دنیا مد و لباس

انتخاب عینک آفتابی بین دو برند ریبن و گوچی

دی ۲۹, ۱۴۰۲ 8۰136

تهیه عینک آفتابی مناسب برای چشم های هر شخصی، یکی از چالش های خرید می باشد. برای این کار نیاز به داشتن تجربه ای بالا در زمینه شناخت عینک های آفتابی می باشد. بنابراین در صورتی که این تجربه را ندارید، ما به شما کمک می کنیم که یک عینک آفتابی از برند های معتبر را انتخاب کنید.
چشم های انسان یکی از حساس‌ترین و مهمترین اعضای بدن است. پس سعی کنید در انتخاب یک عینک آفتابی، دقت لازم را به خرج دهید تا از بروز هر گونه مشکل جلوگیری کنید.

از چه برندی عینک تهیه کنیم

در زمینه عینک سازی و تنوع محصولات شما می توانید شرکت های زیادی را انتخاب کنید. شرکت هایی که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. اما از آن جایی که ما می خواهیم بهترین ها را به شما معرفی کنیم، تصمیم داریم که از نام دو برند برای این کار استفاده کنیم. یعنی برندهای ریبن و گوچی. برندهایی که هر دو ساخت ایتالیا هستند و با کیفیت ساخت بسیار بالایی عرضه می شوند.

شما قاعدتا با خرید از این دو برند چالش داشتن کیفیت را تجربه نخواهید کرد. بلکه در این زمینه برای انتخاب یک عینک با ظاهر عالی کمی وقتتان به هدر می رود. به ویژه در برند ریبن شما می توانید اقیانوسی از عینک های متنوع زنانه و مردانه را پیدا کنید.

برند ریبن برای اصیل پسندها

یکی از ویژگی هایی که عینک ریبن نسبت به سایر برندهای دیگر دارد این است که از هر برند دیگری اصیل‌تر است. در واقع عینک آفتابی ریبن قدیمی‌ترین و اولین عینکی است که وجود دارد. این عینک در سال های خیلی دور و در دهه چهارم قرن پیش طراحی و ساخته شد. زمانی که ایتالیایی ها از آن برای ارتش استفاده می کردند. در نتیجه، این شرکت آنقدر قدیمی و کار کشته هست که متوجه نیاز مخاطبان خود شود.

84E687Ca 10F0 4390 A97B 3756B0Ce8B43

هرچند ریبن در چندین سال پیش امتیاز و عمده سهام اصلی شرکت خود را به فروش گذاشت. اما با تغییر مدیریت و مالکیت هم توانست در صدر رقابت باقی بماند. پس از این کار، نماد، لوگو کیفیت و یا هیچ چیز دیگری از آن تغییر نکرد. برای همین امروزه عینک های ریبن به ویژه در نوع آفتابی آن محبوبیت زیادی دارند. عینک ریبن بجز زیبایی و استایل بسیار خوبش، دارای قابلیت های متعارفی یک عینک آفتابی خوب نیز می باشد. یعنی جلوگیری از اشعه های آفتاب که دلیل اصلی استفاده از یک عینک دودی می باشد.

عینک گوچی مناسب برای شیک پوشان

ایتالیا مهد استایل و مد و پوشاک، آنقدر ریشه و قدرت دارد که تمام استعدادهایش را در قالب یک شرکت تنها پیاده سازی نکند. گوچی، از دیگر برندهایی است که شما می توانید در آن کیفیت، اصالت و زیبایی را پیدا کنید. برای همین بسیاری از کسانی که عاشق عینک های آفتابی هستند، انتخابشان گوچی می باشد. این برند نیز همچون ریبن سالیان سال است که در زمینه تولید عینک های آفتابی دارای تجربه بالایی است. کیفیت در اینجا هم حرف اول را می زند.

0F732Ca3 1D6D 43E1 Aae0 60487Fa9519E

برای همین شما عملا در تمام عینک های طبی یا آفتابی آن، می توانید اوج کیفیت را ببینید. یکی دیگر از ویژگی های عینک آفتابی گوچی این است که آنها را با دیگر محصولات خود ست می کند. یعنی شما زمانی که قصد خرید عینک گوچی را داشته باشید، می توانید کمربند، ساعت و یا هر چیز دیگری از گوچی را با آن ست کنید. این موضوع برای بسیاری از محصولات آن صدق می کند و بسیاری از مصرف کنندگان، به دلیل ست کردن چند اکسسوری با هم گوچی را انتخاب می کنند.

