معرفی کسب و کار

بهترین برندهای همزن برقی کاسه دار خارجی در بازار

بهمن ۲۳, ۱۴۰۲ 4۰83

همزن کاسه دار یکی از لوازم آشپزخانه است که برای علاقمندان به آشپزی و شیرینی پزی یک وسیله پرکاربرد است. همزن کاسه دار توسط برندهای مختلفی تولید و در بازار عرضه می‌گردند. اگر شما هم قصد برای خرید همزن کاسه دار به دنبال یک برند خوب و باکیفیت هستید، پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

بهترین مارک های خارجی همزن برقی کاسه دار

برندهای مختلفی در سطح دنیا اقدام به تولید این محصول پرفروش و حرفه‌ای کرده‌ا‌ند که در ادامه با ۴ برند حرفه‌ای همزن کاسه دار بیشتر آشنا خواهید شد.

Ae990381 7C6E 463E B7Aa Bfe731B6Db0C

همزن کاسه دار باریتون (Bariton)

همزن باریتون یکی از محصولات پرفروش و محبوب برند باریتون (Bariton) کاناداست که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در مدل‌های مختلف با ظرفیت‌های مختلف تولید و عرضه شده است. قطعات این دستگاه در کشور چین مونتاژ می‌شود. همزن کاسه دار باریتون در ظرفیت‌های ۵ لیتر، ۶.۵ لیتر، ۷ لیتر و ۱۰ لیتر تولید و روانه بازارهای جهانی می‌شود که برای مشاهده مدل‌ها، قیمت و خرید همزن باریتون به https://redcart.ir/product-category/electric-mixer/bariton-mixer/ مراجعه کنید.

قدرت موتور در همزن‌های باریتون از ۱۵۰۰ وات تا ۱۸۰۰ وات تعبیه شده که برای مخلوط کردن و تهیه انواع خمیر نان، شیرینی، نان پیتزا و … بهترین گزینه است. همچنین جنس بدنه، سَری و کاسه این برند حرفه‌ای، از جنس استیل ضدزنگ است که علاوه بر مقاومت بالا، به راحتی نظافت می‌شوند. همچنین همزن های کاسه دار باریتون دارای پنل تنظیم سرعت هستند که به می‌توانید سرعت چرخش سَری‌ها را با توجه به نیاز خود تنظیم کنید.

همزن کاسه دار کنوود (Kenwood)

80Ee2D33 D729 4Cb5 Beba 4Eff5A652Cbd

همزن کاسه دار کنوود یکی دیگر برندهای با کیفیت همزن برقی است که قطعات آن در کشور انگلستان تولید و در کشور چین مونتاژ می‌شود. ظرفیت همزن کاسه دار کنوود بین ۳ لیتر تا ۵ لیتر است و بیشتر برای مصارف خانگی خریداری می‌شود. همچنین قدرت موتور این دستگاه باکیفیت بین ۳۰۰ وات تا ۱۰۰۰ وات است که برای هم زدن و مخلوط کردن مواد در حجم پایین قدرت مناسبی دارد. جنس بدنه، کاسه و سَری‌های همزن کنوود از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده که از مقاومت بالایی برخودار است. همچنین همزن کنوود، دارای پنل تنظیم سرعت است که به کمک آن قادر هستید تا سرعت چرخش سَری‌های همزن را تنظیم کنید. همچنین همزن کاسه دار کنوود در تمام مدل‌ها، دارای پایه ضد لرزش است که از لرزیدن و حرکت کردن همزن در حین کار جلوگیری می‌کند.

همزن کاسه دار هنریچ (Heinrich)

همزن کاسه دار هنریچ یکی دیگر از همزن‌های شناخته شده در بازار لوازم خانگی است که قطعات آن در کشور آلمان تولید شده و در کشور چین مونتاژ می‌شود. جنس بدنه، کاسه و سَری در برند هنریچ از استیل ضدزنگ ساخته شده و در برابر ضربه از مقاومت قابل قبولی برخودار است. همچنین همزن هنریچ یکی از معدود برندهایی است که در ساخت همزن‌های خود از رنگ بندی جذاب و متنوعی استفاده کرده است. همزن هنریچ را می‌توانید در ظرفیت‌های ۶ لیتر، ۸ لیتر و ۱۲ لیتر با توجه به نیاز خود خریداری کنید. قدرت موتور همزن کاسه دار هنریچ با توجه به ظرفیت آن بین ۱۳۰۰ وات تا ۱۸۰۰ وات است. از دیگر امکانات این محصول حرفه‌ای می‌توان به پنل تنظیمات سرعت و پایه‌های ضدلرزش آن اشاره کرد. همزن هنریچ به دلیل ظرفیت و قدرت موتور بالاتر در دسته همزن‌های نیمه صنعتی قرار دارد.

همزن کاسه دار گوسونیک (Gosonic)

D1A0Cb0F 8Da3 4Adf Ae9E 4F25954Edd32

همزن گوسونیک یکی از همزن‌های خوش قیمت و خوش ساخت بازار لوازم خانگی است. قطعات همزن کاسه دار گوسونیک در کشور ترکیه و در کشور چین مونتاژ می‌شود. جنس بدنه، کاسه و سَری‌های این همزن از استیل ضدزنگ ساخته شده و در برابر ضربه، خط و خش مقاومت قابل قبولی دارد. همزن گاسونیک در ظرفیت‌های ۵ لیتر، ۷ لیتر، ۱۰ لیتر و ۱۲ لیتر قابل خریداری است و به راحتی می‌توانید انواع خمیر و مخلوط مواد غذایی در حجم بالا تهیه کنید. قدرت موتور همزن گاسونیک بین ۱۰۰۰ وات تا ۲۰۰۰ وات در نظر گرفته شده و به همین دلیل همزن‌های گوسونیک در دسته همزن‌های صنعتی قرار کرفته است. از دیگر امکانت این برند را می‌توان پنل تنظیم سرعت و پایه‌های ضدلرزش آن بیان کرد.

جمع بندی

برندهای متعددی اقدام به تولید همزن کاسه دار کرده‌اند که هر کدام ویژگی‌های منحصر بفرد خود را دارند. اما اگر قصد خرید همزن کاسه دار دارید به برند سازنده، ظرفیت کاسه و قدرت موتور آن دقت کنید. موتور همزن یکی عوامل تاثیرگذار در عملکرد و کارایی همزن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×