کسب تخصص آرایشگری
معرفی کسب و کار

معرفی ۵ دوره پولساز آرایشگری در گل گیس [درآمد بالا + مدرک بین المللی]

آذر ۳, ۱۴۰۱ 1۱174

در سالهای اخیر آرایشگری به یک شغل جذاب و پردرآمد تبدیل شده است. به همین خاطر بسیاری از افراد به سمت شغل آرایشگری جذب شده اند. البته واضح است که برای رسیدن به موفقیت و درآمد بالا، باید یک آرایشگر حرفه ای باشید.

در سالهای اخیر آرایشگری به یک شغل جذاب و پردرآمد تبدیل شده است. به همین خاطر بسیاری از افراد به سمت شغل آرایشگری جذب شده اند. البته واضح است که برای رسیدن به موفقیت و درآمد بالا، باید یک آرایشگر حرفه ای باشید. برای اینکه بتوانید یک آرایشگر حرفه ای شوید، لازم است نکات مهمی را در نظر بگیرید و مراحل لازم را قدم به قدم به درستی پیش بروید. در قدم اول باید در یک دوره آموزش آرایشگری معتبر شرکت کنید…

اولین قدم، کسب تخصص آرایشگری

برای شروع و پیشرفت در هر کاری، اول باید در آن تخصص پیدا کنید. در مورد آرایشگری هم این قانون وجود دارد. شما باید در یک دوره آموزش آرایشگری معتبر ثبت نام کنید و زیر نظر مدرسان حرفه ای آموزش ببینید. در یک دوره آموزشی مناسب نحوه کار، نکات اصلی و ظریف آن را به خوبی یاد گرفته و کاملا در کار آرایشگری مسلط می شوید. شما به عنوان یک آرایشگر حرفه ای باید بتوانید در عین داشتن سرعت عمل، کاری با کیفیت عالی را تحویل مشتری دهید.

کسب تخصص آرایشگری

همچنین علاوه بر ویژگی های تخصصی ای که یک آرایشگر باید داشته باشد، باید مشتری مداری و قوانین برخورد با مشتریان را هم در این دوره یاد بگیرید. به طور مثال رعایت نهایت ادب و احترام یکی از اساسی ترین اصولی می باشد که یک آرایشگر باید به آن پایبند باشد. در صورت عدم رفتار و برخورد درست با مشتریان، آنها را از دست خواهید داد.

آشنایی با بازارکار رشته آرایشگری

این روزها به دلیل شرایط اقتصادی پیش آمده در جامعه، اکثر افراد به دنبال این هستند تا از طریق یک کار سودآور، سریعا به درآمد بالایی برسند. حرفه آرایشگری خوشبختانه یکی از گزینه های عالی در این زمینه می باشد و سالانه افراد زیادی از این طریق درآمدهای آنچنانی به دست می آورند. فرقی نمی کند خانم باشید یا آقا، تمامی افراد حداقل ماهانه یکبار به آرایشگاه برای تنظیم مو یا آرایش رفته و در این راه پول خرج می کنند. اما نکته ای که در این میان به نفع آرایشگرهای خانم می باشد، این است که بازار کار و تنوع شغلی در حوزه آرایشگری بسیار زیاد است. به طور مثال شما می توانید با رفتن به یک دوره معتبر و آموزش تخصصی حرفه هایی مثل کاشت ناخن، اکستنشن مژه، لیفت و یا لمینت ابرو و … در یک سالن آرایشگاه معروف کار کنید و درآمدزایی نمایید. درآمد حاصل از این رشته ها بسیار است و این قضیه کاملا بستگی به خود کارآموز دارد؛ اگر بتواند تمامی اصول را که توسط مدرس آموزش داده می شود، یاد بگیرد و به آن عمل کند، مطمئنا یک آرایشگر معروف و حرفه ای خواهد شد.

