مراقبت از سالمندان
معرفی کسب و کار

بهترین روش برای مراقبت از سالمندان

بهمن ۲۵, ۱۴۰۱ 3۰147

سالمندان سرمایه های ما هستند. پدر و مادر زحمات زیادی برای ما کشیدن و هنگامی که به ما نیاز دارند، ما باید همه جوره از آن ها حمایت کنیم. هرچند با وجود مشغله های کاری، هزینه های بالا و موارد دیگر این اقدام کمی دشوار است.مراقبت از سالمندان به مراتب از کودکان سخت تر است. زیرا سالمندان ممکن است به بیماری های محتلفی مبتلا باشند و همین امر نیازمند توجه ویژه به انها است. از حمله این بیماری ها می توان به آلزایمر اشاره کرد. این بیماری موجب می شود هر بار که آن ها به بیرون از خانه بروند و یا شما آن ها را تنها بگذارید، همواره نگران سالمندان باشید.

ما در این مقاله قصد داریم به شما راه حلی کاملا کاربردی ارائه دهیم که با آن بتوانید در هر لحظه از سالمند خود مراقبت کنید. پیشنهاد ما استفاده از ردیاب سالمندان است. ردیاب های متفاوتی با قابلیت های مختلف مخصوص سالمندان تولید شده اند که به شما در امر مراقبت از سالمند یاری می کنند.

ردیاب سالمندان

معرفی ردیاب سالمندان

همانطور که گفتیم، ردیاب های مخصوصی با قابلیت های ویژه به طور اختصاصی برای مراقبت از سالمندان تولید و روانه بازار شده است. این ردیاب ها که می توان از آن ها به عنوان ردیاب شخصی هم استفاده کرد، قالبا سبک و به همراه یک آویز هستند. فرد می تواند آن را مانند یک گردن بند به دور گردن خود آویزان کند و همه جا همراه خود داشته باشد.

این ردیاب ها شارژی هستند و بسته به قدرت باتری آن، بعد از چند روز الی چند هفته احتیاج به شارژ مجدد دارند. شما می توانید هنگامی که سالمند عزیز خواب است و یا در روز های تعطیل که همراه او هستید، این ردیاب را شارژ کنید.

در ادامه به معرفی مهمترین قابلیت های ردیاب سالمندان می پردازیم.

مکان یابی لحظه ای

مکام یابی این ردیاب ها لحظه ای بوده، به این معنا که در هر لحظه مکان دقیق شخص را مشخص میکند و ظریب خطای پایینی دارد. همچنین ردیاب سینوترک دارای اپلیکیشن است که همواره اطلاعات را از ردیاب دریافت کرده و به سرور ارسال می کند. شما می توانید با کمک اپلیکیشن به سرور متصل شده و علاوه بر مکان یابی دقیق، اطلاعاتی راجب مسیر رفت و آمد آن نیز دریابید.

این موضوع در مواقعی که سالمند ردیاب را به گردن ننداخته و یا تحت هر شرایطی در طول مسیر ردیاب از دسترس خارج شد، به شما کمک می کند. در چنین شرایطی به راحتی می توانید با بررسی سوابق رفت آمد سالمند، مکان های احتمالی که وی ممکن است رفته باشد را جست و جو کرده و او را بیابید.

وجود دکمه sos

از مهمترین قابلیت های ردیاب سالمندان وجود این دکمه است. شما می توانید به سالمند خود آموزش دهید که در صورت نیاز، با فشار دادن آن دکمه شما را مطلع کند. مواردی را در نظر بگیرید که شخص زمین خورده و یا به تلفن همراه درسترسی ندارد و یا حتی به شما احتیاج دارد ولی در استفاده از تلفن ناتوان است. در این مواقع با فشار یک دکمه شما را مطلع کرده و شما می توانید به کمک او بشتابید.

ردیاب

قابلیت شنود ردیاب

شنود امکانی بسیار مفید در امر مراقبت از سالمندان است. ردیاب ها توان شنود محیط اطراف خود، بین ۲ الی ۳ متر را دارند و در مواقع اضطراری می توانید با گوش دادن به حرف های آن از وضعیت جسمانی، مکان و روحیات سالمند خود مطلع شوید و در صورت نیاز به کمک او بروید.

وجود این قابلیت موجب می شود در مواقعی که شخصی سعی کند از آن ها سواستفاده کند شما آگاه شوید و با اشتراک اون اطلاعات با پلیس، آن شخص را تنبیه کنید.

قابلیت تماس یک طرفه

گاها پیش آمده که سعی کنید با شخصی تماس بگیرید و او پاسخ شما را ندهد. حال اگر شرایط بحرانی باشد، پاسخ ندادن فرد ممکن است مشکلاتی زیادی را به وجود بیاورد. حال فرض کنید شما قصد دارید به سالمند خود اطلاع دهید داروی خود را مصرف کند یا قصد دارید از احوال او باخبر شوید ولی او پاسخ ندهد، قطعا همه وجود شما را استرس و نگرانی پر می کند.

ردیاب سالمندان قابلیتی دارد که به کمک آن شما می توانید بدون نیاز به جواب دادن وی، با اون صحبت کنید. تنها چیزی مورد نیاز این است که ردیاب در کنار سالمند باشد. بعد از تماس صدای شما با کیفیت به سالمند و بالعکس می رسد.

در این مقاله سعی کردیم شما را با ردیاب سالمندان، امکانات آن و دلایل نیاز بودن آن را برای شما توضیح دهیم. برای خرید جی پی اس و این ردیاب کاربردی می توانید به سایت الو ردیاب مراجعه کرده و و از امکانات آن استفاده کنید.  الو ردیاب بزرگتری فروشگاه انواع ردیاب است که با ضمانت کالا، نصب و مشاوره رایگان تجربه یک همکاری خوب را برای شما به ارمغان می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×