Af21Df76 Ff46 4E37 Ab0D F65Fbe7Da7F3
گردشگری

بررسی مدارک لازم قبل از خرید تور اروپا

مرداد ۲۸, ۱۴۰۲ 5۰169

یکی از مهمترین موضوعاتی که افراد در خرید تور اروپا باید به آن دقت کنند موضوع ویزا است. افرادی که می‌خواهند به قاره سبز یعنی اروپا سفر کنند باید به دنبال استفاده از خدمات ویزا بوده تا بتوانند ویزای خود را در زمان مناسب دریافت کنند.

اصطلاحا به ویزایی که در تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا دارای اعتبار است ویزای شنگن گفته می‌شود. افراد از طریق این ویزا می‌توانند به کشورهای عضو اتحادیه اروپا به راحتی سفر کنند. در نظر داشته باشید با دریافت ویزای شنگن هیچ مرزی برای شما وجود ندارد. شما در مدت زمان اعتبار آن می‌توانید به کشورهای تعیین شده سفر کنید.

دریافت ویزای شنگن به راحتی نیست. شما باید تمام مدارک را به صورت کامل آماده کرده و فرم‌ های مربوطه را پر نمایید. همچنین وقت سفارت را گرفته و انگشت نگاری را انجام دهید و بعد از آن منتظر نتیجه بمانید. البته انتخاب یک موسسه معتبر در زمینه اخذ ویزای شنگن می‌تواند تا حدودی کار شما را راحت کند.

Af21Df76 Ff46 4E37 Ab0D F65Fbe7Da7F3

بررسی مدارک ویزای شنگن

قبل از خرید تور اروپا شما باید ویزای شنگن خود را دریافت کنید. این ویزا به طور کلی شامل مدرک مالی، مدرک شغلی و مدرک ملکی است. یکی از مدارک مالی که فرد باید آماده کرده و آن را ارائه دهد پرینت سه ماهه اخیر گردش حساب است. همچنین باید یک مانده مشخص در حساب خود داشته باشد‌. مقدار این مانده را می‌توانید از آژانس مسافرتی خود بپرسید . مقدار این مانده به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال تعداد نفراتی که قصد سفر دارند می‌توانند بر روی مقدار مانده تاثیرگذار باشند. گواهی تمکن مالی نیز یک مدرک مالی بسیار مهم است که باید آن را آماده کرده و ارائه دهید. مدارک ملکی نیز شامل سند ملک است که این سند باید به نام سرپرست خانواده بوده یا اگر سند ملکی به نام هر یک از اعضای خانواده باشد نیز قابل قبول است. این مدرک باید به صورت کامل ترجمه شود. مدارک شغلی نیز شامل گواهی اشتغال به کار است.

همچنین حکم کارگزاری، فیش حقوقی جزو مدارک دیگر برای اثبات اشتغال به کار هستند. افراد می‌توانند لیست بیمه یا پروانه طبابت و جواز کسب را نیز ارائه دهند. در نظر داشته باشید تمام این مدارک باید به صورت دقیق ترجمه شده و سپس به سفارت ارائه شوند. دانشجویان و دانش آموزانی که قصد دریافت ویزای شنگن را دارند باید گواهی اشتغال به تحصیل را از سمت دانشگاه یا مدرسه خود دریافت کرده و سپس آن را ترجمه و به سفارت ارائه دهند. در کنار تمام این مدارک شما باید سند ازدواج، اصل گذرنامه، شناسنامه و ترجمه تمام این موارد را نیز به سفارت ارائه دهید.

7E40D1B7 487E 4D11 9Ffd C136D6089477

نکات مهم در هنگام خرید تور اروپا

یک سری نکات مهم وجود دارند که شما قبل از خرید تور اروپا باید به آنها دقت کنید. البته می‌توانید تمام این اطلاعات را از آژانس مسافرتی که ارائه دهنده خدمات ویزا است پرسیده و اطلاعات خود را تکمیل نمایید. اگر قصد خرید تور اروپا را دارید بهتر است یک ماه و نیم زودتر اقدام کرده و این کار را انجام دهید. این زمان نیز مربوط به  آماده کردن و ترجمه تمام مدارک، انگشت نگاری و بررسی و صدور ویزا است. پس باید به این زمان قبل از سفر خود بسیار دقت کنید و با یک برنامه‌ریزی دقیق این کار را انجام دهید. به این صورت می‌توانید در زمان مورد نظر ویزای خود را دریافت کرده و سفر خود را شروع نمایید. تورهای اروپا مدل‌های مختلفی دارند. شما می‌توانید با توجه به شرایط و بودجه خود یکی از این تورها را انتخاب کرده و یک سفر متفاوت را تجربه کنید.

به عنوان مثال می‌توانید از تورهای ترکیبی یا تک شهری استفاده کرده و چند شب را در قسمت‌های مختلف اروپا سپری کنید. تورهایی وجود دارند که جزو تورهای دو شهری یا چند شهری هستند. معمولاً این تورها درون یک کشور برگزار می‌شوند. به عنوان مثال اگر شما قصد خرید تور اسپانیا را دارید می‌توانید از شهرهای مادرید، بارسلون، مالاگا و شهرهای دیگر دیدن نمایید. تورهای ترکیبی اروپا شامل چند شهر و چند کشور هستند که شما همزمان در سفر خود می‌توانید به دو یا چند کشور سفر کرده و از جاذبه‌های مختلف آن دیدن کنید. اگر این تور را برای سفر خود انتخاب کردید باید تعداد شب‌های بیشتری را در اروپا سپری کرده و قیمت بالاتری نیز بپردازید. می‌توان گفت تورهای ترکیبی جزو تورهای بسیار پرطرفدار هستند که افراد آنها را خریداری می‌کنند.  به این صورت می‌توانند با یک تیر دو نشان زده و با دریافت ویزای شنگن به چند کشور عضو اتحادیه اروپا سفر کنند.

25C8D8C7 9232 488A Af01 931B61D480Fd

جمع‌بندی

قبل از خرید تور اروپا انتخاب آژانس مسافرتی که شما قصد استفاده از خدمات ویزای آن را دارید یک نکته بسیار مهم است. نوید گشت همراه شماست و می‌تواند شما را در این زمینه یاری کند. شما با کارشناسان آژانس هواپیمایی نوید گشت می‌توانید ارتباط گرفته و اطلاعات بسیار زیادی در این زمینه به دست بیاورید. در نظر داشته باشید که دریافت اطلاعات درست می‌تواند شما را در این مسیر بسیار یاری کند. در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید و سوالات خود را بپرسید. در نظر داشته باشید که انتخاب یک آژانس مسافرتی مطمئن سبب می‌شود تا شما بتوانید این مسیر سخت را به راحتی طی کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن ویزای خود را دریافت کرده و قدم در قاره سبز بگذارید. اروپا و کشورهای داخل آن دارای جاذبه‌های بی‌نظیری هستند که می‌توانند این سفر را برای شما و عزیزانتان به یک سفر به یاد ماندنی و بی‌نظیر تبدیل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×