بهترین محصولات مراقبت از پوست
معرفی کسب و کار

معرفی بهترین محصولات مراقبت از پوست ۲۰۲۳

بهمن ۲۹, ۱۴۰۱ 5۰256

به عنوان یک مشاور پوستی یک سوال مهم از شما دارم! وقتی کسی را می بینید، کدام ویژگی ظاهری از چهره او بیشتر برایتان جلب توجه می کند؟ من همیشه این سوال را از افراد می پرسم. پاسخ ها جالب است. اما جالب تر اینکه یکی از پر تکرار ترین پاسخ ها پوست است! بله پوست! به همین دلیل است که مردم کل دنیا همیشه در تب و تاب بهبود سلامت و زیبایی پوست خود هستند تا جذاب تر به نظر برسند.ما مشاورین تیم محصولات پوستی سایت گیلاسک همواره تحقیقات مختلفی را انجام می دهیم.

در تحقیق آخر که مربوط به شناسایی بهترین محصولات پوستی بوده است، معیارهای مختلفی را در نظر گرفته ایم. این یکی از هیجان انگیزترین تحقیقات من بود. با من همراه باشید تا شما را با یکی از بهترین دستاورد تحقیقات اخیرم آشنا کنم!

بهترین محصولات مراقبت از پوست

عوامل موثر بر سلامت پوست

به نقل از فروشگاه اینترنتی گیلاسک اگر چه عوامل زیادی مانند ورزش، ژنتیک، تغذیه و …. بر سلامت از پوست موثر هستند. اما بگذارید خیالتان را راحت کنم! حتما تا به حال با افرادی مواجه شده اید که می گویند جوش در خانواده ما ژنتیکی است! و هیچ تلاشی برای درمان آن نمی کنند! این پاسخ تا حد کمی درست است،

اما طبق جدیدترین تحقیقات کارشناسان، جوش و لکه های پوستی تا ۹۰ درصد قابل درمان هستند! این یک پاسخ الهام بخش برای مردم جهان بود! و البته باعث شد افراد تنبل و بی برنامه ای که از پوست خود مراقبت نمی کنند، دیگر هیچ بهانه ای نداشته باشند!

یکی از موثرترین راه ها برای بهبود سلامت پوستی، مراقبت های روزانه از آن است. پوست مانند نوزادی است که نیاز به رسیدگی دارد. به همین دلیل است که کارشناسان پوستی همواره از مردم می خواهند که روتین پوستی داشته باشند! اما ایا از هر محصولی می توان استفاده کرد؟ مسلما خیر! فراموش نکنید که پوست شما فاخرترین لباس شماست! همواره تحقیق کنید تا از بهترین برندهای جهانی مانند برند نوتروژینا، برند کلینیک، برند بادی شاپ، اوردینری و … استفاده کنید.

چرا که طبق تحقیقاتی که ما انجام داده ایم، میزان فروش و محبوبیت این برندها در سایت های معتبری مانند ترب، گیلاسک، آمازون، دیجی کالا و … بسیار بالا و راضی کننده بوده است. لطفا سردرگم نشوید. در بخش های زیر اطلاعات بیشتری از این برندها و بهترین محصولات معجزه انگیز آنها بدست می آورید. محصولاتی مانند شوینده نوتروژینا ، تونر بادی شاپ ، آبرسان کلینیک و روشن کننده اولاین. با گیلاسک همراه باشید!

