932D0B12 D623 4008 Bc7B 90Cf487Bc841
دنیا مد و لباس

استایل فوق العاده شاهزاده ولز در مسابقات قهرمانی تنیس ویمبلدون

مرداد ۲۴, ۱۴۰۲ 3۰181

مسابقات قهرمانی تنیس ویمبلدون

از زمان برگزاری اولین مسابقات قهرمانی در سال ۱۸۷۷، ویمبلدون از ریشه خود به عنوان یک تورنمنت گاردن پارتی به یک تورنمنت گرند اسلم با میلیون ها نفر در سراسر جهان تبدیل شده است. تنها مسابقه اسلم که روی چمن برگزار می شود، همچنان به احترام بسیاری از سنت های دیرینه، از جمله قوانین لباس پوشیدن سختگیرانه برای رقبا، خوردن توت فرنگی و خامه، و حمایت سلطنتی ادامه می دهد. در سال ۲۰۱۳، اندی موری اولین قهرمان مرد بریتانیایی انفرادی پس از فرد پری در سال ۱۹۳۶ شد.

استایل زیبای شاهزاده ولز

شاهزاده ولز بار دیگر با یک استایل زیبا و فوق العاده سر و صدا به پا کرد و بار دیگر این خانم خوش استایل علاقه مند به دنیای ورزش را سر زبان ها انداخت. این خانواده سلطنتی به دلیل استایل های زیبای خود در مناسبت ها و موقعیت های مختلف تیتر اخبار می‌شوند و علاقه مندان به حوزه مد و استایل را مجذوب خود می‌کنند؛ این بارهم با استایل ورزشی شیک خود توجه ها را سمت خود آوردند.

شاهزاده ولز، به عنوان یکی از شخصیت‌های معروف و محبوب در جوامع روزانه، نه تنها برای اهمیت سیاسی و خانوادگی خود شناخته می‌شود، بلکه به خاطر علاقه‌مندی‌ها و مشارکت‌های ویژه در ورزش‌های مختلف نیز معروف است.

شاهدخت ولز، کیت میلدتون پرنسس مد جهان یکی از حامیان سلطنتی برگزاری مسابقات قهرمانی تنیس ویمبلدون هست که در مسابقات امسال در سه روز به عنوان تماشاچی با سه استایل زیبا حضور یافت.

در حالی که بازیکنان در ویمبلدون معمولا ملزم به پوشیدن لباس سفید هستند، کیت میدلتون در هر سه حضور خود در مسابقات تنیس امسال رنگ متفاوتی را انتخاب کرد یعنی سبز! که در ادامه به بررسی هر سه استایل می‌پردازیم.

او در ۴ ژوئیه یعنی دومین روز برگزاری این مسابقات یک ست کت و دامن زیبا به رنگ سبز پاستلی انتخاب کرده است. این کت خوش رنگ با یقه های سفید هست که با دامن پلیسه ای بلند همرنگش به خوبی استایل شده است. این کت توسط برند balmin به بازار ارائه شده بود.

بسیاری این استایل را با مادرشوهر کیت مقایسه کرده اند که شباهت های بسیاری داشته است.

E5B71853 2520 46A3 A7D7 36657F88D08A

پرنسس کیت برای فینال انفرادی بانوان در ۱۴ ژوئیه به ویمبلدون برگشت و با یک لباس زیبا با آستین کوتاه به همراه یک کمربند و دامن همرنگ چین دار به رنگ لیمویی باردیگر سیلقه خود در انتخاب استایل را به رخ کشید. این استایل زیبا به دلیل انتخاب رنگی مشابه توپ تنیس تناسب بیشتری با این مناسبت داشت.

این خانم به استایل خود با افزودن اکسسوری عینک آفتابی ورزشی زنانه دیوید بکهام جلوه ای دو چندان به استایل خود بخشید.

برای آخرین روز ویمبلدون، کیت به همراه اعضای خانواده خود یعنی همسرش شاهزاده ویلیام، پسر ارشدشان پرنس جورج و دخترشان پرنسس شارلوت در این مسابقه شرکت کردند. کیت میدلتون با انتخاب یک پیراهن به رنگ سبز زمردی رولند مورت و گوشواره هایی به رنگ متناسب با این پیراهن گل آخر خود را زد.

232Dbd99 Af8C 44A6 8B31 40B897D575Dd

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×