معرفی کسب و کار

اعزام سیم کش و برقکار ساختمان شبانه روزی به تمام مناطق تهران تنها با یک تماس

بهمن ۱۱, ۱۴۰۲ 5۰70

امروزه برق از عناصر حذف نشدنی زندگی ماست. حتی زمانی که در خانه مشغول استراحت هستیم، باز هم یک وسیله الکتریکی مشغول کار است. با توجه به سیم کشی فرسوده خانه های قدیمی یا مشکل توزیع برق در مناطق تهران، نیاز به متخصصان و برقکاران ساختمان نیز بیش از گذشته حس می شود.

همانطور که واضح است، تعمیرات و ارائه خدمات برقکاری تنها در محل امکان پذیر است. با توجه به تمامی چالش های پیش رو، تیم فازینو راه خود را برای توسعه خدماتش در سراسر پایتخت شروع کرد. اکنون ما مفتخریم که می توانیم با همراهی برقکار ساختمان در مناطق مختلف مانند نارمک، پونک، اقدسیه، فرمانیه و غیره در کوتاه ترین زمان خدمات برقکاری خود را به شما عزیزان ارائه کنیم.

اعزام برقکار شبانه روزی تهران تنها با یک تماس با شرکت اعزام برقکار شبانه روزی سیار فازینو 

تماس : ۰۹۱۲۷۵۲۵۷۷۳

در این مقاله شما را با انواع خدمات برقکاری فازینو آشنا می‌کنیم؛ همچنین تمامی نکات احتیاطی و امنیتی هنگام مواجه با مشکلات برق ساختمان را عنوان می کنیم.

اعزام برقکار ساختمان به تمامی مناطق زیر امکان پذیر است: اعزام برقکار ساختمان سعادت آباد، برقکار ساختمان ستارخان، برقکار ساختمان ونک، برقکار ساختمان آزادی، برقکار ساختمان افسریه، برقکار ساختمان مرزداران ، برقکار ساختمان تهرانسر، برقکار ساختمان صادقیه، برقکار ساختمان پاسداران، برقکار ساختمان میرداماد، برقکار ساختمان قلهک، برقکار ساختمان لواسان و برقکار ساختمان تجریش ،

برقکار ساختمان سعادت آباد

چرا به برقکار و سیم کش ساختمان نیاز داریم؟

یکی از مراحل مهم تکمیل ساختمان های نوساز، داشتن سیم کشی اصولی و ایمن است. در برق کشی یا سیم کشی ساختمان باید برقکار با رعایت اصول ایمنی در اتصالات، سیم کشی های جزئی و کلی در بخش داخلی ساختمان کار کند. سیم کشی ها باید طبق نقشه های استاندارد صورت گیرند تا اگر برقکار دیگری برای تعمیرات یا رفع مشکل برق به ساختمان آمد، بتواند از روی نقشه برق، ایراد را در کوتاه ترین زمان پیدا کند.

یک سیم کش ماهر ساختمانی علاوه بر رعایت تمامی اصول سیم کشی ساختمان نوساز، در طی فرآیند برقکاری تمامسی سیم ها و اتصالات را در داخل ساختمان انجام می دهد تا در نمای بیرونی قرار نگیرند. رعایت نکردن این موضوع، علاوه بر ایجاد ظاهر زشت، باعث قرار گرفتن سیم های جریان بالا در دسترس عوامل بیرونی می شود. این موضوع درصد زیادی از برق گرفتی ها و آتش سوزی ها را شکل می دهد.

برقکار ساختمان تجریش

خدمات فازینو چه فرقی با برقکاران دیگر دارد؟

تقریبا تمامی برقکاران ساختمان در مناطق مختلف تهران خدماتی مانند سیم کشی جزئی و کلی ساختمان، نصب مدارها، تابلو برق و کلید و پریزها و همینطور آزمایش و چک کردن ولتاژ برق ساختمان را انجام می دهند. همچنین تکنسین هایی در زمینه تطبیق استانداردهای برق ساختمان شما با اصول برق کشی جهانی فعالیت دارند. این تکنسین ها می توانند عیب و ایراد برق ساختمان شما را به راحتی رفع کنند.

اعزام برقکار ساختمان در تمامی محلات مناطق ۲۲ گانه تهران شامل: برقکار ساختمان گیشا ، برقکار ساختمان آذری، برقکار ساختمان پیروزی، برقکار ساختمان سهروردی ، برقکار ساختمان یوسف آباد ، برقکار ساختمان فرمانیه، برقکار ساختمان نیاوران، برقکار ساختمان ولنجک، برقکار ساختمان جمهوری، برقکار ساختمان منیریه، برقکار ساختمان حصار بوعلی، برقکار ساختمان رستم آباد، برقکار ساختمان اوین، برقکار ساختمان درکه، برقکار ساختمان زعفرانیه و برقکار ساختمان محمودیه می‌گردد.

برقکار ساختمان گیشا

حال چرا ما اصرار داریم که از خدمات فازینو استفاده کنید؟ پاسخ بسیار ساده است؛ فازینو پیشرفت خود را در ارائه خدمات ویژه به مشتریان خود می بیند. خدمات برقکار ساختمان شهرک ولیعصر، برقکار ساختمان جنت آباد، تهرانپارس و غیره، شامل مواردی علاوه بر موارد بالا می شود. در این بخش برخی از آن ها را آورده ایم:

  • رفع اتصالی فوری و دقیق
  • نصب، تعمیر و سیم کشی تلفن سانترال
  • نصب و سیم کشی دوربین مداربسته
  • نصب و تعمیر دزدگیر ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری
  • تمامی امور سیم کشی تابلوهای سه فاز و تک فاز
  • سیم کشی و برق کشی توکار و روکار
  • نصب آنت هوایی مرکزی و دیجیتال
  • نصب انواع لوازم صوتی و تصویری
  • طراحی و اجرای سیستم روشنایی منزل و نمای ساختمان
  • نصب لوازم الکتریکی آشپزخانه مانند یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی
  • نصب انواع هواکش، فن و هود
  • نصب و سرویس کولر گازی و آبی
  • نصب و تعمیر آیفون تصویری
  • اعزام برقکار ساختمان به تمامی مناطق با فازینو

برقکار

مراحل رفع اتصالی برق

ممکن است شما نیز در تعمیرات و یا سیم کشی ساختمان و دیگر اماکن به اتصالی برق برخورد کنید. اولین کاری که یک برقکار رفع اتصالی انجام می‌دهد، پیدا کردن منبع اتصالی و رفع مشکل آن است. در ادامه به بررسی‌های اصلی آن می‌پردازیم.

بررسی خرابی فیوز

در مواردی که کیفیت فیوز پایین باشد یا فیوز آسیب دیده باشد، فیوز قادر به پشتیبانی از جریان برق نیست. گاهی ممکن است فیوز آمپر پایین داشته باشد و تحمل بار اضافی را نداشته باشد، پیشنهاد می‌شود اگر مشکل از فیوز شما بود آن را به سرعت تعویض کنید؛ زیرا احتمال تعمیر آن بسیار پایین است.

رفع اتصالی سیم کشی ساختمان

اتصالی سیم‌ها در مدار سیم کشی سازه رخ می‌دهد و پیدا کردن علت اتصالی باید توسط برقکار رفع اتصالی انجام گیرد. گاهی سیستم سیم کشی ممکن است فرسوده باشد و سیم‌‌هایی که دیگر کارایی ندارند موجب اتصالی شوند. با مراجعه به صفحه شماره تلفن برقکار می‌توانید درخواست اعزام برقکار به محل خود را بدهید و اتصالی سیم کشی ساختمان را رفع کنید.

اهمیت سیم کشی اصولی ساختمان

سیم کشی ساختمان، از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا اگر این کار به صورت اصولی انجام نشود، ممکن است باعث بروز مشکلات و خسارات مالی و جانی جبران ناپذیری باشد. هر ساله بسیاری از  ساختمان‌ها در اثر سیم کشی غیر اصولی، دچار آتش سوزی می‌شوند. سیم کش ساختمان فازینو، می‌تواند سیم کشی ساختمان شما را به بهترین شکل و سریع‌ترین نحوه برای شما انجام دهد.

برقکار ساختمان

چرا باید برقکار حرفه ای ساختمان را انتخاب کنید

در انتخاب برقکار ساختمان به این مسئله افتخار می‌کنیم که نامی قابل اعتماد در صنعت هستیم. اینجاست که باید ما را برای نیازهای برقی خود انتخاب کنید:

  • تجربه: با سال‌ها تجربه، تیم ما دانش عمیقی از منظر برق در ایران دارد.
  • حرفه‌ای‌های ماهر: برقکاران ما بسیار ماهر و گواهی‌دار هستند، تا اطمینان حاصل کنید که بهترین خدمات را دریافت می‌کنید.
  • فناوری روز: ما با آخرین پیشرفت‌های فناوری برقی آشنا هستیم تا بهترین راه‌حل‌های ممکن را ارائه دهیم.
  • رضایت مشتری: رضایت شما از اولویت‌های ماست. ما به شما کمک می‌کنیم تا نیازهای خود را درک کرده و راه‌حل‌های سفارشی ارائه دهیم.
  • قیمت‌گذاری مقرون به صرفه: ما قیمت‌های رقابتی ارائه می‌دهیم بدون کم کردن از کیفیت.

تیم فازینو (https://faazino.com) آسان ترین و در دسترس ترین راه ممکن را برای ثبت درخواست اعزام برقکار در نظر گرفته است. تنها کافی است تا با شماره ۰۹۱۲۷۵۲۵۷۷۳ تماس بگیرید و آدرس دقیق خود را بگویید.

 

فازینو در زمینه اعزام برقکار ساختمان امامزاده قاسم، برقکار ساختمان دربند، برقکار ساختمان گلابدره، برقکار ساختمان جماران، برقکار ساختمان دزاشیب، برقکار ساختمان اراج، برقکار ساختمان کاشانک، برقکار ساختمان شهرک دانشگاه، برقکار ساختمان شهرک نفت، برقکار ساختمان دارآباد، برقکار ساختمان باغ فردوس، برقکار ساختمان سید خندان ، برقکار ساختمان قیطریه و برقکار ساختمان حکمت فعالیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×