نظافت منزل
معرفی کسب و کار

نظافت منزل برای عید ارزان

بهمن ۱۳, ۱۴۰۱ 4۰148

بسیاری از خانم ها هستند که به دلایل مختلف از جمله شاغل بودن، داشتن بچه کوچک، ناتوانی، درد پا و کمر و … قادر نیستند برای سال جدید به نظافت منزل خود بپردازند. در میان عموم، بر اساس قانون نانوشته ای، این گونه جا افتاده است که تنها افراد ثروتمند می توانند از خدمات نظافت منزل بهره ببرند.

این گفته ها چندان درست به نظر نمی رسند و خانم هایی که اشاره کردیم، دلیلی ندارد که برای گران بودن این خدمات از آن ها اجتناب کنند. این گونه خدمات برخلاف تصور مردم قیمت بالایی ندارند و بسیاری از بانوان می توانند از آن ها بهره مند شوند. در این نوشته هدف ما این است که ثابت کنیم نظافت منزل برای عید است و علاوه بر آن، مزایای دیگری هم دارد. همچنین شما را با سایر ویژگی های این گونه خدمات آشنا خواهیم کرد.

مزایای بهره مندی از خدمات نظافت منزل برای عید

خدمات نظافت منزل

استفاده از این گونه خدمات مزایای زیادی دارد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • مقرون به صرفه اند

همان گونه که ذکر شد، بسیاری از مردم به دلیل گران بودن این خدمات به سراغ آن ها نمی روند و ترجیح می دهند سختی تمیز کاری نزدیک عید را به جان بخرند. در حالی که این تصور، اشتباه است. خصوصا اگر متراژ خانه شما زیاد بالا نیست، اصلا نگران هزینه آن نباشید. بهره مندی کسانی که خانه های کوچک و یا متوسطی دارند، از خدمات نظافت منزل برای عید ارزان بسیار بیشتر است.

  • زمان بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند

در صورتی که از خدمات نظافت منزل استفاده کنید، برای کار های مهم تر وقت بیشتری خواهید داشت. به خصوص اگر شاغل هستید، می توانید در این مدت پول بیشتری دربیاورید. در نتیجه شما با استفاده از این گونه خدمات، نه تنها پول از دست نمی دهید؛ بلکه با حفظ وقت و صرف آن برای کار بیشتر، پول بیشتری نیز به دست می آورید.

  • در مواد شوینده صرفه جویی می شود

در صورتی که شما خود به خانه تکانی عید بپردازید، علاوه بر صرف زمان که خود از با ارزش ترین چیز هاست باید مقدار زیادی مواد شوینده استفاده کنید که آن ها هزینه های زیادی برای شما در پی خواهند داشت. بسیاری از کسانی که برای نظافت به منزل شما می آیند، مواد شوینده را همراه خود می آورند و لازم نیست شما هزینه ای کنید. اگر هم با خود نیاورند، بر اساس تجربه و مهارتی که دارند می دانند برای تمیز کردن هر مکان به چه میزان مواد شوینده نیاز است؛ در نتیجه آن ها را هدر نخواهند داد.

ویژگی های نظافت کننده منزل

ویژگی های نظافت کننده منزل

در این قسمت می خواهیم ویژگی های نظافت کننده خوب و قابل اعتماد را برایتان ارزیابی کنیم. برخی از این ویژگی ها عبارت اند از:

  1. در نظر گرفتن نیاز های شما

نظافت کننده نباید فقط به خانه شما بیاید، کار ها را انجام دهد و در آخر هم آنجا را ترک کند؛ بلکه باید به نیاز های شما گوش فرا دهد و آن ها را تا حد امکان برآورده کند. اگر کسی به نیاز های شما اهمیتی نمی دهد، او را عوض کنید. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که باید انتظاراتتان معقول و در حد توان آن فرد باشد.

  1. داشتن مهارت های ارتباطی بالا

این مهارت ها فقط به برخورد خوب و مناسب با صاحب خانه محدود نمی شوند. نظافتچی ها بهتر است که در صورت تغییر در زمان بندی، به شما اطلاع دهند، سعی کنند همیشه در دسترس باشند و پاسخ پیام ها و تماس های شما را بدهند. آن ها بهتر است با دقت و حوصله به درخواست های شما گوش دهند و در ارتباط با شما ادب را به خوبی رعایت نمایند. این نکته را به خاطر داشته باشید که رابطه خوب، امری دو طرفه است. شما نیز باید با آن ها برخورد مناسب و محترمانه ای داشته باشید.

