مانتو، جزء همیشگی لباس‌های زنانه

در این مقاله شما را راهنمایی کردیم تا بهترین انتخاب را از بین مانتو های موجود در بازار داشته باشید!

به جرات می‌توان گفت که امروزه مانتو جزء ثابت و همیشگی لباس‌های زنانه است. قطعا هر خانمی با هر تیپ و استایلی، برای هر موقعیت و مکانی مانتوهای جذاب و خاصی دارد. مانتو یکی از متنوع‌ترین لباس‌های زنانه است که در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شود. خرید مانتو همیشه یکی از دغدغه‌های خانم‌ها در هنگام خرید لباس‌های زنانه است؛ زیرا به دلیل تنوع بسیار زیاد در مدل و طرح که به آن اشاره شد، خانم‌ها در هنگام خرید مانتو کمی سردرگم شده و نمی‌دانند که دقیقا کدام مدل مانتو مناسب استایل و ظاهر آن‌ها است. از مدل‌های متنوع مانتو می‌توان به مانتو مجلسی، مانتو کتی، مانتو اداری، مانتو اسپرت و مانتو دانشجویی اشاره کرد. همچنین مدل‌های مختلف مانتو متناسب با آب و هوای فصول مختلف سال وجود دارد که شامل مانتو بهاره، مانتو تابستانی، مانتو پاییزه و مانتو زمستانی می‌شود. قبل از خرید لباس زنانه از جمله مانتو، بهتر است که کمی وقت گذاشته و با ویژگی‌های هر کدام از مدل‌ها آشنا شوید و در نهایت بتوانید بین یکی از مدل‌ها، مانتوی مناسب با تیپ و ظاهر خود را انتخاب کرده و اقدام به خرید مانتو زنانه کنید.

خرید اینترنتی مانتو

 

با انتخاب مانتو مناسب استایل خود را ارتقا دهید

هر خانمی که به تیپ و استایل و شیک پوشی خود اهمیت می‌دهد، همیشه سعی دارد تا لباس‌های خود را متناسب با موقعیت و مکانی که قصد حضور در آن را دارد انتخاب کند و با این کار، ظاهری شیک و خاص از خود به نمایش بگذارد. شما به عنوان یک خانم باید ظاهر و پرستیژ خود را در مکان‌های مختلف با پوشیدن لباس‌های مناسب و خاص حفظ کنید. امروزه پوشاک و استایل در بین خانم‌ها به شدت مورد توجه قرار گرفته است و مانتو یکی از مهم‌ترین لباس‌های زنانه است که موفق شده سهم زیادی را در بازار مد و پوشاک به خود اختصاص بدهد. شما باید بتوانید مدل و طرح و رنگ مانتوی خود را با سایر لباس‌هایتان ست کرده و یک تیپ و استایل شیک و خاص برای خود ایجاد کنید. از آنجا که مانتو از اصلی‌ترین لباس‌های زنانه محسوب شده و دارای مدل‌ها و طرح‌های بسیار گوناگون در رنگ بندی‌های متنوع است، ممکن است کمی شما را در انتخاب مدل مد نظرتان با مشکل مواجه کند. همانطور که در مقدمه اشاره کردیم، مدل‌های مانتو شامل اداری، اسپرت، دانشجویی، کتی، مجلسی و مانتوهای فصلی است. از این رو در این مقاله قصد داریم به معرفی مدل‌های مختلف مانتو زنانه و ویژگی‌های هر یک بپردازیم و در نهایت نکات مهمی برای خرید مانتو زنانه خدمت شما گفته خواهد شد.

 

 

معرفی ۶ مدل مانتو برای شیک پوشان

در ادامه به شما ۶ مدل از محبوب‌ترین مدل مانتوهای زنانه را معرفی می‌کنیم. به ویژگی‌های هر مدل مانتو دقت کنید تا در نهایت بتوانید مدل مناسب با سلیقه و استایل خود را انتخاب کرده و اقدام به خرید مانتو زنانه کنید.