ریبن بهتر است یا گوچی

شاید این سوال بسیار رک و پوست کنده به نظر بیاید. از آنجا که شما باید تنها یکی از این دو مدل را انتخاب کنید. پاسخ به این سوال را نمی توان بر اساس یک انتخاب کاملا مصلحتی در نظر گرفت. زیرا مسئله سلیقه هم از اهمیت بالایی برخوردار است. به هر حال ممکن است که شما برای انتخاب یک عینک ساعت ها وقت گذاشته باشید. سپس در پایان، از میان ریبن یا گوچی یک مدل خاصی را انتخاب کرده باشید.

در این صورت برگرداندن ذهن بر روی یک مدل از برند دیگر سخت به نظر می رسد. به عبارت دیگر بجز برند باید به سلیقه خود نیز نگاهی بیاندازید. در شرایطی که شما از ابتدا طرح خاصی از یک عینک را مد نظر ندارید و فقط بر اساس بهتر بودن یک برند تصمیم به انتخاب دارید، اوضاع تغییر می کند. با این وجود ما پیشنهاد می کنیم که اگر تصمیم به انتخاب بهترین مدل عینک آفتابی هستید، احتمالا آن را در برند ریبن پیدا می کنید.

تنوع محصولات در ریبن بیشتر بوده و به طور کلی کیفیت و طراحی بهتری نیز دارد. پس قبل از این که یک مدل خاص، دل شما را بدزدد و دیگر نتوانید به سراغ برندهای دیگر بروید، ریبن را انتخاب کنید. در این صورت شما ضریب اطمینان بیشتری خواهید داشت.

عینک با عدسی رنگی بهتر است یا تیره

یکی از اصلی‌ترین سوالاتی که در همان ابتدای انتخاب کردن مدل مناسب عینک وجود دارد، رنگ عدسی می باشد. اینکه از چه رنگی برای عدسی استفاده می کنید، موضوع بسیار مهم‌تری نسبت به رنگ فریم است. رنگ فریم شاید تنها بر روی ظاهر و زیبایی عینک اثر گذار باشد. اما رنگ عدسی نه تنها زیبایی، بلکه بر روی سلامت چشم نیز ممکن است اثرگذار باشد. بنابراین سعی کنید این موضوع را از جنبه های مختلف بررسی کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

خوشبختانه در بیشتر مدل های موجود در ریبن و یا گوچی، رنگ عدسی های متنوعی وجود دارد. بنابراین رنگ عدسی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که قبل از هرچیز باید به آن توجه لازم داشت. در مجموع و با هر سلیقه ای، شاید بهتر است در انتخاب رنگ عدسی از مدل های غیر تیره استفاده کنید بهتر باشد. از این نظر که در صورت فیلتر نشدن حتی یک اشعه عدسی های رنگی آسیب کمتری را به چشم وارد می کنند.

2C3E042D 4Eeb 4C08 8A13 702D38A70921

تصور کنید عینکی که به چشم زدید، قابلیت جلوگیری از اشعه های خورشید را نداشته باشد. در این صورت اگر از عدسی رنگی استفاده کنید، قزر مردمک چشم شما کمتر باز می شود که در نتیجه اشعه کمتری نیز وارد آن خواهد شد. بنابراین همین موضوع سبب می شود که استفاده از لدسی های روشن برای چشم مناسب‌تر باشد.

عینک آفتابی اصل را از کجا تهیه کنیم

یکی از دغدغه هایی که هر مصرف کننده عینک های دودی دارد، پیدا کردن یک محل مطمئن برای خرید است. یعنی با وجود در نظر گرفتن سلیقه و انتخاب مطمئن، اصالت محل خرید نیز کاملا تعیین کننده می باشد. برای این کار پیشنهاد ما به شما، خرید عینک به صورت آنلاین است. طبیعتا فروشگاه های اینترنتی به دلیل کاهش هزینه های ناشی از وجود یک فروشگاه حضوری، دارای هزینه هایی بسیار مقرون به صرفه‌تر است.

برای همین اگر تصمیم به تهیه یک عینک آفتابی را دارید، پیشنهاد ما را در نظر بگیرید. سایت اپتیک محمد مرجع خرید عینک های آفتابی طبی و اورجینال است که سابقه ای طولانی و درخشان در این زمینه دارد. در این سایت، شما می توانید تمامی مدل های عینک آفتابی زنانه، مردانه و طبی از تمامی برندهای روز دنیا را انتخاب و با تخفیف مناسب سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×