  1. قابل اعتماد بودن

نکته بسیار مهم در مواجهه با افرادی که خدمات نظافت منزل برای عید ارزان به شما ارائه می دهند این است که بتوان به آن ها اعتماد کرد. حتی اگر تصمیم بگیرید که در تمام زمانی که نظافتچی در خانه تان است آن جا را ترک نکنید، باز هم اجازه دادن به کسی که برای چند ساعت در خانه شما حضور داشته باشد باید با دقت زیادی صورت گیرد.

آن ها می توانند به شخصی ترین و مهم ترین وسایل و اطلاعات شما دسترسی داشته باشند. در نتیجه باید در انتخاب نظافتچی بسیار دقیق و سخت گیرانه عمل کنید. دقت کنید که آن ها حتما از جانب فرد آشنا و مورد اعتمادی به شما معرفی شده باشند. اگر از شرکت های خدمات منزل برای عید برای این کار استفاده می کنید، سوابق آن ها را با دقت بررسی نمایید.

قابل اعتماد بودن

  1. تجربه و مهارت بالا

نظافتچی های مجرب و ماهر نحوه تمیز کردن خانه های شما را دقیق می دانند و نسبت به بهترین مواد تمیز کننده و نحوه کار آن ها، کاملا آگاه هستند. هرچند آن ها کاملا حرفه ای هستند؛ شما می توانید اگر پیشنهادی دارید با آن ها در میان بگذارید. ممکن است شما بخواهید روش هایی را برای تمیز کردن محلی خاص در نظر بگیرید که قبلا امتحان خود را پس داده اند.

در این صورت می توانید از نظافتچی ها بخواهید این کار ها را انجام دهند؛ زیرا ممکن است اطلاعات جدید و مفیدی باشند. به عبارت دیگر لازم نیست که کاملا سکوت کنید و به تصور این که ممکن است گفتن نکته ای، دخالت در کار آن ها تلقی شود، پیشنهادات خود را مطرح نکنید.

  1. دقت بالا

ممکن است شما تصور کنید که در نظافت منزل برای عید کاملا دقیق بوده اید؛ اما وقتی یک نظافتچی به منزل می آید، با دقت تمام جزئیات را تمیز می کند و شما تفاوت را کاملا متوجه خواهید شد. آن ها تمام گوشه ها و پشت وسایل را به خوبی تمیز می کنند. البته ممکن است پس از بررسی کار برخی از آن ها ببینید که کارشان دلسوزانه و عمیق نبوده است. در این صورت حتما آن ها را در جریان بگذارید.

  1. سرعت زیاد

استفاده از خدمات نظافت منزل در وقت شما خیلی صرفه جویی می کند؛ زیرا آن ها به دلیل حرفه ای بودن و تخصصی که دارند، خیلی سریع تر از آدم های عادی خانه را تمیز می کنند. سرعت آدم ها با هم متفاوت است. ممکن است برخی از افراد در تمیز کردن کند باشند و همین، تنها دلیل آن ها برای استفاده از این گونه خدمات باشد. همه ما می دانیم که نزدیک عید چقدر کار ها به هم فشرده می شوند و همه اعضاء خانواده را کلافه می کنند. در این زمان است که صرفه جویی در وقت اهمیت زیادی پیدا می کند.

ماه اسفند برای خانواده ها ماه مهم و تا حدودی سختی به حساب می آید؛ زیرا همه مشغول خانه تکانی عید و اتمام کار های عقب مانده و ناقص سال خود هستند. در این زمان، وقت اهمیت زیادی پیدا می کند. بهره مندی از نظافت منزل برای عید ارزان می تواند در این میان بسیار کارآمد باشد. برخلاف آن چه که میان افراد عادی جا افتاده است، قیمت این گونه خدمات اصلا بالا نیست و همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. در این نوشته مزایای این موضوع را برشمردیم و ویژگی های نظافتچی خوب را برایتان در مواردی مجزا بررسی کردیم.

 

منبع: وبلاگ سرویک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×