مهناز افشار
هنرمندان

عکسی که مهناز افشار از تماشای بازی سردار آزمون از خود منتشر کرد

اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۱ 2۰186

مهناز افشار که به تماشای بازی سردار آزمون در استادیوم بای‌آرنا نشسته بود، تعدادی عکس از مسابقه فوتبال بایر لورکوزون و اینتراخت فرانکفورت را انتشار کرد.

مهناز افشار، عکسی از خود را در استادیوم بای‌آرنا در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. او به تماشای بازی خانگی بایر لورکوزن با اینتراخت فرانکفورت نشسته بود.

تیم فوتبال بایر لورکوزن در دیداری از هفته سی و دوم رقابت‌های بوندس لیگا، با نتیجه دو بر صفر از سد اینتراخت فرانکفورت گذر کرد. در این مسابقه، سردار آزمون، ۸۷ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.

وی، چند سال است که به آلمان مهاجرت کرده است.

مهناز افشار بایرلورکوزن

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار (متولدٔ ۲۱ خرداد ۱۳۵۶) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.او بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی به سینما نیز راه یافت. در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر به دست آورد.

مهناز افشار از سال ۱۳۹۸ در خارج از ایران زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

فعالیت حرفه‌ای

بازیگری مهناز افشار

بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با بازی در فیلم سینمایی شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ شناخته شد. شباهت وی به گوگوش در به شهرت رسیدنش و توجه رسانه‌ها به او در آغاز کارش تأثیرگذار بود. در دهه ۱۳۸۰ از چهره‌های سینمای تجاری ایران شد و در سال‌های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد؛ تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌های معتبر داخلی.انجامید. مهناز افشار، در سال ۱۳۹۳ در یکی از نقش‌های اصلی در فیلم سینمایی معلم به کارگردانی ناصر سعیداف، کارگردان سرشناس تاجیکستان، بازی کرد.

منبع بیوگرافی : ویکی پدیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×