بررسی دریل ستونی یا ایستاده پیشرو در صنعت تصویر 1
معرفی کسب و کار

بررسی دریل ستونی یا ایستاده پیشرو در صنعت

مهر ۴, ۱۴۰۲ 8۰198

 

دریل ایستاده یا ستونی که از آن به عنوان دریل پایه‌ دار نیز یاد می‌شود یکی از دریل‌های پرکاربرد می‌باشد. که از آن برای سوراخ کردن سطوح پلاستیکی چوبی و فلزی استفاده می‌شود. در بعضی از مواقع از این نوع دریل برای سوراخ کردن سنگ‌های قیمتی و تزیینی نیز استفاده می‌شود.

دریل‌های ایستاده دارای انواع مختلفی هستند که یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین آنها دریل ستونی M16 پیشرو می‌باشد. این دریل در صنایع مختلف و گوناگونی کاربرد دارد.

اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی می‌باشید که قصد خرید این نوع از دریل را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید چرا که ما در این مقاله قرار است که بررسی این دریل بپردازیم.

دریل ایستاده یا ستونی

دریل‌های ستونی (Vertical Drills) و ایستاده (Upright Drills) نوعی دریل‌ هستند که برای حفاری در جهت عمودی و عمود بر سطح زمین مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در این قسمت از مقاله لازم دانستیم قبل از اینکه به بررسی دریل ستونی M16 پیشرو بپردازیم ، ابتدا بدانیم که دریل ستونی یا ایستاده چیست؟

اگر شما هم تا به حال با دریل اقدام به سوراخ کاری کرده باشید متوجه می‌شوید که امکان تغییر مسیر، دقیق نبودن سوراخ و مهار نشدن دریل وجود دارد. برای جلوگیری از به وجود آمدن این مشکلات و انجام قلاویزکاری‌های دقیق و همچنین سوراخ کاری‌ها بر روی انواع سطوح، تولید کنندگان و فعالان عرصه ابزارسازی اقدام به ساخت دریل‌های مستقر بر روی یک میز کار تقریباً بزرگ نمودند.

این کار باعث می‌شود که عملیات سوراخکاری با دقت و ظرافت و همچنین فشار بیشتری انجام شود. به این گونه از دریل‌ها که بر روی یک میز کار و به صورت ستونی یا ایستاده قرار می‌گیرند دریل ایستاده و یا ستونی گفته می‌شود.

محصولات پیشرو

برند پیشرو یکی از برندهای موفق در زمینه تولید ابزار آلات صنعتی می‌باشد. ابزارآلات تولید شده در شرکت دریل پیشرو مختلف و گوناگون می‌باشد. شما با مقایسه قیمت دریل پیشرو با سایر دریل های خارجی متوجه می‌شوید که قیمت این دریل بسیار پایین تر می باشد. با افتخار می‌توانیم بگوییم که محصولات پیشرو کاملا ایرانی بوده و قابلیت رقابت با اجناس و محصولات مشابه خارجی را دارند.

بررسی دریل ستونی M16 پیشرو

دریل ستونی ام ۱۶ پیشرو یکی از تولیدات شرکت پیشرو و یا بهتر بگویم یکی از انواع دریل پیشرو می‌باشد. این دریل دارای توان ۷۵۰ وات واقعی است.

دریل M16 دارای سه نظام ۱۶ میلیمتری است که قابلیت سوراخ کاری از مته ۱ تا ۱۶ را دارد ارتفاع این دریل به شکل معمول یک متر و ۵۰ سانت می‌باشد که همین ارتفاع باعث شده است که کار کردن با آن بسیار آسان شود. این دریل این توانایی را دارد که به راحتی انواع چوب، فلز و یا حتی سنگ را به ظرافت بالا سوراخ کاری کند.

در مورد قطعات دریل ستونی M16 پیشرو باید بگوییم که قطعات این دریل از بهترین و با کیفیت‌ترین اجناس ساخته شده است و همین موضوع باعث بالا رفتن عمر این دریل و سایر دریل های پیشرو شده است.

این نوع از دلر دارای پایه‌ای با ابعاد ۲۵۰ تا ۴۳۰ میلی‌متر و قطر میز آن ۲۹۰ می‌باشد که این ابعاد باعث بالاتر رفتن کارایی این دستگاه شده است. دلیل این موضوع این است که همه اجسام به شکلی راحت بر روی میز قرار می‌گیرند.

کاربرد و قیمت دریل ستونی پیشرو M16

همانگونه که در قسمت های قبلی مقاله نیز به آن اشاره کردیم. از این دریل به منظور سوراخ و قلاویز کردن اشیاء مختلف مانند فلز، چوب و در بعضی از مواقع سنگ های قیمتی تزیینی استفاده می‌شود. قابل تنظیم بودن ارتفاع این نوع از دریل باعث می‌شود که راحت‌تر و دقیق‌تر عملیات سوراخکاری بر روی اشیا گوناگون انجام شود.

در مورد قیمت دلر پیشرو باید بگوییم که قیمت این دریل به عوامل مختلفی مانند تک فاز یا سه فاز بودن، قلاویز زن و یا سوراخ کار بودن بستگی دارد. همچنین در قیمت نهایی این دریل هزینه‌ای را که باید صرف خرید وسایل جانبی مانند مته شود را نیز در نظر بگیرید. ولی به شکل کلی قیمت این دریل با توجه به کیفیتی که دارد بسیار مناسب است.

امیدواریم که با مطالعه این مقاله اطلاعات کافی در مورد دریل ستونی M16 پیشرو و قیمت آن به دست آورده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×