آموزشگاه آرایشگری شیما وفایی
آرایش و زیبایی

آموزش آرایشگری زنانه + بهترین آموزشگاه آرایشگری

اسفند ۱۰, ۱۴۰۱ 4۰188

هیچ کس نمی تواند تاثیر چهره بر جذابیت افراد را کتمان کند. چرا که در برخورد با افراد اولین چیزی که جلب توجه می کند، صورت و اجزای آن است. به همین دلیل است که از دیرباز انسان ها به خصوص خانم ها در پی راه هایی برای زیباتر شدن بوده اند. آرایش صورت قدمتی طولانی دارد اما امروزه به لطف ابزارالات جدید، رنگ و لعاب جدیدی به خود گرفته است. امروزه آموزش میکاپ و همچنین آموزش شنیون و رنگ مو طرفداران زیادی پیدا کرده است و آموزشگاه های آرایشگری یکی از شلوغ ترین آموزشگاه های کشور هستند.البته که بعد از ویروس کرونا تمامی آموزش ها در جهان سبک جدید آموزش های انلاین را به خود گرفته است که آموزش آرایشگری زنانه نیز از آن مثتثنی نبوده است.

تولید دوره میکاپ اولین اقدامی بود که مربیان آموزشی به آن روی آورده اند. اما متاسفانه تعداد بسیار زیادی از آنها از کیفیت بسیار پایینی برخوردار بوده و مربیان به دلایل مختلف تمامی نکات آموزشی را در اختیار هنرجویان قرار نمی دهند.  اگر شما نیز از آن دسته کسانی هستید که قصد آموزش دارید، به شما توصیه می کنیم که با تحقیق فراوان بهترین آموزشگاه میکاپ را پیدا کرده و یا از دوره میکاپ بهترین مربیان استفاده کنید. بنده مدیر و موسس آموزشگاه آرایشگری شیما وفایی در تهران هستم و با سالها تجربه در زمینه آموزش میکاپ این افتخار را داشته ایم که هنر خود را در اختیار بانوان زیادی از سراسر ایران عزیزم قرار دهم.

آموزش آرایشگری زنانه

همانطور که گفته ایم آموزش میکاپ یکی از پر طرفدارترین آموزش های حاضر کشور است. دلیل آن نیازی به توضیح ندارد. چرا که این شغل یکی از پر درآمد ترین مشاغل دنیا و ایران است. هر چند که عده ای از خانم ها آن را به قصد خود آرایی می آموزند. اما اگر قصد شما آموزش آرایشگری برای ورود با بازار کار است به شما تبریک می گوییم. چرا که در مسیر درستی قدم گذاشته اید. توصیه ما به شما این است که در ابتدا از تمامی شاخه های این حوزه آگاهی کامل پیدا کنید و از کسانی که در هر کدام از این شاخه ها در حال فعالیت هستند مزایا و معایب آن را بپرسید و در نهایت بنا به علاقه خود یک یا چند تا از آنها را انتخاب کرده و به صورت تخصصی در آن فعالیت کنید. آرایشگری به بخش های زیر تقسیم می شود:

  • آموزش میکاپ
  • آموزش شنیون
  • آموزش رنگ مو
  • آموزش ناخن
  • آموزش کوتاهی مو
  • آموزش کاشت مژه
  • و ….

همانطور که گفته ام شما می توانید تمامی این دوره ها را آموزش دیده و به عنوان یک فرد مستقل فعالیت کنید و یا به صورت کاملا تخصصی روی یکی از آنها تکرار و تمرین کنید و به یک فرد فوق حرفه ای در شهر و منطقه خود تبدیل شوید.

آموزش میکاپ شیما وفایی
آموزش آرایشگری زنانه

آموزشگاه آرایشگری شیما وفایی

توصیه همیشگی ما به شما این است که قبل از ثبت نام در کلاس های حضوری تحقیق کرده و در بهترین آموزشگاه آرایشگری در شهر خود ثبت نام کنید. و یا در صورتی که قصد استفاده از دوره آموزش آنلاین آرایشگری را دارید، از تجربیات سایران خریداران مجموعه و میزان رضایت آنها از کیفیت کلاس ها مطمئن شوید.

بنده شیما وفایی هستم . مدیر و موسس آموزشگاه آرایشگری شیما وفایی. اولین توصیه من به شما این است که وقتی تصمیم به یادگیری هر حرفه ای کرده اید، در اولین مرحله و قبل از اینکه به درآمد آن فکر بکنید با خود بیندیشید که آیا به این شغل علاقه ای دارید یا خیر؟ به خصوص در مورد شغل آرایشگری علاقه بسیار اهمیت دارد.

ما در این دوره های آموزشی که شامل موارد زیر می شود به تمامی نکات صفر تا صد آرایشگری پرداخته و تمام فوت و فن آن را بازگو کرده ایم. این دوره ها به طور کلی شامل موارد زیر می شود. لازم به ذکر است تمامی این آموزش های شیما وفایی با ارائه مدرک فنی و حرفه ای می باشد.

  • آموزش میکاپ

آموزش آرایش صورت یکی از پر طرفدار ترین لاین های آموزشی می باشد. در این بخش شما به طور کاملا حرفه ای انواع میکاپ را آموزش می بینید. آموزش میکاپ شیما وفایی را می توان به سه بخش آموزش میکاپ پایه، آموزش میکاپ پیشرفته و مجازی تقسیم کرد که در میکاپ پایه، شما با محصولات آرایشی، پاکسازی و شناخت انواع پوست، کانتورینگ، انواع تکنیک های پوست مخملی، پوست های جوش و لک دار و … آشنا می شوید. دوره پیشرفته شامل انواع تکنیک پوست و سایه ها و … بوده و در بخش بعدی که مربوط به میکاپ مجازی است، شما با انوع خط چشم جدید، کاور ها و به طور کلی رفع کامل  نواقص صورت آشنا می شوید.

آموزش رنگ مو

  • آموزش رنگ مو

در بخش آموزش رنگ مو شامل شناخت مو و مواد شیمیایی، اکسیدان ها، پایه رنگ ها، پودرها، کاتالوگ خوانی، ترکیب رنگ ها، شناخت نقاط سر، تقسیم بندی کلاه و بالیاژ برزیلی، ریموو رنگ و … می باشد

  • دوره کار با مواد

دوره کار با مواد شامل تکنیک رنگ شناسی، و کار کردن با مواد شیمیایی می باشد که به جدید ترین متدهای روز آموزش داده می شود.

  • آموزش شنیون مو

آموزش شنیون مو بعد از میکاپ از محبوب ترین آموزش هاست که طرفداران زیادی دارد. اگر چه در حال حاضر افراد به سبک های ساده تر روی آورده اند اما هنوز هم شنیون های پرکار طرفداران خاص خود را دارد. در این دوره آموزش شنیون شیما وفایی، هنرجو با ابزار شنیون، نحوه تقسیم بندی و بسته شدن، انواع شنیون اعم از صدفی، کمربندی، گل رز، سالنی، مواج پایین و …. آشنا خواهد شد.

  • آموزش مژه

داشتن مژه های پر پشت و بلند از آرزوهای هر زنی است. چرا که زیبایی بسیار زیادی به چهره می بخشد. خیلی از افراد از مژه های مصنوعی استفاده می کنند و بعضی ها هم از روش کاشت مژه استفاده می کنند که منطقی تر به نظر می آید. کاشت مژه انواع مختلفی دارد که می توان به کاشت مژه کلاسیک، کاشت مژه والیوم، کاشت مژه مگا والیوم، هیدن، هیبریدی و … اشاره کرد که در این دوره آموزشی با انواع کاشت مژه آشنا خواهید شد.

  • آموزش ناخن

است ها یکی از زیباترین اجزای بدن محسوب می شود. به همین دلیل توجه و رسیدگی به آن اهمیت زیادی دارد. بسیاری از افراد از جنس ناخن های خود راضی نیستند و با کاشت ناخن، نواقص آن را برطرف می کنند. از آنجا که ناخن ها رشد می کنند این ناخن ها نیاز به ترمیم داشته و به این ترتیب، مشتریان شما ماهانه به شما مراجعه می کنند و به این ترتیب نیاز به بازاریابی کمتری دارید. این دوره آموزش کاشت ناخن شیما وفایی شامل کاشت ناخن با ژل، با پودر، ژل کاسه ای، پلی ژل و … می باشد.

سخن پایانی

همه ما انسان ها دوست داریم که به استقلال مالی برسیم تا بتوانیم زندگی با کیفیت تری را تجربه کنیم. آموزش میکاپ یکی از راه هایی است که در بازه زمانی کوتاهی می تواند شما را به یک فرد متخصص و حرفه ای تبدیل کند که به راحتی به یک درآمد معقول برسید و بتوانید زندگی نسبتا مرفهی برای خود بسازید..

منبع : https://shimavafaeiacademy.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×