخلی و بین المللی حضور موفق داشته و تجربیات خود را به سایر شرکت ها به اشتراک می گذارد. گروه صنعتی هفت در واقع سازنده تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب است و در کنار تولید، مشاوره نیز ارائه می دهد.

علاوه بر شرکت های صدرامهاب، آبسازه و گروه صنعتی، تیمهای دیگری از قبیل ناب زیست و فامکو نیز ارائه دهنده مشاوره تصفیه آب صنعتی هستند.

جمع بندی

اگر تولیدکننده دستگاه تصفیه آب صنعتی هستید و به قصد بالا بردن راندمان دستگاه ها و افزایش کیفیت محصولات را دارید، بدون شک یکی از بهترین انتخاب ها استفاده از تجربیات دیگران است. شرکت های معتبر معدودی در تهران حضور دارند که علاوه بر طراحی و تولید تجهیزات تصفیه آب صنعتی، خدمات مشاوره نیز ارائه می دهند.

در خدمات مشاوره تمام آنچه برای طراحی، تولید، ساخت، نصب و راه اندازی دستگاه های تصفیه آب مورد نیاز است توسط کارشناسان متخصص و باتجربه همین حوزه ارائه میشود. با استفاده از این خدمات بدون ازمون و خطا و صرف هزینه های هنگفت، در بازه زمانی کوتاه محصولاتی باکیفیت و منحصر به فرد را تولید می کنید. شرکت هایی از قبیل آب سازه، صدرا مهاب، گروه صنعتی هفت، فامکو و ناب زیست از نام های شناخته شده این حوزه محسوب شده و تجربیات چندین ساله خود را با سایر تیم ها به اشتراک می گذارند.

دیدگاهتان را بنویسید