خرید مانتو تابستانی

 

مانتو اداری، انتخابی خاص برای محل کار

محیط رسمی و اداری مستلزم داشتن یک استایل و ظاهر رسمی و شیک است. مانتو اداری یکی از انواع مدل مانتو است که مناسب محیط‌های رسمی و محل کار است. مانتو اداری در مقایسه با سایر مانتوها تفاوت‌هایی داشته و در کل طراحی ساده‌تری نسبت به آن‌ها دارد. در طراحی و تولید مانتو اداری بیشتر از الگوهای کلاسیک استفاده شده و یک استایل رسمی و بسیار شیک برای شما به ارمغان می‌آورد که مناسب محیط رسمی محل کار است. مانتو اداری حالت آزاد داشته، به این گونه که نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد است. همچین این مانتو زنانه قد بلندی داشته و آستین‌های آن نیز بلند است تا ظاهر رسمی شما را حفظ کند. از آنجا که مانتو اداری مناسب محیط‌های رسمی بوده و در ادارجات و محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرد، حالت راحتی داشته و به شما آزادی عمل بیشتری می‌دهد. مانتو اداری در رنگ‌های متنوعی تولید و عرضه می‌شود؛ اما از آنجا که در محیط‌های رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد، بیشتر از رنگ‌های تیره آن استقبال می‌شود. خرید مانتو اداری با رنگ‌های خاص و چشم نواز مشکی، طوسی، سرمه‌ای و زرشکی طرفداران بسیار زیادی دارد. مانتو اداری در عین سادگی، طراحی بسیار زیبا و شیکی داشته و یک ظاهر آراسته برای شما به  همراه دارد. اگر شما یک خانم شاغل بوده و به استایل خود در محل کارتان اهمیت می‌دهید، حتما مانتو اداری را امتحان کنید.

خرید مانتو اداری

 

مانتو مجلسی، استایلی خاص و شیک در مجالس و مهمانی‌ها

لباس شما در مجالس خاص و مهمانی‌ها باید با سایر لباس‌ها متفاوت باشد. مانتو مجلسی استایلی رسمی و شیک و ظاهری سنگین برای شما در مجالس و مهمانی‌ها به ارمغان می‌آورد. در طراحی مانتو مجلسی از پارچه‌هایی استفاده می‌شود که از قابلیت ایستایی خوبی برخوردار باشند تا به خوبی و صاف و منظم در تن شما بایستد. همچنین در تولید و طراحی مانتو مجلسی از گلدوزی، گیپور دوزی و جواهر دوزی استفاده می‌شود که به زیبایی و شیک بودن هرچه بیشتر مانتو مجلسی می‌افزاید. از آنجا که این مدل مانتو در مجالس و مهمانی‌ها کاربرد دارد، زیبایی و جلوه آن در مقایسه با سایر مدل‌های مانتو زنانه بیشتر است. به طور مثال در مانتوهای مجلسی از دکمه و سر آستین‌های شیک و زیبایی استفاده شده که در سایر مدل‌های مانتو اینگونه نیست. مانتو مجلسی در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شود. در بعضی از مدل‌های آن از سنگ و جواهرات خاصی استفاده می‌شود که باعث خاص بودن و زیبایی هرچه بیشتر ظاهر مانتو می‌شود. شما می‌توانید به راحتی مانتو مجلسی را با سایر لباس‌های مجلسی خود ست کرده و یک تیپ و استایل شیک و سنگین برای خود ایجاد کنید. بنابراین اگر به دنبال یک لباس مناسب و سنگین و شیک برای مجالس خاص و مهمانی‌هایی مانند مجالس عقد و عروسیی هستید، خرید مانتو مجلسی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما باشد.

 

 

مانتو اسپرت، لباسی راحت و جوان پسند

امروزه خانم‌های جوان و نوجوان توجه بسیار زیادی به تیپ و استایل خود در موقعیت و محیط‌های مختلف دارند. یکی از لباس‌هایی که در بین جوانان و نوجوانان بسیار محبوب بوده و اخیرا نیز مورد توجه و استقبال بیشتری قرار گرفته است، مانتو اسپرت است. در کل می‌توان گفت که تیپ و استایل اسپرت طرفداران بسیاری در بین خانم‌های جوان داشته و سهم زیادی از بازار لباس‌های زنانه را به خود اختصاص داده‌اند. خانم‌های جوان وقت و هزینه زیادی را صرف خریدن لباس‌های اسپرت می‌کنند. یکی از این لباس‌ها مانتو اسپرت است. مانتو اسپرت دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ است که شما می‌توانید مدل‌های جذاب آن را با سایر لباس‌های خود مثل کیف کفش به راحتی ست کنید. طراحی مانتوهای اسپرت به گونه‌ای است که در هنگام استفاده از آن راحتی زیادی را احساس می‌کنید. ترکیب یک مانتو و شلوار اسپرت برای استفاده‌های روزمره، یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شماست. البته به دلیل تنوع بسیار زیاد در طرح و مدل، مانتو اسپرت کاربردهای بسیاری گوناگونی داشته و در موقعیت و مکان‌های مختلفی می‌توان از آن استفاده کرد. مانتو اسپرت در مدل‌های مختلف جلو باز و جلو بسته، آستین بلند و آستین کوتاه و همچنین قد بلند و کوتاه عرضه می‌شود و شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید. اگر به دنبال یک لباس شیک و راحت برای استفاده‌های روزمره، دورهمی‌های دوستانه و گردش هستید، خرید مانتو اسپرت می‌تواند نیاز شما را برطرف کند.

خرید مانتو اسپرت

 

مانتو دانشجویی، استایلی رسمی برای دانشگاه

امروزه یکی از دغدغه دختران شیک پوش، پیدا کردن مانتوی مناسب برای محیط دانشگاه است. از آنجا که قوانین خاصی برای پوشش دختران در محیط دانشگاه وجود دارد، انتخاب مانتو کمی سخت به نظر می‌آید. مانتو دانشجویی این مشکل را برای دختران دانشجو حل کرده است. مانتو دانشجویی از طراحی زیبا و شیکی برخوردار است و در عین اینکه طراحی رسمی و زیبایی دارد، با قوانین پوشش دانشگاه نیز تطابق دارد. طراحی مانتو دانشجویی معمولا به این گونه است که قد بلندی داشته و جلو باز نیستند، همچنین آستین‌های بلندی داشته و دکمه دار هستند. همانطور که گفته شد، مانتوی دانشجویی در عین رسمی بودن و طراحی ساده، استایل بسیار شیک و جذابی را برای شما دختران دانشجو به همراه دارد. از آنجا که دانشجویان ساعات زیادی از وقت خود را در دانشگاه سپری می‌کنند، طراحی مانتو دانشجویی به گونه‌ای است که در آن احساس راحتی کرده و در استفاده بلند مدت اذیت نمی‌شوید. بهتر است در انتخاب و خرید مانتو دانشجویی دقت داشته باشید که پارچه آن از کیفیت خوبی برخودار باشد تا در استفاده طولانی آسیب نبیند. بنابراین اگر شما نیز دانشجو هستید و به دنبال یک استایل مناسب و شیک می‌گردید، پیشنهاد ما به شما مانتو دانشجویی است.

 

 

مانتو کتی، شیک پوشی با سبکی کلاسیک

یکی از مدل‌های مانتو که اخیرا مورد استقبال زیادی قرار گرفته و طرفداران زیادی نیز پیدا کرده ‌است، مانتو کتی است. مانتو کتی دارای سبکی کلاسیک است و همانطور که از نام آن مشخص است، طراحی آن از کت‌های مردانه الگو بردای شده است و می‌توان گفت ترکیبی از کت و مانتو است. یکی از ویژگی‌های مهم و بارز مانتو کتی این است که در عین زیبایی و شیک بودن، طراحی کلاسیک و رسمی داشته و یک استایل بسیار شیک و خاصی را برای شما ایجاد می‌کند. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد مانتو کتی می‌توان به قابلیت بالای آن در ست کردن با سایر لباس‌های زنانه اشاره کرد که این مورد بسیار مورد توجه خانم‌ها است. مانتو کتی با استایل رسمی و سنگینی که دارد، یک انتخاب بسیار مناسب برای مجالس و مهمانی‌های خاص، قرارهای رسمی و حتی محیط کار است. مانتو کتی با استایل اسپرت نیز وجود دارد که برای جوانان و نوجوانان یک گزینه بسیار مناسب به حساب می‌آید و ترکیبی از استایل کلاسیک و مدرن را برای آن‌ها به همراه دارد. در طراحی مانتو کتی از پارچه‌هایی استفاده می‌شود که آهار دار بوده و مانند کت‌های مردانه به شکل مناسبی در تن شما بایستد. از پارچه‌هایی که در تولید مانتو کتی استفاده می‌شود می‌توان به پارچه‌های فاستونی، کتان، کرپ و مخمل اشاره کرد. اگر به دنبال استایلی رسمی و در عین حال شیک هستید، می‌توانید به خرید مانتو کتی فکر کنید!

قیمت مانتو کتی

 

مانتوهای فصلی

یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که در هنگام خرید هر لباسی باید به آن توجه کنیم، آب و هوای فصلی است که قصد داریم لباس‌مان را در آن فصل بپوشیم. خرید مانتو نیز از این قاعده مستثنی نیست. همانطور که گفته شد مانتو از اجزای اصلی لباس زنانه محسوب می‌شود و در مورد تناسب با آب و هوا، توجه ویژه‌ای باید به آن شود. اکثر مدل مانتوهایی که بالاتر درباره آن‌ها صحبت شد، با طراحی‌ها و جنس پارچه‌های مختلف، متناسب با فصل‌های مختلف و آب و هوا‌ی آن فصل وجود دارند. به طور مثال مانتوهایی با طراحی جلو باز بیشتر برای روزهای گرم سال یعنی اواخر فصل بهار و فصل تابستان متناسب هستند. جنس پارچه به کار رفته در تولید و دوخت مانتو، فاکتور مهمی برای تعیین تناسب مانتو با آب و هوای فصل است. پارچه‌های جین، چرم و پشم و همچنین پارچه‌های خزدار به دلیل ضخامت و عایق بودن در برابر سرما، مناسب روزهای سرد پاییز و زمستان هستند. از طرف دیگر پارچه‌های نخی و فاستونی به دلیل سبکی و لطافتی که دارند برای روزهای گرم تابستان گزینه مناسبی به شمار می‌روند. بعضی از پارچه‌ها را می‌توان برای همه فصول استفاده کرد. به طور مثال پارچه مخمل با ضخامت‌های مختلفی تولید می‌شود که می‌توان از مدل‌های ضخیم‌تر آن برای روزهای پاییزی و حتی زمستانی استفاده کرد. پس توجه داشته باشید که در هنگام خرید مانتو علاوه بر زیبایی و استایل آن، به تناسب آن با آب و هوای فصل مورد نظر نیز توجه کنید.

 

 

چند توصیه مهم برای خرید بهتر مانتو

در ادامه به نکات مهمی که در هنگام خرید مانتو زنانه حائز اهمیت هستند، می‌پردازیم. بهتر است شما عزیزان این نکات را هنگام خرید مانتو در نظر داشته باشید تا بتوانید مناسب‌ترین مدل مانتو را بر اساس استایل و سلیقه خود انتخاب کرده و اقدام به خرید مانتو کنید. از این نکات می‌توان به  طرح و مدل، موقعیت و مکان، سایز و اندازه، رنگ مانتو، کیفیت دوخت، جنس پارچه مانتو، راحتی و قیمت مانتو اشاره کرد. در ادامه چند مورد از این نکات را خدمت شما توضیح می‌دهیم.

