کاشی و سرامیک
معرفی کسب و کار

بزرگترین شوروم کاشی و سرامیک

دی ۶, ۱۴۰۲ 5۰211

اگر در فکر خرید کاشی و سرامیک برای پروژه ساختمانی یا بازسازی هستید، بازدید از شوروم کاشی و سرامیک یک ایده عالی است؛ این یک راه عالی برای دیدن طیف وسیعی از محصولات، کسب اطلاعات در مورد آن‌ها و دریافت مشاوره از کارشناسان می‌باشد.

بررسی کوتاه کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک دو نوع مصالح ساختمانی هستند که در طراحی و ساختمان‌سازی به کار می‌روند؛ کاشی و سرامیک به عنوان روکش‌های دیواری و کف‌سازی در ساختمآن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارند، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.از جمله اصلی‌ترین مزایای کاشی و سرامیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضد آب و ضد لکه
  • طول عمر طولانی و دوام
  • قابل شستشو و نظافت آسان
  • مقاومت در برابر حرارت و شعله آتش
  • مقاومت در برابر خوردگی و تاثیرات شیمیایی
  • مقاومت در برابر سایش و خراشیدگی

ترکیب کاشی و سرامیک لوکس با کابینت مدرن

Images 1703672070 658Bf906Cef7B

کابینت مدرن و لاکچری به کابینتی گفته می‌شود که اکثراً از جنس چوب می‌باشند؛ کابینت‌های تمام چوب، روکش چوب و ممبران از جمله کابینت‌های لاکچری می‌باشند؛ البته کابینت‌ها با مواد دیگری مانند‌هایگلاس یا MDF نیز ساخته می‌شوند ولی این مواد زیاد چشم نواز نمی‌باشند، در اکثر موارد کابینت‌های لاکچری از جنس چوب هستند.

کابینت‌های لوکس آششپزخانه از جنس‌های باکیفیت و مرغوبی ساخته می‌شوند؛ چوب و فلزات ارزشمند به عنوان مواد اصلی استفاده می‌شوند تا طراحی منحصر به فرد و زیبایی را به فضای آشپزخانه اضافه کنند. یک کابینت آشپزخانه لوکس انتخابی استثنایی برای بهبود زیبایی و کارایی آشپزخانه می‌باشد. طراحی منحصر به فرد، کارایی بالا، پایداری و ارتقاء ارزش خانه از جمله مزایای این کابینت‌ها هستند. انتخاب کابینت‌های لوکس به معنای سرمایه‌گذاری در خانه و زندگی بهتر است.

کابینت یک جزء تزئینی و کاربردی جدایی ناپذیر آشپزخانه می‌باشد و از طرفی، کاشی و سرامیک برای تکمیل دکوراسیون آشپزخانه‌ها در کنار کابینت‌ها به کار می‌روند. شوروم رادیس یکی از بهترین مجموعه‌های فروش انواع کابینت و کاشی و سرامیک لوکس و لاکچری می‌باشد؛ جهت خرید انواع کابینت مدرن، با این مجموعه تماس حاصل نمایید.

تماس با شوروم رادیس:

۰۲۱۹۱۳۰۱۴۶۲

۰۹۱۹۸۱۳۱۲۴۲

 

انواع کاشی و سرامیک لاکچری

انواع کاشی و سرامیک لاکچری

صعنت کاشی و سرامیک لاکچری بسیار متنوع می‌باشد و ما می‌خواهیم برخی از انواع کاشی لاکچری معروف را به شما معرفی کنیم:

۱. سرامیک پرسلان

اینگونه کاشی‌ها با استفاده از مواد باکیفیتی بسیار بالا و فناوری پیشرفته ساخته می‌شوند. کاشی‌های پرسلان دارای ضخامت بالا و صیقلی بوده و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و بسیار لاکچری تولید می‌شوند. کاشی‌های پرسلان معمولاً مقاومت بالایی در برابر سایش، لکه و شوک حرارتی دارند.

۲. کاشی مرمریت

کاشی‌های مرمریت طبیعی از قطعات سنگی با طرح‌ها و الگوهای خاص ساخته می‌شوند. آن‌ها دارای ظاهری لوکس و گران قیمت هستند و به عنوان یک جزء دکوراسیون داخلی مجلل و شیک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۳. کاشی سرامیک طلایی

این نوع کاشی‌ها دارای پوشش طلا هستند که به آن‌ها جلوه‌ی لوکس و شیکی می‌بخشد. طلا به صورت نازکی روی سطح کاشی قرار می‌گیرد و طرح‌های زیبا و جزئیات دقیق را به تصویر می‌کشد.