آشنایی با برخی رشته های پردرآمد آرایشگری

در ۱۵ سال اخیر برخی از رشته های آرایشگری بازار کار بسیار خوبی پیدا کردند که توسط خانم ها بسیار پرطرفدار است و تقریبا می توان گفت برای انجام آن باید هر ماه به آرایشگاه مراجعه کنند. تداوم داشتن و یا شارژ کردن این مدل از آرایش ها (ترمیم مژه، ترمیم ناخن، ترمیم لیفت ابرو و…) باعث می شود تا خیال آرایشگر از بابت داشتن مشتری راحت باشد. این بخش با تعدادی از این رشته های تخصصی و پردرآمد آرایشگری آشنا می شوید:

  • اکستنشن مژه (کاشت مژه)

اکستنشن مژه روشی جدید برای افزایش حجم و زیبایی مژه ها می باشد. در دوره آموزشی اکستنشن مژه کارآموز یاد می گیرد که چگونه با استفاده از چسب و مژه های مصنوعی (اکستنشن ها)، چشمان مشتری را زیبا کند. شاید هرکسی بتواند این کار را انجام دهد؛ اما مطمئن باشید برای انجام یک اکستنشن مژه حرفه ای و با کیفیت، دانستن و اجرای یکسری اصول و روش نیاز است که تنها در موسسات حرفه ای توسط مدرسان معتبر آموزش داده می شود.

اکستنشن مژه

  • کاشت و طراحی ناخن

امروزه از هر ۱۰ خانم تقریبا ۳ نفر ناخن های کاشت شده دارد و این قضیه ثابت می کند که شما می توانید از این راه درآمد خوبی به دست بیاورید. اما نکته ای که وجود دارد این است که باید فوت و فن کاشت و طراحی ناخن را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و از به روزترین روش ها و طرح ها اطلاع داشته باشید.

  • لیفت مژه و ابرو

لیفت ابرو و مژه کاری بسیار حساس و ظریف است و شما باید این کار را به صورت کاملا حرفه ای و توسط یک استاد خبره یاد بگیرید. کار لیفت ابرو و مژه بازارکار خوبی دارد و چون نیاز به سرمایه اولیه زیادی ندارد، علاقه مندان می توانند به راحتی این کار را شروع کنند.

لیفت ابرو و مژه

  •  میکاپ صورت

رشته گریم و میکاپ از پردرآمدترین رشته های آرایشگری در جهان است. یک میکاپ آرتیست حرفه ای به خوبی می تواند تمام عیوب و نواقص ظاهری صورت افراد را رفع کرده و چهره بسیار زیبایی برای آنها ایجاد کند.

شاید دقت کرده باشید که هر آرایشگاه یک سبک خاصی از آرایش را انجام می دهد؛ به طوری که همه افرادی که توسط آرایشگر، میکاپ می شوند یک شکل هستند. تمامی این مسائل به نوع آموزشی که آرایشگر دیده است برمی گردد. شما باید دوره آموزشی معتبری را انتخاب کنید که تمامی میکاپ ها برای انواع چهره ها را آموزش دهد و بتوانید میکاپ مخصوص صورت هر کسی را متناسب با او انجام دهید.

  • فیشیال صورت

رسیدگی و مراقبت از پوست برای بسیاری از افراد به خصوص خانم ها بسیار مهم است زیرا آنها دوست دارند همیشه ظاهری جوان و شاداب داشته باشند. به همین دلیل فیشیال صورت یکی از خدماتی است که بازار کار بسیار گسترده و خوبی دارد. پاکسازی پوست یک کار زمان بر اما به شدت آرامش بخش و پردرآمد است. البته در صورتی که آن ها را به خوبی یاد بگیرید و حرفه ای انجام دهید.

فیشیال صورت
Beautiful young woman receiving facial mask at beauty salon – indoors

آموزشگاه گل گیس، بهترین انتخاب برای آموزش آرایشگری

برای اینکه بتوانید یک آرایشگر حرفه ای شوید، باید توسط یک مربی و آرایشگر حرفه ای آموزش ببینید. مشتری مداری، استفاده از لوازم درجه یک، کیفیت بالای کار در عین سرعت عمل و … تماما از ویژگی هایی است که باید توسط مدرس آموزش داده شود. علاوه بر آن انتخاب یک موسسه آموزش آرایشگری معتبر هم دارای اهمیت می باشد. آموزشگاه آرایشگری گل گیس با داشتن بیش از یک دهه سابقه و داشتن تیم حرفه ای از مدرسان، شما را به یک آرایشگر حرفه ای تبدیل می کند.

آموزشگاه آرایشگری گل گیس یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش های آرایشگری را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس هایآموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های مختلف آموزش آرایشگری و ثبت نام به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس https://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید

تعداد دیدگاهها: ۱

  1. ساره

    من واقعا درآمد و پولش برام مهمه…. مطلب خوبی بود مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×