در بخش زیر لیستی از بهترین محصولات پوستی در روتین روزانه استفاده می شوند و مورد تایید کارشناسان پوستی قرار گرفته اند را مشاهده می کنید:

  • تونر بادی شاپ
  • کرم دور چشم آل ابوت کلینیک
  • دورچشم هیدروفیلر کلینیک
  • آبرسان ۱۰۰ ساعته کلینیک
  • شوینده ضد جوش نوتروژینا
  • کرم دبل وایت اولاین
  • کرم ویتامین سی اولاین
  • کرم روشن کننده بدن اولاین

اما اجازه بدهید قبل از توضیح عملکرد این محصولات فوق العاده، شما را از اهمیت و مراحل روتین پوستی آگاه کنیم…

اهمیت روتین پوستی

این واژه شاید خیلی تکراری باشد و بارها در فضاهای مجازی و اینترنت آن را شنیده باشید. اما چرا تا این حد تاکید می شود؟ اصلا به چه معناست؟ اگر بخواهم به زبان ساده بگویم روتین پوستی به معنای مراقبت روزانه و همیشگی از پوست است تا سلامت آن تامین شده و نشانه های جوش و لک و چین و چروک در آن، تا حد امکان کاهش یابد. بسیار تهوع آور است اگر بدانید که چه میکروب های گوناگون ناشی از آلودگی ها، سلول های مرده پوست، تعریق و لوازم آرایشی و … بر روی پوست نشته و سلامت آنرا به خطر می اندازند.

بنابراین باید پوست خود را دائما مورد شستشو قرار داده و برای جلوگیری از جوش و همچنین خشکی آن از تونر ها و آبرسان ها استفاده کنیم. لطفا سردرگم نشوید. ما طبق نظرات کاربران جهانی از معتبرترین وب سایت ها و پرسش از متخصصان به یک نتیجه متمرکز رسیده ایم و با کمال میل این نتایج را در اختیار شما قرار می دهیم. اگر می خواهید یک روتین پوستی داشته باشید مراحل آن به شرح زیر است.

در بخش زیر مراحل دقیق روتین پوستی و بهترین محصولی که به تایید متخصصان پوستی در آمده است را مشاهده می کنید:

روتین پوستی

مراحل روتین پوستی+ بهترین محصولات

  1. شستشوی صورت: جهت از بین رفتن آلودگی ها و آمادگی برای جذب بهتر محصولات

بهترین محصول مورد تایید متخصصان: شوینده نوتروژینا گیلاسک

  1. استفاده از تونر : جهت کنترل ph پوست و جلوگیری از بروز جوش

بهترین محصول مورد تایید متخصصان: تونر بادی شاپ گیلاسک

  1. استفاده از آبرسان: جهت آبرسانی به لایه های پوستی و جلوگیری از خشکی و چین و چروک

بهترین محصول مورد تایید متخصصان: آبرسان کلینیک گیلاسک

  1. کرم های دور چشم: جهت از بین بردن چین و چروک و پف و تیرگی اطراف آن

بهترین محصول مورد تایید متخصصان: کرم دور چشم آل ابوت کلینیک و دور چشم هیدروفیلر کلینیک

  1. استفاده از مرطوب کننده: جهت رطوب رسانی به پوست و جلوگیری از خشکی و از دست رفتن رطوبت

بهترین محصول مورد تایید متخصصان: مرطوب کننده نوتروژینا

  1. درمان لک و جوش: جهت از بین بردن و همچنین جلوگیری از لک و انواع جوش

بهترین محصول مورد تایید متخصصان: برند نوتروژینا و اوردینری، روشن کننده اولاین

  1. استفاده از ضد آفتاب: جهت جلوگیری از اشعه های خطرناک و لک و تیرگی پوست

بهترین محصول مورد تایید متخصصان: ضد آفتاب نوتروژینا و برندهای بایودرما، سیمپل و …

بهترین محصولات مراقبت پوستی

در لیست زیر تعدادی از بهترین محصولات پوستی را مشاهده می کنید که بر اساس فاکتورهایی مانند تایید کارشناسان، رضایت مصرف کنندگان، ترکیبات طبیعی، اثرگذاری بر روی پوست، عدم حساسیت و … انتخاب شده اند:

تونر بادی شاپ گیلاسک

تونر بادی شاپ:

بعد از شستشو ph پوست کمی تغییر می کند به همین دلیل استفاده از تونر توصیه می شود. تونرها با کنترل ph پوستی ، جان تازه ای به آن بخشیده و از بروز جوش ها جلوگیری می کنند. تونر بادی شاپ یکی از تونرهای انگشت شماریست که به تعداد متخصصان پوستی زیادی در آمده است. تونر بادی شاپ گیلاسک را می توانید با مناسب ترین قیمت از وب سایت تهیه نمایید.

شوینده نوتروژینا:

همانطور که گفته ایم در طول روز آلودگی های بسیار زیادی روی پوست می نشیند که سلامت آنرا به خطر می اندازد. ترکیب تعریق، با سلول های مرده پوستی و گرد و غبار میکروسکوپی و لوازم آرایشی و … باعث ایجاد لک و جوش می شوند. اولین مرحله از روتین پوستی شستشوی صورت با یک شوینده مناسب است.

توصیه می شود که در دو نوبت صبح و شب پوست خود را مورد شستشو قرار دهید. شوینده نوتروژینا که در انواع مختلف ژل و اسکراب و میسلار واتر و … تولید می شود، یکی از مورد تایید ترین محصولاتی است که کارشناسان آنرا توصیه می کنند. شما می توانید شوینده نوتروژینا گیلاسک را تهیه نمایید. چرا که گیلاسک وارد کننده بدون واسطه بهترین برندها و محصولات جهانی می باشد.

آبرسان کلینیک:

حتما می دانید که پوست بعد از ۳۰ سالگی، تولید کلاژن را کاهش داده و با خشکی و دهیتراته شدن، روند پیری را آغاز می کند. به همین دلیل آبرسان ها تولید شده اند تا با آبرسانی به پوست، روند پیری را تا حد زیادی به تعویق اندازند. آبرسان کلینیک یکی از محبوب ترین آبرسان هایی است که در سراسر جهان به فروش رسیده و متخصصان پوستی آن را تایید کرده اند.

محصولات پوستی

آبرسان کلینیک یک محصول نیست بلکه در انواع زیادی تولید شده است و شما می توانید با توجه به شرایط پوستی خود یکی از آنها را برگزینید. شما می توانید آبرسان کلینیک را از سایت گیلاسک تهیه نمایید…

روشن کننده اولاین:

به جرات می توان اولاین را بهترین برندی نامید که در تهیه محصولات روشن کننده پوست بسیار موفق عمل کرده است. روشن کننده اولاین که در انواع مختلف تولید می شود، با عمکردی مشابه لیزر درمانی و در بازه زمانی کوتاهی، پوست را روشن کرده و طراوت خاصی به ان می بخشد.

اولاین روشن کننده های زیادی با عمکردهای متفاوت دارد که هر کدام از آنها نتایج مشابهی دارند و انتخاب آن به سلیقه شما بستگی دارد. این محصولات همچنین برای روشن ساختن لکه ها و آفتاب سوختگی بسیار موثر عمل می کنند. شما می توانید روشن کننده اولاین را از سایت گیلاسک و با کمترین قیمت تهیه نمایید.

کرم دور چشم آل ابوت کلینیک:

کرم دور چشم آل ابوت کلینیک، یکی از محبوب ترین کرم های دور چشم محسوب می شود. که بافتی سبک و زود جذب دارد. این کرم برای انواع پوست ها مناسب است و در ترکیبات این کرم از عصاره زیتون و کافئین و عصاره برگ چای سبز استفاده شده است که ترکیبات آبرسان قوی نیز می باشد. و باعث کاهش تیرگی زیر چشم، کاهش پف زیر چشم شده و برطرف کننده خطوط و چروک سطحی پوست می باشد.

