خرید مبل تخت خواب شو یا تخت خواب کدام بهتر است؟

با توسعه شهرنشینی و افزایش جمعیت در شهرها، ابعاد خانه ها کاهش چشمگیری داشته است. این خانه های کوچک، ظرفیت چیدمان تمامی لوازم ضروری را ندارند. به طور مثال در خانه های جدید نمی توان از تخت خواب و مبل به صورت جداگانه استفاده نمود. به همین علت افراد به فکر استفاده از محصولاتی چند منظوره هستند. محصولاتی که بتوانند آرامش و خواب راحت را در طول شب تأمین نموده و در طول روز نیز به عنوان مبل مورد استفاده قرار گیرند.

با وجود مزایای بی شمار این مبلمان، ممکن است هنگام خرید، میان خرید مبلمان تخت خواب شو و تخت خواب، مردد باشید. برای انتخاب میان این دو محصول، ابتدا باید ویژگی ها و تمایزات هر کدام از مبلمان تخت خواب شو و تخت خواب را بررسی نمایید. سپس با مقایسه دو کالا، محصولی مناسب با شرایط موجود و با کارایی بالا را خریداری کنید.

مزیت های تخت خواب نسبت به مبل تخت خواب شو

امروزه تخت خواب یکی از ضروری ترین لوازم هر خانه است. این محصول با فراهم کردن راحتی و آرامش، باعث می شود تا در طول شب خوابی کافی و آرامی داشته باشید. این امر در کسب انرژی لازم برای فعالیت های روزانه، نقش بسیار مهمی دارد.

به جز این گفته ها، موارد زیر را نیز می توان از مزیت های خرید تخت خواب نسبت به مبل تخت شو، معرفی کرد:

راحتی و آرامش بیشتر

راحتی خواب بر روی تشک تختخواب، بیشتر از خواب بر روی مبلمان تخت خواب شو است. به طور مثال راحتی و آرامش استفاده از مبل تخت خواب شو چستر مثال زدنی است؛ اما در مقایسه راحتی این محصولات با راحتی خواب بر روی تخت خواب، هیچ گاه نمی توان آنها را در یک سطح قرار داد، زیرا تخت خواب ها به صورت کامل بر اساس ارگونومی بدن افراد طراحی شده و هیچ برآمدگی و فرو رفتگی اضافی بر روی سطح آن وجود ندارد. این در حالی است که مبل تخت خواب شو چنین نیست.

یکی از دلایل آسایش بیشتر در تخت خواب، بزرگ تر بودن ابعاد آن نسبت به مبلمان تخت خواب شو می باشد. بزرگ بودن تخت خواب، امکان استفاده از آن در حالت های مختلف خواب را فراهم می کند.

مزیت دیگر تخت خواب نسبت به مبلمان تخت خواب شو، قابلیت تعویض تشک آن است. تشک تخت پس از پایان یافتن طول عمر مفید آن، با تشک نو و سالم تعویض می شود. در حالی که انجام این امر در مبلمان تخت خواب شو امکان پذیر نیست.

افزایش جذابیت دکوراسیون اتاق خواب

تخت خواب از جمله لوازمی است که علاوه بر تأثیر در کیفیت استراحت افراد، در افزایش جذابیت دکوراسیون اتاق خواب نیز مؤثر است. هنگام خرید تخت خواب می توانید علاوه بر تخت، لوازم جانبی دیگری مانند میز آرایش، کمد، پاتختی و … را انتخاب نمایید. استفاده از این سرویس در اتاق خواب، زیبایی دکوراسیون را افزایش داده و به جادار بودن فضا کمک می کند. در ضمن تخت خواب از تنوع بیشتری برخوردار است؛ بنابراین می توانید طرح دلخواه خود را از میان مدل های متنوع سرویس خواب، انتخاب و خریداری نمایید.

مبل تخت خواب شو نسبت به تخت خواب چه مزیت هایی دارد؟

از جمله مزایای مبلمان تخت خواب شو نسبت به تخت خواب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

قیمت مناسب تر

خرید یک سرویس مبلمان با یک تخت خواب روی هم، هزینه های زیادی برای کاربران خواهد داشت. در حالی که با خرید مبلمان تخت خواب شو می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد. قیمت مبل تخت شو نسبت به تخت خواب، ارزان تر است. در واقع با خرید این مبل، با یک تیر دو نشان می زنید؛ یعنی با پرداخت قیمت یک محصول، صاحب دو محصول شامل تخت و مبل در کنار هم خواهید شد.

Images_1688289152_64A13F80Dab23.Jpg

کاربرد چند منظوره

یکی از محاسن مبل راحتی تخت خواب شو، استفاده از این محصول برای مصارف مختلف است. این قابلیت باعث شده است تا بتوان از مبلمان تخت خواب شو، علاوه بر منزل در محیط های مختلف استفاده کرد. به طور مثال با خرید این مبل برای دفتر کار می توانید پس از جلسات طولانی مدت و خستگی های کاری، از مبل تخت شو برای استراحت و دراز کشیدن بهره ببرید.

یکی دیگر از کاربردهای مبلمان تخت خواب شو، مراقبت و نگهداری از افراد سالمند است. معمولاً کهنسالان نمی توانند مدت زیادی را در حالت نشسته بمانند. خرید مبلمان تخت خواب شو، امکان استراحت افراد در طول مهمانی های شبانه و یا در طول روز را فراهم می کند.

از این محصول می توان به عنوان تخت خواب مهمان نیز استفاده نمود. پس با توجه به موارد ذکر شده می توان نتیجه گرفت کارایی مبلمان تخت خواب شو نسبت به تخت خواب بیشتر است.

چنانچه تمایل به خرید مدل های مختلف این نوع مبلمان دارید، دیجی چوب بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این فروشگاه آنلاین با تولید و عرضه انواع مبلمان و سرویس خواب باکیفیت در مدل ها و طرح های مختلف، سعی در پاسخ گویی به سلایق مختلف دارد.

Images_1688289090_64A13F421176C.jpg

بهینه سازی فضا

همانطور که گفته شد، مدرن شدن شهرها باعث کوچک شدن خانه ها شده ست. به طوری که درصد بیشتری از ساکنین شهرهای بزرگ در خانه های نقلی زندگی می کنند. منازل کوچک معمولاً دارای یک اتاق خواب هستند. در بسیاری از این خانه ها برای افزایش فضای نشیمن، تیغه های اتاق ها برداشته شده است. به همین دلیل بسیاری از خانه های کوچک فاقد اتاق خواب می باشند.

در چنین خانه هایی امکان استفاده از تمام مصنوعات چوبی و اکسسوری های جذاب وجود ندارد. لذا خرید مبلمان تخت خواب شو برای خانه های کوچک، یک امتیاز بزرگ محسوب می شود. در واقع با این مبلمان می توانید از اتاق نشیمن خود به عنوان اتاق خواب در طول شب استفاده نمایید.

Images_1688289105_64A13F5165430.Jpg

جا به جایی آسان

از برتری های دیگر مبل تخت خواب شو نسبت به تخت خواب، سهولت در جا به جایی آن است. در صورتی که مستاجر هستید، انتخاب مبلمان تخت خواب شو بهترین گزینه برای خرید محصولی چند منظوره است. این محصول علاوه بر کم کردن وسایل در هنگام اسباب کشی، با سبک دکوراسیون های مختلف منازل نیز تناسب دارد. این مبل در زیر اسکلت بندی خود، دارای فضای خالی زیادی می باشد. پس در صورت محدود بودن مساحت منزل می توانید از این بخش برای گذاشتن پتو، بالش و وسایل اضافی استفاده کنید.

Images_1688289135_64A13F6F8D39E.jpg

کلام آخر

با توجه به آنچه در این مطلب بیان شد، مزیت های مبل تخت خواب شو نسبت به تخت خواب بیشتر است. با این حال اگر در انتخاب مبلمان تخت خواب شو و تخت خواب دچار مشکلل شده اید، کارشناسان دیجی چوب می توانند در این زمینه کمک شایانی نمایند.

فروشگاه دیجی چوب به عنوان معتبرترین فروشگاه اینترنتی مبلمان و سرویس خواب، سابقه درخشانی در فروش انواع باکیفیت مبلمان تخت خواب شو دارد. این فروشگاه برای جلب اعتماد مشتریان عزیز، کلیه مبلمان و تخت خواب های موجود را با گارانتی معتبر به فروش می رساند؛ بنابراین با خرید مبلمان تخت خواب شو از دیجی چوب، می توانید سال های طولانی با خاطری آسوده از این محصول استفاده نمایید.

فروشگاه آنلاین دیجی چوب

www.Digichoob.com

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳

ارتباط در واس آپ و تلگرام:  ۰۹۰۳۶۲۳۱۰۵۵

برند برتر سال ۱۳۹۸

دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنایع و معادن

دارای جواز کسب و کار الکترونیک

عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

عضو انجمن صنفی کسب و کارهای الکترونیک

دارای نشان ملی رسانه‌های دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید