فایل ۲۲ بانک اطلاعات املاک منطقه ۲۲

املاک منطقه ۲۲ تهران به دلیل شیک‌بودن، نوساز بودن، آب و هوای عالی، امکانات متعددی رفاهی و گردشگری و هم‌چنین فاقد ترافیک بودن روز به روز در حال پیشرفت هستند. اگر قصد خرید، اجاره و یا رهن ملک در منطقه‌ای عالی با امکان پیشرفت زیاد را دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از افزایش قیمت ملک در کلیه املاک چیتگر نسبت به خرید اقدام فرمایید. در این مقاله تخصصی از سایت فایل ۲۲ شما را به طور کامل با املاک موجود در این منطقه آشنا خواهیم نمود؛ پس تا پایان همراه ما بمانید.

764D2F9D 00F6 439E 8A8F 76560A99C91D

معرفی منطقه ۲۲ تهران

تهران این شهر پایتخت‌نشین به دلیل جمعیت بسیار زیادی و رو به افزایشی که دارد از مناطق مختلفی تشکیل شده است که یکی از جدید‌ترین مناطق نو‌ساز و بکر آن؛ منطقه ۲۲ یا همان چیتگرمی‌باشد که املاک منطقه ۲۲ به دلیل افزایش امکانات رفاهی و گردشگری روز به روز در حال توسعه و پیشرفت هستند. در داخل این منطقه که دارای پهنه های مختلف شامل پهنهA ، پهنه B ، پهنه C ،پهنه D یا همان پهنه طبیعت و محله‌های بسیار مختلفی همچون شهرک نسیم، شهرک دانشگاه صنعتی شریف، شهرک کوهستان، شهرک چیتگر، شهرک شهید خزایی، شهرک اسکان سبز، شهرک معلم، شهرک امید دژبان، شهرک نگین غرب، شهرک هوانیرو، شهرک شهید باقری وجود دارند.

هم‌چنین از دیگر شهرک‌های موجود در املاک منطقه ۲۲ می‌توان به مواردی همچون شهرک یاس، کوثر، شهاب، آزاد‌شهر، لاله، جهاد‌گران، پیکان‌شهر، دهکده المپیک، زیبادشت پایین و غیره اشاره کرد. در داخل هر کدام از شهرک‌های یادشده مجتمع‌های مختلف تجاری، مسکونی، ویلایی و مغازه‌های مختلف و حتی زمین‌های در حال فروش بسیار زیادی وجود دارند که روز به روز به قیمت و پیشرفت آن‌ها افزوده می‌گردد. شما عزیزان می‌توانید برای مشاهده تمامی فایلینگ در تک تک شهرک‌های ذکر شده واقع در غربی‌ترین منطقه تهران یا همان املاک منطقه ۲۲ به سایت آنلاین املاک فایل ۲۲ سر بزنید و به کمک مشاورین تخصصی و زبده حاضر در مجموعه نسبت به انتخاب، خرید و یا سرمایه‌گذاری متناسب با بودجه خود اقدام فرمایید.

چرا منطقه ۲۲ تهران انقدر مطرح و پر‌طرفدار است؟

اگر اهل تهران باشید حتما نام منطقه ۲۲ یا همان چیتگر بسیار به گوش شما عزیزان خورده است؛ چرا که در داخل این منطقه مجتمع‌های بسیار مختلف نو و یا در حال احداث یا گود‌برداری مختلفی وجود دارند.

از طرفی تمامی املاک منطقه ۲۲ تهران در همه پهنه ها بخصوص پهنه D به دلیل همجواری با پارک ملی گیاهشناسی، دریاچه چیتگر، پارک جنگلی دوشان دره و هم‌چنین لتمان کن دارای آب و هوایی بسیار مطلوب هستند. اگر تحت هر شرایطی نمی‌توانید از شهر پر دود و شلوغ تهران با ترافیک آزار‌دهنده به شهر دیگری مهاجرت کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم همین حالا به سایت فایل ۲۲ مراجعه کنید و از املاک منطقه ۲۲ دیدن فرمایید؛ زیرا آب و هوا مطلوب، عدم ترافیک سنگین، امکانات بسیار بی‌شمار این منطقه باعث جلوگیری از ابتلا شما به بیماری‌های ریوی و قلبی می‌گردد.

جالب است بدانید که تقریبا ۹۰ درصد مجتمع‌ها و شهرک‌های موجود در منطقه ۲۲ توسط سازمان‌های مختلف بخش خصوصی و با هدف خانه‌دار کردن پرسنل خود ایجاد گشته‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به شهرک چیتگر یا همان شهرک امام رضا(ع) که توسط نیروی ارتش بنا شده است و دارای پنج پهنه مختلف است؛ اشاره نمود. از دیگر سازمان‌های خصوصی که اقدام به ساخت ملک در املاک ۲۲منطقه نموده‌اند؛ می‌توان به خانه سینما، کارکنان مجلس، کارکنان بهشت زهرا(س)، سازمان برنامه و بودجه، سازمان آتش‌نشانی، خادمین شهرداری، کادر همراه اول و نیروی خدوم انتظامی اشاره کرد.

1C1F04C2 6664 4E6E A836 5345D924Baae

معرفی امکانات بی‌شمار منطقه ۲۲

هر چقدر که بخواهیم در رابطه با امکانات بی‌‌شمار منطقه ۲۲ صحبت کنیم کم گفته‌ایم ؛ زیرا به قدری این منطقه از امکانات بالایی برخوردار است که زبان از بیان تمامی آن‌ها قاصر است و در زیر تنها به بررسی مهم‌ترین این امکانات موجود در املاک منطقه ۲۲ خواهیم پرداخت.

امکانات تفریحی: اگر دلتان می‌خواهد سر صبح پیاده‌روی کرده یا در فضایی سر‌سبز ورزش کنید و یا اهل گردش و رفتن به بازار و پیک‌نیک هستید بایستی بگوییم که در منطقه ۲۲ تعداد بسیار زیادی پارک، فضای سبز، مجتمع گردشگری نظیر بازار، شهر‌بازی، دریاچه و بازار وجود دارد. در نتیجه اهالی تک تک شهرک‌ها می‌توانند بدون نگرانی از نداشتن سرگرمی نهایت لذت را ببرند که از جمله این موارد می‌توان به پارک جنگلی چیتگر، دریاچه چیتگر، بوستان جوانمردان ایران، شهر‌بازی هزار و یک شب، پارک آبی او پارک، پارک آبشار تهران، ایران مال، رزمال، مجتمع خرید گلستان خیام و طوبی خرید اشاره نمود. البته تمامی مواردی که اشاره نمودیم تنها بخشی از امکانات تفریحی و گردشگری موجود در املاک منطقه ۲۲ می‌باشد.

امکانات درمانی: برخی افراد به دلیل عدم وجود امکانات درمانی مناسب قید خرید یا رهن ملک در این منطقه را می‌زنند که بایستی بگوییم که این حرف اصلا صحت ندارد؛ چرا که در منطقه ۲۲ درمانگاه‌ها و مراکز درمانی بسیار زیادی مانند درمانگاه امام رضا(ع)، درمانگاه المهدی(عج)، درمانگاه خاتم الانبیا(ص)، درمانگاه خیریه ایران خودرو، درمانگاه سه باب، درمانگاه ایرانیان و غیره وجود دارد که نیاز تمامی اهالی شهرک‌های مختلف را تامین نموده‌ است. شما در حال مطالعه مقاله املاک منطقه ۲۲ تهران از سایت فایل ۲۲ هستید.

از جمله دیگر امکانات این منطقه پر‌طرفدار می‌توان به وجود ایستگاه‌های مترو و اتوبوس متعدد، ایستگاه‌‌عای تاکسی‌رانی، مدارس بسیار زیاد و مراکز آموزشی متعدد نظیر امید اسلام۱، فدک، امیدان آینده، تهذیب، شهدای پاسدار، حافظ، حجاب و غیره اشاره کرد. با خرید یا اجاره ملک در املاک منطقه ۲۲ تهران دیگر برای رفتن به سینما نیاز به سپری‌ کردن ترافیک زیادی نیست؛ چرا که در این منطقه بزرگ و پر‌ وسعت سینما‌‌های بسیار متعددی نظیر شاهد، قدس، سمرقند، کوروش، عصر جدید، ماندانا، ایران، کارون، فرخ، مگامال، دهکده، جوانمردان و غیره بنا شده‌اند.

5E820F44 2Dd1 42F1 8Ff0 8885983003C8

چرا منطقه ۲۲ را برای سکونت انتخاب نماییم؟

ترافیک روان و سبک، خوش آب و هوا بودن، امکانات رفاهی، تفریحی، گردشگری متعدد و هم‌چنین نوساز بودن منازل این منطقه را به یک منطقه پر‌طرفدار برای سکونت تبدیل نموده است. همان‌طور که اشاره نمودیم شهرک‌های مختلفی در این منطقه وجود دارند که هر کدام برای کارکنان ارگان خاصی طراحی شده‌اند.

اگر قصد سرمایه‌گذاری، خرید ملک، زمین برای سکونت را دارید بایستی اقدام به پیدا کردن یک واحد یا مغازه متناسب با بودجه و نیاز خود در املاک منطقه ۲۲ باشید.

چگونه اقدام به خرید یا اجاره ملک در این منطقه نماییم؟

جست‌و‌جو به تنهایی در سرتاسر این منطقه بزرگ و پیدا کردن مالک هر ملک کار چندان آسانی نیست که بهترین راه حل برای انجام آن مراجعه به یک سایت املاک معتبر با ساپورت تمامی این شهرک‌ها می‌باشد. شما می‌توانید از سایت فایل ۲۲ و همکاران و مشاورین متخصص حاضر در مجموعه برای پیدا کردن یک فایل مناسب در حوزه املاک منطقه ۲۲ اقدام فرمایید؛ زیرا این سایت کلیه املاک این منطقه را تحت پوشش خود قرار داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت تخصصی املاک فایل ۲۲ سر بزنید. سال‌ها تجربه موفقیت‌آمیز در این منطقه سبب تیدیل سایت ما به سایت مورد علاقه شما شده است.

دیدگاهتان را بنویسید