دورچشم هیدروفیلر کلینیک

پوست دور چشم بسیار حساس است. پس مراقبت از آن ضروری است. کرم دور چشم هیدروفیلر کلینیک، یکی از بهترین محصولات، برای آبرسانی و محافطت از پوست دور چشم محسوب می شود. این آبرسان، از چین و چروک پوست در سنین بالا جلوگیری می کند و باعث درمان مشکلاتی مانند، تیرگی، و پیری و خشکی پوست می شود. این کرم به خوبی پوست شما را هیدراتاسیون می کند و تا ۹۶ ساعت، رطوبت آنرا تامین می کند. و باعث جوانی و سفتی و روشنی و طروات پوست شما

آبرسان ۱۰۰ ساعته کلینیک

به جرات می توان گفت کرم آبرسان ۱۰۰ ساعته کلینیک ، یکی از بهترین، محبوب ترین، و پر فروش ترین، کرم های آبرسان محسوب می شود. در ترکیب این کرم از مواد حساسیت زا مانند الکل و پارابن استفاده نشده و به این دلیل برای انواع پوست ها از جمله پوست های حساس نیز مناسب است.ترکیبات این کرم شامل عصاره برگ آلوئه ورا، هیالورونیک اسید، است که خاصیت آبرسانی قوی به آن بخشیده و پوست را هیدراته می کند.

رطوبت حاصل از این آبرسان، تا ۱۰۰ ساعت ماندگاری دارد و به مرور زمان باعث جوان سازی پوست می شود. و از ایجاد چین و چروک، جلوگیری می کند.

شوینده ضد جوش نوتروژینا

یکی از بهترین برند ها در زمینه محصولات بهداشتی، برند نوتروژینا است. مانند شوینده ضد جوش نوتروژینا. این شوینده فاقد چربی و مواد قلیایی است و از بین برنده جوش و آکنه و لک پوستی بوده و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند. همچنین این محصول، میزان چربی پوست را تنطیم کرده و مثل یک آبرسان و لایه بردار عمل می کند.  و برای انواع پوست های چرب و مستعد جوش و مختلط مناسب است.

 

کرم دبل وایت اولاین

کرم دبل وایت اولاین ، یک محصول بی نظیر، جهت شفافیت و روشنایی پوست می باشد. ترکیبات این کرم مانند ویتامین سی، جلبک دریایی، کمپلکس سفید کننده، خواصی مانند: روشن کنندگی، آبرسان و مرطوب کنندگی، سفید کنندگی، و کاهش دهنده لک و جوش به آن بخشیده است.

 

کرم ویتامین سی اولاین

کرم ویتامین سی اولاین یک محصول عالی برای پوست های معمولی تا خشک و حساس، محسوب می شود. از ویژگی های این محصول، می توان به خاصیت ضد چروک، آبرسان و مرطوب کننده، شاداب کننده را نام برد. وجود ترکیبات خاص در این محصول، توانایی بازسازی سلول های پوست را ب طور طبیعی می دهند. و به این ترتیب از پیری زود رس پوست و التهاب آن جلوگیری می کنند. همچنین، ویتامین سی موجود در ترکیب این کرم، باعث افزایش کلاژن سازی و جوانی پوست شما می گردد.

کرم روشن کننده بدن اولاین

اگر به دنبال این هستید که پوستی صاف و روشن داشته باشید، کرم روشن کننده بدن اولاین، می تواند یک انتخاب فوق العاده باشد. این کرم برای انواع پوست ها مفید است. و خواص ضد چروک و ترمیم کننده دارد. وجود lumiskin4D  در ترکیب این کرم، خاصیت روشن کنندگی و وجود matrixyl3000 خاصیت سفت کنندگی به این محصول بخشیده است. همچنین هیالورونیک اسید موجود در فرمول این کرم یک آبرسان بسیار قوی محسوب میشود که باعث شادابی و رطوبت پوست می شود. اگر می خواهید پوستی روشن، درخشان، شفاف را تجربه کنید؛ کرم روشن کننده اولاین، پیشنهاد سایت گیلاسک به شماست.

منبع : https://gilasak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×