محوطه باز و نیمه باز را با این متریال دکوراسیون کنید !

این روزها به لطف ظهور محصولاتی نوین همچون چوب پلاست ، طرفداران فضای باز تنها با دکوراسیون گوشه‌ای از محیط به راحتی می‌توانند، در بیرون از خانه خوش بگذرانند. علاوه‌بر سبک و طراحی، قطعا این متریال است که امکان ایجاد فضای نشیمن در محیط بیرونی را امکان پذیر می‌کند.

پس قبل از هر اقدامی احتمالا این سوال برای شما پیش می‌آید که کدام ماده در برابر آب و هوای بیرونی یا شرایط نامساعد، بهترین مقاومت را دارد ؟ کدام مبلمان بیرونی در عین حال شیک بوده و با قرار گرفتن دائمی در هوای آزاد آسیب نمی‌بیند ؟ مزایا و معایب مواد مورد استفاده برای مبلمان یا سازه فضای باز، حتی کفپوش یا دیوارپوش چیست ؟

کاربرد این محصول در محوطه باز و نیمه باز !

اصولاً مواد با دوام و مقاوم در برابر آب و هوا مانند چوب پلاست برای مدت طولانی دوام می‌آورند و نیاز به نگهداری کمی دارند. حتی می‌توان گفت نیازی به نگهداری ندارند. با این حال، طیف مواد ممکن در فضای باز بسیار زیاد باشد. از چوب پلاست گرفته تا چوب طبیعی ، سرامیک، شیشه و … اخیراً چیدمان و دکوراسیون ویلا، باغ و بالکن را متحول کرده‌اند. برخی اوقات نیز با ورق آلومینیومی، فولادی ضد زنگ، پلی کربنات، پلی اتیلن، باتیلین یا پلی استر، دیگر تنها صندلی و میز را برای فضای باز نمی‌سازیم.

کاربرد این محصول در محوطه باز و نیمه باز !

از کفپوش در فضای باز تا دیوار سبز و …، همه چیز به لطف روش‌های ساخت مدرن امکان پذیر است. مبلمان چوب پلاست با کیفیت بسیار بالا در فضای باز خراب نمی‌شود و اساساً می‌توان آن را در تمام طول سال بیرون گذاشت. با این حال، در زمستان و در شرایط متفاوت آب و هوا، توصیه می‌شود، همیشه مبلمان را زیر پوشش قرار دهید یا روی آن را با پوشش‌های محافظ بپوشانید. گرچه چوب پلاست عملا نیازی به نگهداری نخواهد داشت.

چرا این محصول را انتخاب کنیم ؟

پروفیل چوب پلاستیک یک سازش ایده‌آل بین ظاهر نجیب چوب و خواص عملی پلاستیک است. این ماده کامپوزیت مدرن مخلوطی از الیاف مصنوعی و طبیعی است. از چوب، پنبه یا الیاف طبیعی ساخته شده است. این ماده می‌تواند هر ظاهر چوبی، شیب رنگ و رگه‌ای را به خود بگیرد. چوب پلاست به دلیل اجزای طبیعی خود، با توجه به وجود پلاستیک واقعی، مقاومت کاملی در برابر رطوبت دارد. با این حال، یک پوشش محافظ ساده برای این نوع محصول در فضای کاملا باز کافی است. عناصر ساخته شده با این متریال می‌توانند زمستان را بیرون از خانه بگذرانند، بدون نگرانی در مورد آسیب دیدن به بافت.

پروفیل چوب پلاستیک به عنوان محصولی جایگزین چوب طبیعی، به شما اجازه می‌دهد تا مبلمان یا هر سازه دیگری را در ۶ طیف رنگینی داشته باشید. همین باعث خواهد شد تا در محیط مورد نظر یکپارچگی و هماهنگی متناسب با سلیقه شما ایجاد شود. حتی لازم به ذکر است که این محصول نه تنها در برابر آب و رطوبت دوام بالایی دارد که در برابر اشعه ماوراءبنفش نیز کاملا مقاوم است تا در برابر نور خورشید دچار آسیب و شکنندگی نشود.

برای تراس هایی که در معرض باد قرار دارند، این محصول بهترین گزینه است زیرا به آسانی از واژگونی یا شکستن و آسیب آنها جلوگیری می‌شود. از سوی دیگر، میزها و صندلی‌های تاشو ساخته شده با این محصول در صورتی که نیاز به فضای بیشتر در تراس یا بالکن داشته باشید، بسیار کاربردی هستند.

چرا این محصول را برای محوطه انتخاب کنیم ؟

پایداری این محصول بی‌نظیر است ؟

برای عناصر فضای باز و برای کل چیدمان، چوب پلاست محصولی بادوام و جاودانه بوده که تا همیشه سرمایه گذاری بلند مدت در طول زمان است. نباید فراموش کنیم که موادی مانند چوب پلاست به این دلیل که از فرایند بازیافت تولید می‌شوند، خودنمایی می‌کنند.

اصلا به همین علت نیز از این متریال به عنوان محصول پایدار یاد می‌شود. زیرا هم از بازیافت تولید شده و نیز قابل بازیافت و بازگشت دوباره به طبیعت است. با گذشت زمان، در نهایت این پروفیل در صورت عدم استفاده به بخشی جدایی ناپذیر از طبیعت تبدیل می‌شود و به طور ایده آل می‌تواند با وقار پیر شود.

وقتی صحبت از پایداری می‌شود، نوع تولید به طور طبیعی نقش مهمی ایفا می‌کند، یعنی اینکه محصول کجا و چگونه و در چه شرایطی تولید می‌شود. باز هم ارزش دارد که به چوب پلاست نگاه کنید. این محصول به تولید داخلی اهمیت زیادی می‌دهد با توجه به این که در کشور ما تولید و ساخته می‌شود، در مقایسه با سایر محصولات بسیار مقرون به صرفه است.

بهترین مواد با تراکم و فشردگی بالا بدون حفره‌های داخلی هستند که بر خلاف مواد ارزان‌تر، قادر به تضمین عدم تغییر رنگ در طول زمان، پایداری بیشتر و در نتیجه احتمال کمتر پیچ خوردگی تیغه هستند. قطعا تفاوت قیمت بین چوب پلاست ارزان و با کیفیت بالا قابل توجه است.

این محصول به طور کلی نشان دهنده یک راه حل اقتصادی سودمند است. در نهایت، چوب کامپوزیت یا WPC مطمئناً یک انتخاب مد روز و طراحی است که می‌تواند هم دوستداران سبک کلاسیک و هم طرفداران سبک مدرن را گرد هم آورد. در واقع بسیار همه کاره است و با موفقیت با انواع زیادی از سبک‌ها و محیط‌ها سازگار است.

مجموعه چوب پلاس

مجموعه چوب پلاس در حال حاضر یکی از ارائه دهندگان چوب پلاست و خدمات قابل اجرا با این محصول در سراسر ایران است.

برای مشاوره رایگان در زمینه مرتبط با کارشناسان ما در تماس باشید

۰۹۱۲۰۹۱۹۵۱۲

دیدگاهتان را بنویسید