 

 

توجه به طرح و مدل مانتو

در هنگام خرید هر لباسی از جمله مانتو باید به طرح و مدل آن توجه کرده و مدلی را انتخاب و خرید کنید که متناسب با تیپ و استایل شما باشد. همچنین در این مورد باید به سلیقه خود نیز توجه داشته باشید. مورد دیگری که در انتخاب طرح و مدل مانتو باید مد نظر داشته باشید، مدل سایر لباس‌های شما است؛ زیرا شما قرار است مانتوی خود را با لباس‌های دیگرتان ست کنید.

 

 

سایز و اندازه مناسب خود را انتخاب کنید

در هنگام خرید مانتو به اندام و قد و هیکل خود توجه داشته باشید. بهتر است مانتویی را انتخاب کنید که سایز آن مناسب شما بوده و خیلی تنگ یا خیلی گشاد نباشد. البته بعضی‌ها تیپ و استایل اسپرت را می‌پسندند و بنابراین بیشتر از لباس‌های اسپرت که حالت جذب دارند استفاده می‌کنند. در نهایت می‌توان گفت که در هنگام خرید مانتو، به سایز و اندازه آن دقت کافی داشته باشید و مانتویی مناسب شما است که شما در آن احساس راحتی کنید.

 

 

مانتوی خود را چه رنگی انتخاب کنم؟

یکی از دغدغه‌های همیشگی در هنگام خرید لباس، انتخاب رنگ آن است. در ست کردن لباس‌ها با یکدیگر، علاوه بر طرح و مدل باید به رنگ آن‌ها نیز توجه کرد تا لباس‌های شما یک تناسب و همخوانی هم از نظر طرح و هم از نظر رنگ داشته باشند. نکته دیگری که در مورد رنگ مانتوی خود باید مورد توجه قرار دهید، رنگ پوست و موی شما است. رنگ پوست و موی شما نیز بخشی از ظاهر شما را تشکیل می‌دهند و تناسب رنگ مانتو با رنگ پوست و مو، باعث زیبایی و آراستگی هرچه بیشتر شما می‌شود.

 

 

به جنس پارچه مانتو توجه کنید

در رابطه با جنس پارچه مانتو مورد نظر خود یکی از مواردی که باید به آن دقت کنید، تناسب آن با آب و هوای فصل است که در بخش مانتوهای فصلی به آن اشاره کردیم. نکته دیگر مرغوبیت جنس پارچه است که هرچه پارچه به کار رفته در مانتو از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، مانتوی شما عمر مفید بیشتری خواهد داشت.

 

 

مانتو را با قیمت مناسب خریداری کنید

بهتر است از فروشگاه‌هایی اقدام به خرید مانتو مورد نظر خود کنید که قیمت مناسبی را به شما ارائه بدهند. کیفیت مطلوب در کنار قیمت مناسب یک تجربه خرید موفق و دلچسب را برای شما به همراه خواهد داشت. فروشگاه‌های اینترنتی یکی از مواردی هستند که شما می‌توانید در آنها مانتوی مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی مانتو سیتی یکی از این فروشگاه‌ها است که ارائه دهنده مدل‌های متنوع مانتو با کیفیت و قیمت مناسب است. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاه به نشانی mantocity.com اقدام به خرید مانتو مورد نظر خود کنید.

 

 

پرسش و پاسخ

انواع مدل‌های مختلف مانتو کدام‌ها هستند؟

مانتو زنانه مدل‌های بسیار متنوعی دارد. از معروف‌ترین‌های آن می‌توان به مانتوهای اداری، مجلسی، دانشجویی، اسپرت و کتی اشاره کرد.

 

در هنگام خرید مانتو به چه نکاتی باید توجه کنم؟

بهتر است در هنگام خرید مانتو به نکاتی مانند طرح و مدل، سایز و اندازه، رنگ مانتو، جنس پارچه و قیمت آن توجه کنید تا یک خرید مطمئن و موفق داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید