معرفی کسب و کار

از کجا موکت ارزان بخریم

بهمن ۲۳, ۱۴۰۲ 4۰64

خرید موکت ارزان باید به این نکته توجه کنید که با توجه به محیط مورد نظر موکت خود را انتخاب کنید؛ لازم به ذکر است که در این باره برخی از موکت های ارزان برای محیط های شلوغ انتخاب مناسبی نیستند و شما باید موکتی را برای این فضاها خریداری کنید که دوام بیشتری دارد

از کجا موکت ارزان بخریم؟ این سوالی است که بیشتر افراد به دنبال جوابی برای آن هستند؛ اگر شما هم برای پوشش کف منزل یا محل کار خود به دنبال موکت های ارزان قیمت هستید و نمی دانید که این موکت ها را باید از کجا خریداری کنید باید بدانید که فروشگاه های زیادی هستند که در زمینه عرضه و فروش این محصولات مشغول به فعالیت می باشند و شما با یک جست و جو ساده در گوگل می توانید آن ها را بیابید و از آن ها موکت ارزان قیمت خریداری نمایید.

خرید موکت ارزان قیمت در متنوع ترین طرح و رنگ ها به تولید می رسند که هر کدام جنس های مختلفی دارند؛ به این نکته توجه داشته باشید که موکت ها با دو نوع الیاف طبیعی و پلیمری به تولید می رسند که  نوع طبیعی آن ها از قیمت بالاتری در بازار برخوردار می باشند و این دسته از موکت ها جزو کفپوش های ارزان قیمت محسوب نمی شوند؛ اما موکت هایی که با الیاف های مصنوعی و نخ های پلیمری تولید می شوند از ارزان ترین موکت ها هستند که باز هم به دسته های مختلفی طبقه بندی می شوند.

خرید موکت ارزان

معرفی انواع موکت ارزان قیمت

در این بخش از مقاله از کجا موکت ارزان بخریم به معرفی انواع موکت های ارزان می پردازیم تا با مطالعه این قسمت راحت تر بتوانید تصمیم گیری کنید و به انتخاب بپردازید.

  • موکت پلی استر: موکت های پلی استر یکی از ارزان ترین موکت ها هستند که با الیاف های پلی استر به تولید می رسند و از دیگر ویژگی های خوبشان این است که الیاف به کار رفته در آن ها هیچ حساسیتی برای افراد به وجود نمی آورد؛ توجه داشته باشید یکی از معایبی که می توان برای این موکت های ارزان در نظر گرفت این است که آن ها به نور خورشید حساس هستند و اگر در معرض آن قرار بگیرند، خیلی زود دچار پوسیدگی می شوند و به مرور زمان از بین می روند.
  • موکت اکریلیک: این نمونه از موکت های ارزان قیمت در ظاهر شبیه به موکت های پشمی هستند که از الیاف های مصنوعی به تولید می رسند و جلوه زیبایی دارند؛ از این نمونه موکت های ارزان می توانید برای محل هایی از منزل یا محل کار که در آن تردد و رفت و آمد زیاد است استفاده کنید؛ چرا که این کفپوش ها در برابر کوبیده شدن و فشار از خود مقاومت زیادی نشان می دهند و لکه پذیر هم نیستند.
  • موکت های پلی پروپیلن: موکت های پلی پروپیلن که آن ها را با نام موکت های اولیفن نیز می شناسند یکی دیگر از انواع موکت های ارزان هستند که بیشتر در مکان های عمومی مورد استفاده قرار می گیرند و از ویژگی های خوبی که می توان برای ان ها در نظر گرفت این است که در برابر آب و رطوبت از خود مقاومت بالایی نشان می دهند و در متراژهای زیاد قابل تولید هستند.

خرید بهترین موکت ارزان

موکت های ارزان در چه مکان هایی قابل نصب هستند؟

موکت های ارزان در چه مکان هایی قابلیت نصب را دارند؟ اگر شما هم به دنبال جواب این پرسش هستید باید به شما بگوییم که  شما این نوع موکت ها را می توانید در هر مکانی استفاده کنید؛ اما توجه داشته باشید در محیط هایی مانند آشپزخانه یا هر جای دیگری که رطوبت در آن وجود دارد بهتر است که نوع ضد آب این محصولات را انتخاب کنید تا کفپوشی که استفاده می نمایید در برابر آب و رطوبت مقاوم باشد و دچار هیچ مشکلی نگردد.

اگر قصد استفاده از موکت های ارزان را دارید، به ضد لک بودن و ضد آب بودن آن ها توجه ویژه ای داشته باشید؛ موکتی که انتخاب می کنید باید در برابر آب و رطوبت از خود پایداری نشان دهد و با چندین بار شست و شو دچار هیچ پارگی یا عیب و ایرادی نگردد؛ توجه به ضد لک بودن موکت ها نیز الزامی می باشد؛ به عنوان مثال ممکن است که قصد داشته باشید برای اتاق خواب کودک خود موکت ارزان قیمت بخرید در این بار باید دقت کنید موکتی که خریداری می کنید ضد لک باشد و لکه ها را کمتر به خود جذب کند.

در نظافت موکت های ارزان وسواس زیادی به خرج دهید تا هم بتوانید از کثیف شدن زود به هنگام این کفپوش ها جلوگیری به عمل آورید و هم این که دوام و طول عمر ان ها را بالاتر ببرید.

موکت تایل ارزان قیمت

موکت های تایل از آن دسته موکت های ارزان قیمتی هستند که در ادارات و مراکز تجاری با آن ها زیاد روبرو می شوید؛ این دسته از موکت ها در متنوع ترین رنگ ها قابل تولید هستند و یک انتخاب به صرفه و اقتصادی برای افرادی می باشند که به دنبال موکت ارزان قیمت هستند؛ اگر در بودجه خود محدودیتی دارید، می توانید که با صرف کمترین هزینه کف منزل خود را با این نوع موکت ها پوشش دهید و از زیبایی فضایی که در اختیار دارید لذت ببرید و یک موکت تافت پرز بلند را تهیه کنید.

موکت ضخیم ارزان قیمت

ساختار موکت های ضخیم ارزان قیمت را دو لایه تشکیل می دهند که وجود همین دو لایه باعث ضخیم شدن این کفپوش ها می شود؛ با استفاده از این کفپوش ها که در رنگ های متنوعی هم به تولید می رسند دیگر نیازی نیست که نگران فرسودگی یا پارگی موکت های خود باشید.

انواع موکت

موکت ارزان از کجا بخریم

در زمان خرید موکت ارزان باید به این نکته توجه کنید که با توجه به محیط مورد نظر موکت خود را انتخاب کنید؛ لازم به ذکر است که در این باره برخی از موکت های ارزان برای محیط های شلوغ انتخاب مناسبی نیستند و شما باید موکتی را برای این فضاها خریداری کنید که دوام بیشتری دارد.

در جواب به این سوال که از کجا موکت ارزان بخریم ؟ باید به شما بگوییم که نمایندگی ها و فروشگاه های زیادی در سر تا سر کشور وجود دارند که به فروش و عرضه انواع موکت ارزان مشغول می باشند و یکی از معتبرترین و معروف ترین این فروشگاه ها، فروشگاه اریاپود می باشد؛ مجموعه دکوراسیون داخلی آریاپود انواع و اقسام گوناگون موکت های ارزان قیمت را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و نیاز ان ها را در این زمینه رفع می کند.

مطمئن باشید موکت های ارزان قیمتی که در دکوراسیون داخلی آریاپود به فروش می رسند کیفیت خوبی دارند و می توانند که برای مدتها احتیاج شما را برطرف کنند؛ برای آن که بتوانید موکت ارزان را از مجموعه آریاپود خریداری کنید لازم است که با شماره تلفن های موجود در همین صفحه پیش رو تماس بگیرید تا کارشناسان ما برای خرید موکت ارزان اطلاعات لازم را به شما بدهند و شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

به جهت دیدن انواع مدل های موکت ارزان قیمت و ثبت سفارش محصول به طورمستقیم و دست اول به دکوراسیون داخلی آریاپود مراجه کنید.

پشتیبانی: ۰۹۹۲۴۰۴۰۸۷۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×