۴. کاشی موزائیک

کاشی‌های موزائیک از قطعات کوچک کاشی تشکیل شده‌اند که به صورت الگوهای مختلفی در هم متصل می‌شوند. آن‌ها طرح‌ها و رنگ‌های چشم‌نوازی دارند و می‌توانند جلوه‌ی فرهنگی و هنری را در فضا به ارمغان بیاورند.

 

روشویی چیست؟

روشویی سرامیکی لاکچری

به کاسه‌ای که در حمام‌ها و سرویس‌های بهداشتی جهت شستن دست‌ها و صورت نصب می‌شود، روشویی گفته می‌شود. یک روشویی لاکچری دارای شیرآلاتی است که اکثراً از جنس استیل می‌باشد که آب گرم و سرد را جهت شست و شو تأمین می‌کنند.

یکی از آرامش بخش‌ترین بخش‌های هر خآن‌های، حمام و سرویس بهداشتی آن خانه می‌باشد و روشویی یکی از اجزاء اصلی در هر حمام و سرویس بهداشتی به شمار می‌رود. هیچ حمام یا سرویس بهداشتی بدون یک روشویی لوکس مدرن، زیبا و بادوام، کامل نخواهد شد؛ از طرفی انتخاب یک نوع روشویی لاکچری و مناسب برای خانه، کار ساده‌ای نبوده و نیاز به شناخت کافی از انواع روشویی‌ها و مراجعه به یک فروشگاه حرفه‌ای دارد.

همانطور که گفتیم، از روشویی می‌توانید در حمام و سرویس‌های بهداشتی استفاده کرد؛ از طرفی دیگر، از انواع کاشی و سرامیک برای زیباسازی حمام و سرویس‌های بهداشتی استفاده می‌شود و بهترین گزینه این است که کاشی و سرامیک با روشویی مد نظر شما، دارای تناسب و ست باشند.

مجموعه شوروم رادیس یکی از بزرگترین و معتبرترین شوروم‌های لوازم خانگی لاکچری در ایران است. این شوروم در تهران واقع شده و طیف گسترده‌ای از محصولات لاکچری از جمله روشویی را ارائه ‌می‌دهد. جهت مشاهده و خرید انواع کاشی و سرامیک و روشویی و دریافت مشاوره برای ست کردن آن‌ها، با مجموعه شوروم رادیس، تماس حاصل نمایید.

 

کلوزت روم یا اتاق لباس چیست؟

کلوزت روم لاکچری

امروزه بسیاری از افراد در طراحی منازل خود، از طراحی اروپایی استفاده ‌می‌کنند. یکی از انواع طراحی‌هایی که به شدت محبوب شده، استفاده از کلوزت روم یا اتاق لباس می‌باشد؛ کلوزت روم مانند کمد، محل نگهداری لباس‌ها است، اما با فضایی بزرگتر. اصلی‌ترین مزیت کلوزت روم این است که تما‌می‌لباس‌ها، کفش‌ها و دیگر وسایلی که برای آراستن خود نیاز دارید به صورت کامل در آن جمع شده است و شما می‌توانید به راحتی هر یک از آن‌ها را انتخاب و لباس و کفش مد نظر خود را با آن ست کنید.

شما می‌توانید با سفارش لوکس‌ترین و لاکچری‌ترین کلوزت روم‌ها از مجموعه شوروم رادیس، به خودتان یک فضا برای نگهداری و مرتب کردن تما‌می‌کفش و لباس‌هایتان هدیه دهید و به راحتی به مجموعه بزرگی از لباس‌ها، دسترسی داشته باشید.

در ساخت کف اتاق لباس می‌توان از انواع مصالح از جمله کاشی و سرامیک‌های لوکس و مدرن استفاده کرد؛ در صورتی که شما نیز جزو افرادی هستید که می‌خواهید یک کلوزت روم با یک کاشی و سرامیک لوکس در کف آن داشته باشید، می‌توانید با مجموعه شوروم رادیس، تماس حاصل نمایید.

نتیجه گیری

مجموعه شوروم رادیس به عنوان بزرگترین شوروم برای مشاهده و خرید انواع کاشی و سرامیک شناخته می‌شود؛ افرادی که به دنبال بزرگترین مرکز برای سفارش ساخت و نصب مواردی مانند کلوزت روم، روشویی، کابینت در کنار لوکس‌ترین کاشی و سرامیک هستند، می‌توانند به مجموعه شوروم رادیس، مراجعه کنند.

جهت برقراری ارتباط با مجموعه شوروم رادیس، با شماره‌های زیر، تماس حاصل نمایید.

۰۲۱۹۱۳۰۱۴۶۲

۰۹۱۹۸۱۳۱۲۴۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×